تاثیر بوسه عاشقانه بر سلامتی انسان

مجله پزشکی و سلامت
0 نظر | مدت زمان خواندن مقاله: 3 دقیقه
درخصوص این مطلب سوال دارید؟
تاثیر بوسه عاشقانه بر سلامتی انسان

تاثیر بوسه عاشقانه را جدی بگیرید

مجله پزشکی و سلامت : بوسه می‎تواند در برگیرنده خیلی احساسات و معانی باشد بوسه می‌تواند عشق ، گرما ، شیرینی ، تغییردهنده زندگی و گاهش خسته و کسل کننده باشد.
اگر بخواهیم تاثیر بوسه عاشقانه ، بوسیدن و عشقبازی را بیان کنیم ، باید بگوییم که بوسه ، تقویت کننده سلامت قلب ، آزاد کننده هورمون‌های خوب و تقویت کننده خلق و خو است. از بوسه می‌توانید به عنوان راهی برای ایجاد ارتباط و بیان احساسات با عشقتان استفاده کنید.

رابطه جنسی می‌تواند رابطه‌ای سرسری و بدون احساس باشد اما زمانی که از تاثیر بوسه عاشقانه و راجع به بوسه صحبت می‌شود ، تمام لذت‌ها و احساسات دو نفر در آن خلاصه می‌شود و پر از لذت و حضور صمیمی هر دو نفر است و به هردو بهترین احساسات را می‌بخشد.
بوسه ، قلب و روح دو نفر را درگیر می‌کند و راهی دوست داشتنی برای بیان احساسات است. تاثیر بوسه عاشقانه برای سلامتی انسان بسیار جالب و شنیدنی است، آن‌ها را بخوانید:

تاثیر بوسه عاشقانه بر کاهش فشار خون

سلامت قلب یکی از ارکان مهم سلامتی انسان است که باید به آن توجه شود.نه تنها بوسه برای احساس خوب قلب شما مفید است ، بلکه تاثیر بوسه عاشقانه بر روی آناتومی قلب نیز اثبات شده است.
بوسیدن عاشقانه می‌تواند ضربان قلب را منظم کرده و فشارخون شما را کاهش دهد ، که هردو از تاثیر بوسه عاشقانه است.
از تاثیر بوسه عاشقانه می‌توان گشاد کردن عروق را نام برد که موجب بهبود خونرسانی به تمام اندام‌های حیاتی می‌شود.

از بین بردن گرفتگی و سردرد

یکی دیگر از تاثیر بوسه عاشقانه ، از بین بردن گرفتگی‌های قاعدگی و سردرد است. بوسه ، دردهای شما را از بین می‌برد ، زیرا موجب اتساع عروق می‌شود. زمانی که دچار درد هستید ، به جای استفاده از مسکن ، به همسرتان بگویید شما را ببوسد.از بین بردن درد بهترین تاثیر بوسه عاشقانه بر سلامتی انسان است که می‌توانید از آن لذت ببرید.

تاثیر بوسه عاشقانه بر پلاک و حفره دندانی

در هنگام بوسه عاشقانه ، بزاق دهان شما ترشح می‌شود ، این بزاق موجب می‌شود که پلاک‌های روی دندان شما شسته شود و از ایجاد حفره دندانی جلوگیری شود.

بالا بردن آمپر هورمون‌های شاد

اگر دچار استرس هستید ، بوسه عاشقانه مانند اکسیری است که شما را آرام و شاد می‌کند ، زیرا موجب آزاد شدن هورمون‌های احساس خوب در شما می‌شود. هورمون‌هایی که مسئول احساس خوب در شما هستند عبارت‌اند از: سروتونین، دوپامین، اکسی توسین؛ که این هورمون‌ها همراه با بوسه عاشقانه آزاد می‌شوند.

تاثیر بوسه عاشقانه بر سوزاندن کالری و کاهش وزن

بوسه عاشقانه با یک جلسه 30 دقیقه‌ای ورزش قابل قیاس نیست اما بوسه عاشقانه و عشقبازی حدود 16-8 کالری می‌سوازند.بوسه عاشقانه و عشقبازی ورزش شدیدی است که تمام بدن شما را درگیر و سلامتی بدن را حفظ می‌کند.البته برای اینکه این میزان کالری را بسوزانید باید یک بوسه عاشقانه پرشور را تجربه کنید.

افزایش اعتماد به نفس

مطالعات نشان داده است که مردانی که قبل از رفتن به سر کار تجربه یک بوسه عاشقانه با همسرشان را دارند ، روز خوب و پولدارتری را تجربه می‌کنند. از آنجایی که با بوسه عاشقانه استرس آن‌ها کمتر می‌شود ، در نتیجه تمرکز و اعتماد به نفس بهتری دارند و موفقیت آن‌ها در کارشان بیشتر است. بوسه عاشقانه اعتماد به نفس و احساس عاشقانه را تقویت می‌کند.

تاثیر بوسه عاشقانه بر کشیدن پوست صورت

از آنجایی که در هنگام بوسه عاشقانه ، عضلات صورت ، گردن و حتی بدن شما سفت می‌شود، در واقع بوسه عاشقانه نوعی ورزش برای کشیدن پوست صورت و سفت ماندن پوست صورت شما است. نتیجه اخلاقی این است که هر چه عاشقانه‌تر یکدیگر را ببوسید ، پوست صورت شما زیباتر باقی می‌ماند و نیازی به عمل جراحی صورت پیدا نمی‌کنید.

تاثیر بوسه عاشقانه بر طبع و سازگاری جنسی

شما می‌توانید با طرز بوسیدن طرف مقابلتان ، علایق جنسی او را درک کنید و متوجه شوید که طبع جنسی او چیست.در واقع طرز بوسیدن هرکس نشاندهنده گرما و سرمای جنسی او است.هر چه فردی از نظر جنسی ، گرم‌تر باشد ، عاشقانه‌تر و گرم‌تر شما را می‌بوسد ؛ بوسه عاشقانه و گرم ، نشانه‌ای برای گرمای جنسی اوست.

© وب سایت پزشکی و سلامت دکتر سوشا

شما هم می توانید در مورد این مقاله پرسش خود را با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت پرسش خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شده یا روی دکمه " افزودن پرسش جدید " کلیک کنید. همچنین پرسش شما بعد از ثبت، توسط مدیریت سایت بررسی و بعد از تاییدیه مدیریت سایت، پرسش شما نمایش داده می شود.
هیچ پرسشی در رابطه با این مقاله مطرح نشده است. چنانچه پرسشی دارید، آن را با کاربران و پزشکان سایت مطرح نمایید.
مقالات پیشنهادی
ویدئوها
ویدئوهای بیشتر