ویدئو 1 نظر | مدت زمان ویدئو : 03:15

رشد سریع مژه و ابرو | فیلم طرز تهیه محلول رشد سریع ابرو و مژه در سه روز

رشد سریع مژه و ابرو | فیلم طرز تهیه محلول رشد سریع ابرو و مژه در سه روز

رشد سریع مژه در سه روز + رشد ابرو [طرز تهیه محلول خانگی]

چگونه مژه های بلند و پرپشت داشته باشیم ؟ مژه ها یکی از بزرگ‌ترین عوامل زیبایی در صورت هستند. امروزه روش‌های زیادی مثل کاشت مژه و لمینت مژه برای زیباتر جلوه دادن چشم‌ها وجود دارند، اما این روش‌ها بدون عوارض جانبی نیستند. ریزش مژه‌ها می‌تواند در اثر انجام کاشت و لمینت مژه انجام شود یا اینکه به صورت دوره‌ای مژه‌ها بریزند. در اینجا ما چند راهکار خانگی و ساده برای رشد مجدد و سریع مژه‌ها بیان می‌کنیم.

رشد ابرو و مژه فقط در سه روز 

در این ویدئو یک راه حل بسیار ساده برای رشد سریع مژه و ابرو را با شما عزیزان به اشتراک خواهیم گذاشت. این یک روش بسیار طبیعی است که چشم شما را دچار مشکل نخواهد کرد.

مواد لازم:

1- ژل آلوئه ورا

2- روغن کرچک طبیعی

3- کپسول ویتامین E

رشد ابرو و مژه : رشد سریع مژه و ابرو با ژل آلوئه ورا

نحوه آماده سازی محلول رشد سریع ابرو و مژه در سه روز

1- یک کاسه تمیز برداشته و یک قاشق چای‌خوری ژل آلوئه ورا به آن اضافه کنید.

2- و سپس ۲ قاشق چای خوری از روغن کرچک را به آن اضافه کنید.

3- در انتها ۲ کپسول از ویتامین ای را از وسط نصف کرده و محتوای آن را به مخلوط اضافه کنید.

4- اکنون همه مواد را خیلی خوب با هم مخلوط می‌کنیم.

5- در اینجا من از ظرف کاملاً تمیز شده ریمل قدیمی‌ام به عنوان ظرف نگه‌دارنده سرم مژه و ابرو استفاده می‌کنم، اما قبل از استفاده مطمئن شوید که بطری آن را به خوبی تمیز کرده باشید. قطعاً دوست ندارید سرمتان به ریمل از قبل مانده در ظرف آغشته شود.

6- سرم را در ظرف مورد نظر ریخته، اما اگر چنین ظرفی در اختیار ندارید الزامی به آن نیست. می‌توانید موادتان را در هر ظرف تمیز دیگری نگه‌داری کنید و برای استفاده از گوش پاک کن استفاده کنید.

7- این سرم را میتونید تا یک ماه نگه‌داری و استفاده کنید، اما استفاده به این شکل بسیار راحت‌تر خواهد بود.

رشد ابرو و مژه : آماده کردن سرم برای رشد مژه و ابرو

نکته استفاده از این سرم رشد ابرو و مژه 

  • آن را می‌توانید بسیار راحت همانند استفاده از ریمل مورد استفاده قرار دهید.
  • این سرم را شب، قبل از خواب بر روی مژه‌های بالا، پائین و ابروهایتان مالیده و تا صبح پاک نکنید. این کار باعث نم‌دار شدن و در عین حال رشد سریع ابروها و مژه‌ها یتان خواهد شد.
  • این سرم به خاطر وجود آلوئه ورا باعث تغذیه ابروها و مژه‌ها شده و رشد آن‌ها را تسریع خواهد کرد.
  • روغن کرچک به‌طور طبیعی حاوی مقادیر زیادی امگا۳،اسیدهای چرب و ویتامین‌ها می‌باشد که می‌تواند مژه ها و ابروها را مرطوب نگه‌داشته و از خشکی آن‌ها جلوگیری کند و کار را برای ریمل و مداد ابرو آسان‌تر نموده و از خشکی و شکنندگی آن‌ها جلوگیری کند. همچنین توانایی نفوذ به منافذ پوست را دارد.
  • ویتامین ای نیز از خرد شکنندگی مژه‌ها جلوگیری کرده رشد ابرو و مژه‌ها را تحریک کرده و موهایشان را ضخیم‌تر و نرم‌تر می‌کند.

رشد ابرو و مژه : نکاتی برای استفاده از این سرم

سایر روش‌های افزایش رشد ابرو و مژه

سرمی که در بالا روش تهیه آن را به شما آموزش دادیم، برای رشد سریع ابرو و مژه بسیار مفید و کارآمد است. اما شاید شما از آن دسته افرادی هستید که نمی‌توانید کمی حوصله برای آماده کردن این سرم ها به خرج دهید. در اینجا ما سه ماده را معرفی می‌کنیم که مصرف آن‌ها به تنهایی برای رشد ابرو و مژه بسیار مفید هستند. تنها کاری که باید بکنید خریدن این مواد ارزان و دم دست است.

رشد ابرو و مژه با استفاده از ژل آلوئه ورا

ژل آلوئه ورا سرشار از مواد مغذی است که می‌تواند رشد مژه‌ها و ابروها را افزایش داده، به مژه‌ها حالت داده و آن‌ها را زخیم تر و بلندتر کند. می‌توانید ژل آلوئه ورا را از داروخانه‌ها تهیه نمایید یا گیاه آلوئه ورا را از عطاری‌ها خریده و داخل آن را به مژه‌ها و ابروهایتان بمالید.

رشد ابرو و مژه : بهبود رشد ابرو و مژه با آلوئه ورا

رشد ابرو و مژه با استفاده از روغن بادام

روغن بادام شیرین یک منبع بسیار عالی برای تغذیه و حالت‌دهی به مژه‌ها است. روغن بادام شیرین منبع خوبی از ویتامین E، چربی‌ها، منیزیم و کلسیم است که موجب بهبود رشد مژه‌ها و ابروها می‌شود.

رشد ابرو و مژه : بهبود رشد ابرو و مژه با روغن بادام

رشد ابرو و مژه با استفاده از روغن رزماری

یکی از خواص این گیاه شگفت انگیز، افزایش خون‌رسانی به نقاط مختلف است. این روغن را بر هر نقطه‌ای از مژه‌ها، ابروها یا حتی موهای سرتان که بمالید، خون‌رسانی در آن نقطه افزایش یافته و میدانیم که وقتی خون‌رسانی افزایش پیدا کند، مواد لازم و مغذی برای رشد موها نیز بیشتر در دسترس قرار می‌گیرند.

رشد ابرو و مژه : بهبود رشد ابرو و مژه با روغن رزماری

رشد ابرو و مژه با روغن کرچک 

روغن کرچک مقدار زیادی اسید ریسینولئیک دارد که حدود نود درصد حجم آن را تشکیل می‌دهد. این ماده برای تقویت مژه و ابرو بسیار مفید است. این روغن را می‌توانید از عطاری‌ها خریداری کرده و مستقیماً روی رویشگاه مژه و ابرو بمالید.

رشد ابرو و مژه : بهبود رشد ابرو و مژه با روغن کرچک

رشد ابرو و مژه با روغن نارگیل

اگر روغن نارگیل را بر روی مژه‌ها بمالید، باعث حالت دادن و تغذیه کردن دانه‌های مژه می‌شود. اگر روغن نارگیل را بر رویشگاه مژه‌ها و ابروها بمالید، روی فولیکول‌های مو تأثیر گذاشته و رشد آن‌ها را تسریع می‌کند. روغن نارگیل را می‌توانید از عطاری‌ها تهیه نمایید. اصل بودن روغن نارگیل را می‌توانید از جامد بودن آن در هوای سرد و مایع بودن آن در دمای اتاق تشخیص دهید.

خرید روغن نارگیل حجرک

رشد ابرو و مژه : بهبود رشد ابرو و مژه با روغن نارگیل

رشد ابرو و مژه با وازلین

شاید جالب باشد بدانید که وازلین بر رشد و تقویت مژه و  ابرو تأثیری ندارد. وازلین مثل موادی که قبل‌تر به آن‌ها اشاره شد، حاوی مواد مغذی برای بهبود رشد موها نیست، بلکه تنها باعث بهبود حالت موها، کاهش شکنندگی آن‌ها و تقویت بافت خود مو می‌شود.

رشد ابرو و مژه : بهبود رشد ابرو و مژه با وازلین

ترفندی برای رشد سریع ابرو و مژه

می‌توانید با استفاده از برس یک ریمل قدیمی که آن را به‌خوبی شسته‌اید، وازلین را روی مژه‌ها بزنید و بعد روی آن ریمل بزنید. این کار باعث زخیم تر و بلندتر به نظر آمدن مژه‌های شما می‌شود.


مقالات پیشنهادی دکتر سوشا :


منبع مقاله :

  • webmed

تهیه و گردآوری : سایت سلامت دکتر سوشا

شما هم می توانید در مورد این پرسش خود را با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت پرسش خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شده یا روی دکمه " افزودن پرسش جدید " کلیک کنید. همچنین پرسش شما بعد از ثبت، توسط مدیریت سایت بررسی و بعد از تاییدیه مدیریت سایت، پرسش شما نمایش داده می شود.
هیچ پرسشی در رابطه با این مطرح نشده است. چنانچه پرسشی دارید، آن را با کاربران و پزشکان سایت مطرح نمایید.