درمان زود انزالی با گیاهان دارویی (6 گیاه موثر برای درمان)

مجله پزشکی و سلامت
1 نظر | مدت زمان خواندن مقاله: 7 دقیقه
درخصوص این مطلب سوال دارید؟
درمان زود انزالی با گیاهان دارویی (6 گیاه موثر برای درمان)

زود انزالی چیست؟

درمان زود انزالی یا انزال زودرس دغدغه طیف وسیعی از مردان است. این بیماری یک اختلال جنسی بسیار رایج در مردان کمتر از 40 سال است. با این وجود اکثر مردان این مشکل را به پزشک گزارش نمی‌دهند؛ زیرا برای آن‌ها شرم‌آور است یا گمان می‌کنند غیرقابل درمان است. این در حالی است که این مسئله علت اصلی بسیاری از مشکلات جنسی زوجین است که می‌تواند منجر به مشکلات زناشویی و حتی در برخی موارد، طلاق زوجین شود.

زود انزالی یکی از مشکلاتی است که ذهن و جسم هر دو در بروز آن مقصرند. شما برای درمان زود انزالی نیاز دارید که ذهن و جسمتان را با هم هماهنگ کنید. گیاهان دارویی مؤثر در درمان زود انزالی در ادامه آورده شده است. شما هم می‌توانید این روش‌های درمانی را که برای بسیاری افراد مؤثر عمل می‌کنند، امتحان کنید.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم مقاله ” رفع مشکل زود انزالی در مردان با تکنیک ‌های فوق ‌العاده موثر ” را نیز در وب سایت پزشکی دکتر سوشا بخوانید.

روش خانگی درمان زود انزالی با هندوانه 

این میوه را به خاطر خواصی که در درمان انزال زودرس دارد، گاهی ویاگرای طبیعی نیز می‌نامند. مزیت اصلی هندوانه این است که می‌تواند عروق خونی را بدون عوارض جانبی آرام کند. برای غلبه بر مشکل زود انزالی ، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • مرحله 1 : هندوانه را به قطعات کوچک ببرید.
  • مرحله 2 : روی آن مقداری پودر زنجبیل و نمک بپاشید.
  • مرحله 3 : عصاره گیاهی مخصوص درمان زود انزالی آماده است. شما می‌توانید آن را به‌تنهایی استفاده کنید و یا به هر سالاد میوه‌ای که تمایل دارید، اضافه کنید.

 

هندوانه چگونه به درمان زود انزالی کمک می‌کند؟ (نحوه تاثیر)

ماده مؤثر هندوانه تحت عنوان سیترولین (citrulline) شناخته می‌شود. سیترولین می‌تواند میل جنسی افراد را افزایش دهد.

هندوانه برای درمان زود انزالی

درمان انزال زودرس با داروی گیاهی مارچوبه و شیر

گیاه دارویی مارچوبه متعلق به خانواده سوسن است و به شدت به خاطر خواص دارویی‌اش ارزش دارد. تقریباً تمام قسمت‌های گیاه دارویی مارچوبه از خواص دارویی برخوردارند. این گیاه به رنگ‌های بنفش، سبز و سفید است. برای متوقف کردن انزال زودرس، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • مرحله 1 : دو قاشق چای‌خوری از داروی گیاهی مارچوبه هندی را در یک فنجان شیر بریزید.
  • مرحله 2 : مخلوط را روی اجاق گاز بجوشانید.
  • مرحله 3 : درب آن را بگذارید و اجازه دهید مخلوط به مدت 15 دقیقه جوشانده شود.
  • مرحله 4 : مخلوط را سه بار در روز بنوشید.

 

درمان انزال زودرس با داروی گیاهی مارچوبه (نحوه تاثیر)

گیاه دارویی مارچوبه به عنوان منبع خوبی از ویتامین‌ها ، پروتئین‌ها و مواد معدنی ضروری شناخته می‌شود. این گیاه غنی از ویتامین A، تیامین (B1)، ریبوفلاوین (B2)، اسید پانتوتنیک (B5)، نیاسین (B3)، فولات، B6، ویتامین C، E و K می‌باشد. همچنین گیاه دارویی مارچوبه حاوی مواد معدنی نظیر فسفر، پتاسیم، سلنیوم، روی و منگنز می‌باشد. این گیاه کالری کم و فیبر رژیمی فراوانی دارد.

وجود روی در بدن برای تولید تستوسترون ضروری است. ویتامین A نیز برای تنظیم تولید هورمون جنسی پروژسترون مورد نیاز است و همچنین تولید تستوسترون را افزایش می‌دهد.

ویتامین B3 موجود در گیاه دارویی مارچوبه باعث افزایش گردش خون در بدن می‌شود و سطح کلسترول را کاهش می‌دهد. ویتامین C می‌تواند تعداد اسپرم ، جریان خون و فشار خون در آلت تناسلی را افزایش دهد؛ بنابراین، این گیاه را می‌توان به عنوان یکی از بهترین داروهای گیاهی برای درمان زود انزالی باشد.

همچنین گیاه دارویی مارچوبه حاوی خواص ضد التهابی است که از این طریق نیز به درمان زود انزالی کمک می‌کند. اجزای ضد التهابی موجود در این گیاه عبارت‌اند از: پروتوودوسین، دیوسژنین، آسپارینین، ساراساپوژنین، ایزورامنتین.

 مارچوبه و شیر برای درمان انزال

خواص شیر برای درمان انزال زودرس (نحوه تاثیر)

مزایای شیر برای سلامتی نیز به خوبی شناخته شده است. شیر برای تغذیه پوست، تقویت سیستم ایمنی بدن، کند کردن روند فرسایش دندان‌ها ، درمان مشکلات تنفسی ، پیشگیری از پوکی استخوان ، چاقی و انواع سرطان کاربرد دارد. شیر همچنین دارای کلسیم، ماده اصلی موجود در استخوان‌های بدن انسان و مواد معدنی مانند ریبوفلاوین، روی، پروتئین، منیزیم، سلنیوم و کربوهیدرات است؛ بنابراین شیر اثر تقویتی بر بدن دارد و ترکیب مارچوبه و شیر یکی از بهترین نوع روش‌های خانگی درمان زود انزالی است.

درمان زود انزالی با داروی گیاهی دارچین

گیاه دارویی دارچین از پوست درخت آن تهیه می‌شود. این پوست معمولاً برای مشکلاتی نظیر سرماخوردگی، ناراحتی معده، اسهال و دیگر ناراحتی‌های دستگاه گوارش (GI) مورد استفاده قرار می‌گیرد. بعلاوه داروی گیاهی دارچین می‌تواند برای تحریک اشتها، گرفتگی عضلات در قاعدگی و پیشگیری از انزال زودرس مؤثر باشد و عفونت‌های ناشی از کرم‌های انگلی و عفونت‌های باکتریایی را درمان کند. برای درمان زود انزالی با گیاه دارویی دارچین از نکات زیر پیروی کنید:

  • مرحله 1 : دو قاشق غذاخوری پودر دارچین را با پنج قاشق غذاخوری آب مخلوط کنید.
  • مرحله 2 : مخلوط را دو بار در روز بعد از غذا مصرف کنید.

 

درمان قطعی زود انزالی با داروهای گیاهی مانند دارچین (نحوه تاثیر)

خواص دارچین به دلیل وجود سه جزء سینامیل استات، الکل سینامیل و سینامالدئید در این گیاه دارویی می‌باشد. خواص ضد التهابی آن باعث کاهش سطح اسید آراشیدونیک (از غشای سلولی) می‌شود.

روغن‌های فرار موجود در پوست دارچین نفخ شکم را کاهش می‌دهند. همچنین جریان خون را افزایش می‌دهد و بنابراین باعث افزایش خونرسانی به آلت تناسلی و جلوگیری از زود انزالی می‌شود. همچنین ماده‌ای به نام تانن در پوست دارچین وجود دارد که باعث جلوگیری از اسهال می‌شود. درمان زود انزالی با گیاه دارویی دارچین بیشتر در مواقعی مؤثر است که مشکلات گوارشی باعث بروز این مشکل شما شده باشند.

درمان زود انزالی با عسل و دارچین

زنجبیل و عسل داروی گیاهی برای زود انزالی

اجداد ما همیشه بر مصرف میوه‌ها و سبزیجات تأکید داشتند. زنجبیل یکی از ادویه‌های مورد علاقه و گیاهان دارویی پرخاصیت است. این گیاه دارویی برای درمان بیماری‌هایی مانند اسهال ، کولیک و آرتریت استفاده می‌شود. زنجبیل همچنین به دلیل توانایی آن برای درمان مشکلات جنسی مانند انزال زودرس ، به خوبی شناخته شده است. ترکیب زنجبیل و عسل ثابت شده است که به افزایش میل جنسی ، عملکرد و احساسات شهوت‌انگیز کمک می‌کند.

  • مرحله 1 : یک قاشق غذاخوری زنجبیل را با عسل مخلوط کنید.
  • مرحله 2 : هر روز و برای یک ماه این مخلوط را مصرف کنید تا تفاوت را احساس کنید.

 

درمان گیاهی زود انزالی با زنجبیل و عسل (نحوه تاثیر)

خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی گیاه دارویی زنجبیل به علت حضور مولکول‌هایی نظیر کافئین، سالیسیلات، کورکومین، کپسایسین، بتا کاروتن، گینگرول و شگاول است. از خواص دارویی زنجبیل این است که باعث کاهش تحریکات گوارشی شده و تولید بزاق و صفرا را در مواقع نیاز افزایش می‌دهد.

نوشیدن چای زنجبیل باعث تغییر واکنش‌های بدنتان می‌شود. به عنوان مثال، ضربان قلب سریع‌تر می‌شود همچنین به گردش مناسب خون، سم‌زدایی و پاکسازی بدن نیز کمک می‌کند. افزایش جریان خون به درمان زود انزالی و اختلال نعوظ کمک می‌کند.

عسل بهترین منبع انرژی است که با طعم‌های مختلف و خواص دارویی مختلفی وجود دارد. کربوهیدرات‌های موجود در عسل به راحتی در بدن هضم می‌شوند. بهترین مواد معدنی موجود در عسل آهن، کلسیم و ویتامین C می‌باشد؛ بنابراین ترکیب داروی گیاهی زنجبیل و عسل معجونی بی‌نظیر برای درمان زود انزالی خواهد بود.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم مقاله ” خواص جو دوسر برای درمان انزال زودرس ” را نیز در وب سایت پزشکی دکتر سوشا بخوانید.

درمان زود انزالی با زنجبیل

درمان زود انزالی گیاهی با جوز هندی

گیاه دارویی جوز هندی یک گیاه اندونزیایی است که برای درمان بیماری‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. خواص آروماتیکی این ادویه آن را به عنوان بهترین درمان خانگی برای درمان زود انزالی تبدیل کرده است.

به دلیل خواص دارویی داروی گیاهی جوزهندی از آن به عنوان ادویه در کشورهای مختلف استفاده می‌شود. گیاه دارویی جوز هندی به کاهش درد، مشکلات گوارشی، درمان انزال زودرس ، سم‌زدایی بدن، بهداشت دهان و گردش خون در سراسر بدن کمک می‌کند. شما می‌توانید پودر جوز هندی را به ماکارونی، سوسیس، سوپ کدوتنبل و غیره اضافه کنید.

برای درمان زود انزالی با جوز هندی به این صورت عمل کنید:

  • مرحله 1 : 1.5 لیتر آب را بجوشانید
  • مرحله 2 : 1.5 لیتر آب را با چند دانه کدوتنبل، 2 عدد گوجه‌فرنگی رنده شده و 5 حبه سیر را مخلوط کنید.
  • مرحله 3 : مخلوط را برای 10 دقیقه بجوشانید. سپس درب آن را ببندید.
  • مرحله 4 : این سوپ را هر روز مصرف کنید.

 

درمان گیاهی انزال زودرس با جوز هندی (نحوه تاثیر)

روغن‌های فرار (الکتلیسین، اگنول، سیفرول، میریستیکین) موجود در جوز هندی باعث معطر شدن آن می‌گردد. روغن‌های دیگر موجود در جوز هندی شامل ترپینئول، سابینن، سینئول، لینالول و غیره می‌شود. همچنین جوز هندی سرشار از مواد معدنی نظیر منگنز، روی، منیزیم، مس، پتاسیم و آهن است.

پتاسیم برای تنظیم ضربان قلب و همچنین فشار خون مورد نیاز است. مس و منگنز برای تولید آنزیم سوپر اکسید دیسموتاز استفاده می‌شود که یک آنتی اکسیدان است. روی باعث افزایش توان جنسی فرد می‌شود.

دیگر اجزای مهم جوز هندی، میریستیکین و مکلینژان هستند. هر دو به با تخریب مسیرهای ویژه‌ای در مغز از بروز بیماری آلزایمر و زوال عقل جلوگیری می‌کنند. همه این عوامل در جلوگیری از انزال زودرس مؤثر هستند.

جوز هندی برای درمان زود انزالی

درمان زود انزالی با خرما

مصرف خرما به درمان مشکلات مختلفی نظیر بیماری‌های قلبی ، یبوست ، کم خونی ، اسهال و سرطان معده و روده کمک می‌کند. همچنین از خرما می‌توان برای افزایش وزن استفاده کرد. بعضی از متخصصان تغذیه معتقدند که مصرف دو خرما در روز فواید بسیاری برای سلامتی دارد. با توجه به طب سنتی، نوشیدنی حاوی خرما و شیر، عسل و هل می‌تواند استقامت جنسی را افزایش دهد.

برای این منظور از دستورالعمل زیر پیروی کنید:

  • مرحله 1 : برای صبحانه از خرمای خشک استفاده کنید و یا قبل از رفتن به رختخواب از شیر و خرما استفاده کنید.
  • مرحله 2 : در دسرهای خود از خرما استفاده کنید.

 

مصرف خرما چگونه به درمان زود انزالی کمک می‌کند؟ (نحوه تاثیر)

این میوه غنی از فیبر، مواد معدنی و ویتامین‌ها است که مشکلاتی مانند اسهال ، یبوست ، اختلالات عملکرد جنسی و مشکلات معده را بهبود می‌بخشد. اجزای دارویی خرما که به درمان زود انزالی کمک می‌کنند شامل فلاونوئیدها و استرادیول ها می‌شوند. این عناصر می‌توانند کیفیت اسپرم را افزایش دهند، وزن بیضه‌ها و تحرک اسپرم را افزایش دهند. یکی دیگر از عناصر خرما، قند است که انرژی کافی برای داشتن یک رابطه جنسی طولانی کمک می‌کند. خرما دارای سه نوع قند فروکتوز، گلوکز و ساکارز می‌باشد.

برای درمان زود انزالی شما همچنین نیاز به عملکرد مناسب اعصاب دارید که خرما می‌تواند در این زمینه نیز به شما کمک کند. ماده معدنی پتاسیم نیز باعث افزایش کارکرد سیستم عصبی و همچنین بهبود هوشیاری مغز در انسان می‌شود.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم مقاله ” رفع مشکل زود انزالی در مردان با مواد غذایی | بخش اول ” را در وب سایت پزشکی دکتر سوشا بخوانید.

درمان زود انزالی با خرما


منبع مقاله :

تهیه و ترجمه : سایت سلامت دکتر سوشا

بازگشت به صفحه مجله پزشکی و سلامت

شما هم می توانید در مورد این مقاله پرسش خود را با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت پرسش خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شده یا روی دکمه " افزودن پرسش جدید " کلیک کنید. همچنین پرسش شما بعد از ثبت، توسط مدیریت سایت بررسی و بعد از تاییدیه مدیریت سایت، پرسش شما نمایش داده می شود.

سلام خسته نیاشید.من مشکل زود انزالی دارم البته متغیر است بعضاًبه محض دخول انزال انجام می شودگاهی با تاخیر احساس می کنم کمی هم استرس دارم به پرشک عمومی مراجعه کردم دو نوع دارو داد. یکی فکر کنم مرتبط با افسردگی بود . مدتی که استفاده می کردم کمی بهتر شده بود ولی این مشکل ادامه دارد.هرچی هست فکر کنم مربوط به ذهنم هست خارج از کنترله. عصبی هم هستم. لطفا راهمایی کنید

مشاهده کامل

کارشناس وب سایت (2)
کاربر گرامی با سلام همانطور که خودتان متوجه شده اید، مهمترین دلیل زود انزالی استرس، اضطراب و دیگر مشکلات فکری است، پس اولین قدم برای آن تغییر شیوه تفکر هنگام نزدیکی جنسی است. تغذیه هم میتواند به درمان این مشکل کمک کند. میتوانید با مصرف غذاهای با طبع گرم مثل دارچین، عسل، زنجبیل، جوز هندی، خرما و موز از زود انزالی جلوگیری کنید. همچنین استفاده از کاندوم های تاخیری و اسپری های تاخیری نیز بسیار موثر هستند. میتوانید این اسپری ها را از داروخانه ها تهیه نمایید. انجام تمرینات کگل نیز باعث قوی شدن ماهیچه لگن و جلوگیری از زود انزالی میشود.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

راه و روشهای درمان زود انزالی در مردان چیست؟

مشاهده کامل

کارشناس وب سایت (2)
کاربر گرامی با سلام برای درمان زود انزالی میتوانید از کاندوم تاخیری یا اسپری های تاخیری استفاده کنید بجز آن با استفاده از مواد غذایی نیز میتوانید سطح تستسترون خود را افزایش دهید. خوراکی هایی مانند مارچوبه، موز، تخم مرغ و شکلات تلخ از مواردی هستند که میتوانند باعث به تاخیر انداختن انزال شوند. مطالعه مقاله بالا توصیه میشود.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

باسلام
مشکل نعوظ و زود انزالی
در زمان شروع رابطه انزال کامل است ولی در حین رابطه مشکل نعوظ و زود انزالی دارم،قرص ویگرا قرمز رنگ استفاده میکنم تأثیر داره ولی سرد درد شدید و قرمزی صورت بهم دست میده،ممنون میشم راهنمایی کنید

مشاهده کامل

کارشناس وب سایت (2)
کاربر گرامی با سلام سر درد و قرمزی صورت که اشاره کردید میتواند از عوارض جانبی قرص ویاگرا باشد، اما همینطور میتواند نشان از مشکلات دیگری مثل مشکل تیروئید داشته باشد. توصیه ما به شما این است که چکاپ کاملی برای اطلاع از سلامتی خود انجام دهید. میتوانید مشکل نعوظ را با استفاده از روغن خراطین تا حدی بهبود ببخشید. همچنین برای مشکل زود انزالی، تغذیه تا حد زیادی به شا کمک میکند، مثلا ترکیب دارچین و زنجبیل و عسل بسیار موثر است. برای اطلاع بیشتر از خوراکی هایی که در درمان نعوظ استفاده میشوند میتوانید مقاله بالا را مطالعه کنید.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

با سلام. من پسرم. 23 سالمه. پارسال 6 ماهه ازدواج کردم و دچار انزال بسیار زود رس هستم . نمیدونم باید چیکار کنم ؟ آیا میشه بدون تجویز پزشک قرص داپوکسیتین رو مصرف کنم ؟ راه حل این قضیه چیه زندگیم داره از هم میپاشه.

مشاهده کامل

کارشناس وب سایت (2)
با سلام شما میتوانید قبل از اینکه به سراغ مصرف قرص ها برای جلوگیری از زود انزالی بروید، از روش های دیگری برای رفع مشکل استفاده کنید. استفاده از اسپرس های تاخیری و کاندوم های تاخیری در درجه اول توصیه میشود. روش دیگر مواد گیاهی هستند، با مصرف عسل و زنجبیل، دارچین، خرما، جوز هندی یا خوراکی های دیگر که طبع آنها گرم است میتوانید تا حدی مشکل خود را کاهش دهید. اگر با مصرف این مواد به مدت طولاتی مشکل شما رفع نشد، برای دریافت قرص حتما به پزشک مراجعه کنید تا با توجه به شرایط شما قرصی را تجویز نماید.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

من دیابت نوع 2 دارم البته زیاد حاد نیست و تقریباً کنترل شده است، مشکل زودانزالی دارم آیا داروی موثری برای رفع این مشکل من وجود دارد. از پزشکی مدرن نتیجه مطلوبی بدست نیاوردم.

مشاهده کامل

کارشناس وب سایت (2)
کاربر عزیز، کنترل میزان قند خون از مهمترین عوامل در کنترل زود انزالی درمبتلایان به دیابت است پس در درجه اول برای کاهش سطح قند خون تلاش کنید. میتوانید روش های متفاوتی برای انجام رابطه جنسی انتخاب نمایید. همچنین استفاده از اسپری های تاخیری و کاندوم تاخیری نیز میتواند در بهبود مشکل شما موثر باشد. مقاله زیر میتواند به شما کمک کند. بهترین کاندوم تاخیری مردان برای رابطه جنسی طولانی
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

سلام .من مشكل انزال زودرس دارم خيلي برايم سخت مي گذرد. بمجرد این كه با خانمم ميخاهـم نزديك بشم خود را كنترل نمي توانم بکنم و انزال رخ مي دهـد. خيلي ناراحتم اگر لطف نموده راهنماي ام نمايد ممنون ميشم. ناگفته نماند كه من ساكن استراليا هستم اگر داروي خارجي نام ببريد لطف مي نمايد.

مشاهده کامل

کارشناس وب سایت (2)
با سلام ، جواب شما رو کارشناس سلامت سایت دکتر سوشا می‌دهد . استرس بیش از حد ممکن هست عامل این موضوع باشه ، شما سعی کنین به خوراک خودتون خیلی بیش‌تر رسیدگی کنین و همچنین ما چندین روش درمانی به صورت گیاهی تو این مقاله داریم ، که میتونین از اون استفاده کنین .مقاله بالا رو حتما مطالعه کنید.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

من مشکل انزال زودرس و در 30 ثانیه و تا قبل دخول انزال میشم راه درمان هستی چه درمانی مناسب هست ؟

مشاهده کامل

کارشناس وب سایت (2)
با سلام سعی کنید همیشه اضطراب رو از خودتون دور کنین .این روزا طب سنتی خیلی بیشتر جواب میده. مقاله بالا رو حتما مطالعه کنید. داروهای گیاهی و رژیم غذایی برای درمان زودانزالی گفته شده.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

سلام وقت بخیر ببخشید قرص جهت زود انزالی با دوز بالا اگه امکانش هست بهم معرفی کنید نمونه های زیادی استفاده کردم و دوس دارم یه با کیفیتش انتخاب کنم که تقلبی نباشن مثل وبگادول که اثرش واقعا خوبه اما تقلبیه

مشاهده کامل

کارشناس وب سایت (2)
با سلام میتوانید با استفاده از اسپری های تاخیری و کاندوم تاخیری استفاده کنید. یا اینکه از آب انار و عصاره گیاه جینسینگ برای بهبود قوای جنسی خود استفاده کنید.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

سلام ببخشید قویتر از قرص داپوکستین جهت زود انزالی قرص دیگری هم هست؟

مشاهده کامل

با سلام مشکل زودانزالی یک اختلال شایع و در عین حال پیچیده است که شما تنها با مصرف دارو نمیتونید انتظار بهبود کامل داشته باشید و مجموعه ای از تکنیک های روان درمانی، رفتار درمانی و دارو درمانی برای حل این مشکل نیاز خواهد بود. سوال شما در مورد قوی تر بودن یا نبودن داپوکستین نسبت به سایر داروها صحیح نیست، چون انتخاب دارو بستگی به شرایط فرد داره و ارتباطی به قوی تر بودن یا نبودن دارو نداره.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

سلام و خسته نباشید…من دو ساله ازدواج کردم زود انزالی خیلی خیلی شدید دارم تا جایی که حتی به دخول هم نمیرسه… انواع راهکارها و تکنیک و… رو امتحان کردم ولی نتیجه نداد رابطمون روز به روز داره سرد میشه خواهش میکنم راهنماییم کنید متشکرم

مشاهده کامل

با سلام برای درمان زودانزالی شما نیاز به دریافت درمان ترکیبی روان درمانی، دارو درمانی و رفتار درمانی دارید. اینکه شما میفرمایید تمامی راهکارهای و تکنیکها رو امتحان کردید و نتیجه نگرفتید، یعنی هر راهکاری هم که ما به شما پیشنهاد کنیم شما قبلا انجام دادید و بی فایده بوده! بنابراین پیشنهاد میکنم برای این مشکل به پزشک مراجعه کنید. رفع مشکل زود انزالی در مردان با تکنیک ‌های فوق ‌العاده موثر
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

سلام خسته نباشید
من پوست زیر التم خشک شده و و موقع رابطه جنسی موجب زود انزالی و تحریک بیشتر میشود
برای درمان چیکار کنم؟
پیش چه دکتری برم؟

مشاهده کامل

با سلام خدمت شما پوست ناحیه تناسلی بسیار حساس هست خصوصا اگر از کاندوم های حساسیت زا و یا محصولات مرتبط با تحریک جنسی استفاده کرده باشید، احتمالا دچار حساسیت و التهاب در این ناحیه شدید. شما می تونید با ماساژ روغن های گیاهی مثل روغن زیتون و همچنین استفاده از پماد زینک اکساید سعی کنید این التهابات و خشکی رو برطرف کنید. تعریق این ناحیه هم، حساسیت رو تشدید خواهد کرد. در صورتی که پاسخ نگرفتید به متخصص اورولوژیست مراجعه کنید. مطالعه مقاله زیر هم میتونه برای شما مفید باشه: مالیدن روغن زیتون به دستگاه تناسلی مردان
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

سلام من آلت تناسلیم مشکل شلی داره و دچار زود انزالی میشم

مشاهده کامل

با سلام مشکل زود انزالی دارم راه طبیعی اش چی هست

مشاهده کامل

آقای دکتر سلام من حدود دوسال است که با شلی الت وزود انزالی مواجه شده ام لطفا دستور بفرمائید چکارکنم سن من ۵۰ سال است

مشاهده کامل

با سلام خدمت شما دوست عزیز اول این توضیح رو خدمتتون بدم که ما یک وب سایت پزشکی و سلامت هستیم نه یک شخص خاص به نام دکتر سوشا! دوست عزیز در رابطه با مشکل زود انزالی شما با توجه به اینکه دو سال هست که این مشکل رو دارید پس به احتمال زیاد مشکل جسمانی خاصی ندارید. برای درمان زودانزالی مساله روانی و از طرفی تغذیه نقش زیادی داره و شما باید با تکنیک های کنترل زودانزالی آشنا بشید. پیشنهاد میکنم مقالات زیر رو به دقت بخونید و به توصیه های اون عمل کنید. رفع مشکل زود انزالی در مردان با تکنیک ‌های فوق ‌العاده موثر رفع مشکل زود انزالی در مردان با مواد غذایی | بخش اول خواص جو دوسر برای درمان انزال زودرس
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟
مقالات پیشنهادی
ویدئوها
ویدئوهای بیشتر