چرا ارگاسم در زنان کمتر است

اخبار سلامت
0 نظر | مدت زمان خواندن مقاله: 2 دقیقه
درخصوص این مطلب سوال دارید؟
چرا ارگاسم در زنان کمتر است

ارگاسم در زنان کمتر است یا مردان؟

اخبار سلامت : مطمئناً هر زنی در رابطه جنسی خود ، با مشکل به ارگاسم نرسیدن و یا دیر ارگاسمی مواجه شده است. در اکثر مواقع رابطه جنسی میان زن و مرد ، با به ارگاسم رسیدن مرد و به ارگاسم نرسیدن زن همراه است. یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که به طور کلی ارگاسم در زنان کمتر از مردان اتفاق می‌افتد.

آخرین اخبار راجع به کمتر بودن ارگاسم در زنان

این پژوهش که به تازگی در آرشیو رفتارهای جنسی منتشر شده، نشان می‌دهد که تنها 65% از زنان در رابطه جنسی به طور منظم به ارگاسم می‌رسند ، این در حالی است که 95% از مردان ، در رابطه جنسی خود ، به طور منظم به ارگاسم می‌رسند. البته محققان دانشگاه ایندیانا، دانشگاه چپمن و کلرمونت در این مطالعه اشاره کردند که رابطه جنسی دهانی در به ارگاسم رسیدن زنان و مردان ، نقش به سزایی دارد.

راهی برای افزایش احتمال ارگاسم در زنان

ترس و نگرانی نسبت به ارگاسم رسیدن ، یکی از عوامل مشکل ساز در رابطه جنسی است که باعث دیر ارگاسمی و یا به ارگاسم نرسیدن می‌شود. به طور کلی زنان از نظر فیزیکی و جنسی دیرتر از مردان به ارگاسم می‌رسند و به همین خاطر ترس از به ارگاسم نرسیدن در زنان بیش‌تر از مردان است و همین موضوع باعث کمتر بودن ارگاسم در زنان می‌شود.محققان در مطالعه‌ای با تجزیه و تحلیل الگوهای ارگاسم (اوج لذت جنسی) در 53000 فرد بزرگ‌سال آمریکایی، چندین راه ساده را برای افزایش احتمال ارگاسم در زنان به دست آوردند.

رابطه صمیمی و عاشقانه ، عشق‌بازی، پوشیدن لباس زیر زنانه جذاب، ارسال عکس و پیامک‌هایی با محتوای جنسی، تحریک مقعدی و امتحان پوزیشن‌های جدید در رابطه جنسی می‌‌تواند احتمال ارگاسم در زنان را افزایش دهد. در واقع نتایج این تحقیقات نشان می‌دهند که به ارگاسم نرسیدن و دیر ارگاسمی در زنان ارتباط نزدیکی با نوع رابطه میان دو نفر دارد و با رفتارهای عاشقانه و تغییر رفتارهای میان دو نفر می‌توان احتمال ارضا شدن در زنان را افزایش داد.

© سایت اطلاعات پزشکی و سلامت دکتر سوشا

شما هم می توانید در مورد این پرسش خود را با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت پرسش خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شده یا روی دکمه " افزودن پرسش جدید " کلیک کنید. همچنین پرسش شما بعد از ثبت، توسط مدیریت سایت بررسی و بعد از تاییدیه مدیریت سایت، پرسش شما نمایش داده می شود.
هیچ پرسشی در رابطه با این مطرح نشده است. چنانچه پرسشی دارید، آن را با کاربران و پزشکان سایت مطرح نمایید.
اخبار پیشنهادی
ویدئوها
ویدئوهای بیشتر