راز افزایش طول عمر زن 101 ساله معروف فاش شد

اخبار سلامت
0 نظر | مدت زمان خواندن مقاله: 2 دقیقه
درخصوص این مطلب سوال دارید؟
راز افزایش طول عمر زن 101 ساله معروف فاش شد

افزایش طول عمر با مصرف یک ماده غذایی شیرین

اخبار سلامتیونیس مادلین که به تازگی تولد 101 سالگی خود را جشن گرفته است، در ایندیانا زندگی می‌کند. پسر او برای مصاحبه در دسترس نبود ، اما نوه او برخی از اسرار و شیوه زندگی مادر بزرگش را برای افزایش طول عمر ، با ما به اشتراک گذاشت. این زن 101 ساله ایندیانایی یک فرمول شیرین برای افزایش طول عمر خود دارد ، این فرمول شیرین یک دوز روزانه شکلات است.

مصاحبه با نوه زن 101 ساله ، راز افزایش طول عمر او را فاش کرد

نوه این زن 101 ساله (تامی مادلین) می‌گوید: مادر بزرگ من هرروز دو تکه شکلات تلخ می‌خورد ، البته او خودش را تنها به خوردن دو تکه محدود می‌کند تا دچار افزایش وزن نشود. همچنین مادر بزرگ من عادت به خوردن سبزیجات تازه دارد، او هرگز به سمت نوشیدن الکل یا سیگار کشیدن ، تمایلی نداشته است و این گونه است که شیوه زندگی سالمی دارد.

با توجه به مصاحبه‌ای که با نوه این زن 101 ساله داشتیم ، با اینکه بینایی و تعادل این زن ، کم شده است ، اما هرروز برای عبادت و نماز به کلیسا می‌رود و معتقد است که عبادت و راز و نیاز نیز موجب افزایش طول عمر و سلامتی او می‌شود. البته این زن 101 ساله در دوران جوانی خود (دهه 20 سالگی) نیز به خاطر مهارت خود در ورزش تیراندازی با کمان ، شناخته شده و مشهور بوده است و نام او در کتاب رکوردهای جهانی برای دورترین پرتاب تیر ثبت شده است.

مصاحبه با نوه زن 101 ساله ، راز افزایش طول عمر او را فاش کرد

راز افزایش طول عمر زن 101 ساله چه بود؟

با توجه به مصاحبه‌ای که با نوه این زن 101 ساله انجام شد ، شیوه زندگی سالم ، ورزش منظم و عبادت به همراه مصرف سبزیجات و دو تکه شکلات تلخ روزانه ، راز افزایش طول عمر او است.

© وب سایت پزشکی و سلامت دکتر سوشا

شما هم می توانید در مورد این پرسش خود را با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت پرسش خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شده یا روی دکمه " افزودن پرسش جدید " کلیک کنید. همچنین پرسش شما بعد از ثبت، توسط مدیریت سایت بررسی و بعد از تاییدیه مدیریت سایت، پرسش شما نمایش داده می شود.
هیچ پرسشی در رابطه با این مطرح نشده است. چنانچه پرسشی دارید، آن را با کاربران و پزشکان سایت مطرح نمایید.
اخبار پیشنهادی
ویدئوها
ویدئوهای بیشتر