دتاکس های عالی برای صبحانه که باعث لاغری می‌شوند

مجله پزشکی و سلامت
0 نظر | مدت زمان خواندن مقاله: 5 دقیقه
درخصوص این مطلب سوال دارید؟
دتاکس های عالی برای صبحانه که باعث لاغری می‌شوند

لاغری با دتاکس چیست؟

مجله پزشکی و سلامتسم زدایی فرایند از بین بردن مواد سمی از بدن شما است. قبل از شروع هر رژیم غذایی سم زدایی، خوب است که با دکتر خود مشورت کنید، به خصوص اگر هرگونه بیماری در شما وجود دارد.با توجه به گفته محققان، نوشیدنی‌های سم‌زدا یا دتاکس‌های مختلف می‌توانند سموم را از بدن خارج کرده و به تعادل بدن کمک کند.این دتاکس‌ها نه تنها خاصیت سم‌زدایی دارند بلکه برای کاهش وزن و لاغری نیز بسیار مفیدند. تعدادی از این دتاکس‌های خوشمزه و طرز تهیه آن‌ها را برای شما معرفی می‌کنیم.این دتاکس‌ها را می‌توانید به عنوان صبحانه بخورید تا در شما احساس سیری القا کرده و به تناسب اندام و سم‌زدایی در بدن شما کمک کنند. در این مطلب به چندین دتاکس صبحانه اشاره خواهیم کرد.

دتاکس سبز و لاغری

ارزش ‌غذایی این دتاکس صبحانه در هر 16 اونس
264 کالری
1.9 گرم چربی
53.8 گرم کربوهیدرات
34.8 گرم قند
8.8 گرم فیبر
5 گرم پروتئین
این اسموتی تازه و سرشار از مواد مغذی ، سرشار از فیبر مناسب برای سلامت قلب و پتاسیم است،این مواد مغذی به خاطر آناناس و موزی است که در این دتاکس مخلوط شده‌اند. اسفناج موجود در این دتاکس، مواد مغذی ضروری مانند ویتامین K (کمک به تشکیل و استحکام استخوان‌ و بافت‌ها) و ویتامین A (کمک به حفظ سلامت پوست) را به ارمغان می‌آورد. این اسموتی ممکن است سرشار از کربوهیدرات به نظر برسد اما از آن نترسید،زیرا این باعث می‌شود که ولع و اشتهای شما در بقیه روز کم شود و از این طریق لاغری شما آسان‌تر می‎شود.برای اینکه اشتهای شما کمتر شود و همچنین احساس سیری بیشتری داشته باشید ، می‌توانید یک قاشق پروتئین نیز به این دتاکس اضافه نمایید تا لاغری شما سریع‌تر باشد. برای آگاهی از طرز تهیه این دتاکس به مقاله ، طرز تهیه دتاکس سبز رجوع کنید.

دتاکس سبز و لاغری

دتاکس صبحانه بلغور جو دوسر و شاه‌توت برای لاغری

ارزش ‌غذایی این دتاکس در هر ¾ فنجان
237 کالری
12.4 گرم چربی
25.5 گرم کربوهیدرات
10.7 گرم قند
4.7 گرم فیبر
8.6 گرم پروتئین
شاه‌توت و جو میزان فیبر زیادی دارند و درنتیجه این دتاکس صبحانه سرشار از فیبر است و موجب می‌شود که شما تا وقت نهار احساس سیری داشته باشید و به همین دلیل لاغری شما را راحت و سریع‌تر می‎کند. دانه کدو تنبل، گردو، فندق و تخمه آفتابگردان نیز مقدار زیادی چربی غیر اشباع و سالم برای بدن فراهم می‌کند.برای آگاهی از طرز تهیه این دتاکس به مقاله ، طرز تهیه دتاکس بلغور جو دو سر و شاه توت رجوع کنید.

دتاکس صبحانه بلغور جو دوسر و شاه‌توت برای لاغری

لاغری با دتاکس صبحانه تخم چیا و گیلاس

ارزش‌ غذایی این دتاکس صبحانه در هر فنجان
260 کالری
11 گرم چربی
32 گرم کربوهیدرات
8 گرم شکر
13 گرم فیبر
9 گرم پروتئین
تخم چیا یکی از بهترین منابع گیاهی اسیدهای چرب امگا 3 است. غوطه‌ور شدن این دانه های کوچک در مایع، یک پودینگ سرشار از فیبر را ایجاد می‌کند.همچنین این پودینگ عطر و طعم دل‌نشینی دارد و به دلیل فیبر بالای آن ، احساس سیری زیادی به شما می‌دهد و به لاغری کمک می‌کند. اضافه کردن گیلاس به این پودینگ باعث افزایش طعم شیرینی، ویتامین C، پتاسیم ، آنتی‌اکسیدان‌ها و فیبر به پودینگ تخم چیا می‌شود. برای آگاهی از طرز تهیه این دتاکس به مقاله ، طرز تهیه دتاکس تخم چیا و گیلاس رجوع کنید.

لاغری با دتاکس صبحانه تخم چیا و گیلاس

لاغری با دتاکس صبحانه کدوحلوایی و پاپایا

ارزش ‌غذایی این دتاکس صبحانه در هر کاسه
306 کالری
9.1 گرم چربی
53 گرم کربوهیدرات
24.2 گرم قند
14.9 گرم فیبر
7 گرم پروتئین
یک رژیم غذایی متعادل ، رژیمی است که میوه‌ها و سبزیجات رنگارنگ را به کاسه صبحانه شما وارد کند.این دتاکس حاوی کدو حلوایی،موز و پاپایا است که سرشار از مواد مغذی فراوان هستند. برای آگاهی از طرز تهیه این دتاکس به مقاله ، طرز تهیه دتاکس کدو حلوایی و پاپایا رجوع کنید.

لاغری با دتاکس صبحانه کدوحلوایی و پاپایا

لاغری با دتاکس سالاد میوه و گرده زنبور عسل

ارزش ‌غذایی این دتاکس صبحانه ( سم‌‌زدا ) در هر فنجان
106.5 کالری
0.5 گرم چربی
27 گرم کربوهیدرات
22.5 گرم قند
4 گرم فیبر
2 گرم پروتئین
اگر شما هرگز گرده زنبور عسل را امتحان نکرده‌اید، حتماً این دستور غذایی را امتحان کنید.محصولات زنبور عسل به افزایش انرژی ، ارائه مواد مغذی ضروری، تقویت سیستم ایمنی بدن و حتی درمان آلرژی کمک می‌کنند. تمشک، زغال‌اخته، آلو و هلوی شیرین و آبدار اساس این سالاد میوه غنی از فیبر و آبدار را تشکیل می‌دهند. امال اگر مایلید می‌توانید این سالاد را با میوه‌های فصلی نیز تهیه کنید.همچنین برای افزایش مقدار پروتئین این سالاد ، می‌توانید یک قاشق ماست کم چرب و یا یک فنجان کفیر ساده به این سالاد اضافه نمایید. برای آگاهی از طرز تهیه این دتاکس به مقاله ، طرز تهیه دتاکس سالاد میوه و گرده زنبور عسل رجوع کنید.

لاغری با دتاکس سالاد میوه و گرده زنبور عسل

لاغری با دتاکس صبحانه 5 ماده‌ای

ارزش‌ غذایی این دتاکس صبحانه در هر 2 فنجان
181 کالری
1.6 گرم چربی
41 گرم کربوهیدرات
29 گرم قند
4.7 گرم فیبر
2.5 گرم پروتئین
توت‌های سرشار از آنتی‌اکسیدان و کلم سرشار از آهن پایه و اساس این دتاکس صبحانه فوق‌العاده طبیعی است. دانه کتان نیز یک منبع فوق‌العاده از اسیدهای چرب امگا3 است که در این دتاکس صبحانه وجود دارد و مصرف آن‌ها به کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی ، سرطان ، سکته مغزی و دیابت کمک می‌کند. توفو را نیز فراموش نکنید زیرا مقدار پروتئین این دتاکس صبحانه را افزایش می‌دهد. اضافه کردن یک قاشق پودر پروتئین و یا ماست کم چرب به این دتاکس موجب می‌شود شما با خوردن این دتاکس احساس سیری بیشتری کرده و یک وعده غذایی کامل بخورید. در نتیجه خوردن این دتاکس صبحانه موجب لاغری شما می‌شود. برای آگاهی از طرز تهیه این دتاکس به مقاله ، طرز تهیه دتاکس 5 ماده‌ای رجوع کنید.

لاغری با دتاکس صبحانه 5 ماده‌ای

© سایت اطلاعات پزشکی و سلامت دکتر سوشا

شما هم می توانید در مورد این مقاله پرسش خود را با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت پرسش خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شده یا روی دکمه " افزودن پرسش جدید " کلیک کنید. همچنین پرسش شما بعد از ثبت، توسط مدیریت سایت بررسی و بعد از تاییدیه مدیریت سایت، پرسش شما نمایش داده می شود.
هیچ پرسشی در رابطه با این مقاله مطرح نشده است. چنانچه پرسشی دارید، آن را با کاربران و پزشکان سایت مطرح نمایید.
مقالات پیشنهادی
ویدئوها
ویدئوهای بیشتر