تومور 60 کیلویی که سال‌ها با چاقی مفرط اشتباه گرفته شد

اخبار سلامت
0 نظر | مدت زمان خواندن مقاله: 2 دقیقه
درخصوص این مطلب سوال دارید؟
تومور 60 کیلویی که سال‌ها با چاقی مفرط اشتباه گرفته شد

مردی با چاقی مفرط یا تومور 60 کیلویی ؟

اخبار سلامت : پزشکان سالیان درازی در اشتباه بودند و تومور 60 کیلویی را با چاقی مفرط اشتباه می‌گرفتند. بعد از سال‌ها پزشک متخصصی در کالیفرنیا توانست به وجود تومور 60 کیلویی در شکم این مرد پی ببرد و با انجام عمل جراحی ، این تومور 60 کیلویی را از شکم مرد خارج کند. این مرد 57 ساله به نام راجر لوگان آن‌قدر چاق به نظر می‌رسید که شکم او مانند یک تخته سنگ سفت ، تا زانوهایش آویزان شده بود. هر کسی شکم بزرگ او را می‎دید ، تصور می‌کرد که چربی زیادی در شکم او تجمع یافته و به چاقی مفرط دچار شده است.

لوگان آن‌قدری از چاقی مفرط شکم خود آزار می‌کشید که خودش را به نشستن روی یک صندلی محدود کرده بود و نمی‌توانست وقتش را سر کار و یا بیرون از خانه صرف کند. چاقی مفرط ، او را از پا در آورده بود و زندگی را برای لوگان بسیار سخت کرده بود.او برای بررسی وضعیت خود بارها پزشکان متفاوتی را در می سی سی پی ملاقات کرده بود و تمام پزشکان فقط راجع به چاقی مفرط او صحبت می‌کردند. بعد از سال‌ها او و خانواده‌اش تحقیقات زیادی انجام داده و برای انجام معاینه ، به بیمارستان بیکرزفیلد (Bakersfield Memorial Hospital) کالیفرنیا سفر کردند تا با پزشکان مجرب دیگری مشورت نمایند.

سرنوشت تومور 60 کیلویی لوگان بعد از ملاقات پزشکی در بیمارستان بیکرزفیلد کالیفرنیا

دکتر ویپول (Vipul) یک جراح متخصص است که بعد از معاینه این مرد ، متوجه شد شکم بزرگ این مرد ، چاقی مفرط نیست ، بلکه تومور 60 کیلویی است که به خاطر فرو رفتن موی آلوده به داخل شکم این مرد ، شروع به رشد کرده است. صحبت‌های این پزشک راجع به این تومور 60 کیلویی ، دلهره زیادی در دل لوگان و خانواده‌اش انداخت ، اما خوشبختانه به مرکزی مراجعه کرده بودند ، که تجهیزات بسیاری برای جراحی این تومور 60 کیلویی داشتند و یک تیم جراحی متخصص توانست با انجام یک عمل جراحی موفقیت آمیز این تومور 60 کیلویی خوش خیم را خارج کرده و مشکل بزرگ این مرد را که سال‌ها او را آزار داده بود ، از بین ببرد.

در حقیقت شکم این مرد چاقی مفرط نداشت و تمام پزشکان ، در این سال‌ها اشتباه می‌کردند و زندگی این مرد را با اشتباهشان رنج آور کرده بودند. دکتر ویپول توانست با جراحی این تومور 60 کیلویی ، روزهای شیرین زندگی را به این مرد باز گرداند.

© وب سایت پزشکی و سلامت دکتر سوشا

شما هم می توانید در مورد این پرسش خود را با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت پرسش خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شده یا روی دکمه " افزودن پرسش جدید " کلیک کنید. همچنین پرسش شما بعد از ثبت، توسط مدیریت سایت بررسی و بعد از تاییدیه مدیریت سایت، پرسش شما نمایش داده می شود.
هیچ پرسشی در رابطه با این مطرح نشده است. چنانچه پرسشی دارید، آن را با کاربران و پزشکان سایت مطرح نمایید.
اخبار پیشنهادی
ویدئوها
ویدئوهای بیشتر