ویدئو 0 نظر | مدت زمان ویدئو : 04:49

ویدیو طرز تهیه دتاکس لیمو عسل و زنجبیل

ویدیو طرز تهیه دتاکس لیمو عسل و زنجبیل

دتاکس لیمو عسل با زنجبیل

در ویدیو بالا طرز تهیه دتاکس لیمو عسل با زنجبیل، را مشاهده کنید. این دتاکس یا معجون در فصل های سرد سال و برای سرماخوردگی بسیار مناسب است.

چرا دتاکس لیمو، عسل و زنجبیل برای سرماخوردگی مفید است؟

کافیست یک نگاهی کوچک به خاصیت این سه ماده بیندازید تا متوجه شود که این معجون به چه علت برای سرماخوردگی مفید است.

خاصیت عسل: عسل دارای خواص آنتی اکسیدان، آنتی باکتریال و آنتی میکروبیال است که با غلبه بر ویروس ها، باکتری ها و قارچ ها، سرماخوردگی و علائم آن را بهبود می بخشد. عسل آزردگی گلو را به صورت طبیعی تسکین داده و سوزش ها را از بین می برد. عسل با تقویت سیستم ایمنی بدن باعث کاهش شدت سرماخوردگی شده و همچنین از سرماخوردگی ها و دیگر ویروس ها در آینده پیشگیری می کند.

خاصیت لیمو: ليمو داراي اثرات ضد عفوني كننده و قابض است و بدين جهت مي‌توان از آن براي درمان گلودرد استفاده كرد. با توجه به مقدار بسيار زياد ويتامين ث موجود در ليمو، مصرف آن باعث افزايش مقاومت سيستم ايمني بدن مي‌شود.

خاصیت زنجبیل: زنجبيل تازه از جمله گياهان دارويی است كه تاثير فوق‌العاده‌ای در پيشگيری از ابتلا به سرماخوردگی به ویژه در فصول سرد دارد. اين گياه خاصيت ضد باكتری و ضد ويروسی داشته و يكی از بهترين و موثرترین گیاهان دارویی برای تقويت و بیشتر کردن توان سيستم ايمنی و دفاعی بدن محسوب می‌شود.

 

شما هم می توانید در مورد این پرسش خود را با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت پرسش خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شده یا روی دکمه " افزودن پرسش جدید " کلیک کنید. همچنین پرسش شما بعد از ثبت، توسط مدیریت سایت بررسی و بعد از تاییدیه مدیریت سایت، پرسش شما نمایش داده می شود.
هیچ پرسشی در رابطه با این مطرح نشده است. چنانچه پرسشی دارید، آن را با کاربران و پزشکان سایت مطرح نمایید.