مشاوره پزشکی تلگرام + مشاوره پزشکی رایگان

اخبار سلامت
1 نظر | مدت زمان خواندن مقاله: 2 دقیقه
درخصوص این مطلب سوال دارید؟
مشاوره پزشکی تلگرام + مشاوره پزشکی رایگان

مشاوره پزشکی تلگرام دکتر سوشا آماده خدمت رسانی به هموطنان

وب سایت پزشکی و سلامت دکتر سوشا اهمیت زیادی برای نیازهای کاربران خود قائل است. یکی از عمده‌ترین نیازهای کاربران وب سایت پزشکی دکتر سوشا دریافت مشاوره پزشکی به صورت آنلاین و غیر حضوری و از طریق نرم افزارهای پیام رسان می‌باشد. دریافت مشاوره و گفتگو با کارشناسان از طریق سامانه‌های پیام رسان نظیر تلگرام، دسترسی ساده و سریعی برای کاربران مهیا می‌کند.

در همین راستا مشاوره پزشکی تلگرام دکتر سوشا از مهرماه سال 1396 رسماً آغاز به کار کرد و روزانه پاسخگوی سؤالات بسیاری از کاربران محترم سایت از طریق کارشناسان علوم پزشکی می‌باشد.

اشاره به این نکته ضروری است که مشاوره پزشکی تلگرام هرگز جای مراجعه حضوری به پزشک را نخواهد گرفت. در مراجعه حضوری، پزشک امکان معاینه و دریافت صحیح و دقت اطلاعات بالینی را خواهد داشت.

ویژگی‌های مشاوره پزشکی تلگرام دکتر سوشا

مشاوره پزشکی تلگرام دکتر سوشا این امکان را به کاربران می‌دهد که پاسخ بسیاری از سؤالات پزشکی و سلامت خود را که نیاز به معاینه حضوری ندارد، دریافت کنند. آن‌ها می‌توانند به صورت شبانه‌روزی و حتی در ایام تعطیل از طریق مشاوره پزشکی تلگرام با کارشناسان وب سایت پزشکی دکتر سوشا در ارتباط باشند.

  • گاهی حتی یک مشورت ساده و یک دلگرمی، می‌تواند بار سنگین فشار، استرس و نگرانی را از دوش یک فرد بردارد. اما این‌ها تنها مزایای مشاوره پزشکی تلگرام نیستند؛این سامانه به دلایل زیر تاکنون بسیار محبوب و موفق بوده است:
  • ما با کاربران فراوانی مواجه هستیم که نمی‌دانند برای مشکل خود باید از کجا و چگونه آغاز کنند. آن‌ها حتی گاهی نمی‌دانند که باید به چه پزشکی مراجعه کنند و مشکل خود را چگونه مطرح کنند.
  • برخی از مشکلات از طریق درمان‌های خانگی و با کمک داروهای بدون نسخه قابل درمان است؛خصوصاً در مواقعی که افراد امکان مراجعه فوری به پزشک را ندارند(مثلاً ایام تعطیل یا در مکان‌های دور از شهر) و مشکل پیش‌آمده آنان را کلافه و مستأصل کرده است.
  • مشاوره پزشکی تلگرام این امکان را به کاربران می‌دهد که بدون شرمساری درباره مشکل خود صحبت کنند. علت عدم مراجعه بسیاری از افراد به پزشک، این است که از بیان مشکل خود واهمه دارند. چه بسا که مشکل بسیاری از افراد تنها با یک مشورت ساده تا حد زیادی مرتفع می‌شود.

ویژگی‌های مشاوره پزشکی تلگرام دکتر سوشا


منبع خبر :

  • وب سایت پزشکی و سلامت دکتر سوشا

تهیه و ترجمه : سایت سلامت دکتر سوشا

بازگشت به صفحه اخبار سلامت

شما هم می توانید در مورد این پرسش خود را با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت پرسش خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شده یا روی دکمه " افزودن پرسش جدید " کلیک کنید. همچنین پرسش شما بعد از ثبت، توسط مدیریت سایت بررسی و بعد از تاییدیه مدیریت سایت، پرسش شما نمایش داده می شود.

سلام.خسته نباشید.من چند سال ورزش رزمی انجام میدادم.زیر ساق پا و روی ران پام دو عدد عین دانه تسبیح دراومد.هر آمپول عضله زدم نشد.دکتر اعصاب رفتم قرص داد.خوب شدم.موضوع برای 2سال پیش هست.پای راستم رو‌ آن قرصها شل کرد ولی پای چپم موند.موقع خم شدن برای گرم کردن در ورزش از طرف لگن چپم یه صدایی امد پای چپم بلندتر از پای راستم شد.یک سال بعد موقع ورزش همون پای راستم از کمرم رگهایش گرفت و پام بالا موند..چند بار فزیوتراپی رفتم خوب نشدم.پای چپم از بالای زانو بلند شده ولی پای راستم از زیر زانو بلند شده.از طرف چپ کل رگهای بدنم را میکشد.گردنم را به طرف راست کج کرده است.دیگر حتی قادر به راه رفتن نیستم.ممنون میشم راهنمایی هم کنید‌.باتشکر

مشاهده کامل

سلام برای رفع اگزمای اطراف دهان وبینی چه دارو ورژیم غذایی مناسب است؟ به جز داکسی سیکلین لطفا درمان های دارویی وغذا را معرفی کنید ممنون

مشاهده کامل

سلام من پسر ۲۵ساله هستم با وزن ۱۴۵و قد ۱۸۰ طول آلتم در حالت نعوض ده سانته.استرس دارم ک بعد از لاغر شدن بازم طول آلتم بلند نشه

مشاهده کامل

سلام من پسر ۲۵ساله هستم با وزن ۱۴۵و قد ۱۸۰ طول آلتم در حالت نعوض ده سانته.استرس دارم ک بعد از لاغر شدن بازم طول آلتم بلند نشه

مشاهده کامل

سلام میخواستم بگم من چند روزه پهلوی سمت راستم درد میکنه مشکلش چیه

مشاهده کامل

سلام وقت بخير من يك خانوم ٣١ ساله هستم مشكل مينور دارم و همينطور مشكل ضعف اعصاب داروهايي كه دكتر مغز و اعصاب و فوق تخصص بيماريهايي خوني واسم نوشتن راجب تداخل دارويي چيزي به من نگفتن در صورتي كه من برشور داخل جعبه داروهارو خوندم داروهاي مغز و اعصابم به هيچ وجه نبايد تداخل داشته باشن
اسم ليست داروهايي كه بايد مصرف كنم و دز اونا رو مينويسم لطفا بهم كمك كنيد
قرص زينك بعد ناهار ١ عدد
فروس سولفات ١ عدد روز
فوليك اسيد ١ عدد شب
نوترو-بي ١ عدد شب
پروپرانول ٢٠ ميلي گرم روزي ٢ عدد
للوكسايد ٥ روزي ٢ عدد
آلپرازولام ٠/٥ روزي ٢ عدد
و آسنترا ١٠٠ ميلي گرم شب نصف قرص
مشكل من بيشتر آسنترا هستش كه گفته با هيچ دارويي نبايد مصرف بشه و من بايد فوليك اسيد و نوتروبي رو هر شب استفاده كنم هر دو هم ضروري هستن بنظرتون چيكار كنم؟؟

مشاهده کامل

سلام خسته نباشید من صبح از خواب بیدار میشم قلبم تندمیزنه و نفسم تنگ میشه تا خمیازه بکشم نفسم بالا بیاد مشکلم چیه

مشاهده کامل

سلام.. من پرستارم و سال 97 مبتلا به سل ریوی شدم… ودوره درمان رو طی کردم.. در حال‌حاضر با توجه به بروز کرونا.. میخاستم شرایط کار در بخش کرونا را برا من باز کنید….. احتمال ابتلا و شدت ابتلای احتمالی…اینکه در سانتر کرونا کارکنم یا نه؟
ممنون میشم.. توضیح بدین…

مشاهده کامل

با سلام دکتر سوشا صرفا سایت پزشگی و سلامت هست نه شخص حقیقی و مرکز درمانی. با تشکر
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

باسلام نزدیک یکسال هست که درد شکم( روده)دارم که اولش یک ماه اسهال شدید داشتم با مصرف بیسموت رفع شد ولی درد روده هام هنوزم هست (بخصوص صبها موقعی که از خواب بیدار میشم) با آرمایشی که دادم وجود هلیو باکتر هست و دکتر برام کلی پنتوپرازول و آموکسیلین و مترونیدازول نوشته ،در حالی که من اصلا درد معده یا رفلکس اسید معده ندارم آیا این داروها عوارضی برا معده یا روده ممکنه داشته باشه؟ تازه شروع به مصرف این داروها کردم که درد شکمم بیشتر شده، بدنم خیلی خسته و خواب آلو و سرگیجه شدم که باعث مشکل در محل کارم شده
لطفا منو راهنمایی کنین

مشاهده کامل

بله درسته داروهای رایج تجویز شده برای هلیکوباکتر معده همین دارو ها هستند که ابتدا در یک دوره زمانی کوتاه مصرف خواهند شدبه تشخیص پزشک و سپس داروهایی برای دراز مدت تچویز خواهد شد.باید تحت نظر پزشکتون باشید و درمان رو ادامه بدید.این مشکل دوره درمان طولانی مدت داره و انتظار پاسخ سریع درمانی نداشته باشید.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

سلام
تو جواب اسکن پدرم ، در سه جای مختلف ریه میکرو ندول مشاهده شده ایشون سیگاری هم هستن که البته پزشک از همون روز دستور قطع مصرف سیگار رو دادن پزشک عمومی بودن و جواب قطعی ندادن و گفتن باید به متخصص ریه مراجعه کنیم
سوال من اینه که امکان سرطانی بودن هست?؟

مشاهده کامل

کاربر گرامی بدون بررسی توسط متخصص هیچ تشخیصی دارای ارزش نیست.لطفا به متخصص مراجعه کنید تا بتونن بررسی های لازم رو انجام بدن.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

سلام خسته نباشید من ساکن ایران نیستم و در دو ماه گذشته رابطه داشتم که از طریق کاندوم جلوگیری کردیم, حتی ماه پیش من از ترس حاملگی اواسط ماه بعد یک رابطه قرص اورژانسی خوردم که تا چند روز لکه بینی داشتم اما قطع شد و من سر موقع کاملا پریود شدم هفت روز کامل با خونریزی زیاد, که همیشه داشتم,بعد اون دیگه رابطه نداشتم الان نزدیک پریودیم هست ویکم علائمش دارم ولی به حدی از حاملگی وحشت دارم که همش احساس حرکت در شکمم دارم کلا زندگیم بهم ریخته جرات استفاده از بیبی چک هم ندارم در ضمن من pco دارم با وجود پریودن باز احتمال بارداری هست؟ من این ماه کلا رابطه نداشتم ممکنه کسی با شرایط من باردار شده باشه؟ واقعا ممنون میشم بهم جواب بدید

مشاهده کامل

با سلام وقتی ماه گذشته قاعدگی رو داشتید و در طول این ماه هم نزدیکی نداشتید خیر باردار نیستید.احتمالا به دلیل استرس و نگرانی شدید قاعدگی شما بهم ریخته. استرس نداشته باشید،جای نگرانی نیست.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

سلام.من درد در زیر دنده ها راست بدنم داشتم چند روز الان اون درد اومده وسط قفسه سینه البته باز زیر دنده هام.درد در ناحیه به بزرگی یه سکه ۵۰۰ تومانی هستش البته کمی بزرگتر.
آیا مشکلم جدی هست اصلا مربوط به چه قسمتی از بدنم میشه

مشاهده کامل

درد در ناحیه قفسه سینه علت های مختلفی میتونه داشته باشه که اغلب آن ها جای نگرانی ندارند. این درد میتونه در اثر استرس و نگرانی گاها بوجود بیاد و یا اگر در ناحیه قفسه سینه و دنده های خود ضربه ای داشته اید این درد در اثر اون ضربه ایجاد شده که البته در این صورت با علائمی نظیر تنگی نفس،درد در هنگام سرفه و عطسه و خنده ،کبودی ناحیه دنده ها و تورم اغلب همراه است. بعضی اوقات این درد به علت گرفتگی ماهیچه ها که به دلیل فعالیت فیزیکی شدید بوجود آمده اتفاق میافته.از دیگر دلایل اون ریفلاکس معده میتونه باشه که با سوزش قلب،آروغ زدن،درد شکم و احساس ترشی در دهان همراه است.بنابراین همینطور که میبینید بدون بررسی دقیق نوع درد و سوابق شما امکان تشخیص وچود نداره. اما اگر این درد با علائم زیر همرا بود فورا به پزشک مراجعه کنید: درد شدید ناگهانی قفسه سینه احساس گرفتگی و فشار شدید در قفسه سینه احساس درد شدید که به گردن،ناحیه پشت و فک شما میزنه عرق سرد کردن احساس ضعف،سرگیجه و حالت تهوع سختی در نفس کشیدن
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

سلام 24ساله ام و از داروی خاصی استفاده نمیکنم
لکه های قرمزی خود به خود روی زبانم ایجاد میشود انگار پرزهای اون قسمت از زبان ازبین رفته، درد و سوزشی ندارد و خود به خود هم بعد یک هفته خوب میشه. ولی هر سری فقط روی قسمت راست زبانم به وجود میاد.
این لکه ها چی هستند؟ علت به وجود اومدنشون چیه؟ با توجه ب اینک فقط در یه قسمت به وجود میاد ممکنه بیماری خطرناکی باشه؟

مشاهده کامل

لکه های قرمزروی زبان معمولا بیخطر هستند اما اگر به صورت مداوم تکرار بشه این عارضه میتونه یکی از علائم سرطان باشه. سرطان های دهان و زبان علت های متفاوتی میتونه داشته باشه مانند عفونت،مصرف زیاد سیگار ،نوشیدن الکل و یا حتی بیماری hpv ریسک فاکتور هایی هستند که ممکنه باعث سرطان شوند. اگر به مدت طولانی است دانه های ریزی که میفرمائید ظاهر شدن و یا در دوره های زمانی تکرار میشه به پزشک متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه کنید تا بررسی های لازم صورت بگیره.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

سلام من تقریبا هفته پیش به متخصص پوست رفتم به خاطر جوش و لکه های به جا مونده از ان و به من یک محلول داد برای جوش. بار اول که زدم به مدت ۳ روز صورتم خشک شد و بعدش پوست پوست شد و پوست جدید در اومد و الان باز که زدم صورتم به شدت سوخت و لکه اای افتصاح شبیه سوختگی روی صورتم در اومد. چیکار باید کنم ؟ واقعا نگرانم

مشاهده کامل

با سلام تنها کاری که میتونید بکنید سریعا استفاده از محلول رو قطع کنید و برای نقاطی که زخم شدند از وازلین استفاده کنید تا از خشک شدن بیشتر پوستتان جلوگیری کنید. به یک متخصص پوست دیگر مراجه نمایید.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

سلام امپول کتلوراک عوارض نداره؟ به من ۴ تا دادن هر روز بزنم

مشاهده کامل

با سلام. کاربر گرامی داروهای ضدالتهاب غیراستروئیدی (مانند کتورولاک) ممکن است خطر حملات قلبی و سکته‌های مغزی را افزایش بدهند. در صورت داشتن بیماری قلبی یا داشتن عوامل خطرزای آن (مانند سیگار کشیدن، سابقهٔ خانوادگی بیماری قلبی یا مشکلاتی مانند دیابت و فشار خون) یا مصرف درازمدت، خطر بروز عوارض جانبی کتورولاک افزایش می‌یابد. از عوارض نادر این دارو می‌توان به خون‌ریزی معده و روده اشاره کرد. این عوارض ممکن است در هر زمانی و بدون علائم قبلی بروز بکند. افراد مسن بیشتر در معرض این عوارض کتورولاک قرار دارند. درصورت داشتن مشکلات گوارشی (مانند خونریزی یا زخم) از مصرف کتورولاک خودداری کنید. با تشکر - وب سایت دکتر سوشا
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟
اخبار پیشنهادی
ویدئوها
ویدئوهای بیشتر