یوگای شناور جدیدترین روش تناسب اندام

اخبار سلامت
0 نظر | مدت زمان خواندن مقاله: 2 دقیقه
درخصوص این مطلب سوال دارید؟
یوگای شناور جدیدترین روش تناسب اندام

مطمئناً بسیاری از شما به دنبال جدیدترین روش تناسب اندام هستید تا هیکل متناسبی داشته باشید. یوگای شناور جدیدترین روش تناسب اندام است که به تازگی در نیویورک مطرح شده است.

♥♥♥♥♥♥

معرفی یوگای شناور 

اخبار سلامت : تا به حال سعی کردید که بیش از یک دقیقه خودتان را در یک موقعیت ورزش یوگا نگه دارید؟ مطمئناً اگر شما فقط یک بار به کلاس یوگا رفته باشید، نمی‌توانید انکار کنید که یوگا ورزش سختی است. با این حال، مجتمع تناسب اندام TMPL Gym نیویورک تصمیم گرفت که کلاس آمادگی جسمانی جدیدی را در تابستان امسال به چالش بکشد که یوگای شناور در آب نام دارد و روی یک تخته شناور روی آب انجام می‌شود.

کلاس یوگای شناور به عنوان جدیدترین روش تناسب اندام ، سخت‌تر از آن چیزی است که تصورش را بکنید. یوگای شناور حتی از ورزش پیلاتس نیز سخت‌تر است و با هدف قرار دادن تنه تمام بدن می‌تواند جدیدترین روش تناسب اندام باشد.

معرفی یوگای شناور در نیویورک

یوگای شناور جدیدترین روش تناسب اندام در تابستان امسال

انجام حرکات ورزشی در حالت شناور روی آب بسیار سخت است و برای اینکه در آب نیفتید باید تمرکز و مهارت خاصی داشته باشید. حفظ تعادل در انجام حرکات ورزشی یوگای شناور بسیار اهمیت دارد، ایستادن ، پریدن و فرود آمدن روی یک تخته ناهموار بر روی آب بسیار دلهره آور است و آمادگی جسمانی بالایی می‌خواهد. انجام حرکات ورزشی یوگای شناور نیاز به انرژی زیادی دارد و موجب سوزاندن کالری زیادی می‌شود، برای همین است که این ورزش به عنوان جدیدترین روش تناسب اندام معرفی شده است.

حفظ تعادل در انجام حرکات یوگای شناور اهمیت زیادی دارد و قدرت ماهیچه‌ها را افزایش می‌دهد. مطمئناً هر کسی که برای انجام حرکات ورزشی یوگای شناور به استخر می‌رود، بارها و بارها در آب می‌افتد تا بتواند توانایی لازم برای انجام این ورزش را به دست بیاورد، اما این سختی‌ کشیدن‌ها ارزشمند است، زیرا موجب تناسب اندام و افزایش قدرت بدنی می‌شود.

 مرجع تخصصی پزشکی و سلامت دکتر سوشا

شما هم می توانید در مورد این پرسش خود را با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت پرسش خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شده یا روی دکمه " افزودن پرسش جدید " کلیک کنید. همچنین پرسش شما بعد از ثبت، توسط مدیریت سایت بررسی و بعد از تاییدیه مدیریت سایت، پرسش شما نمایش داده می شود.
هیچ پرسشی در رابطه با این مطرح نشده است. چنانچه پرسشی دارید، آن را با کاربران و پزشکان سایت مطرح نمایید.
اخبار پیشنهادی
ویدئوها
ویدئوهای بیشتر