بهترین حرکت ورزشی برای کاهش سایز کمر و پهلو ؟

مجله پزشکی و سلامت
0 نظر | مدت زمان خواندن مقاله: 2 دقیقه
درخصوص این مطلب سوال دارید؟
بهترین حرکت ورزشی برای کاهش سایز کمر و پهلو ؟

کاهش سایز کمر و پهلو ، آرزوی هر کس

مجله پزشکی و سلامتآیا زمانی که تاپ و شلوارک نازک می‌پوشید ، بیشتر از همیشه از بزرگس سایز کمر و پهلو خود ناراحت می‌شوید ؟ پهلوهای شما از روی لباس نیز شما را آزار می‌‌دهند؟ آیا می‌دانید که چاقی دور کمر یکی از عواملی است که خطر ابتلا به بیماری‌های تهدید کننده حیات مانند دیابت و بیماری‌های قلبی را در شما افزایش می‌دهد؟رژیم غذایی مناسب به همراه انجام ورزش‌های هوازی و حرکت ورزشی سفت کننده عضلات پهلو و شکم به شما در کاهش سایز کمر و پهلو ، کمک می‌کند.
2 یا 3 جلسه در هفته ، حرکت ورزشی زیر را انجام دهید ، تا تماشاگر کاهش سایز کمر و پهلو خود باشید.

جمع کردن زانوها به صورت نشسته برای کاهش سایز کمر و پهلو

در این حرکت ورزشی باید روی زمین بنشینید ، ستون فقرات خود را کاملا صاف نگه‌ دارید ، دستان خود را روی زمین پشت سرتان بگذارید تا تعادلتان حفظ شود ، سپس زانوهایتان را در شکمتان جمع کنید ، عضلات شکمتان را منقبض کرده و پاهایتان را به سمت چپ ، پایین بیاورید تا جایی که حدود 20 سانتی‌متر از زمین فاصله داشته باشند. توجه کنید که مچ پاهایتان را نزدیک به یکدیگر نگه ‌دارید و مدتی در این حالت بمانید . سپس پاهایتان را به سمت بالا بیاورید و همین حرکت ورزشی را به سمت راست بدنتان نیز انجام دهید . اجازه ندهید زانوهایتان از یکدیگر جدا شوند ، این حرکت ورزشی را یک دقیقه به صورت پشت سر هم از راست به چپ انجام دهید تا کاهش سایز کمر و پهلو شما به صورت معجزه‌آسایی باشد.

جمع کردن زانوها به صورت نشسته برای کاهش سایز کمر و پهلو

حرکت ورزشی خم شدن جانبی

روی پهلوی سمت چپ دراز بکشید و پاهای خود را دراز کنید. دست سمت راست خود را پشت سرتان قرار دهید و دست سمت چپتان را روی پهلوی سمت راست خود قرار دهید. سپس پای سمت راست خود را به طرف پهلوی خود بالا بیاورید و همراه با آن نیز سر و نیم تنه بالایی خود را به طرف پهلوی خود بالا بیاورید. البته اگر این حرکت ورزشی برایتان خیلی مشکل است ، می‌توانید پایتان را بالا نیاورید و فقط نیم تنه بالایی و سرتان را به شما پهلوی خود بالا بکشید.توجه کنید که این حرکت ورزشی را باید به طور مساوی روی پهلوهای سمت راست و چپ خود انجام دهید ، تا هر دو پهلوی شما به طور مساوی لاغر شوند. این حرکت ورزشی به شما در کاهش سایز کمر و پهلو کمک می‌کند.

حرکت ورزشی پهلو

© وب سایت پزشکی و سلامت دکتر سوشا

شما هم می توانید در مورد این مقاله پرسش خود را با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت پرسش خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شده یا روی دکمه " افزودن پرسش جدید " کلیک کنید. همچنین پرسش شما بعد از ثبت، توسط مدیریت سایت بررسی و بعد از تاییدیه مدیریت سایت، پرسش شما نمایش داده می شود.
هیچ پرسشی در رابطه با این مقاله مطرح نشده است. چنانچه پرسشی دارید، آن را با کاربران و پزشکان سایت مطرح نمایید.
مقالات پیشنهادی
ویدئوها
ویدئوهای بیشتر