جوانه گندم برای چاقی | بهترین انتخاب برای چاقی صورت و بدن پودر و جوانه گندم است

مجله پزشکی و سلامت
2 نظر | مدت زمان خواندن مقاله: 7 دقیقه
درخصوص این مطلب سوال دارید؟
جوانه گندم برای چاقی | بهترین انتخاب برای چاقی صورت و بدن پودر و جوانه گندم است

چکیده مطلب 

جوانه گندم برای چاقی صورت و بدن کاربرد دارد یا نه؟ حتما تا به حال درباره چاقی با جوانه گندم شنیده اید. جوانه گندم می‌تواند هم برای چاقی و هم برای لاغری مصرف شود. در این مقاله ما روش مصرف پودر جوانه گندم برای لاغری و چاقی را معرفی و آموزش می‌دهیم. به طور کلی می‌توان گفت بهترین چاق کننده بدن و صورت، جوانه گندم یا پودر آن است.

خواص جوانه گندم و پودر جوانه گندم 

امروزه با افزایش تقاضا برای پودرهای چاقی در بازار، میل به استفاده از انواع پودر چاقی افزایش یافته است. انواعی از پودرها به این منظور وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به:

  • پودر شیر و ماست برای چاقی؛
  • پودر شیر برای چاقی؛
  • پودر سنجد برای چاقی صورت؛
  • پودر جوانه جو برای چاقی و پودر چاقی رویال اشاره کرد.

فواید-کرم-آبرسان

 

فواید-کرم-آبرسان

 

ویدیو خواص جوانه گندم و طرز تهیه ماسک صورت با جوانه گندم

پودر جوانه گندم برای چاقی و لاغری کاربرد دوگانه ای دارد

پودر جوانه گندم برای چاقی و لاغری مفید است. این تأثیر دوگانه پودر جوانه گندم بستگی به نحوه و زمان مصرف آن دارد. که در ادامه توضیح خواهیم داد.

  1. اگر پودر جوانه گندم را برای چاق شدن استفاده می کنید نکته ای  که باید در نظر بگیرد این است که ۱۰ دقیقه بعد از غذا باید آن را مصرف کنید.
  2. اگر پودر جوانه گندم را برای لاغر شدن استفاده می کنید نکته ای  که باید در نظر بگیرد این است که ۱۰ دقیقه قبل از غذا باید آن را مصرف کنید.

نکته: یکی از مهمترین خواص پودر جوانه گندم برای چاقی صورت این است که این پودر گیاهی است و عوارض داروهای شیمیایی را ندارد.

 

 

 

پودر جوانه گندم برای چاقی

دیگر خواص پودر جوانه گندم 

  • البته چاقی یا لاغری تنها خواص جوانه گندم نیستند. این گیاه شگفت‌ انگیز مملو از انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی می‌باشد. ویتامین E موجود در پودر جوانه گندم یک آنتی اکسیدان است که باعث جوانی و زیبایی پوست و کاهش بیماری‌های قلبی-عروقی می‌شود.
  • ویتامین B موجود در پودر جوانه گندم خصوصاً B1 به تنظیم سیستم ایمنی و سلامت پوست و مو کمک می‌کند.
  • جوانه گندم دارای ویتامین A می‌باشد که باعث تقویت بینایی و افزایش رشد کودکان می‌شود.
  • مواد معدنی موجود در پودر جوانه گندم مانند سلنیوم و منیزیوم دارای اثرات ضد سرطان هستند.
  • پتاسیم موجود در پودر جوانه گندم به کنترل فشار خون کمک می‌کند.
  • همچنین پودر جوانه گندم مملو از کلسیم، فسفر، آهن و پتاسیم است که همگی در سلامت بدن نقش عمده دارند. 
برای خرید انواع محصولات مراقبت پوست و زیبائی از بخش فروشگاهی سایت دکتر سوشا می توانید مشاوره رایگان دریافت کنید.

021-88230098

 

آیا پودر جوانه گندم برای چاقی کودکان هم مفید است؟

یکی ار سوالاتی که همواره از ما می پرسند این است که آیا خوردن جوانه گندم باعث چاقی در کودکان هم می شود؟ باید بگویم هیچ تفاوتی بین کودک و یک فرد برگسالان نیست و در نتیجه جوانه گندم هم کودکان و هم افراد بزرگسال را می تواند چاق یا لاغر کند. 

جوانه گندم برای چاقی

طریقه مصرف پودر جوانه گندم 

اگر می‌خواهید از پودر جوانه گندم یا خود جوانه گندم استفاده کنید، بهترین راه برای خوردن جوانه گندم، این است که آن را همراه با جو دوسر یا یولاف مصرف کنید. همچنین می‌توانید با آن یک دسر شیرین و خوشمزه درست کنید.

همچنین می‌توانید روش‌های زیر را امتحان کنید:

  • پودر جوانه گندم با شیر : می‌توانید یک قاشق پودر جوانه گندم را در یک لیوان شیر حل کنید و بعد از هر وعده غذایی مصرف کنید. می‌توانید با یک قاشق عسل آن را شیرین کنید.
  • همچنین می‌توانید از پودر جوانه گندم داخل سالاد یا سوپ استفاده کنید. همچنین می‌توانید یک قاشق از آن را داخل بشقاب غذای خود بریزید و یا همراه غذا، طبخ کنید.
  • پودر جوانه گندم با ماست : می‌توانید برای چاقی، پودر جوانه گندم را در ماست نیز بریزید.

یک پیشنهاد رایگان به کاربران : در صورتی که سوالی دارید، می‌توانید به بخش مشاوره پزشکی آنلاین سایت پزشکی دکتر سوشا مراجعه کرده و سؤالات خود را مطرح نمایید. 

آیا جوانه گندم چاق کننده است

جوانه گندم یا پودر جوانه گندم چگونه باعث چاقی می‌شود؟

علت اینکه جوانه گندم را می‌توان برای چاقی استفاده کرد، این است که غنی از چربی، کربوهیدرات، فیبر، پروتئین، آهن، منیزیم و ویتامین B6 و C است. ۱۰۰ گرم پودر جوانه گندم حاوی ۳۸۵ کالری است که به نسبت حجم آن، مقدار زیادی محسوب می‌شود.

استفاده از پودر جوانه گندم برای چاقی به دلیل سه ویژگی زیر می‌باشد:

  • حاوی فرم خاصی از نشاسته به نام آمیلوپکتین A است.
  • حاوی مقدار فراوانی گلوتن است که باعث التهاب می‌شود.
  • دارای ویژگی اعتیادآوری است و باعث می‌شود شما تمایل به خوردن بیشتر داشته باشید.

عوارض جوانه گندم برای چاقی صورت

یکی از عوارض پودر جوانه گندم برای چاق شدن این است که این پودر فقط روی صورت تأثیر نمی‌گذارد. مثل هر ماده دیگری که نمی‌توان با آن تنها یک نقطه از بدن را لاغر یا چاق کرد، پودر چاقی جوانه گندم هم می‌تواند باعث چاقی یا لاغری نقاط مختلفی از بدن شود.

عناصر مهم جوانه گندم 

1- وجود نوعی از نشاسته در جوانه گندم

یکی از علل استفاده از پودر جوانه گندم به منظور چاقی وجود نوع خاصی از نشاسته به نام آمیلوپکتین A در آن می‌باشد. بدن شما می‌تواند آمیلوپکتین A را با همان سرعتی که شکر سفید را هضم می‌کند، گوارش کند. این امر باعث می‌شود که قند خون به سرعت افزایش یابد. به دنبال افزایش قند خون، هورمون انسولین نیز در بدن افزایش می‌یابد تا سطح قند خون را تنظیم نماید. کلیه این وقایع باعث افزایش التهاب در بدن شما شده و چربی اضافی در بدنتان ذخیره می‌شود و شما چاق خواهید شد.

روش های دیگری نیز برای چاق کردن صورت وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله ” چگونه در یک هفته صورتمان را چاق کنیم ؟ ” را مطالعه نمایید.

خواص پودر جوانه گندم

2- مقدار فراوان گلوتن در جوانه گندم

یکی دیگر از دلایل استفاده از پودر جوانه گندم برای چاقی، گلوتن می‌باشد. گلوتن یک پروتئین موجود در گندم است که علاوه بر آن در جو و چاودار (گندم سیاه) نیز وجود دارد. گلوتن می‌تواند سیستم ایمنی بدن را علیه دستگاه گوارش فعال کند و باعث بروز التهاب در بدن شود.

التهاب فرایندهای زیادی را در بدن به راه می‌اندازد که به چاقی منجر خواهد شد. برخی از آن‌ها شامل افزایش سطح هورمون استرس کورتیزول ، افزایش تجمع مایعات در بدن ، مشکلات گوارشی و احساس کرختی و در نتیجه کاهش فعالیت بدنی می‌شود. در نتیجه شما دچار افزایش وزن و چاقی خواهید شد.

برخی از افراد نسبت به این ماده حساس هستند که در این صورت نمی‌توانند از پودر جوانه گندم برای لاغری یا چاقی استفاده کنند.( تولید محتوا چیست)

مقدار مصرف جوانه گندم در روز

3- تقلید هورمونی جوانه گندم

استفاده از پودر جوانه گندم برای چاقی می‌تواند به علت دارا بودن زنواستروژن باشد. زنواستروژن نوعی هورمون مصنوعی است که می‌تواند در بدن وظایف هورمون زنانه استروژن را تقلید کند. استروژن باعث چاقی خواهد شد. ماده شیمیایی زنواستروژن باعث ذخیره چربی در اطراف ران‌ها، ناحیه کمر و شکم زنان می‌شود. زنواستروژن در مردان نیز باعث افزایش دور کمر شده و می‌تواند ژنیکوماستی (رشد بافت پستان) را تحریک نماید.

آیا می‌دانستید با استفاده از دستگاه لاغری جی 5 می‌توانید وزن خود را کاهش دهید؟ برای اطلاعات بیشتر مقاله ” دستگاه لاغری جی فایو ” را مطالعه نمایید.

طریقه مصرف پودر جوانه گندم برای چاق شدن

4- پلی پپتیدهای موجود در جوانه گندم

پلی پپتیدهای پودر جوانه گندم برای چاقی مفید هستند. پلی پپتیدهای پودر جوانه گندم به نام اگزورفین به جریان خون جذب می‌شوند و از سد خونی مغزی عبور می‌کنند. در آنجا به گیرنده هورمون اندورفین مغز متصل می‌شوند. در این حالت به آن‌ها گلوتامورفین گفته می‌شود. این ترکیب اشتهای فرد را افزایش داده و تمایل او را برای مصرف نان، شیرینی‌ها، کیک‌ها و غیره افزایش می‌دهد. نتیجه این فرایند چاق شدن فرد خواهد بود. اضافی در بدنتان ذخیره می‌شود و شما چاق خواهید شد.

شما می‌توانید با کلیک بر روی لینک رژیم غذایی به ده‌ها رژیم پزشکی آنلاین مجله سلامتی دکتر سوشا به‌صورت رایگان دسترسی داشته باشید.

جوانه گندم برای چاقی صورت

پودر جوانه گندم را از کجا بخریم؟

خرید پودر جوانه گندم به صورت آماده از عطاری ها امکان‌پذیر است. همچنین پودر جوانه گندم یا خود جوانه گندم در سوپر مارکت ها نیز آماده فروش است.

همچنین پیشنهاد می کنیم از فروشگاه سلامت دکترسوشا هم دیدن فرمائید.

تصویری از پودر جوانه گندم گلها 200 گرمی

طرز تهیه پودر جوانه گندم برای چاقی توسط خودمان

برای تهیه پودر جوانه گندم ،ابتدا باید دانه گندم را خریداری کنید. (دانه گندم را می‌توانید از عطاری‌ها تهیه کنید). دانه گندم خوب باید سالم و بدون خردشدگی باشد. اصطلاحی که در بین مردم مرسوم است، عبارت (گندم امساله و گندم پارساله)؛ پس در حین خرید سؤال نمایید که گندم امسال و تازه باشد.

نکته مهم: مرحله بعدی این است که گندم را به خوبی پاک کرده و بشویید. پاک کردن گندم بسیار مهم است چون گاهی به دلیل شرایط نگه داری نامناسب در انبارها، حاوی فضولات حیوانات و حشرات است و در هنگام خیساندن آلودگی های این فضولات منتشر می‌شود. برای شست و شوی گندم لازم نیست از ماده خاصی استفاده کنید، چون ضد عفونی کننده های دانه‌های گیاهان معمولاً در دسترس عموم نیستند. بنابر این چند بار به خوبی گندم را با آب شسته و آب‌کشی نمایید به‌طوری که هیچ‌گونه آلودگی در آن نماند.

طرز تهیه پودر جوانه گندم برای چاقی

مرحله بعدی خیساندن گندم در آب است. گندم را هر مقداری که هست در ظرفی (ترجیحاً شیشه ای) بریزید و دو برابر حجم دانه ها، آب به آن‌ها اضافه کنید. در این زمان گندم نه به اکسیژن نیاز دارد و نه به نور خورشید. پیش ظرف را 12 ساعت دور از آفتاب بگذارید.

طریقه مصرف پودر جوانه گندم

بعد از خیساندن دانه‌ها، مرحله رویش آن‌ها است. جوانه‌ها را داخل آبکش ریخته و بگذارید آب آن‌ها کاملاً خارج شود. حالا دانه‌ها نیاز به هوا دارند و نه آب. پس آن‌ها را به صورت لایه نازک روی سینی تمیزی ریخته روی سینی را با پلاستیک نازکی بپوشانید. این پلاستیک را هر چند روز یک بار برداشته و کمی آب به دانه‌ها اسپری نمایید.

پیش از اینکه جوانه‌ها سبز شوند، آن‌ها را از شرایطی که دارند جدا کنید. آن‌ها را به سینی خشک دیگری منتقل کرده و در مقابل آفتاب قرار دهید. دقت داشته باشید در این مرحله دانه‌ها نیازی به آب ندارند، چون می‌خواهیم آن‌ها را خشک کنیم. در آخر دانه‌ها را جمع آوری کرده و درون غذاساز یا آسیاب ریخته و پودر آن‌ها را تهیه کنید.

خواص جوانه گندم برای چاقی

مقالات پیشنهادی دکتر سوشا :


تهیه و گردآوری : سایت سلامت دکتر سوشا

شما هم می توانید در مورد این مقاله پرسش خود را با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت پرسش خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شده یا روی دکمه " افزودن پرسش جدید " کلیک کنید. همچنین پرسش شما بعد از ثبت، توسط مدیریت سایت بررسی و بعد از تاییدیه مدیریت سایت، پرسش شما نمایش داده می شود.

سلام من پودر جوانه گندم رو سه روز داره مصرف میکنم همراه ویتامین ای
میخام چاق شم
بعد چ مدت تاثیر میزاره؟؟
تا کی باید مصرف کنم؟؟

مشاهده کامل

ایا می تونم برای چاقی جوانه گندوم را با اب لیمو میل کنم؟

مشاهده کامل

سلام…میتونم برای چاقی صورت هرشب بعد غذا…دوقاشق پودر رو بخرم پشت سرش اب بخورم بخاطر مزه اش..جواب میده برای چاقی مشکلی نیست باتشکر

مشاهده کامل

ب نظر شما گندم خام برای چاقی بهتر هس یا پودر جوانه گندم
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

سلام من پودر جوانه گندم روبه خاطرمزه اش نمیتونم بخورم باچی میتونم بخورم مزه اش روحس نکنم؟

مشاهده کامل

پودر جوانه گندم را به همرا شیر با یک قاشق عسل میتوانید میل کنید. یا در ماست ریخته و همراه با مخلوطی از میوه و عسل یک دسر خوشمزه درست کنید.هم چنین میتوانید در سوپ،سالاد و یا خوروشت خود یک قاشق غذاخوری از پودر را ریخته و بدون اینکه مزه آن را احساس کنید میل کنید.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

سلام ببخشید من وقتی که استفاده می‌کنم صورتم کمی جوش میزنه و یکم سر معده‌ام سنگین میشه،میشه لطفاً راهنماییم کنید ممنون میشم

مشاهده کامل

احتمالا شما عدم تحمل گلوتن دارید ،یعنی نشانه های خفیفی از بیماری سلیاک رو تجربه میکنید اما نه به اون شدت و با اون عوارض.شاید همین حس رو هنگام مصرف نان گندم،جو،پاستا و غذاهایی که حاوی گلوتن هستند تجربه میکنید. در این صورت بهتر است مصرف مواد غذایی حاوی گندم را محدودتر کنید.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

کی با جوانه گندم چاق شده، لطفاً هرکی خورده و چاق شده به من اطلاع بده.

مشاهده کامل

سلام من از عالیسان استفاده میکنیم. عوارض پودر هفت جوانه عالیسان را لطفاً برای من توضیح دهید. آیا این پودر خوب است ؟

مشاهده کامل

دوست عزیز ما در خصوص "پودر هفت جوانه عالیسان" و عوارض آن هیچ اطلاعاتی نداریم. و متاسفانه در این خصوص نمیتوانیم کمکی به شما کنیم.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

پودر جوانه گندم برای لاغری شکم هم مفید است؟

مشاهده کامل

ببنید دوست عزیز چاق شدن یا لاغر شدن با پور برای یک عضو یا قسمت بدن امکان پذیر نیست . شما باید سبک زندگیان را اصلاح کنید. یا از مقالات دیگر ما در خصوص لاغری شکم استفاده و آنها را مطالعه کنید.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

ایا سبوس گندم باعث چاقی صورت میشود؟

مشاهده کامل

به صورت کلی نمیتوان گفت سبوس گندم صورت را چاق میکند اما به دلیل وجود ویتامین های مختلف به خصوص e باعث شاداب شدن پوست صورت می شود
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

آرد جوانه گندم با پودر جوانه گندم فرق دارد؟

مشاهده کامل

در این خصوص اطلاعاتی نداریم. اما به نظر ذرات یا ریزی آرد بیشتر از پودر است. و میتوان گفت پودر جوانه گندم دانه بندی درشتی نسبت به آرد جوانه گندم دارد
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

بهترین پودر چاقی برای کودکان، جوانه گندم طوبی هستش به نظر من

مشاهده کامل

در خصوص بهترین پودر چاق کننده کودکان یا بزرگسالان با قطعیت نمیتوان نام برندی را برد اما نام برند رویال را کاربرانی زیادی از ما می پرسند. لارم بذکر است که عوارض پودر جوانه گندم رویال، از سوی هیچ کاربری به ما گزارش داده نشده.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

برای چاقی صورت جوانه گندم را چگونه مصرف کنیم؟

مشاهده کامل

طریقه مصرف پودر جوانه گندم؛ را در مقاله نوشته ایم لطفاً مقاله را مطالعه بفرمائید.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

بهترین مارک پودر جوانه گندم برای چاقی چیست؟

مشاهده کامل

بهترین مارک جوانه گندم برای چاقی را در مقاله نام بردیم و لینک خرید آن را نیز مشخص کردیم . پودر جوانه گندم رویال؛ را تا کنون کاربران بیشتری استفاده و تائید کرده اند.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

خواص پودر جوانه گندم به صورت کلی توی مقالتون توضیح ندادیت . من الان نفهمیدم کلا خواصی داره یا نه

مشاهده کامل

خواص جوانه گندم بسیار زیاد بوده که به صورت کلی می توان گفت جوانه گندم منبع عالی از پروتئین های گیاهی، همراه با فیبر و چربی های سالم است. همچنین میتوان گفت منبع خوبی از منیزیم، روی، اسید فولیک، پتاسیم و فسفر است.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

من پودر جوانه گندم با شیر استفاده میکنم اما بعدش به شدت معدم به هم میرزه علتش چیه؟

مشاهده کامل

کاربر عزیز احتمال زیاد مشکل شما با خود شیر هستش . به جای شیر از ماست یا آب میوه استفاده کنید
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

سلام
من خواستم نظرمو در مورد مصرف این پودر بگم .
من مدیته این پودر رو مصرف کردم . اینکه پودر جوانه گندم برای لاغری خوبه من تست نکردم من برای چاقی و با ورزش استفاده کردم . پودر جوانه گندم برای چاقی صورت خوبه ولی وقتی اونو مصرف کردم دیدم برای چاقی کل بدن کاربرد داره و همه بدنم چاق شد .

پودر جوانه گندم با ماست خوردم با شیر خوردم با دوغ خوردم خخخ با همه چیز خوردم فقط به خاطر اینکه این مزه بدش رو حس نکنم. با غذا هم خوردم یعنی پودر جوانه گندم رو ریختم تو غذا و مخلوط کردم و خوردم . ولی بازم مزه بدی داره. ولی باز بهتر میشه مزش.
به نظر من نحوه مصرف پودر جوانه گندم برای چاقی صورت و بدن هیچ فرقی نداره. اما از فواید پودر جوانه گندم هم اینکه از زمانی که خوردم صورتم گل انداخته و پوست صورتم هم حس میکنم بهتر شده. من پودر جوانه گندم رویال رو خریدم و مصرف کردم بعد از مصرف دیگه این مارکو نتونستم پیدا کنم . اما یه بارم از بین راههی قم که سوهان و این چیزا رو میفروشن خریدم اسمشو یادم نیست اونم بد نبود .
ولی در کل پودر جوانه گندم به نظرم برای کودک خوبه برای پیر خوبه برای جون خوبه برا همه خوبه .

مشاهده کامل

مدیریت کل سایت
با تشکر از ثبت تجربیاتتون کاربر گرامی
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

سلام. پودر جوانه گندم برای مو و ریزش مو خب است

مشاهده کامل

مدیریت کل سایت
بلی پودر جوانه گندم بعلت وجود زینک،آهن و ویتامین ب ،برای تقویت مو مفید دانسته شده.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

ببخشید یادم رفت این سوال رو هم بپرسم که پودر جوانه گندم در بدنسازی استفاده میکنم اینو قبل تمرین میخورم با شیر ولی معدم میریزه به هم

مشاهده کامل

مدیریت کل سایت
با سلام در صورتی که مصرف شیر اذیتتون میکنه ،میتونید این جوانه را با ماست میل کنید.تفاوتی نداره و احتمالا با معده سازگار تر هست.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

طریقه مصرف پودر جوانه گندم برای چاق شدن صورت و بدن من درست متوجه نشدم ؟ میشه بگید من دقیقا برای چاق کردن صورتم با جوانه گندم باید چطور اونو مصرف کنم

مشاهده کامل

مدیریت کل سایت
با سلام پودر جوانه گندم رو میتونید در ماست به همراه میوه های متنوع بعنوان صبحانه میل کنید. یا به همراه شیر بعنوان میان وعده بنوشید.حتی در سالاد خود از این پودر میتوان یک سالاد جذاب با سیر کنندگی بالا تهیه کرد.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

پودر جوانه گندم برای چاق شدن کودک هم مفیده ؟ اشکال نداره اینو به بچم بدم ؟ بچم زیر 10 سالشه و یکم به نظرم لاغره . پزشک بردم میگه چاق میشه اما میترسم نشه. چکار کنم؟

مشاهده کامل

مدیریت کل سایت
با سلام بله جوانه گندم هم میتونه مفید باشه،هم چنین میتوانید از غلات سبوس دار در رژیم غذائی کودک خود استفاده کنید،از دیگر مواد غذائی مفید کره بادوم زمینی ،لبنیات با چربی 2%،مغز ها،تخم مرغ،و میوه های خشک هستند.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

سلام خسته نباشید ببخشید من صورتم خیلی لاغرمیشه راهنمای کنید ممنون. با پودر جوانه گندم صورتم چاق میشه ؟

مشاهده کامل

با سلام لاغری صورت معمولا به دلیل کاهش وزن اتفاق میافته و زمانی که شما وزن کم میکنید از حجم چربی و یا ماهیچه های صورت هم کاسته میشه که برای صورت های استخوای و لاغر اتفاق ناخوشایندی است. بنابراین در صورتی که قصد کاهش وزن هم دارید سعی کنید با رعایت تعادل در رژیم غذایی و ورزش این کار رو انجام بدید تا بتویند با حفظ تراکم ماهیچه ای ،فقط چربی های اضافه بدنتون رو کاهش بدید. سعی کنید در رژیم غذایی خود ماهی،شیر و مغز ها رو حتما به میزان متعادل داشته باشید.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

خواهشمندم جواب بدین من تلفنی یک سوال از شما پرسیدم ممنون میشم جواب منو بدین

مشاهده کامل

با سلام پودر جوانه گندم از جمله مواد غذائی است که احتمال آلرژی داشتن کودک در آن بالاست و بهتره به صورت ناگهانی وارد وعده های غذائی کودک خود نکنید. حتما برای متنوع کردن مواد غذائی جدید به وعده های کودکتان با متخصص کودکانی که فرزندتون زیر نظر ایشون هستنداین کار رو انجام بدین تا خدائی نکرده کوچولوتون دچار مشکل نشه.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

با سلام،،من ورزش بدنسازی رو انجام میدم و حدود دو ماه پیش وزنم ۷۴ بود ولی الان به خاطر تمرین ۷۰ کیلو شدم،،قدم ۱۷۹ هستش،،به نظرتون برای چاقی از پودر جوانه گندم استفاده کنم یا شما ماده دیگه ای رو پیشنهاد میکنید،،وسوال بعدی اینکه جوانه گندم صورت رو چاق میکنه یا بدن رو؟؟

مشاهده کامل

کارشناس وب سایت (2)
کاربر گرامی با سلام میتوان گفت هیچ ماده ای وجود ندارد که به طور خاص یک نقطه از بدن را چاق یا لاغر کند. به عبارت دیگر، این مواد انتخابی عمل نمیکنند و بر همه نقاط بدن اثر میگذارند. جوانه گندم مقدار زیادی کربوهیدرات دارد که ممکن است برای ورزش بدنسازی شما زیانبار باشد. بهتر است تحت نظر مربی خود از جوانه گندم استفاده کنید. اگر قصد دارید که وزن خود را افزایش دهید بهتر است از پروتئین ها استفاده کنید تا نتیجه بهتری حاصل شود.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

۲۲ سالمه خیلی لاغر هستم وزنم هم ۵۴ کیلو هستش باقد۱۷۵ سانتیمتر هر کاری هم میکنم وزنم بالا نمیره البته اشتهایی خوبی هم دارم ممنون

مشاهده کامل

با سلام خدمت شما دوست گرامی دوست عزیز مساله لاغری به چندین عامل مختلف بستگی داره و نمیشه یک نسخه رو برای همه افراد پیچید. در وهله اول باید مشخص بشه که علت لاغری شما چیه . بنابراین باید آزمایش کامل انجام بدید و وضعیت شما از نظر ابتلا به بیماری های مختلف نظیر پرکاری تیروئید ، مشکلات گوارشی ، دیابت، عفونت و دیگر موارد بررسی بشه. در گام بعدی شما می بایست اصلاحاتی در شیوه تغذیه تون داشته باشین. به عنوان مثال از اقدامات زیر پیروی کنید: از غذاهای کم حجم و پرکالری استفاده کنید مثل بستنی و آجیل. قبل از وعده های غذایی اصلی از نوشیدن آب و دیگر مایعات اجتناب کنید. سعی کنید نوشیدنی های داغ استفاده نکنید چون جذب مواد قندی رو در بدنتون کاهش میده. ورزش کنید و بعد از ورزش از معجون های سالم و مغذی استفاده کنید. برای خودتون هدفی 6-3 ماهه تنظیم کنید و انتظار نداشته باشید که در مدت زمان کم به هدفتون برسید. چون این اتفاقی نیست که در عرض یکی دو روز بیفته. از توصیه های مقاله حاضر استفاده کنید ( پودر جوانه گندم برای چاقی ) مقاله " داروی گیاهی برای درمان لاغری مفرط " را نیز در وب سایت دکتر سوشا بخوانید.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟
مقالات پیشنهادی
ویدئوها
ویدئوهای بیشتر