مزایای استفاده از سرم مو برای داشتن موهایی شفاف و درخشان

مجله پزشکی و سلامت
0 نظر | مدت زمان خواندن مقاله: 4 دقیقه
درخصوص این مطلب سوال دارید؟
مزایای استفاده از سرم مو برای داشتن موهایی شفاف و درخشان

استفاده از سرم مو برای موهایی شفاف و درخشان

مجله پزشکی و سلامت : امروزه درمان مو با براق‌کننده‌ها و استفاده از سرم مو بسیار مورد بحث است و در ذهن تمام افراد این سؤال پیش آمده است که لزوم استفاده از سرم‌ مو چیست و چرا هرکسی باید از آن‌ها استفاده کند؟
زمانی که زیبایی و شفافیت مو به موجب آلودگی، کثیفی و نور خورشید از بین رفته باشد، استفاده از سرم مو برای داشتن موهایی شفاف و درخشان بسیار مفید و ضروری است. روغن سیلیکون ماده اصلی تشکیل‌دهنده سرم مو می‌باشد. سرم مو هیچ گونه ماده مضر شیمیایی ندارد و معمولاً پس از هر بار شستشو مو براق‌تر به نظر می‌آید و همچنین مو را بسیار نرم و لطیف کرده و موهای آسیب‌دیده و زبر را ترمیم می‌کند. استفاده از سرم مو به موهای شما حالت داده و موهایی شفاف و درخشان را برای شما به همراه دارد. استفاده از سرم مو از وز کردن موها جلوگیری می‌نماید.برای ترمیم مو باید از سرم مو و یا براق‌کننده‌های مو استفاده کنید ، استفاده منظم از رنگ برای مو مضر می‌باشد، در کنار رنگ کردن مو باید مو را ترمیم کنید و با استفاده از سرم مو و یا براق ‌کننده‌های آن موهایتان را احیا کنید. برای ترمیم مو باید به استفاده از سرم مو و یا براق ‌کننده‌های مو روی بیاورید، استفاده منظم از رنگ برای مو مضر می‌باشد، در کنار رنگ کردن مو باید مو را ترمیم کنید و از براق‌کننده‌های مو استفاده کنید.

دلایلی برای استفاده از سرم مو

استفاده از سرم‌ مو و ترمیم آسیب‌های ناشی از نور خورشید

آیا در طول تابستان، مدت زیادی زیر نور خورشید بوده‌اید؟آیا نور خورشید به موهای شما آسیب رسانده است؟ اگر چنین است، استفاده از سرم مو باعث ترمیم موهای شما می‌شود و موهایی شفاف و درخشان را برای شما به ارمغان می‌آورد. استفاده از سرم مو‌ آسیب‌های عمیق را ترمیم کرده و مو را درخشان می‌کند، همچنین موجب می‌شود که شما احساس خوبی داشته باشید.

سرم مو ، مانند رنگ مو ماندگار و قوی نیست

براق‌کننده‌های مو قدرت و ماندگاری رنگ مو را ندارند، این‌ها بسیار اسیدی هستند و کوتیکول مو را به شدت می‌بندد، در نتیجه یک سطح بسیار صاف ایجاد می‌شود که نور را منعکس می‌کند و به مو نرمی و شفافیت می‌بخشد. از طرفی تمام رنگ موها حاوی گاز آمونیاک هستند و کوتیکول مو را باز می‌کنند تا رنگ وارد آن شود، درنتیجه به مو آسیب می‌رسانند.

موهایی شفاف و درخشان با استفاده از سرم مو

انواع متنوعی از سرم‌ و براق‌کننده‌های متناسب با رنگ موی شما وجود دارند و استفاده از سرم مو موجب می‌شود که سایه براق قشنگی روی موی شما بیفتد. همچنین به طور خودکار باعث می‌شود مو فوق‌العاده براق و صاف شود. براق‌کننده‌ها حتی موجب کاهش فر مو شده و به طور کلی آسیب ناشی از رنگ کردن مو را ترمیم می‌کند.

موهایی شفاف و درخشان با استفاده از سرم مو

افزایش زیبایی هایلایت با استفاده از سرم مو

اگر بعد از اینکه در آرایشگاه، موهایتان را هایلایت کردید ، تفاوت رنگ‌های آن به طور برجسته به چشمتان نمی‌آید، موهایتان را با یک براق‌کننده درمان کنید تا زیبایی هایلایت شما دو چندان شود و تفاوت رنگ مو در قسمت‌های مختلف موی شما به چشم آید.

برای براق کردن مو ، نیاز به تغییر رنگ مو نیست

برای شفافیت و روشن کردن موهایتان نیاز نیست که موهایتان را رنگ کنید، بلکه با استفاده از سرم مو می‌توانید موهایتان را شفاف و روشن کنید.براق‌کننده‌ها به طور طبیعی موجب تهویه و ترمیم موهای شما می‌شوند همچنین سطح PH مو را نیز پایین آورده و موجب نرمی و لطافت مو می‌شوند.یکی از شرکت‌های بزرگ رنگ موی ، به نام گلدول (Gold Well) بهترین انواع سرم و براق‌کننده‌های مو را دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

براق‌ کننده‌ها ماندگاری کمی دارند

توجه داشته باشید که 6 هفته بعد از استفاده از براق ‌کننده‌ها، اثر براق ‌کننده‌ از بین می‌رود.در نتیجه این ماده با تغییر رنگ مو و یا هر تغییر دیگری در موهایتان ، تداخل نمی‌کند ، چون ماندگاری بالایی ندارد و بعد از 6 هفته اثر آن از بین می‌رود.

می‌توانید در خانه از براق‌کننده مو استفاده کنید

اگر می‌خواهید پول زیادی خرج نکنید، می‌توانید این روند درمان مو با براق‌کننده را در خانه انجام دهید. محلول‌ها و یا کیت‌های تقویت‌کننده (براق‌کننده) را می‌توانید از هر مغازه‌ یا داروخانه‌ای بخرید.در نظر داشته باشید که باید از براق‌کننده‌ای استفاده کنید که فقط یک یا دو درجه با موی اصلی شما فرق داشته باشد.در نظر داشته باشید که این کار را بهتر است در سالن آرایشی انجام دهید.

می‌توانید در خانه از براق‌کننده مو استفاده کنید

از محصولات با کیفیت استفاده کنید

از محصولات بدون سولفات برای تقویت مو و ترمیم مویتان استفاده کنید، محصولات مختلف لورئال(L’Oreal) بدون سولفات بوده و کیفیت خوبی دارند.

فروش اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی

پیشنهاد خرید محصولات مراقبت از مو

پیشنهاد می کنیم حتماً از فروشگاه اینترنتی دکتر سوشا دیدن فرمائید. خرید اینترنتی محصولات آرایشی و بهداشتی از بهترین برند های خارجی و ایرانی با بهترین قیمت ☀ با ضمانت اصل بودن کالا ☀ دارای تاییدیه وزارت بهداشت ایران و نشان سیب سلامت.

 

© سایت اطلاعات پزشکی و سلامت دکتر سوشا

شما هم می توانید در مورد این مقاله پرسش خود را با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت پرسش خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شده یا روی دکمه " افزودن پرسش جدید " کلیک کنید. همچنین پرسش شما بعد از ثبت، توسط مدیریت سایت بررسی و بعد از تاییدیه مدیریت سایت، پرسش شما نمایش داده می شود.
هیچ پرسشی در رابطه با این مقاله مطرح نشده است. چنانچه پرسشی دارید، آن را با کاربران و پزشکان سایت مطرح نمایید.
مقالات پیشنهادی
ویدئوها
ویدئوهای بیشتر