خواص جو دوسر برای درمان انزال زودرس

مجله پزشکی و سلامت
0 نظر | مدت زمان خواندن مقاله: 4 دقیقه
درخصوص این مطلب سوال دارید؟
خواص جو دوسر برای درمان انزال زودرس

خواص جو دوسر برای سلامتی

خواص جو دو سر برای سلامتی ما به قدری زیاد است که شاید در یک مقاله نتوان به تمام جنبه‌های آن پرداخت. به اختصار به برخی از این خواص اشاره می‌کنیم:

  • جو دوسر تحت عنوان سلطان فیبر غلات نامیده می‌شود؛ زیرا سرشار از فیبر است. فیبر نقش زیادی در سلامتی دستگاه گوارش و کاهش چربی و قند خون دارد. علاوه بر این‌ها، جو دوسر سرشار از چربی و پروتئین است و یک منبع خوراکی غنی و کامل محسوب می‌شود.
  • از دیگر عواملی که باعث شگفت‌انگیز شدن خواص جو دوسر شده است، غنی بودن آن از مواد معدنی و ویتامین‌ها می‌باشد. جو دوسر سرشار از کلسیم، آهن، فسفر، منیزیم، پتاسیم، سدیم، روی، مس و دیگر مواد معدنی می‌باشد. بعلاوه منبع کاملی از انواع ویتامین‌های گروه B،E،K، ریبوفلاوین و فولات محسوب می‌شود.
  • از دیگر خواص جو دوسر غنی بودن آن از ماده معدنی سلنیوم است. این ماده معدنی از آسیب‌دیدگی DNA جلوگیری می‌کند؛ بنابراین سرطان را کاهش می‌دهد. همچنین عملکرد یک آنتی اکسیدان قوی به نام گلوتاتیون پراکسیداز را افزایش می‌دهد.
  • جو دو سر در تقویت سیستم عصبی نیز نقش دارد. همچنین استفاده منظم آن می‌تواند اضطراب و استرس را در افراد کاهش دهد.
  • افزایش توان سیستم ایمنی نیز از دیگر خواص جو دوسر می‌باشد؛ بنابراین با مصرف این غله کمتر به بیماری های عفونی و غیر عفونی دچار خواهیم شد.
  • جو دو سر می‌تواند به افراد در ترک اعتیاد به سیگار، تنباکو و کافئین کمک کند. همچنین بی‌خوابی را در افراد کاهش می‌دهد.

یکی دیگر از خواص شگفت‌انگیز جو دوسر درمان انزال زودرس است. اجازه دهید تا بیشتر درباره این خاصیت جو دوسر برایتان بگوییم.

درمان انزال زودرس از خواص جو دوسر

داشتن یک رابطه جنسی کامل و لذت‌بخش یکی از رموز داشتن یک زندگی زناشویی موفق می‌باشد. یکی از دلایل سردی رابطه‌ها مشکل انزال زودرس است که شیوع به نسبت بالایی در بین مردان دارد. حتماً شما هم برای درمان انزال زودرس به دنبال راهکاری مؤثر هستید. مثلا می توانید رفع مشکل زود انزالی در مردان با مواد غذایی را امتحان کنید. اما فعلاً دست نگه دارید، چون قرار است به شما بهترین و مؤثرترین راه درمان انزال زودرس را بیاموزیم.

اگر بدانید که در بسیاری از داروهای مؤثر خارجی و داخلی درمان انزال زودرس نیز از جو دو سر استفاده می‌شود، حتماً متعجب خواهید شد. شاید دیگر نیاز نداشته باشید که کلی هزینه کنید و با خریدن این داروها به درمان انزال زودرس دست یابید. شما می توانید با استفاده از این گیاه دارویی علاوه بر درمان انزال زودرس از دیگر خواص جو دوسر نیز بهره‌مند شوید.

درمان انزال زودرس از خواص جو دوسر

جو دو سر به روش‌های زیر باعث درمان انزال زودرس می‌شود:

درمان انزال زودرس با افزایش خون‌رسانی به اندام‌های جنسی

از خواص جو دو سر می‌توان به افزایش خون‌رسانی به اندام‌های جنسی نام برد. این تأثیر باعث تقویت میل جنسی هم در زنان و هم در مردان می‌شود. جو دو سر بدون اینکه عوارض جانبی داروهای درمان انزال زودرس مانند ویاگرا را داشته باشد، می‌تواند میل جنسی مردان را افزایش دهد و از انزال زودرس جلوگیری کند.

جو دوسر : بنر تبلیغاتی جو دو سر

درمان انزال زودرس با تقویت سیستم عصبی

یکی از خواص جو دوسر که در بخش قبل به آن اشاره شد، تقویت سیستم عصبی و کاهش اضطراب است. همین خاصیت جو دو سر باعث می‌شود که مردان و زنان آرامش بیشتری داشته باشند که نتیجه آن افزایش میل جنسی زوجین خواهد بود.

درمان انزال زودرس با افزایش ترشح هورمون تستسترون

با افزایش سن مردان، میزان هورمون تستسترون بدن آن‌ها کاهش می‌یابد. کاهش هورمون تستسترون عامل بروز بسیاری از مشکلات جنسی نظیر انزال زودرس و اختلالات نعوظ می‌باشد. ماده آونین موجود در جو دو سر باعث افزایش ترشح هورمون تستسترون در بدن می‌شود.

درمان انزال زودرس با افزایش ترشح هورمون تستسترون

روش مصرف جو دو سر برای درمان انزال زودرس

حال که با خواص جو دوسر آشنا شدید، می‌توانید از داروهای درمان انزال زودرس که در بازار موجود هستند، استفاده کنید. این داروها حاوی عصاره جو دوسر هستند. یکی از مؤثرترین آن‌ها قطره آوناسین است که توسط شرکت داروسازی و فراورده‌های دارویی یاس دارو روانه بازار شده است. مصرف موضعی این قطره بسیار مؤثر است و می‌تواند با داروهای مشابه خارجی رقابت کند.

قطره 30 میلی لیتری خوراکی آوناسین

کسب اطلاعات بیشتر یا خرید این محصول 

راه دیگر این است که شما حدود 30 گرم جو دوسر را به مدت 15 دقیقه در یک لیتر آب بجوشانید. بعد از خنک شدن، یک تا دو فنجان در روز از آن بنوشید. این کار را برای دو تا سه هفته ادامه دهید. راه دیگر این است که 150 گرم از آن را حداقل 3 ساعت در آب بخیسانید و سپس محلول را 15 دقیقه بجوشانید. حال اگر این جوشانده را در وان بریزید و مدتی در آن بمانید، می‌تواند به درمان انزال زودرس شما کمک کنید.

شما می توانید برای یادگیری تکنیک ‌های فوق ‌العاده موثر رفع مشکل زود انزالی در مردان مقاله مربوطه را در همین وب سایت بخوانید.


مقالات پیشنهادی دکتر سوشا : 


منبع مقاله :

تهیه و ترجمه : سایت سلامت دکتر سوشا

بازگشت به صفحه مجله پزشکی و سلامت

شما هم می توانید در مورد این مقاله پرسش خود را با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت پرسش خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شده یا روی دکمه " افزودن پرسش جدید " کلیک کنید. همچنین پرسش شما بعد از ثبت، توسط مدیریت سایت بررسی و بعد از تاییدیه مدیریت سایت، پرسش شما نمایش داده می شود.

باسلام من جو پرک را هرشب یک قاشق خام میخورم ولی موقع ظهر سکم درد دارم چرا؟

مشاهده کامل

مقالات پیشنهادی
ویدئوها
ویدئوهای بیشتر