روش‌های مختلف درمان سنتی و طبیعی ریزش مو

مجله پزشکی و سلامت
0 نظر | مدت زمان خواندن مقاله: 2 دقیقه
درخصوص این مطلب سوال دارید؟
روش‌های مختلف درمان سنتی و طبیعی ریزش مو

ریزش مو، معضلی بزرگ

مجله پزشکی و سلامت : زمانی که به مشکلات مختلف زیبایی توجه می‌کنید، ریزش مو یک مشکل هشداردهنده به نظر می‌آید. اما خبر خوب این است که دیگر نیازی نیست برای درمان ریزش مو هایتان، به سمت درمان‌هایی با مواد شیمیایی بروید.بر اساس بررسی علمی که در مجله زیبایی پوست منتشرشده است، درمان‌ سنتی و طبیعی ریزش مو مورد بررسی قرار گرفت. درمان سنتی و طبیعی ریزش مو نه تنها مؤثر هستند بلکه درمان ریزش مو با این درمان‌های طبیعی قرن‌ها است که توسط مردم امتحان شده است.

اولین درمان سنتی و طبیعی ریزش مو که در زمان مصریان باستان نوشته شده است، ترکیبی غیرمعمول از گیاهان، مخلوطی از اکسید آهن، سرب قرمز، پیاز، عسل و چربی‌های حیوانی بوده‌اند. امروزه تحقیقات تکمیلی در زمینه درمان سنتی و طبیعی ریزش مو انجام شده است و هنوز میل به درمان‌های طبیعی پا بر جامانده است. در اینجا پنج راه ساده برای درمان سنتی و طبیعی ریزش مو را برایتان نام می‌بریم تا با امتحان این مواد طبیعی، بهترین نتیجه را بگیرید.

درمان سنتی و طبیعی ریزش مو با آب پیاز

استفاده آب پیاز دو بار در روز بر روی پوست سر، موجب رشد مجدد مو در شش هفته می‌شود. محققان بر این باورند که فلاونوئیدهای موجود در آب پیاز ممکن است خواص ضدالتهابی داشته باشد که موجب درمان ریزش مو می‌شود.

درمان سنتی و طبیعی ریزش مو با آب پیاز

فلفل و درمان سنتی و طبیعی ریزش مو

کپسایسین ترکیبی در فلفل است که موجب تند شدن فلفل می‌شود. این ماده عامل رشد مجدد مو و جلوگیری از ریزش مو بعد از 5 ماه استفاده است. مطالعه‌ای در این زمینه نشان می‌دهد که دریافت مکمل 5 میلی گرمی از کپسایسین، ریزش مو را درمان می‌کند. برای درمان سنتی و طبیعی ریزش مو خود، به یک پزشک متخصص مراجعه کرده و از او بخواهید تا مکمل کپسایسین را برای شما تجویز کند و یا از غذاهای تند و سالم استفاده کنید تا فلفل موجود در این غذاها، از ریزش موی شما جلوگیری کنند.

درمان سنتی و طبیعی ریزش مو با مریم گلی، رز ماری و آلوئه ورا

بر اساس تحقیقات انجام شده، مریم گلی موجب افزایش حجم و تراکم مو می‌شود. رز ماری و آلوئه ورا نیز رشد مجدد مو را تحریک می‌کنند و موجب کاهش ریزش مو می‌شوند. تحقیقات نشان می‌دهد که استفاده از گیاهان و درمان سنتی و طبیعی ریزش مو بهترین راه درمان هستند و سریع‌تر از سایر روش‌های ریزش مو را درمان کرده و به موهای شما حجم می‌بخشند.

فروش اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی

پیشنهاد خرید محصولات مراقبت از مو

پیشنهاد می کنیم حتماً از فروشگاه اینترنتی دکتر سوشا دیدن فرمائید. خرید اینترنتی محصولات آرایشی و بهداشتی از بهترین برند های خارجی و ایرانی با بهترین قیمت ☀ با ضمانت اصل بودن کالا ☀ دارای تاییدیه وزارت بهداشت ایران و نشان سیب سلامت.

 

© وب سایت پزشکی و سلامت دکتر سوشا

شما هم می توانید در مورد این مقاله پرسش خود را با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت پرسش خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شده یا روی دکمه " افزودن پرسش جدید " کلیک کنید. همچنین پرسش شما بعد از ثبت، توسط مدیریت سایت بررسی و بعد از تاییدیه مدیریت سایت، پرسش شما نمایش داده می شود.
هیچ پرسشی در رابطه با این مقاله مطرح نشده است. چنانچه پرسشی دارید، آن را با کاربران و پزشکان سایت مطرح نمایید.
مقالات پیشنهادی
ویدئوها
ویدئوهای بیشتر