چگونه مرد را تحریک کنیم: 7 روش توپ! برای تحریک میل جنسی

مجله پزشکی و سلامت
0 نظر | مدت زمان خواندن مقاله: 4 دقیقه
درخصوص این مطلب سوال دارید؟
چگونه مرد را تحریک کنیم: 7 روش توپ! برای تحریک میل جنسی

بهترین راه برای تحریک میل جنسی مردان 

مجله پزشکی و سلامت : برخلاف تصور عام ، تنها زنان نیستند که از میل جنسی کم و عدم علاقه به رابطه جنسی رنج می‌برند ، بلکه برخی از مردان نیز دچار این مشکل هستند و این مشکل برای همسران این مردان بسیار پیچیده و ناخوشایند است.زنان از اینکه همسرشان اشتیاق جنسی کمی داشته باشند ، بسیار رنجیده می‌شوند و از آن طرف مردان نیز در تلاش برای برگرداندن این میل هستند ، اما موفق نمی‌شوند.

حتما بخوانید: میل جنسیم کم شده چطور اونو درمان کنم؟

در رابطه زناشویی باید بدانید که چه پیام‌هایی در رابطه جنسی ، مضر می‌باشند و باعث کاهش تمایلات جنسی دو طرف می‌شوند. اگر زنی تمایلات جنسی کمی داشته باشد ، مرد احساس ضعف می‌کند و به همین ترتیب اگر تمایلات جنسی مردی کم باشد ، زن احساس ناامنی و شک نسبت به همسرش پیدا خواهد کرد.

افزایش اشتیاق در رابطه جنسی

واقعیت این است که کم بودن میل در مردان زیاد رایج نیست و در برخی از مواقع به دلیل مشکلات روحی و جسمی اتفاق می‌افتد. عدم تعادل هورمونی ، خستگی بیش از حد و بیماری‌های مزمنی مانند دیابت ، در مردان کاهش می یابد ، اما یک زن می‌تواند با روش‌های هوشمندانه میل جنسی همسرش را تحریک کند و به اصلاح مرد خود را حشری و یک رابطه جنسی لذت بخش و بدون تنش را تجربه نمایند.

در اینجا توصیه‌هایی را برای زنان داریم که با استفاده از آن‌ها می‌توانند در تقویت و تحریک این میل در مردان موفق شوند.

1- ارتباط بین وضعیت پزشکی با میل جنسی

شاید همسر شما به تازگی شروع به استفاده از داروی جدیدی مانند داروی ضد افسردگی کرده باشد و استفاده از آن روی تمایلات جنسی او تأثیر گذاشته باشد. مصرف داروهای دیگر مانند پروپشیا یا فیناستراید (داروی پیشگیری از ریزش مو) نیز می‌تواند موجب کاهش میل جنسی شوند. همچنین استفاده از مسدودکننده‌های بتا و داروهای ضد اضطراب می‌تواند اثرات ناخواسته مشابهی داشته باشد. در چنین مواقعی بهتر است همسر خود را وادار به مراجعه به پزشک کرده تا با مشورت با پزشک ، مشکل میل جنسی کم او درمان شود.

حتما بخوانید: 15 فانتزی برای تحریک میل جنسی آقایان

2- ورزش و تحریک میل جنسی مردان

هیچ چیز برای سلامتی فیزیکی و جنسی شما بهتر از ورزش زیاد نیست.در واقع بهترین روش برای تحریک تمایلات جنسی ، تحرک و ورزش است. فعالیت روزمره ، انتخاب مناسبی برای تحریک میل جنسی شما و مرد زندگی‌تان است و بهتر است هر زن و شوهری با حفظ فعالیت روزانه خود ، رابطه جنسی‌شان را در اوج نگه‌ دارند.

تحریک میل جنسی آقایان

3- تشویق همسرتان برای مراجعه به پزشک

اغلب مردان به دلیل مشکل اختلال نعوظ ، تمایلات جنسی کمی دارند. اکثر مردان در چنین مواقعی نیاز به درک متقابل از همسرشان دارند به همین دلیل ، بهتر است به جای اینکه همسرتان را به خاطر عملکرد جنسی ضعیف و ناتوانی جنسی‌اش ملامت کنید ، همراه او باشید و او را به مراجعه به پزشک تشویق کنید تا مشکل جنسی او درمان شود و عملکرد جنسی‌اش بهبود یابد. پزشک با بررسی میزان هورمون تستوسترون و دیگر عوامل دخیل در عملکرد جنسی و نعوظ مردان ، مشکل میل جنسی همسرتان را رفع خواهد کرد.

حتما بخوانید: 6 علت بسیار مهم کم شدن میل جنسی در روابط زناشویی

4- آیا استرس با میل جنسی مردان در ارتباط است؟

استرس یکی از مهم‌ترین عوامل ناتوانی جنسی و عدم تمایلات جنسی در مردان است. مردان به خاطر شرایط کاری سختی که دارند ، گاهاً دچار استرس شده و استرس آن‌ها رابطه جنسی شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد. در این مواقع کنارش باشید تا آرامش واقعی را کنار شما حس کند و بتواند عملکرد جنسی بهتری داشته باشد.
القای آرامش به مردان راهی مفید برای تحریک جنسی آن‌ها است.

5- صحبت کردن راجع به رابطه و مسائل جنسی راهی برای تحریک میل جنسی

با وجود پیشرفت‌های فکری که در روابط زن و شوهرها دیده می‌‎شود ، اما هنوز هم از صحبت کردن راجع به رابطه جنسی و نیازهایشان ، خجالت می‌کشند. این خجالت و حیا اشتباه است و بهتر است راجع به نیازهایتان با هم صحبت کنید . صحبت‌های عاشقانه‌ای که در هنگام آغاز رابطه جنسی با یکدیگر می‌‎کنید تأثیر مستقیمی روی تحریک جنسی هردوی شما دارد. اگر هدف شما تحریک جنسی مردتان است ، از صحبت‌ها عاشقانه و جنسی خجالت نکشید.صمیمیت عاشقانه و جنسی راهی مفید برای تقویت نیاز و جنسی است.

حتما بخوانید: علت کاهش میل جنسی چیست و چرا میل جنسیم کم شده

6- رابطه جنسی را خودتان آغاز کنید

چرا همیشه منتظرید تا همسرتان با حرکتی رابطه جنسی را آغاز کند. بهتر است گاهی اوقات شما هم نیاز و حس جنسی‌تان را به همسرتان بروز دهید. نیازی نیست که همیشه مردان پیش قدم آغاز رابطه جنسی باشند. اگر مرد شما تمایل جنسی کمی دارد ، آغاز رابطه جنسی توسط شما ، راهی مناسب برای تقویت و تحریک میل جنسی است.

چگونه مردان را حشری کنیم

7- تحریک میل جنسی با دوری از مواد غذایی که موجب کاهش میل جنسی می‌شوند

در انتخاب مواد غذایی ، حواستان به همسرتان باشد تا به عنوان مثال ، با مصرف الکل و شراب ، میل جنسی‌اش را از بین نبرد. مواد غذایی و مصرف الکل تأثیر مستقیمی روی رابطه جنسی دارند و بهتر است برای تحریک میل جنسی مرد زندگی‌تان ، او را از مصرف مواد غذایی که این تمایلات را کاهش می‌دهند ، منصرف کنید.

© وب سایت پزشکی و سلامت دکتر سوشا

شما هم می توانید در مورد این مقاله پرسش خود را با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت پرسش خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شده یا روی دکمه " افزودن پرسش جدید " کلیک کنید. همچنین پرسش شما بعد از ثبت، توسط مدیریت سایت بررسی و بعد از تاییدیه مدیریت سایت، پرسش شما نمایش داده می شود.
هیچ پرسشی در رابطه با این مقاله مطرح نشده است. چنانچه پرسشی دارید، آن را با کاربران و پزشکان سایت مطرح نمایید.
مقالات پیشنهادی
ویدئوها
ویدئوهای بیشتر