چسب لب واژن برای دوران قاعدگی اختراع شد

اخبار سلامت
0 نظر | مدت زمان خواندن مقاله: 2 دقیقه
درخصوص این مطلب سوال دارید؟
چسب لب واژن برای دوران قاعدگی اختراع شد

آیا راجع به چسب لب واژن چیزی شنیده‌اید؟

اخبار سلامتخانم‌ها آیا تا به حال راجع به بهداشت دوران قاعدگی فکر کرده‌اید؟ و یا به این موضوع فکر کرده‌اید که ممکن است راه بهتری برای حفظ بهداشت این دوران وجود داشته باشد؟ اخیرا یک پزشک به نام دانیل داپس (Daniel Dopps) در فیس بوک خود ، محصولی را به نام چسب لب واژن برای دوران قاعدگی پیشنهاد کرده است و با کشف این محصول برای دوران قاعدگی ، چشم بسیاری از زنان را به این محصول بهداشتی جدید خیره کرده است.

چسب لب واژن برای دوران قاعدگی چیست؟

دانیل داپس فیزیوتراپ ، آلت تناسلی زنان را به عنوان یک دوش تمیز کننده خود به خودی معرفی کرده است و از آناتومی آلت تناسلی زنان برای ساخت یک محصول جدید به نام چسب لب واژن استفاده کرده است.این چسب لب واژن که توسط این پزشک کشف شده است و شرکت منسز (Mensez) آن را ساخته است ؛ ترکیبی از اسید آمینه و روغن است که لب‌های کوچک واژن را به یکدیگر می‌چسباند و استفاده از این چسب در دوران قاعدگی ، از خروج خون از مجرای تناسلی جلوگیری می‌کند.

به گفته این پزشک ، این چسب به حدی قوی است که از نشت خون تا زمان دفع ادرار ، جلوگیری می‌کند و زمانی که فرد برای دفع ادرار ، به دستشویی می‌رود ، ترکیبات ادرار و آب ،محتویات چسب لب واژن ، را شسته و چسب لب واژن باز می‌شود ، به این ترتیب خون نیز تخلیه می‌شود. بعد از شستن و خشک کردن آلت تناسلی ، فرد باید با استفاده از این چسب، مجدداً لب‌های کوچک واژن خود را به یکدیگر بچسباند تا از نشت خون تا سری بعدی دفع ادرار ، جلوگیری نماید.

چسب لب واژن ، واقعاً وحشتناک است

اگر چه این پزشک توجه بسیاری از زنان را با کشف این محصول به خود جلب کرده است ، اما محققان می‌گویند که ساخت این محصول یک چیز خصوصی است و نباید با عموم مردم به اشتراک گذاشته شود ، چون این محصول ، واقعاً وحشتناک است و برای دوران قاعدگی کارایی ندارد. املا اگر این پزشک نسبت به آناتومی آلت تناسلی زنان ، اطلاعات کافی داشت ، می‌دانست که مجرای آلت تناسلی و مجرای ادراری دو مجرای مجزا هستند. دوماً این که مجرای تناسلی زنان ، ترشحات دائمی دارد و دائماً مرطوب است ، مطمئناً رطوبت دائمی آلت تناسلی زنان باعث می‌شود که چسب لب واژن کارایی نداشته باشد و لب‌های کوچک واژن به خوبی به یکدیگر نچسبند . این پزشک اطلاعات بسیار کمی راجع به آلت تناسلی زنان دارد و اختراع چسب لب واژن ادعایی بیش نیست.

© سایت اطلاعات پزشکی و سلامت دکتر سوشا

شما هم می توانید در مورد این پرسش خود را با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت پرسش خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شده یا روی دکمه " افزودن پرسش جدید " کلیک کنید. همچنین پرسش شما بعد از ثبت، توسط مدیریت سایت بررسی و بعد از تاییدیه مدیریت سایت، پرسش شما نمایش داده می شود.
هیچ پرسشی در رابطه با این مطرح نشده است. چنانچه پرسشی دارید، آن را با کاربران و پزشکان سایت مطرح نمایید.
اخبار پیشنهادی
ویدئوها
ویدئوهای بیشتر