طرز تهیه دتاکس سبز

مجله پزشکی و سلامت
0 نظر | مدت زمان خواندن مقاله: 2 دقیقه
درخصوص این مطلب سوال دارید؟
طرز تهیه دتاکس سبز

دتاکس چیست؟

مجله پزشکی و سلامت : سم‌زدایی کل بدن می‌تواند کارایی سیستم‌های مختلف بدن و در کل ،کارایی بدن را بالا ببرد. با توجه به گفته محققان، مواد غذایی سم‌زدا یا دتاکس‌ها می‌توانند سموم را از بدن خارج کرده و به تعادل بدن کمک کند.دتاکس‌ها هم برای سلامت عمومی و هم برای تناسب اندام بسیار مفید هستند. در این مطلب طرز تهیه دتاکس سبز را به شما آموزش می‌دهیم.

دتاکس سبز و مواد مغذی آن

دتاکس سبز سرشار از مواد مغذی ، سرشار از فیبر مناسب برای سلامت قلب و پتاسیم است،این مواد مغذی به خاطر آناناس و موزی است که در این دتاکس مخلوط شده‌‌اند. اسفناج موجود در این دتاکس، مواد مغذی ضروری مانند ویتامین K (کمک به تشکیل و استحکام استخوان‌ و بافت‌ها) و ویتامین A (کمک به حفظ سلامت پوست) را به ارمغان می‌آورد. این اسموتی ممکن است سرشار از کربوهیدرات به نظر برسد اما از آن نترسید،زیرا این باعث می‌شود که ولع و اشتهای شما در بقیه روز کم شود. این دتاکس سبز خوشمزه را حتماً امتحان کنید،این دتاکس سرشار از مواد مغذی مورد نیاز برای سم‌زدایی بدن می‌باشد که می‌توانید آن را در وعده صبحانه بخورید.

ارزش ‌غذایی دتاکس سبز در هر 16 اونس

264 کالری
1.9 گرم چربی
53.8 گرم کربوهیدرات
34.8 گرم قند
8.8 گرم فیبر
5 گرم پروتئین

ارزش ‌غذایی دتاکس سبز در هر 16 اونس

مواد لازم برای تهیه دتاکس سبز

3 فنجان آناناس منجمد خردشده
3 فنجان اسفناج تازه
1 فنجان موز خردشده منجمد
1 قطعه کرفس (اختیاری)
1 قاشق غذاخوری زنجبیل تازه رنده شده (با میزان کم شروع کرده و در صورت دلخواه، مقدار آن را بیشتر کنید)
1 قاشق غذاخوری تخم چیا
آبمیوه

طرز تهیه دتاکس سبز

تمام مواد تشکیل‌دهنده را در مخلوط کن ترکیب کرده ، تا یکنواخت شوند. در صورت نیاز کمی آب یا آب میوه نیز به مخلوط آن‌ها اضافه کنید تا مخلوط کن راحت‌تر آن‌ها را مخلوط کند.

© وب سایت پزشکی و سلامت دکتر سوشا

شما هم می توانید در مورد این مقاله پرسش خود را با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت پرسش خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شده یا روی دکمه " افزودن پرسش جدید " کلیک کنید. همچنین پرسش شما بعد از ثبت، توسط مدیریت سایت بررسی و بعد از تاییدیه مدیریت سایت، پرسش شما نمایش داده می شود.
هیچ پرسشی در رابطه با این مقاله مطرح نشده است. چنانچه پرسشی دارید، آن را با کاربران و پزشکان سایت مطرح نمایید.
مقالات پیشنهادی
ویدئوها
ویدئوهای بیشتر