درمان درد سیاتیک با طب سنتی و روش‌های طبیعی

مجله پزشکی و سلامت
0 نظر | مدت زمان خواندن مقاله: 3 دقیقه
درخصوص این مطلب سوال دارید؟
درمان درد سیاتیک با طب سنتی و روش‌های طبیعی

درد سیاتیک یک بیماری عمومی

مجله پزشکی و سلامتدرد سیاتیک یک تحریک عصبی است که از لگن آغاز شده و درد شدید آن به سمت پایین و پشت پاهای فرد امتداد می‌یابد. خوشبختانه درد سیاتیک ، حالت رفت و برگشت دارد ، یعنی طی چند هفته فرد را به شدت آزار می‌دهد و بعد از چند هفته درد آن کاهش یافته و از بین می‌رود ، سپس بعد از مدتی دوباره درد آن آغاز می‌شود (هیچ تضمینی برای عدم بازگشت درد سیاتیک وجود ندارد). داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی مانند آسپیرین یا ایبوبروفن برای درمان درد سیاتیک ، تجویز می‌شود. اگر می‌خواهید درد سیاتیک را به روش‌های طبیعی تسکین دهید ، می‌توانید از روش‌های طبیعی برای درمان درد سیاتیک استفاده نمایید.

درد سیاتیک یک بیماری عمومی

استراحت و کمپرس

برای درمان درد سیاتیک خود می‌توانید یک یا دو روز استراحت کنید و روی منطقه درد کمپرس گرم یا سرد بگذارید. بعد از استراحت و کمپرس ، پیاده‌روی‌های کوتاه (تا جایی که درد سیاتیک به شما اجازه می‌دهد) نیز می‌تواند به درمان درد سیاتیک کمک کند.

استراحت و کمپرس

کشش برای درمان درد سیاتیک

اگر درد سیاتیک شما شدید باشد یا مشکلات عصبی شما به قوت خود باقی بمانند ، پزشک به شما توصیه خواهد کرد که به یک فیزیوتراپ مراجعه کنید. فیزیوتراپ با توصیه ورزش‌های کششی خاص به شما کمک می‌کند تا درد سیاتیک و فشار عصبی آن کاهش یابد.

کشش برای درمان درد سیاتیک

طب سورنی در درمان درد سیاتیک

براساس تحقیقات و مشاهدات انجام شده ، طب سوزنی به عنوان یک طب مکمل برای درمان درد سیاتیک شناخته شده است. همچنین طب سوزنی توسط موسسه ملی بهداشت به عنوان یک جایگزین قابل قبول برای درمان‌های مرسوم درد سیاتیک به رسمیت شناخته شده است.

طب سورنی در درمان درد سیاتیک

اصلاح روش ایستادن و نشستن

تکنیک‌های اصلاح طرز نشستن و یا ایستادن می‌توانند به درمان درد سیاتیک کمک کنند. تکنیک الکساندر الگوی حرکت و ایستادن شما را تصحیح کرده و گرفتگی عضلات و درد سیاتیک شما را تسکین می‌دهد. سعی کنید به طرز حرکت کردن ، نشستن و ایستادن خود توجه زیادی داشته باشید تا درد سیاتیک شما التیام یابد.

اصلاح روش ایستادن و نشستن

ماساژ بدن برای درمان درد سیاتیک

درد سیاتیک یکی از بیماری‌های عمومی است که ماساژ ، تأثیر زیادی روی تسکین آن دارد. متخصصان می‌گویند ، که ماساژ ناحیه درد و عصب سیاتیک ، گرفتگی عضلات اطراف عصب سیاتیک را برطرف می‌کند و درد سیاتیک را تسکین می‌دهد. برای درمان درد سیاتیک به یک متخصص ماساژ مراجعه کنید تا درد سیاتیک شما تا حد زیادی التیام یابد.

ماساژ بدن برای درمان درد سیاتیک

به یک متخصص ارتوپد تماس بگیرید

متخصص ارتوپد روی سیستم عضلانی ، لگن و ستون فقرات شما ، تمریناتی را انجام می‌دهد که موجب درمان درد سیاتیک و تسکین فشار روی ناحیه عصب سیاتیک می‌شود. کایروپراکتیک یک طب فیزیکی است که به معنای درمان با دست است ، با استفاده از طب فیزیکی ، درد سیاتیک ، تا حد زیادی تسکین می‌یابد.

به یک متخصص ارتوپد تماس بگیرید

© وب سایت پزشکی و سلامت دکتر سوشا

شما هم می توانید در مورد این مقاله پرسش خود را با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت پرسش خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شده یا روی دکمه " افزودن پرسش جدید " کلیک کنید. همچنین پرسش شما بعد از ثبت، توسط مدیریت سایت بررسی و بعد از تاییدیه مدیریت سایت، پرسش شما نمایش داده می شود.
هیچ پرسشی در رابطه با این مقاله مطرح نشده است. چنانچه پرسشی دارید، آن را با کاربران و پزشکان سایت مطرح نمایید.
مقالات پیشنهادی
ویدئوها
ویدئوهای بیشتر