ویتامین B3 برای پیشگیری از سقط جنین و نقایص مادرزادی

اخبار سلامت
0 نظر | مدت زمان خواندن مقاله: 2 دقیقه
درخصوص این مطلب سوال دارید؟
ویتامین B3 برای پیشگیری از سقط جنین و نقایص مادرزادی

پیشگیری از سقط جنین و نقایص مادرزدای با خوردن ویتامین B3 امکان پذیر است؟

♥♥♥♥♥♥

راه پیشگیری از سقط جنین و نقایص مادرزادی پیدا شد

اخبار سلامت : با توجه به آمار گسترده مرگ و میر ناشی از سقط جنین و یا نقایص مادرزادی ، باید بیش از پیش به فکر راهی برای پیشگیری از سقط جنین و مرگ نوزادان بود. جالب است بدانید که عوامل ژنتیکی و شیوه زندگی تأثیر زیادی بر آمار گسترده سقط جنین دارد و می‌توان با تصحیح شیوه زندگی به پیشگیری از سقط جنین کمک کرد.

با توجه به گزارشات مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC)، 3 درصد از نوزادان متولد شده در ایالات متحده به نقایص مادرزادی مبتلا هستند و 20% مرگ نوزادان به خاطر نقایص مادرزادی است. در آخرین اطلاعات موجود، بیش از 23000 مورد سقط جنین تنها در یک سال در سراسر ایالات متحده آمریکا و در سال 2015 نیز 2.6 میلیون مرگ نوزاد تازه متولد شده و 2.1 میلیون مرده زایی گزارش شده است.

یک مطالعه جدید که در مجله New England چاپ شده است، ادعا می‌کند که علت اصلی سقط جنین و نقایص مادرزادی را شناسایی کرده است و می‌گوید که ویتامین B3 ابزار پیشگیری از سقط جنین و نقایص مادرزادی است.

ویتامین B3 راهی برای پیشگیری از سقط جنین و نقایص مادرزادی

پروفسور سالی دانوودی (Sally Dunwoodie)، از موسسه تحقیقات قلب ویکتور چانگ (Victor Chang) در سیدنی استرالیا، با انجام مطالعه‌ مهمی در رابطه با نقایص مادرزادی دستاوردهای شگفت انگیزی را به دست آوردند. او و تیمش، عامل اصلی نقایص مادرزادی مانند شکاف کام و یا نقایص مادرزادی قلب، ستون فقرات و کلیه نوزادان را شناسایی کردند و معتقدند که می‌توان با استفاده از یک روش ساده میزان سقط جنین و نقایص مادرزادی را در سراسر جهان کاهش داد.

پروفسور دانوودی می‌گوید: کمبود ویتامین B3 یکی از مهم‌ترین عوامل دخیل در سقط جنین و نقایص مادرزادی است و احتمالاً مصرف منظم ویتامین B3 راهی برای پیشگیری از سقط جنین و نقایص مادرزادی است.

او در این رابطه اظهار کرد: پس از سال‌ها تحقیق دریافتیم کمبود ویتامین B3 را می‌توان جبران کرد و اصلی‌ترین راه برای پیشگیری از سقط جنین و نواقص مادرزادی ، مصرف ویتامین B3 است.


اخبار پیشنهادی دکتر سوشا :

مرجع تخصصی پزشکی و سلامت دکتر سوشا

شما هم می توانید در مورد این پرسش خود را با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت پرسش خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شده یا روی دکمه " افزودن پرسش جدید " کلیک کنید. همچنین پرسش شما بعد از ثبت، توسط مدیریت سایت بررسی و بعد از تاییدیه مدیریت سایت، پرسش شما نمایش داده می شود.
هیچ پرسشی در رابطه با این مطرح نشده است. چنانچه پرسشی دارید، آن را با کاربران و پزشکان سایت مطرح نمایید.
اخبار پیشنهادی
ویدئوها
ویدئوهای بیشتر