چگونه بدون تزریق بوتاکس ، زیبا و جوان بمانید

مجله پزشکی و سلامت
0 نظر | مدت زمان خواندن مقاله: 3 دقیقه
درخصوص این مطلب سوال دارید؟
چگونه بدون تزریق بوتاکس ، زیبا و جوان بمانید

بدون تزریق بوتاکس ، پوستی زیبا و جوان داشته باشید

مجله پزشکی و سلامتبرخی از افراد انواع لوازم آرایش و روش‌های جراحی و تزریقی را برای زیبا و جوان ماندن پوستشان امتحان می‌کنند. این روزها بازار تزریق بوتاکس برای جلوگیری از چین و چروک پوستی و زیبا و جوان ماندن پوست، بسیار داغ است. در اینجا روش‌های بدون درد و سوزن را برای زیبا و جوان ماندن پوست، برایتان مطرح می‌کنیم.

استفاده از مرطوب کننده

در حالی که شما به دنبال لوازم آرایشی و زیبایی دیگری برای زیبا و جوان ماندن پوستتان هستید، استفاده از مرطوب کننده‌ها بهترین انتخاب برای زیبا و جوان ماندن پوست شما هستند. استفاده از کرم مرطوب کننده به ویژه در آب و هوای خشک و زمستانی یا زمانی که به خاطر سرمای هوا، داخل خانه را خیلی گرم کرده‌اید، ضروری است. مرطوب کننده‌ها حداکثر رطوبت پوست را حفظ می‌کنند و به همین دلیل به حفظ سلامت پوست کمک می‌کنند.

مصرف بیشتر مایعات برای زیبا و جوان ماندن پوست

تزریق بوتاکس برای از بین بردن چین و چروک پوست است، به جای اینکه به تزریق بوتاکس علاقه نشان بدهید، بهتر است دلیل چروک خوردن پوستتان را بیابید و از چین و چروک خوردن آن جلوگیری کنید. بی‌آب شدن پوست موجب چین و چروک خوردن آن می‌شود. مصرف بیشتر مایعات موجب می‌شود که پوست بی‌آب نشود و جوان و زیبا بماند. در واقع شادابی و زیبایی پوست شما در گرو مصرف مایعات مغذی در رژیم غذایی‌تان است.

فروش اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی

پیشنهاد خرید محصولات مراقبت از پوست

پیشنهاد می کنیم حتماً از فروشگاه سلامت محور دکتر سوشا دیدن فرمائید. خرید اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی از بهترین برند های خارجی و ایرانی با بهترین قیمت ☀ با ضمانت اصل بودن کالا ☀ دارای تاییدیه وزارت بهداشت ایران و نشان سیب سلامت.

 

مصرف بیشتر ماهی و محصولات تازه برای زیبا و جوان ماندن پوست

مصرف آنتی‌اکسیدان‌ها برای محافظت بدن در برابر آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد ضروری هستند. همچنین اگر می‌خواهید پوست شما شل و افتاده نشود، باید مقدار اسید چرب امگا 3 دریافتی از رژیم غذایی خود را افزایش دهید. به همین دلیل است که مصرف ماهی (اسید چرب امگا 3) و محصولات تازه (آنتی‌اکسیدان) برای زیبا و جوان ماندن پوست توصیه می‌شود.

مصرف بیشتر ماهی و محصولات تازه برای زیبا و جوان ماندن پوست

مصرف قند کم‌تر

زمانی که میزان قند رژیم غذایی شما بسیار زیاد باشد، اتفاق بدی به نام “قندی شدن” برای پوست شما می‌افتد. قندی شدن، کلاژن و الاستین پوست را تضعیف می‌کند و به همین ترتیب سلامت پوست را به خطر می‌اندازد. برای زیبا و جوان ماندن پوست و جلوگیری از افتادگی و چین و چروک خوردگی آن، میزان قند رژیم غذایی خود را کاهش دهید.

استفاده از لوازم آرایش مناسب برای سلامت پوست

برای زیبا و جوان ماندن پوست، بهتر است از لوازم آرایش چرب و حاوی مرطوب کننده استفاده کنید. استفاده از لوازم آرایش مایع بهتر از جامد است، زیرا از خشک شدن پوست جلوگیری می‌کند، اما لوازم آرایش خشک و پودری، پوست شما را خشک و چروک خورده می‌کنند. اگر می‌خواهید سایه‌ای پشت پلکتان بکشید، بهتر است از سایه چربی استفاده کنید که چین و چروک دور چشم شما را زیاد نکند و زیبایی و جوانی پوست شما حفظ شود.

استفاده از رتینول برای زیبا و جوان ماندن پوست

رتینول مشتقی از ویتامین A است که به افزایش سرعت بازسازی سلول‌ها و تحریک رشد کلاژن جدید کمک می‌کند. به همین دلیل است که استفاده از لوازم آرایشی و کرم‌های حاوی رتینول، برای زیبا و جوان ماندن پوست، بسیار مفید هستند و سلامت پوست شما را حفظ می‌کنند.

استفاده از لیزر درمانی

شما می‌توانید برای از بین بردن لک‌های قهوه‌ای روی قفسه سینه، سر و صورت خود، از لیزر فراکسل استفاده کنید. استفاده از لیزر درمانی موجب سفت شدن پوست و از بین بردن چین و چروک پوستی می‌شود و به همین ترتیب موجب جوان و زیبا ماندن پوست می‌شود.

استفاده از لیزر درمانی

خواب کافی و زیبا و جوان ماندن پوست

برای زیبا و جوان ماندن پوست خود، حداقل 8 ساعت در شب بخوابید، زمانی بین ساعت 10 شب تا 2 بامداد، اوج بازسازی سلول‌های پوستی است و بهتر است این زمان را در خواب سپری کنید تا سلامت پوست شما به خطر نیفتد و پوستی شاداب و جوان داشته باشید. خواب کافی پوست و چهره شما را زیبا و جوان می‌کند، در حالی که کمبود خواب باعث گود رفتن چشم و سیاهی دور چشم می‌شود.

شما هم می توانید در مورد این مقاله پرسش خود را با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت پرسش خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شده یا روی دکمه " افزودن پرسش جدید " کلیک کنید. همچنین پرسش شما بعد از ثبت، توسط مدیریت سایت بررسی و بعد از تاییدیه مدیریت سایت، پرسش شما نمایش داده می شود.
هیچ پرسشی در رابطه با این مقاله مطرح نشده است. چنانچه پرسشی دارید، آن را با کاربران و پزشکان سایت مطرح نمایید.
مقالات پیشنهادی
ویدئوها
ویدئوهای بیشتر