10 اشتباه آرایشی که مردان را فراری می دهد!

مجله پزشکی و سلامت
0 نظر | مدت زمان خواندن مقاله: 5 دقیقه
درخصوص این مطلب سوال دارید؟
10 اشتباه آرایشی که مردان را فراری می دهد!

10 اشتباه آرایشی مشکل ساز برای خانم ها

مجله پزشکی و سلامت : گاهی خانم‌ها علاقه زیادی به گیر دادن به آقایان دارند و سریعاً راجع به کوچک‌ترین مشکلی شروع به کنایه زدن و دعوا کردن می‌کنند. سؤال ما این است که آیا تا به حال خودتان به کارهای اشتباهی که انجام می‌دهید، فکر کرده‌اید؟ آیا می‌دانید مرد زندگی‌تان از چه چیزهایی رنج می‌برد؟ آیا برای نزدیکی روابط زناشویی خود به فکر چاره بوده‌اید؟ آیا می‌دانید مردان از ترفند آرایشی اشتباه شما در عذاب هستند؟

برای اینکه روابط زناشویی بهتری داشته باشید بهتر است همان‌طور که اشتباهات همسرتان را می‌بینید، متوجه اشتباهات خودتان نیز باشید. یک سری کارها، اگرچه برای شما جذاب به نظر می‌رسد، اما برای مردتان تنفرآور است و موجب سردی روابط زناشویی شما می‌شود.
در ادامه نکاتی را به شما خانم‌ها خواهیم گفت که می‌دانیم آقایان از آن‌ها متنفر هستند و نه تنها این کارها مرد زندگی‌تان را به شما جذب نمی‌کند ، بلکه او را از شما فراری می‌کند. اگر می‌خواهید پسر یا مردی به شما جذب شود و یا روابط زناشویی پایدارتری داشته باشید ، این 10 ترفند آرایشی زیر را انجام ندهید.

1- مدل موی غیر طبیعی

مدل موهای پیچیده و غیر طبیعی که در آرایشگاه‌ها برای شما درست می‌کنند و بابت آن‌ها پول زیادی می‌دهید ، هیچ جذابیتی برای مردان ندارد. مردان در تمام شرایط ، موی طبیعی شما را ترجیح می‌دهند و از دیدن ژل ، واکس ، تافت و یا موس مو بر روی موهای شما منزجر هستند. این ترفند آرایشی که پیش گرفته‌اید اشتباه است ، اگر می‌خواهید روابط زناشویی پایداری داشته باشید و مردتان را جذب کنید ، ساده باشید.

2- کرم پودر زیاد یک ترفند آرایشی غلط

کرم پودر خطوط و لکه‌های پوست صورت را می‌پوشاند و با این ترفند آرایشی پوست شما سالم و صاف به نظر می‌رسد. کرم پودر حتی رنگ پوست شما را زیباتر می‌کند و در صورتی به شما زیبایی می‌بخشد که روی پوست شما قابل مشاهده نباشد و به صورتی ماسکی ، جذب پوست شما شود. اگر به حدی کرم پودر بزنید که معلوم باشد و جذب پوست شما نشود ، نه تنها شما را زیبا نمی‌کند ، بلکه هیچ جذابیتی نیز ندارد. روی ترفند های آرایشی خود تجدید نظر کنید و کارهایی را انجام دهید که مرد مورد علاقه‌تان را به شما جذب کرده و روابط زناشویی شما را پایدار کند.

3- سایه‌های درخشان و غلیظ

اگر شما یک آرایشگر حرفه‌ای نیستید ، بهتر است از سایه‌های درخشان استفاده نکنید ، زیرا به احتمال زیاد نمی‌توانید سایه پشت چشم خودتان را با این سایه‌ها زیبا و درست بکشید. بهتر است از سایه‌های چشم مات استفاده نمایید که جذابیت و درخشانی چشم شما را بیش‌تر می‌کند.سایه‌های درخشان مردتان را به شما جذب نمی‌کند و شما را در روابط زناشویی با مشکل مواجه می‌کند.

سایه‌های درخشان و غلیظ

4- ریمل زیاد

زمانی که به ابرو و یا مژه‌های خود بیش از حد ریمل می‌زنید ، مژه‌های شما به هم می‌چسبند و جذابیت چشمان شما را از بین می‌برند. از ریمل با کیفیت استفاده کنید که به مژه‌های شما فرم زیبایی دهد و جذابیت شما را دو چندان کند. چشم و ابروی زیبا مردتان را به شما جذب می‌کند و روابط زناشویی و جنسی شما را بهبود می‌بخشد. ریمل زدن یک ترفند آرایشی مهم است که اگر از جنس خوب آن استفاده کنید ، تأثیر زیادی روی جذابیت شما دارد.

5- پوست اپیلاسیون نشده

تمام مردها علاقه زیادی به پوست نرم و لطیف دارند. سعی کنید به طور مرتب بدن خودتان را اپیلاسیون کنید تا هیچ مویی روی پوست شما نباشد و پوستتان کاملاً نرم باشد. این نکته نسبت به ترفند آرایشی مانند سایه یا … نقش مهم‌تری بازی می‌کند و با توجه به آن به راحتی می‌توانید مرد زندگی‌تان را به سمت خودتان جذب کنید و روابط زناشویی پایدارتری داشته باشید.

6- خشکی پوست

لمس پوست خشک برای مردان ناخوشایند است و چهره زشتی به بدن شما می‌بخشد. برای اینکه جذابیت بدن شما بیشتر شود خوب است به حمام بروید و بعد از آن به بدن خود کرم مرطوب‌کننده و یا لوسیون بدن بمالید تا بدنتان لطیف و نرم شود. لطیف و زیبا بودن پوست ، به شما جذابیت می‌بخشد و روابط زناشویی شما را پایدار می‌کند. با رعایت این نکته به راحتی می‌توانید جذابیت خودتان را برای مردتان ، بالا ببرید.

tarfand-arayeshi-2

7- بوی بد دهان و دندان زرد

دندان زرد و بوی بد دهان ، هرگز جنس مخالف را جذب نمی‌کند. اگر سیگار بکشید و یا بهداشت دهان خود را رعایت نکنید دچار بوی بد دهان و دندان زرد می‌شوید. همچنین نوشیدن قهوه ، چای و یا شراب از عواملی هستند که موجب زردی دندان شود. در اسرع وقت به دندان‌پزشک مراجعه کنید تا با جر زدایی و یا استفاده از خمیر دندان سفید کننده از شر زردی دندان‌هایتان خلاص شوید. بوی بد دهان نیز مردتان را از شما دور می‌کند و موجب می‌شود روابط زناشویی شما رو به زوال رود . بهداشت دهان و دندانتان را رعایت کنید تا جذابیت شما حفظ شود. تنها آرایش کردن و توجه به ترفند آرایشی ، کلید جذابیت شما نیست ، بلکه زیبایی دهان و دندان شما نیز تاثیر زیادی روی روابط زناشویی شما دارد.

8- خط لب اشتباه

این ترفند آرایشی بسیار مهم است و بهتر است آن را کاملاً رعایت کنید: خط لبی را انتخاب کنید که از لب خودتان تیره‌‌تر نباشد . بهترین انتخاب برای شما رژ لب و خط لبی است که به رنگ لب شما نزدیک باشند. نکته دیگری که در این باره باید رعایت کنید ، این است که از محصولات آرایشی مرغوب استفاده نمایید که ماندگاری خوبی روی لب شما داشته باشد. جذابیت لب‌هایتان نقش مهمی در روابط زناشویی شما دارد.

9- ترفند آرایشی در عطر بیش از حد زدن

عطر هرکسی موجب می‌شود که هر فردی بوی منحصر به فرد خودش را داشته باشد. همان‌طور که می‌دانید، بوی تن خانم‌ها برای آقایان اهمیت زیادی دارد و بوی دلپذیر، جذابیت خانم‌ها را صد چندان می‌کند. اما باید به اندازه عطر بزنید، زیرا عطر بیش از حد، تأثیر منفی روی مردتان دارد. عطری را بزنید که مردتان از بوییدن آن لذت می‌برد، بوی عطر تأثیر زیادی روی جذابیت و ثبات روابط زناشویی شما دارد. این یک ترفند آرایشی است که می‌توانید با رعایت آن، مردتان را به صورت شگفت‌آوری به سمت خودتان جذب کنید.

ترفند آرایشی در عطر بیش از حد زدن

10- آرایش کردن در ملأ عام

به ما اعتماد کنید! لزومی ندارد ، مردان ببینند که شما چطور خودتان را آرایش می‌کنید. قبل از آمدن او به خانه ، خودتان را مرتب کنید و با انجام چند ترفند آرایشی ، جذابیت و زیبایی‌تان را دو چندان کنید. لازم نیست در ملأ عام و یا در حضور همسرتان به زیبایی خود برسید ، قبل از آمدن او خودتان را زیبا کنید تا زمانی که به خانه می‌آید زیبایی شما او را جذب کند.

فروش اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی

پیشنهاد خرید محصولات مراقبت از پوست

پیشنهاد می کنیم حتماً از فروشگاه سلامت محور دکتر سوشا دیدن فرمائید. خرید اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی از بهترین برند های خارجی و ایرانی با بهترین قیمت ☀ با ضمانت اصل بودن کالا ☀ دارای تاییدیه وزارت بهداشت ایران و نشان سیب سلامت.

 

© وب سایت پزشکی و سلامت دکتر سوشا

شما هم می توانید در مورد این مقاله پرسش خود را با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت پرسش خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شده یا روی دکمه " افزودن پرسش جدید " کلیک کنید. همچنین پرسش شما بعد از ثبت، توسط مدیریت سایت بررسی و بعد از تاییدیه مدیریت سایت، پرسش شما نمایش داده می شود.
هیچ پرسشی در رابطه با این مقاله مطرح نشده است. چنانچه پرسشی دارید، آن را با کاربران و پزشکان سایت مطرح نمایید.
مقالات پیشنهادی
ویدئوها
ویدئوهای بیشتر