مداد چشم کشیدن بهتره یا خط چشم مایع کشیدن ؟ کدوم جذاب تره!

مجله پزشکی و سلامت
0 نظر | مدت زمان خواندن مقاله: 3 دقیقه
درخصوص این مطلب سوال دارید؟
مداد چشم کشیدن بهتره یا خط چشم مایع کشیدن ؟ کدوم جذاب تره!

مداد چشم یا خط چشم مایع کدام بهتر است؟

مجله پزشکی و سلامت : استفاده طولانی مدت از یک نوع لوازم آرایش ( مداد چشم یا خط چشم مایع ) دلیل بر این نیست که این لوازم آرایش، برای شما مناسب‌ترین است. در این توصیه برای شما ذکر می‌کنیم که چه زمانی باید از خط چشم مایع استفاده کنید و چه زمانی از مداد چشم ؟ تا بدانید که چه عادتی برای سلامت شما مناسب‌تر است.

خط چشم زیبا و چشمگیر

خط چشم مایع : دست‌هایتان را ثابت و آرام نگه دارید تا بتوانید خط چشمی چشمگیر ، زیبا و یا خط چشم گربه‌ای بکشید.اگر با دقت با خط چشم مایع کار کنید، می‌توانید خط چشمی چشمگیر و ضخیم بکشید.توجه کنید که با دقت کامل آرایش کنید، زیرا اگر دقت نداشته باشید، استفاده از خط چشم مایع ، آرایش شما را خراب می‌کند.
“روبروی آینه بایستید و در آینه، رو به پایین نگاه کنید، گوشه چشم خود را بکشید و با دقت نگاه کنید که دقیقاً خط چشم مایع را کجای پلک خود می‌کشید.”
کشیدن خط چشم را از گوشه بیرونی چشم شروع کنید و به صورتی شلاقی به سمت داخل چشم بیایید. سعی کنید خط چشم را صاف و یکنواخت بکشید و تمام توجه خود را روی کشیدن خط چشم متمرکز کنید.

خط چشم زیبا و چشمگیر

جذابیت بیشتر با مداد چشم

مداد چشم :برای جذابیت بیشتر چشمتان و اینکه حالت چشم‌هایتان دلربا و جذاب باشد از مداد چشم استفاده کنید.
از مداد چشم خاصی استفاده کنید که نرم باشد و کل روز روی چشم‌هایتان بماند.

اگر پوستتان چین و چرک دارد

مداد چشم : از یک سنی به بعد ، پوست اطراف چشم شما چروک می‌خورد و کشیدن خط چشم پهن با یک مداد چشم ، به جوان‌تر به نظر رسیدن شما کمک می‌کند. می‌توانید مداد چشم کژال (Kajal) را استفاده کنید زیرا این مداد چشم حاوی روغن ارگان ( مفید و مغذی برای سلامت پوست) ، نرم و ماندگار است.

اگر پوستتان چین و چرک دارد

داشتن چشمان بزرگ‌ با خط چشم مایع

خط چشم مایع : اگر می‌خواهید چشمانتان بزرگ‌تر از حالت عادی به نظر بیاید، باید از خط چشم مایع استفاده کنید.توجه داشته باشید که هنگام کشیدن خط چشم دقت داشته باشید ، زیرا اگر هنگام کشیدن خط چشم دقت کافی را نداشته باشید ، خط چشم شما زیبایی کافی را ندارد و زیبایی شما را به خطر می‌اندازد.

فروش اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی

پیشنهاد خرید محصولات آرایشی و بهداشتی

پیشنهاد می کنیم حتماً از فروشگاه سلامت محور دکتر سوشا دیدن فرمائید. خرید اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی از بهترین برند های خارجی و ایرانی با بهترین قیمت ☀ با ضمانت اصل بودن کالا ☀ دارای تاییدیه وزارت بهداشت ایران و نشان سیب سلامت.

 

© وب سایت پزشکی و سلامت دکتر سوشا

شما هم می توانید در مورد این مقاله پرسش خود را با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت پرسش خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شده یا روی دکمه " افزودن پرسش جدید " کلیک کنید. همچنین پرسش شما بعد از ثبت، توسط مدیریت سایت بررسی و بعد از تاییدیه مدیریت سایت، پرسش شما نمایش داده می شود.
هیچ پرسشی در رابطه با این مقاله مطرح نشده است. چنانچه پرسشی دارید، آن را با کاربران و پزشکان سایت مطرح نمایید.
مقالات پیشنهادی
ویدئوها
ویدئوهای بیشتر