پسری که به خاطر دوست مبتلا به آلوپسی خود، موهایش را بلند کرد

اخبار سلامت
0 نظر | مدت زمان خواندن مقاله: 2 دقیقه
درخصوص این مطلب سوال دارید؟
پسری که به خاطر دوست مبتلا به آلوپسی خود، موهایش را بلند کرد

بیماری آلوپسی چیست؟

اخبار سلامتبیماری آلوپسی یک بیماری پزشکی است که باعث ریزش قسمتی یا تمامی موهای نقطه‌ای از بدن می‌شود و شایع‌ترین نوع آن ریزش مو های سر است. افراد مبتلا به آلوپسی دچار ریزش مو شدید و طاسی سر یا قسمتی از بدن می‌شوند و همین موضوع آن‌ها را آزار می‌دهد.
این بیماری ، زنان را از نظر روحی بیش‌تر آزار می‌دهد زیرا مو نقش مهمی در زیبایی زنان و ظاهر آن‌ها دارد و زنان نیز مظهر زیبایی هستند و همین موضوع باعث شده است که طاسی سر روحیه و اعتماد به نفس آن‌ها را تحت تأثیر قرار دهد. متأسفانه دانشمندان در حالی که تعداد زیادی از افراد از بیماری آلوپسی رنج می‌برند ، هنوز درمان قطعی برای بیماری آلوپسی پیدا نکرده‌اند.

ماجرای تایلر و دوست مبتلا به آلوپسی او

تایلر پسر 10 ساله گرجستانی است که به خاطر کمک به دوست مبتلا به آلوپسی خود ، 2 سال است که توجهی به رشد موهایش ندارد و موهای او تا شانه‌هایش بلند شده است.
دوست مبتلا به آلوپسی او گبی رویز نام دارد که او الآن دختری 12 ساله است و بیماری آلوپسی او در 4 سالگی تشخیص داده شد. بیماری آلوپسی یک اختلال ریزش مو است که باعث ریزش مو و کچلی گبی رویز شده است.
گبی رویز تحت درمان‌های مختلفی قرار گرفته و راه‌های مختلفی را برای رشد مجدد موهایش امتحان کرده است ، اما هیچ فایده‌ای نداشته است و از آنجایی که گپی رویز از این مشکل خود رنج می‌برد ، تایلر برای کمک به دوست مبتلا به آلوپسی خود ، موهایش را بلند کرده است تا کلاه گیسی برای او بسازد.

تصمیم تایلر برای بلند کردن موهایش به منظور کمک به دختر مبتلا به آلوپسی

تایلر می‌گوید : موهایم را به اندازه‌ای بلند کرده‌ام که بتوانم از آن کلاه گیس زیبایی برای دوست مبتلا به آلوپسی خود بسازم. تا لبخندی بر روی لبان این دختر زیبا بنشیند. دوستم را خیلی دوست دارد و می‌خواهم با این کار خوشحالی‌اش را ببینم.

© وب سایت پزشکی و سلامت دکتر سوشا

شما هم می توانید در مورد این پرسش خود را با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت پرسش خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شده یا روی دکمه " افزودن پرسش جدید " کلیک کنید. همچنین پرسش شما بعد از ثبت، توسط مدیریت سایت بررسی و بعد از تاییدیه مدیریت سایت، پرسش شما نمایش داده می شود.
هیچ پرسشی در رابطه با این مطرح نشده است. چنانچه پرسشی دارید، آن را با کاربران و پزشکان سایت مطرح نمایید.
اخبار پیشنهادی
ویدئوها
ویدئوهای بیشتر