زنان زیبا اندام دنیا ازین رژیم غذایی استفاده می‌کنند

مجله پزشکی و سلامت
0 نظر | مدت زمان خواندن مقاله: 5 دقیقه
درخصوص این مطلب سوال دارید؟
زنان زیبا اندام دنیا ازین رژیم غذایی استفاده می‌کنند

رژیم غذایی زنان زیبا اندام چه ویژگی‌هایی دارد؟

زنان زیبا اندام دنیا در این مقاله قصد دارند رازهای کاهش وزن خود را با شما در میان بگذارند. چیزی بهتر از این هم داریم؟ قراره مسیری که این زنان زیبا اندام بر اساس دانش و تجربیاتشان برای تناسب اندام به دست آورده‌اند را به رایگان در اختیار شما قرار دهیم. دیگر نیازی به صرف وقت و هزینه زیاد ندارید؛ فقط کافی است که با دقت این مقاله را بخوانید و به توصیه‌های این زنان زیبا اندام عمل کنید.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم مقاله ” راز تناسب اندام مشهورترین ستاره‌های دنیا ” را نیز در وب سایت پزشکی دکتر سوشا بخوانید.

رژیم غذایی زنان زیبا اندام از زبان آندرا آلبرایت

راز کاهش وزن آندرا آلبرایت (Andrea Albright) که یکی از زنان زیبا اندام دنیا است را از زبان خودش بشنوید. او می‌گوید:

زنان زیبا اندام دنیا با کالری شماری مخالف‌اند!

راز شماره یک من برای کاهش وزن اینه که به جای کالری شماری، مواد شیمایی رو شمارش می‌کنم. این ایده با نظر بسیاری از طراحان رژیم‌های غذایی که مغز ما را با رژیم‌های کالری شماری شست و شو می‌دهند، مغایر است. من کاری به تعداد کالری که مصرف می‌کنم ندارم، فقط خودمو موظف کردم که هر وعده 25-20 گرم پروتئین مصرف کنم. بعلاوه اینکه مقدار زیادی سبزیجات سبزرنگ همراه با چربی‌های طبیعی (مثل روغن نارگیل، روغن زیتون و آجیل) مصرف می‌کنم.

رژیم با چربی بالا ترفند دیگری از زنان زیبا اندام !

یکی از تغییرات عمده‌ای که من در رژیم غذایی خودم انجام دادم این بود که از یک رژیم کم‌چربی به یک رژیم نسبتاً پرچربی تغییر وضعیت دادم. من بدنم رو طوری تغییر دادم که از یک ماشین قند سوزی به یک ماشین چربی سوز تبدیل شد. من شب‌ها کربوهیدرات می‌خورم! عجیبه نه؟ این بهترین زمان برای مصرف اونه.

رژیم با چربی بالا ترفند دیگری از زنان زیبا اندام !

آب فراوان بنوشید!

آب، آب و آب. هیچ چیزی به اندازه نوشیدن مقدار کافی آب مهم نیست. هم متابولیسمتون رو بالا میبره و هم جلوی اشتهاتون رو میگیره. به پاکسازی بدنتون هم کمک میکنه.

زنان زیبا اندام دنیا هیچ‌گاه خود را گرسنه نگه نمی‌دارند!

من هیچ‌وقت با گرسنگی خونه رو ترک نمی‌کنم. همیشه هم وقتی بیرون میرم همراه خودم بسته‌های غذایی سالم می‌برم. دنیای بیرون پر از غذاهای به ظاهر خوشمزه اما پرکالری و مضر هستند که باید برای اجتناب از اونها کلی با خودتون بجنگید.

گاهی وقتا میتونی به خودت حال بدی!

من یه وقتایی چند روزی برای بالا نگه داشتن متابولیسم بدنم میزان کالری مصرفیم رو افزایش میدم. در این مواقع به سراغ غذاهای تایلندی میرم.

گاهی وقتا میتونی به خودت حال بدی!

غذاهای سالم رو باب میلتون طبخ کنید!

نکته مهمی که تو رژیم غذاییم دارم اینه که طعم غذاها رو باب میلم درست می‌کنم تا از خوردن اونها لذت ببرم. من از انواع ادویه برای ایجاد طعم‌های جدید استفاده می‌کنم. هیچ‌وقت غذایی رو که طعمشو دوست ندارید نخورید، چون باعث دلزدگیتون میشه.

ممنوعیات رژیم زنان زیبا اندام دنیا از زبان آندرا آلبرایت

من هیچ‌وقت الکل استفاده نمی‌کنم. بعلاوه اینکه مصرف نمک رو تا حد زیادی کاهش دادم. شکر هم هیچ‌وقت استفاده نمی‌کنم. شکر عامل ایجاد سلولیت در بدن هست و با انواعی از مشکلات سلامتی مرتبط است. من از حرکات مخصوص یوگا برای درمان سلولیت و افزایش چربی سوزی استفاده می‌کنم.

رژیم غذایی زنان زیبا اندام از زبان میگان ترزیس

راز کاهش وزن میگان ترزیس (Meaghan Terzis) که یکی از زنان زیبا اندام دنیا است را از زبان خودش بشنوید. او می‌گوید:

رژیم غذایی زنان زیبا اندام سبک زندگی آن‌هاست!

من هیچ‌وقت دوست ندارم بگم که رژیم دارم، شیوه تغذیه من در واقع سبک زندگی منه. از نظر من آشپزخانه نقش زیادی در زیبایی و سلامت بدن ما ایفا میکنه. در رژیم غذایی من میوه‌ها، سبزیجات، چربی‌های سالم و منابع گوشتی جایگاه ویژه‌ای دارن. بعلاوه اینکه من سعی می‌کنم هر 3-2 ساعت یه چیزی بخورم تا دچار گرسنگی شدید نشم. در صورتی که دچار گرسنگی شدید بشید مطمئننا دچار پرخوری میشید و یا اینکه انتخاب‌های غذایی صحیحی نخواهید داشت.

رژیم غذایی زنان زیبا اندام سبک زندگی آن‌هاست!

زنان زیبا اندام دنیا هم دل دارند!

یک زمان‌هایی دلم یک خوراکی ترد و شور میخواد. اون موقعها یک کنسرو نخود رو داخل یک ظرف می‌ریزم و بهش چند قطره روغن زیتون و مقدار کمی نمک اضافه می‌کنم و یک ساعت داخل فر قرار میدم تا کاملاً برشته بشه. خیلی عالی میشه، حتماً امتحان کنید.

زنان زیبا اندام دنیا حتی تو مهمونی ها هم چاق نمیشن!

وقتایی که نزدیک مراسمی مثل تعطیلات سال نو میشیم، چیزی که به ذهنمون میاد اینه که کلی غذا در انتظارمونه و مجبوریم کلی هم وزن اضافه کنیم. برای مدیریت همچنین پیشامدها و جشن‌هایی من پیشنهاد می‌کنم که مقدار زیادی آب بنوشید. من از مصرف الکل غالباً صرف‌نظر می‌کنم و گاهی فقط اندکی از اون می‌خورم.

زنان زیبا اندام دنیا برای همه وعده‌های غذاییشون برنامه دارن!

برای اینکه روی حجم غذایی که می‌خورید نظارت داشته باشید سعی کنید طبق برنامه‌ای که از قبل دارید، غذا بخورید. در غیر این صورت مجبورید هر غذایی که در انتظارتونه رو مصرف کنید و این نتیجه‌ای جز اضافه وزن شما نخواهد داشت.

همچنین پیشنهاد می شود مقاله ” راز سلامتی و تناسب اندام مانکن‌ها چیست؟ ” را نیز در وب سایت پزشکی دکتر سوشا بخوانید.

زنان زیبا اندام دنیا برای همه وعده‌های غذاییشون برنامه دارن!

رژیم غذایی زنان زیبا اندام از زبان جسیکا سیکولی

راز کاهش وزن جسیکا سیکولی (Jessica Sicoly) که یکی از زنان زیبا اندام دنیا است را از زبان خودش بشنوید. او می‌گوید:

غذاهای فراوری‌شده در برنامه زنان زیبا اندام جای ندارد!

من همیشه سعی می‌کنم از غذاهای فراوری نشده و کامل استفاده کنم. محور اصلی رژیم غذایی من استفاده از میوه‌های تازه‌ای چون تمشک و ذغال اخته، تخم مرغ، جوجه، بارهای پروتئینی، کدوتنبل و امثال اونهاست. من کلاً عاشق سبزیجات هستم با هر شکل و اندازه‌ای که باشن.

من اینو فهمیدم که خوردن وعده‌های غذایی حاوی پروتئین‌های سالم (نظیر گوشت، تخم مرغ و حبوبات)، چربی‌های سالم و کربوهیدرات‌های پیچیده (نظیر میوه، سبزیجات و غلات کامل) میتونن بهم کمک کنن که در مسیر تغذیه‌ای صحیح قرار بگیرم. در ضمن شاید براتون جالب باشه بدونید غذای مورد علاقه من بستنیه!

زنان زیبا اندام دنیا از غذا خوردنشان بیشتر از چاق‌ها لذت می‌برند!

من همیشه یک برنامه منظم برای تغذیه و ورزش دارم. برای تغذیه‌ام وقت میذارم و غذاهایی که مناسب رژیم من هستند رو خود تهیه می‌کنم. من سعی می‌کنم غذاهایی رو بپزم که علاوه بر سالم بودن، باب میلم هم باشند. چون معتقدم وقتی غذایی که می‌خورید رو دوست داشته باشید کمتر احتمال داره که به دنبال غذاهای سنگین و پرکالری برید. به نظرم وقتی به یک غذا برچسب رژیمی بودن بزنید ناخودآگاه وارد یک میدان مبارزه می‌شوید و ذهنتون با این سبک غذا خوردن مقابله میکنه، باید از غذایی که می‌خورید لذت ببرید.

زنان زیبا اندام دنیا از غذا خوردنشان بیشتر از چاق‌ها لذت می‌برند!

گاهی به خودتان استراحت بدهید!

من گاهی به بدنم استراحت میدم و شاید مدتی ورزش نکنم. همین‌طور گاهی از غذاهایی که ممکنه غیرمجاز محسوب بشه استفاده می‌کنم. من دلم نمیخواد بیش از حد خودم رو محدود کنم، چون در این صورت ولع زیادی برای خوردن غذاهای شور یا شیرین پیدا می‌کنم.

همچنین پیشنهاد می‌شود مقاله ” اشتباهات تغذیه ای رایج در تناسب اندام بدن ” را نیز در وب سایت پزشکی دکتر سوشا بخوانید.


منبع مقاله :

تهیه و ترجمه : سایت سلامت دکتر سوشا

بازگشت به صفحه مجله پزشکی و سلامت

شما هم می توانید در مورد این مقاله پرسش خود را با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت پرسش خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شده یا روی دکمه " افزودن پرسش جدید " کلیک کنید. همچنین پرسش شما بعد از ثبت، توسط مدیریت سایت بررسی و بعد از تاییدیه مدیریت سایت، پرسش شما نمایش داده می شود.
هیچ پرسشی در رابطه با این مقاله مطرح نشده است. چنانچه پرسشی دارید، آن را با کاربران و پزشکان سایت مطرح نمایید.
مقالات پیشنهادی
ویدئوها
ویدئوهای بیشتر