چه زمانی برای گرفتن طلاق اقدام کنیم؟

مجله پزشکی و سلامت
0 نظر | مدت زمان خواندن مقاله: 3 دقیقه
درخصوص این مطلب سوال دارید؟
چه زمانی برای گرفتن طلاق اقدام کنیم؟

آیا باید به سراغ گرفتن طلاق بروید؟

مجله پزشکی و سلامت : آیا نمی‌توانید به زندگی مشترکتان ادامه دهید؟آیا دیگر تحمل کنار یکدیگر بودن را ندارید و به آخر خط رسیده‌اید؟ آیا فکر می‌کنید که زمان آن رسیده است که به زندگی مشترکتان پایان بدهید؟ اگر چه فکر گرفتن طلاق برای هر زوجی ناراحت کننده است ، اما گاهی ، فکر طلاق و جدایی به مغز بسیاری از زوج‌ها خطور می‌کند. اگر فکر طلاق ، به طور دائمی ذهنشان را مشغول کند و ادامه دادن به زندگی مشترک ، برای آن‌ها آزاردهنده باشد ، احتمالاً گرفتنطلاق و جدایی بهترین انتخاب برای آن‌ها است.
زمانی که دو نفر نمی‌توانند به زندگی مشترک خود ادامه دهند ، نشانه‌های آشکاری در بین آن‌های به وجود می‌آید که نباید این نشانه‌ها را نادیده بگیرند. نشانه‌های زمان گرفتن طلاق ، عبارت‌اند از :

مشاوره ، هیچ فایده‌ای ندارد

شما و همسرتان چندین بار به مشاوره ازدواج رفته‌اید و مشاور با شما راجع به ازدواج صحبت کرده است. اگر بعد از ازدواج راجع به بسیاری از مسائل تفاهم ندارید و مشاوره‌های متعدد هیچ کمکی به شما نمی‌کنند ، زمان آن رسیده است که به خودتان بگویید ، کافی است و به سمت گرفتن طلاق بروید.
بهترین راه این است که برای ادامه دادن به زندگی مشترک ، تلاش کنید و سریع به گرفتن طلاق فکر نکنید ، اما اگر واقعاً مشاوره برای شما فایده‌ای ندارد و هرگز از لحاظ عاطفی یکدیگر را درک نمی‌کنید ، تلاش بی فایده است و بهتر است به گرفتن طلاق فکر کنید.

دعواهای شما هیچ‌ وقت تمامی ندارد

مجادله و دعواهای گاه به گاهی در هر رابطه‌ای وجود دارد و هر زوجی برای رسیدن به تفاهم بیشتر ، دعوا می‌کنند ، اما بعد از مدتی به تفاهم بیشتری می‌رسند و دعواهای آن‌ها کمتر می‌شود.
اگر همیشه در حال دعوا کردن هستید و مجادله‌های شما ، روز به روز شدیدتر می‌شوند ، به اصطلاح در برزخ زندگی می‌کنید. اگر دعواهای شما تمامی ندارند و به خاطر کوچک‌ترین چیزی دعوا می‌کنید ، مطمئن باشید که روزی زمان گرفتن طلاق شما فرا می‌رسد.

دعواهای شما هیچ‌ وقت تمامی ندارد

هیچ صمیمیتی میان شما وجود ندارد

آیا میل و جاذبه میان شما از بین رفته است؟ آیا به بودن با دوستان و همکارانتان بیشتر علاقه دارید؟ صمیمیت در هر رابطه‌ای بیشترین و مهم‌ترین نقش را دارد ، اگر این صمیمیت میان شما از بین برود ، روز به روز به سمت انزوا و جدایی می‌روید.
بسیاری از زنان ، این عدم صمیمیت را حس می‌کنند اما از صحبت کردن راجع به آن با همسرشان ترس دارند ، زیرا حس می‌کنند ، صحبت کردن راجع به آن درست نیست ، اما اشتباه نکنید ، ادامه دادن ، بدون صمیمیت ، فرقی با طلاق ندارد و شما را سریع‌تر به گرفتن طلاق نزدیک می‌کند.

همسر شما با شخص دیگری وارد رابطه شده است

زمانی که همسر شما ، از لحاظ احساسی و ذهنی درگیر رابطه دیگری است ، مطمئن باشید که زمان گرفتن طلاق رسیده است ، زیرا او به شما وابستگی ندارد و باید باور کنید که ادامه دادن فایده‌ای ندارد. اگر همسرتان زندگی‌اش را دوست داشت ، با فرد دیگری رابطه برقرار نمی‌کرد.

همسر شما با شخص دیگری وارد رابطه شده است

همسر شما از لحاظ جسمی و عاطفی از شما سوء استفاده می‌کند

اکثر افراد حس می‌کنند ، با گرفتن طلاق ، اعتماد به نفسشان شکسته می‌شود و حتی زمانی که همسرشان از همه لحاظ به دنبال سوء استفاده است ، به زندگی‌شان ادامه می‌دهند. زمانی که همسرتان با کمال میل شما را دوست ندارد و از شما سوء استفاده می‌‌کند ، به زندگی با او ادامه ندهید. زیرا عزت نفس شما خیلی بیشتر ارزش دارد و نباید خودتان را خورد کنید.
هر کسی مسئول سرنوشت خودش است ، در چنین مواقعی ، فقط به گرفتن طلاق بیندیشید و اجازه ندهید که از شما سوء استفاده کند.

© وب سایت پزشکی و سلامت دکتر سوشا

شما هم می توانید در مورد این مقاله پرسش خود را با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت پرسش خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شده یا روی دکمه " افزودن پرسش جدید " کلیک کنید. همچنین پرسش شما بعد از ثبت، توسط مدیریت سایت بررسی و بعد از تاییدیه مدیریت سایت، پرسش شما نمایش داده می شود.
هیچ پرسشی در رابطه با این مقاله مطرح نشده است. چنانچه پرسشی دارید، آن را با کاربران و پزشکان سایت مطرح نمایید.
مقالات پیشنهادی
ویدئوها
ویدئوهای بیشتر