درمان گیاهی پانیک (درمان سنتی حمله پانیک با 13 روش عالی)

مجله پزشکی و سلامت
0 نظر | مدت زمان خواندن مقاله: 9 دقیقه
درخصوص این مطلب سوال دارید؟
درمان گیاهی پانیک (درمان سنتی حمله پانیک با 13 روش عالی)

چکیده مطلب 

پانیک نوعی بیماری است که در آن فرد به صورت ناگهانی دچار حملات اضطراب و ترس می‌گردد. اگر چه این حملات کوتاه هستند و خیلی سریع بهبود پیدا می‌کنند، اما می‌توانند باعث شوند که فرد از انجام فعالیت‌های عادی بازماند. در این مطلب ما گیاهان دارویی مورد استفاده برای درمان پانیک را به شما معرفی می‌کنیم.

بیماری پانیک در طب سنتی

تا زمانی که فردی خودش تجربه حملات پانیک را نداشته باشد، نمی‎تواند تصور کند که حملات پانیک یا همان حمله ترس چه میزان ترسناک است و تا چه میزانی فرد را به حالت مرگ نزدیک می‌کند، زیرا در طی حملات پانیک افراد دچار استرس شدید و افزایش ضربان قلب می‌شوند، به همین دلیل حال جسمی‌شان به هم ریخته و حس می‌کنند در حال مرگ هستند.

ترس سکته قلبی و یا خفگی طی حمله پانیک باعث می‌شود که بسیاری از افراد طی حمله پانیک به اورژانس مراجعه نمایند. واقع نشانه‌های جسمانی حملات پانیک در این افراد به حدی زیاد است که نمی‌توانند باور کنند که ذهن آشفته و استرس این بلا را سرشان درمی‌آورد.

بیماری پانیک نوعی اختلال اضطرابی (هراس) است که سن خاصی ندارد و می‌تواند هر لحظه‌ای از روز بروز پیدا کند. شاید شما از آن دسته افرادی باشید که علاقه‌ای به مصرف داروهای درمان پانیک نداشته باشید و ترجیح دهید که بیماری پانیک خود را با طب سنتی و یا گیاهان دارویی درمان نمایید. در این مطلب ما به شما روش‌های سنتی و گیاهان دارویی برای درمان پانیک را معرفی می‌کنیم، پس با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

یک پیشنهاد رایگان به کاربران : در صورتی که سوالی دارید، می‌توانید به بخش مشاوره پزشکی آنلاین سایت پزشکی دکتر سوشا مراجعه کرده و سؤالات خود را مطرح نمایید. 

درمان گیاهی پانیک در طب سنتی

علت اصلی بیماری پانیک

استرس و اضطراب شدید مهم‌ترین عوامل مسبب حمله پانیک هستند. به همین دلیل است که برای درمان بیماری پانیک در طب سنتی بیمار به سمت گیاهان ضد استرس و آرام بخش و یا دیگر روش‌ها و داروهای ضد استرس سوق می‌دهند. اما بهتر است بدانید که درمان پانیک با گیاهان دارویی و یا درمان پانیک با طب سنتی روش صد درصدی برای کنترل حملات پانیک نیست و ممکن است گاهی اثری نداشته باشد. گیاهان دارویی و روش‌های سنتی تنها برای کاهش علائم این مشکل مفید هستند.

علت اصلی بیماری پانیک چیست

درمان حملات پانیک

افرادی که به بیماری پانیک دچار هستند، مطمئناً این حملات را تجربه کرده‌اند و می‌دانند که حملات پانیک می‌توانند بسیار ترسناک باشند. حملات پانیک یا حمله ترس و اضطراب می‌تواند به صورت ناگهانی فرد را دچار وحشت و اضطراب کند، اما آیا راهی برای جلوگیری و یا کنترل حملات پانیک وجود دارد؟ درمان پانیک با داروی گیاهی یکی از بهترین روش‌ها برای کنترل اضطراب و وحشت در افراد بیمار است. پزشک به این بیماران داروهای درمان پانیک تجویز می‌کند، اما بهتر است پزشکان و بیماران به درمان حملات پانیک با گیاهان دارویی فکر کنند.

درمان حملات پانیک با گیاهان دارویی

درمان پانیک با گیاهان دارویی

درمان گیاهی پانیک می‌تواند بسیار مفید و مؤثر باشد! از آنجایی که گیاهان دارویی برای درمان پانیک مواد طبیعی دارند، مانند داروهای مصنوعی، عوارض جانبی ایجاد نمی‌کنند. تحقیقات زیادی در مورد اثربخشی گیاهان دارویی برای درمان حملات پانیک انجام شده است. برخی از گیاهان دارویی با تغذیه و تقویت عصب بافت‌ها و سیستم عصبی قوی‌تر، علائم حملات پانیک را کاهش می‌دهند. مطالعات انجام شده و تجربیات بیماران نشان می‌دهد که علاوه بر مزایای مصرف مواد غذایی آرام بخش و ضد اضطراب ، گیاهان دارویی نیز نقش بسزایی در درمان پانیک دارند.

در مطلب قبلی راجع به درمان پانیک بدون دارو صحبت کردیم اما در این مطلب می‌‌خواهیم بهترین گیاهان دارویی برای درمان حملات پانیک را به شما معرفی کنیم.

درمان پانیک با استفاده از داروی گیاهی

گیاه دارویی بادرنجبویه برای درمان حملات پانیک

بادرنجبویه از داروهای گیاهی ضد استرس شناخته شده است که برای قرن‌ها مورد استفاده قرار گرفته است. تحقیقات اخیر نشان می‌دهد که بادرنجبویه تأثیر آرام بخش قوی دارد. این گیاه دارویی به عنوان یک آرام بخش برای سیستم عصبی عمل می‌کند و به همین دلیل برای درمان پانیک بسیار مؤثر است. همچنین بادرنجبویه باعث کاهش علائم حملات پانیک (اختلال هراس) مانند تپش قلب، سردرد، بی خوابی و غیره می‌شود.

گیاه بادرنجبویه برای درمان حملات پانیک

گل ساعت برای درمان حملات پانیک با گیاهان دارویی

گل ساعت یکی دیگر از گیاهان دارویی است که در درمان تمام مشکلات مربوط به سیستم عصبی استفاده می‌شود. این داروی گیاهی ضد استرس بیشتر به عنوان آرام بخش طبیعی استفاده می‌شود. اگر احساس بی خوابی می‌کنید، قبل از اینکه به رختخواب برسید، باید مقدار کمی گل ساعت مصرف کنید زیرا استراحت کافی مقدار حملات هراس را کاهش داده و به درمان پانیک کمک میکند.

درمان حملات پانیک با گل ساعت (آرامبخش طبیعی)

درمان حملات پانیک با گیاه دارویی جینسینگ

اگر از گیاهان دارویی آرام بخشی برای درمان پانیک استفاده کرده‌اید که باعث خواب آلودگی شما شده است، بهتر است این بار جینسینگ را امتحان کنید. این گیاه دارویی به شما انرژی داده و در همان زمان از حملات هراس جلوگیری می‌کند. بعد از استفاده از این گیاه خلق و خوی شما خوش خواهد شد و احساس خوبی خواهید داشت. این گیاه دارویی را می‌توانید به صورت کپسول و یا دم کرده استفاده کنید. جینسینگ از گیاهان دارویی بسیار مفید برای درمان حملات پانیک و اضطراب است.

درمان سنتی حمله پانیک با جینسینگ (گیاه دارویی آرام بخش)

سنبل الطیب برای درمان پانیک با گیاهان دارویی

سنبل الطیب یکی دیگر از گیاهان دارویی مهم برای درمان پانیک است. مدت‌ها است که این گیاه به عنوان یک گیاه عالی برای درمان اختلالات عاطفی و روانی در نظر گرفته شده است. این داروی گیاهی ضد استرس بر میزان اسید آمینه گاما آمینو بوتیریک اسید (GABA) که در سطوح مختلف اضطراب دخالت دارد، تأثیر می‌گذارد. اسید گاما آمینو بوتیریک ، اصلی‌ترین انتقال دهنده عصبی مهار کننده در سیستم عصبی مرکزی است که در تحریک پذیری عصبی نقش دارد. سنبل الطیب با تنظیم میزان   GABA  از تحریک بیش از حد سیستم عصبی جلوگیری کرده و به این ترتیب به درمان حملات پانیک کمک می‌کند.

درمان سنتی حمله پانیک با سنبل الطیب (یکی از گیاهان دارویی)

گیاه رازک برای درمان گیاهی اختلال هراس

گیاه رازک مانند سنبل الطیب و گل‌گاوزبان نوعی آرام‌بخش است. مصرف دم کرده این داروی گیاهی ضد استرس به صورت دو بار در روز باعث کاهش علائم پانیک و اضطراب و استرس می‌شود.

بیماری پانیک در طب سنتی با گیاه رازک

گیاه قاشقک آبی برای درمان پانیک

قاشقک آبی از داروهای گیاهی ضد استرس است که اثر تسکین دهنده دارد به این صورت که باعث کاهش دادن محرک‌های طبیعی بدن می‌شود. در نتیجه، فرد به استرس و اضطراب دچار نمی‌شود. برای درمان پانیک با گیاهان دارویی، این گیاه را نیز باید به صورت دم کرده استفاده کرد.

بیماری پانیک در طب سنتی با گیاه قاشقک آبی اثر تسکین دهندگی

گیاه بابونه برای درمان پانیک با گیاهان دارویی

بابونه از گیاهان دارویی است که به طور گسترده در پزشکی برای درمان ضربان قلب و اضطراب استفاده می‌شود. بهبود ضربان قلب از بروز حمله پانیک جلوگیری می‌کند، به همین دلیل می‌توانید از این گیاه برای درمان پانیک استفاده کنید.

درمان قطعی پانیک در طب سنتی با گیاه بابونه

جو دو سر برای درمان پانیک با داروهای گیاهی

اگر به دنبال راهی برای کاهش حملات پانیک در خود هستید سعی کنید روزانه مقدار زیادی جو دو سر بخورید. جو دو سر یکی از بهترین داروهای گیاهی برای درمان پانیک است. جو دو سر مشکلات تنفسی احتمالی طی حمله پانیک را تسکین می‌دهد و احساس خفگی ناشی از حملات پانیک را در شما از بین می‌برد.

درمان قطعی پانیک در طب سنتی با مصرف جو دو سر

گیاه فرنجمشک برای درمان پانیک با گیاهان دارویی

گیاه فرنجمشک (Skullcap) بیش از دو قرن است که به عنوان یک آرام بخش خفیف مورد استفاده قرار گرفته است. این گیاه دارویی تنش عصبی، اضطراب و تشنج را کاهش می‌دهد و جزء داروهای گیاهی ضد استرس محسوب می‌شود؛ به این ترتیب می‌تواند در ترکیب با سایر داروهای گیاهی برای درمان حملات هراس استفاده شود.

درمان پانیک با طب سنتی و گیاه فرنجمشک

علت حمله پانیک در طب سنتی

اختلال هراس نوعی اختلال روانی است که به معنای واقعی کلمه میلیون‌ها انسان را درگیر کرده است. این بیماری که اغلب در اثر استرس و اضطراب شدید به وجود می‌آید، از اختلال هراس خفیف تا وحشت تقریباً غیرقابل کنترل، همراه با علائم جسمی ( حمله پانیک ) در بیماران بروز می‌کند.

درمان پانیک در طب اسلامی و سنتی

درمان پانیک با طب سنتی

اگرچه برخی از داروهای شیمیایی مانند سرترالین ، سیتالوپرام و … برای کاهش اضطراب مفید هستند و ممکن است برای درمان حملات پانیک تجویز شوند، اما این داروهای شیمیایی عوراض جانبی نامطلوبی دارند به همین دلیل است که بسیاری از مردم به درمان حملات پانیک در طب سنتی روی می‌آورند.

درمان اختلال هراس در طب سنتی اغلب با استفاده از همان گیاهان دارویی که در بالا نام بردیم انجام می‌شود، البته برای درمان حمله پانیک در طب سنتی چندین روش دیگر نیز به کار برده می‌شود که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

درمان قطعی پانیک در طب سنتی و اسلامی

طب سوزنی برای درمان حملات پانیک در طب سنتی

طب سوزنی درصدد است هرگونه عدم تعادل در بدن و انرژی بدن را بازگرداند. با وارد کردن سوزن‌ها در نقاط خوب انرژی، روند بهبودی بدن برای بازگرداندن تعادل طبیعی آن تحریک می‌شود. درمان بیماری پانیک، فوبیا، افسردگی و بیماری‌های دیگر مرتبط با طب سوزنی نیاز به ارزیابی مناسب علائم و نشانه‌های این بیماری‌ها دارد. برای درمان هر بیماری، با توجه به علائم و شدت بیماری روش‌های خاصی در طب سوزنی توصیه می‌شود. تغییر در سبک زندگی و اتخاذ توصیه‌های خودیاری نیز بخشی از روند بهبودی با طب سوزنی است.

درمان پانیک با طب سوزنی

درمان اختلال هراس با مصرف داروهای گیاهی چینی یا طب سنتی چینی

روش‌های طب سنتی چینی (TCM) برای درمان حملات پانیک و اضطراب نیز شامل استفاده از داروهای گیاهی چینی است. طب سنتی چینی و داروهای گیاهی آن به آرامی در غرب پذیرفته شده اند و در درجه اول به خاطر غیر سمی بودن درمان با داروهای گیاهی چینی، این نوع درمان طرفداران بسیاری زیادی پیدا کرده است. در ابتدا داروهای چینی برای درمان استرس و کاهش اثرات روند پیری بدن استفاده شد و سپس با ترکیب داروهای گیاهی مختلف در کرم‌ها ، ژل‌ها ، پمادها ، سرم‌ها ، پودرها ، استفاده از این داروهای گیاهی برای درمان حملات پانیک گسترده‌تر شد. فرمولاسیون گیاهان دارویی چینی که بیشتر برای درمان پانیک استفاده می‌شود عبارتند از:

  • ریشه رهمانیا
  • جینسنگ
  • ریشه شیرین بیان
  • عناب
  • ریشه دانگ گای
  • دانوود ریشی
  • گیاه دانگ گوای (سنبل ختایی)
  • ریشه لیکوریس (شیرین بیان)
  • مورچه پلی راکیس
  • ریشه پلی گونوم ( هفت بند)

 

پیشنهاد ویژه: حتما مطلب بهترین داروی گیاهی برای آرامش اعصاب را از سایت پزشکی دکتر سوشا بخوانید.

درمان اختلال هراس با مصرف داروهای گیاهی چینی یا طب سنتی چینی

درمان حملات پانیک در طب سنتی با تانگ رن تراپی

بعضی اوقات برای درمان پانیک با طب سنتی ، حتی ممکن است از تانگ رن تراپی استفاده شود. این روش درمانی برای بهبود داخلی سیستم انرژی بیمار با استفاده از ناخوداگاه جمعی طراحی شده است. به طور کلی روان به خودآگاه و ناخودآگاه تقسیم می‌شود و ضمیر ناخوداگاه برای ترمیم و در خدمت ضمیر خوداگاه است. هرگاه در بخشی از ضمیر خوداگاه فردی نامتعادلی دیده شود، ناخوداگاه آن به‌طور خود به خودی پدیدار می‌شود تا تعادل را در بدن برقرار نماید؛ ضمیر ناخوداگاه این کار را در درون با ترسیم رویاها و تصاویر قدرتمند انجام می‌دهد.

بعد از این دو ضمیر که در هر فردی است، یک گام فراتر گذاشته و به ناخوداگاه جمعی می‌رسیم که همه انسان‌ها را به هم متصل می‌کند. روانشناسان معتقدند که همانطور که برخی ژن‌ها را از اجدادمان به ارث می‌بریم، برخی رویاها، ترس‌ها و خصوصیات روحیمان را نیز از ناخوداگاه جمعی به دست آورده‌ایم که ناخوداگاه جمعی حاصل تجربه اجداد تمام دوره‌ها است که به ما به رسیده است.

در تانگ رن تراپی برای درمان سنتی پانیک ، بیماران نشسته، استراحت می‌کنند و بی سر و صدا انرژی شفابخش و مثبتی را دریافت می‌کنند تا بتوانند انرژی‌های منفی ناخوداگاه جمعی را تخلیه کنند.

هیچ رژیم غذایی ، تمرین و اعتقاد مذهبی خاصی برای تمرین تانگ رن وجود ندارد. هرچه افراد بیشتری عمل ترمیم تانگ رن را انجام دهند، قدرت بهبودی قوی‌تر می‌شود. هریک از شرکت کنندگان بخشی از ناخودآگاه جمعی هستند و از این رو می‌توانند از انرژی شفابخش تانگ رن برای درمان ترس‌ها و یا تمام انرژی‌های منفی وجودشان استفاده نمایند و به این ترتیب از مزایای این تمرین برای درمان حملات پانیک و هراس بهره‌مند شوند. این روش درمانی با تاثیر بر روی ناخوداگاه افراد بیمار و انرژی این افراد بیماری‌شان را درمان می‌کنند.

درمان حملات پانیک در طب سنتی با تانگ رن تراپی

رژیم غذایی مناسب برای درمان پانیک با طب سنتی

اگر به دنبال درمان سنتی حمله پانیک هستید، می‌توانید علاوه بر استفاده از طب سنتی در درمان پانیک ، به منظور کارایی بهتر درمان پانیک با طب سنتی ، رژیم غذایی خاصی را رعایت نمایید. تغییر در رژیم غذایی می‌تواند کمک شایانی به درمان حملات هراس کند.

به عنوان مثال ، قندهای بسیار تصفیه شده، می‌توانند باعث نوسانات شدید قندخون و انسولین شوند و بر روحیه و سلامت روانی فرد تأثیر بگذارد؛ آن‌ها همچنین ویتامین‌های گروه B را از بدن تخلیه می‌کنند که این امر می‌تواند روی سیستم عصبی تأثیر بگذارد و به این ترتیب حملات پانیک را تشدید نماید. در نتیجه برای درمان حملات پانیک باید رژیم غذایی مناسبی را رعایت نمایید تا روحیه و سلامت روانی شما حفظ گردد.

مقادیر زیاد کافئین می‌تواند “گرمای سمی” در کبد ایجاد کند و باعث افزایش عصبانیت و اضطراب شود. به عنوان یک محرک آدرنال‌، کافئین در نهایت می‌تواند منجر به خستگی آدرنال و افسردگی شود.

تعویض قند و کافئین تصفیه شده با غذاها و نوشیدنی‌هایی با گلیسمی کم، می‌تواند باعث کاهش اضطراب و درمان حملات پانیک شود.

رژیم غذایی مناسب برای درمان پانیک با طب سنتی

نتیجه گیری:

اگرچه درمان قطعی پانیک با داروهای گیاهی یا طب سنتی ممکن نیست، اما استفاده از گیاهانی که در بالا ذکر شد به کاهش علامت این بیماری کمک زیادی می‌کند. درمان قطعی پانیک با استفاده از مشاوره و داروها ممکن است.


مقالات پیشنهادی دکتر سوشا :


منبع مقاله :

تهیه و گردآوری : سایت سلامت دکتر سوشا

شما هم می توانید در مورد این مقاله پرسش خود را با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت پرسش خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شده یا روی دکمه " افزودن پرسش جدید " کلیک کنید. همچنین پرسش شما بعد از ثبت، توسط مدیریت سایت بررسی و بعد از تاییدیه مدیریت سایت، پرسش شما نمایش داده می شود.

سلام خسته نباشید حدود یکسالی هست درگیر حمله های عصبی میشم که طبق گفته پزشک پنیک نام داره. حالتهایی بهم دست میده که برای چند ثانیه لرزش شدید از درون بدنم رو فرا میگیره. سرگیجه، بیحالی، سستی بدن، افت فشار، طپش قلب شدید، درد پس سر همراه با پیچیدن باد در گوشها عوارضی هست که بعد از هر حمله من رو درگیر میکنه. لطفا بگین درمان قطعی برای این حمله ها وجود داره یا نه ؟؟ ممنونم

مشاهده کامل

کارشناس وب سایت (2)
کاربر گرامی با سلام حملات پنیک درمان قطعی دارند، اما شما باید به چند نکته توجه کنید: همانطور که میدانید این حملات منشا عصبی و روانی دارند، بنابراین اولین قدم برای بهبود این مشکل این است که عامل اصلی که باعث بروز این حملات شده را شناسایی کنید. برای این کار توصیه میکنیم به یک روانشناس و یا یک روانکاو مراجعه نمایید. این شخص به شما کمک میکند که متوجه شوید منشا این حملات از کجاست و با کمک او میتوانید روی این حالت خود کنترل داشته باشید. در ادامه برای بهبود علائمی که ذکر کردید دارو وجود دارد. البته دریافت این داروها بدون نسخه ممکن نیست. وقتی شما به روانشناس مراجعه کنید، ایشان میتوانند با تشخیص میزان وخامت مشکل شما، دارو تجویز کنند. کاری که از دست شما بر میاید این است که به فعالیت هایی بپردازید که آرامش را برای شما به همراه دارند. مثلا یوگا و مدیتیشن روش هایی بسیار مفید برای برقراری آرامش در ذهن هستند. اگر به کارهایی مثل باغبانی، سفالگری یا ... علاقه دارید حتما پیگیر آن باشید تا حس آرامش را در وجود شما برقرار کند. مطمئن هستیم با مشاوره گرفتن از یک روانشناس خوب مشکل شما درمان میشود.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

من حمله پانیک دارم و همیشه سردردهای عصبی. داروهای شیمیایی اصلا به بدنم سازگار نیست. خیلی حالم بد میشه. همه راه کاری هم انجام دادم ولی بی فایده بوده. توروخدا کمکم کنید. خیلی سپاس گذارم ازتون ممنونم

مشاهده کامل

کارشناس وب سایت (2)
سلام وقتتون بخیر باشه شما برای حمله های پانیک باید دارو مصرف کنید ولی اگر خیلی اذیت میشین بهترین راه حل استفاده از افشره گل سرخ ، قطره کراتاکوس و همچنین عرقیجات مثل بهار نارنج قبل از خواب هستش ، تمرینات یوگا و مدیتیشن هم بسیار موثر هستن ، هر روز ۲۰ دقیقه حتما انجام بدین . و باز هم اگر سوالی داشتین داخل سایت دکتر سوشا به راحتی عضو بشین و سوالتون رو اونجا مطرح کنین .
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

سلام من سال پیش دچار حملات پانیک عصبی شدم و حس میکردم النگوهای در دستم که تنگ بودن و نمیشد از دست در بیارم منو خفه میکنن چند ماه ادامه داشت تا اینکه النگوها رو شکستم و در اوردم خوب بودم اما گاهی در تاریکی هم احساس خفگی سراغم میومد یا لباس تنگ اما کم شد تا اینکه الان دو روز دندان هام رو ارتودنسی کردم خیلی حالم بد مرگ رو جلوی چشمم میبینم مخصوصا موقع خواب از دکترم خواستم برام درشون بیاره اما باهام حرف زد و خواست تحمل کنم و بهم قول داد کمکم کنه زودتر یعنی زیر ی سال درمان تمام بشه ارومتر شدم اما در طول روز باز اون حال بهم دست میده کمکم کنید حالم خیلی بد من حتی در حمام هم گاهی حالم بد میشه و احساس خفگی میکنم ۳۱ سالمه خانم هستم و دو فرزند دارم منتظر جوابتون هستم

مشاهده کامل

بیماری پانیک دارم. چه نوشیدنی هایی برایم خوب است؟

مشاهده کامل

کارشناس وب سایت (2)
کاربر گرامی استفاده از دم کرده گل گاو زبان، بابونه، و جینسینگ در کمک به درمان پانیک میتوانند اثر داشته باشند. اما در درجه اول از نظر ذهنی باید سعی در درمان پانیک نمایید. لطفا مقاله بالا را نیز مطالعه فرمایید.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

سلام من نزدیک هشت ساله که دچار پانیک هستم .حملات اظطرابی که تو فاصله کمتر از پنج دقیقه موجب طپش قلب شدید تا حد سه طپش در ثانیه و استرس شدید میشم. اوایل بعد از بیست دقیقه این حس برطرف میشد البته اونم با خوردن چند تا الپرازولام و پروپرانول ولی جدیدا حدود دو سالی هستش که متوجه میشم بعد از هر حمله علاوه بر طپش شدید فشارم هم بالا میره تا ۱۸ و این خیلی آزارم میده وترسم بیشتر شده .بخدا دیگه خسته شدم همش حس مرگ هر شب یک مدت اسنترا مصرف میکردم کمتر شده بود ولی داغونم لطفا راهنماییم کنید از زندگی سیرم کرده من فوتبالم بازی میکنم هفته ای دو بار ولی بیشتر شبا وقت خواب یا یهو سرم خالی میشه میاد سراغم تورو خدا راهنماییم کنید ممنونم سن ۳۷ سال

مشاهده کامل

با سلام خدمت شما دوست عزیز دوست عزیز شما برای درمان این مشکل می بایست تحت نظر مشاور باشید. دوستی پیشتر سوالی مشابه با شما پرسیده بودن که پیشنهاد میکنم پاسخی که به ایشون دادیم رو در لینک زیر مشاهده کنید: اختلال پانیک | حمله هراس بعلاوه اینکه پیشنهاد می کنم توصیه های این مقاله رو هم به دقت بخونید و استفاده کنید.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

سوالات شما در تلگرام دکتر سوشا
خانم حقیقت پرسیدن : سلام درمان پانیک بدون دارو شیمیایی هست

مشاهده کامل

مقالات پیشنهادی
ویدئوها
ویدئوهای بیشتر