مشکلات جنسی که نگران کننده نیستند

مجله پزشکی و سلامت
0 نظر | مدت زمان خواندن مقاله: 3 دقیقه
درخصوص این مطلب سوال دارید؟
مشکلات جنسی که نگران کننده نیستند

مشکلات جنسی

مجله پزشکی و سلامترابطه جنسی پایه و اساس روابط زناشویی و عاشقانه است و برخی از افراد از مشکلات جنسی که در این رابطه دارند ، رنج می‌برند. مطمئناً رابطه جنسی و مشکلات این رابطه فکر بسیاری از افراد را درگیر کرده است . برخی از مشکلات جنسی جدی و نگران کننده هستند ، اما برخی دیگر آن‌قدر نگران کننده و جدی نیستند. در این مطلب به تعدادی از مشکلات جنسی اشاره می‌کنیم که این مشکلات جدی و نگران کننده نیستند و بهتر است خودتان را به خاطر این مشکلات جنسی ، ناراحت و نگران نکنید.

1- میل جنسی شما ، هماهنگ و همگام نیست

یکی از مشکلات جنسی رایج ، نا هماهنگ بودن میل جنسی دو شریک جنسی است. به طور مثال ممکن است یکی از شما علاقه و میل زیادی به رابطه جنسی در روز داشته باشید ، در حالی که دیگری رابطه جنسی شبانه را دوست داشته باشد و یا اینکه یکی از شما میل جنسی شدیدی به رابطه جنسی در تمام طول روز و شب داشته باشد و دیگری سرد مزاج (میل جنسی کم) باشد.

نگران میل جنسی متفاوت خود نباشید ، راه حل‌های زیادی برای این مشکلات جنسی وجود دارد. بهترین راه حل برای زوج‌هایی که میل جنسی‌شان ناهماهنگ است ، شناخت تفاوت‌های یکدیگر و برنامه ریزی رابطه جنسی بر اساس این تفاوت‌ها است. اگر میل جنسی شریک زندگی شما کم است و دو بار در هفته میل به رابطه جنسی دارد ، زمانی که میل به رابطه جنسی داشت ، به او نزدیک شوید. اگر دچار سردی جنسی شدید هستید ، می‎تواند با مراجعه به پزشک میل جنسی خودتان را افزایش دهید تا رابطه جنسی شیرین تری داشته باشید.

2- انرژی و میل جنسی شما مانند اوایل رابطه جنسی نیست

این مسئله یک مشکل جنسی به حساب نمی‌آید ، این اتفاق بسیار عادی است. هر دو نفر شما در اوایل رابطه خود دیوانگی و گرمای خاصی دارید ، زیرا برای اولین بار چنین رابطه جنسی شیرینی را تجربه می‌کنید.به مرور زمان عشق شما کمرنگ نمی‌شود ، اما آن کنجکاوی و جذابیت اول برای شما وجود ندارد. برای اینکه گرمای اولیه را به رابطه جنسی خود بازگردانید بهتر است در رابطه جنسی‌تان تنوع ایجاد کنید (پوزیشن جنسی جدیدی را امتحان کنید) تا گرما و میل جنسی شما به حالت اولیه نزدیک شود.

3- کاهش میل جنسی بعد از بچه دار شدن

بچه دار شدن نباید پایانی برای زندگی جنسی شما باشد. بعد از زایمان هورمون‌های زنانه تغییر می‌کند و خستگی ناشی از نگه‌داری نوزاد و تمرکز روی بزرگ کردن او باعث می‌شود که میل جنسی زنان تغییر کند و روی رابطه جنسی آن‎ها تأثیر بگذارد. این مشکل جنسی رایجی است که ذهن بسیاری از زنان را بعد از زایمان به خودش مشغول می‌کند. نگران نباشید ، این اتفاق برای تمام زنان بعد از زایمان می‌افتد اما با گذشت مدتی ، میل جنسی شما به حالت اولیه باز می‌گردد و رابطه جنسی شما ، مانند قبل شیرین و عادی می‌شود.

کاهش میل جنسی بعد از بچه دار شدن

4- تفاوت در اولویت‌های جنسی از مشکلات جنسی رایج

تفاوت اولویت‌های جنسی در روابط زناشویی بسیار شایع است ، اما گاهی اوقات این تفاوت‌ها می‌توانند مشکلات جنسی متعددی را ایجاد کنند. زمانی که نسبت به اولویت‌های جنسی یکدیگر بی تفاوت باشید و یا اهمیتی برای علایق یکدیگر قائل نشوید ، این تفاوت‌ها نگران کننده هستند و هر دوی شما را از داشتن رابطه جنسی سرد می‌کنند. بهتر است در رابطه جنسی خود ، طرف مقابلتان را در نظر بگیرید و به خاطر عشقی که به او دارید ، نیازهای جنسی‌اش را بر طرف کنید. برای ارتقای کیفیت رابطه جنسی و برطرف شدن مشکلات جنسی‌تان ، سعی کنید راجع به رابطه جنسی خود به تفاهم برسید و اولویت‌های جنسی خود را به یکدیگر نزدیک کنید.

5- از دست دادن نعوظ از مشکلات جنسی رایج

از دست دادن نعوظ یکی از مشکلات جنسی مردان است که زنان را ناراحت و نگران می‌کند ، زیرا زنان تصور می‌کنند که جذابیت کافی را برای مردشان ندارند و یا اشتباهی در حین رابطه جنسی داشته‌اند که باعث شده است نعوظ مرد از دست برود. اما جای نگرانی وجود ندارد ، از دست دادن نعوظ در مردان گاهی به خاطر اضطراب و نگرانی آن‌ها راجع به رابطه جنسی است. بهتر است از نظر روحی به مردتان فشاری وارد نکنید تا نگرانی و اضطراب آن راجع به رابطه جنسی کاهش یابد و از دست دادن نعوظ در او اتفاق نیفتد.

6- مشکل ارگاسم در زنان

مشکل ارگاسم زنان ، یکی از مشکلات جنسی رایج در میان زنان است که آن‌ها را نگران می‌کند. این مشکل از مشکلات جنسی نگران کننده نیست ، زیرا با افزایش مدت عشق بازی و تحریک کردن زن ، قابل حل شدن است. هر چه مدت عشق بازی را افزایش یابد ، زنان سریع‌تر به ارگاسم می‌رسند.

© وب سایت پزشکی و سلامت دکتر سوشا

شما هم می توانید در مورد این مقاله پرسش خود را با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت پرسش خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شده یا روی دکمه " افزودن پرسش جدید " کلیک کنید. همچنین پرسش شما بعد از ثبت، توسط مدیریت سایت بررسی و بعد از تاییدیه مدیریت سایت، پرسش شما نمایش داده می شود.
هیچ پرسشی در رابطه با این مقاله مطرح نشده است. چنانچه پرسشی دارید، آن را با کاربران و پزشکان سایت مطرح نمایید.
مقالات پیشنهادی
ویدئوها
ویدئوهای بیشتر