ازدواج قوی‌ترین داروی ضد سرطان است

مجله پزشکی و سلامت
0 نظر | مدت زمان خواندن مقاله: 2 دقیقه
درخصوص این مطلب سوال دارید؟
ازدواج قوی‌ترین داروی ضد سرطان است

ازدواج ، داروی ضد سرطان

مجله پزشکی و سلامت : مطالعات اخیر نشان می‌دهد که ازدواج قوی‌ترین داروی ضد سرطان است.مطالعه اخیر نشان داده است که ازدواج موجب بقای بیشتر افراد سرطانی می‌شود.به این معنی که نرخ مرگ و میر مردان سرطانی مجرد ، 27% بالاتر از مردان سرطانی است که ازدواج کرده‌اند و نرخ مرگ و میر زنان سرطانی مجرد ، 19% بالاتر از زنان سرطانی است که ازدواج کرده‌اند.

آیا شرایط اقتصادی رکن بزرگی در سرطان بازی می‌‌کند؟

با توجه به مطالعات انجام شده، اگرچه این‌طور به نظر می‌رسد که شرایط اقتصادی نقش بزرگی در شرایط بیمار سرطانی بازی می‌کند، اما اقتصاد تأثیر کمی بر بهبود بیمار سرطانی دارد. در واقع نقش ازدواج در بهبود بیمار سرطانی، بسیار بیشتر و بزرگ‌تر از شرایط اقتصادی است.
خوب است بدانید که ازدواج به همراه شرایط اقتصادی مناسب بهترین داروی ضد سرطان است.

چرا ازدواج یک داروی ضد سرطان است؟

ازدواج موجب دوستی و عشق میان دو نفر می‌شود و زمانی که شریک زندگی فرد سرطانی به او عشق می‌ورزد و او را حمایت می‌کند ، روند بیماری او کندتر می‌شود . زیرا هیچ چیزی به اندازه عشق و حمایت ، به بیمار سرطانی امید نمی‌دهد. اینکه یک نفر با تمام وجودش کنار فرد سرطانی باشد ، بهترین داروی ضد سرطان است که می‌توانیم برای فرد سرطانی تجویز کنیم.برای همین است که می‌گوییم ازدواج ، داروی ضد سرطان است.

چرا ازدواج یک داروی ضد سرطان است؟

چه کارهایی باید برای بیمار سرطانی انجام دهید؟

پس از ازدواج ، همسر یک بیمار سرطانی ، باید از راه‌های مختلفی او را حمایت کند. این حمایت‌های بعد از ازدواج ، روند گسترش بیماری او را کند می‌کند و خاصیتی شبیه به داروی ضد سرطان دارد. همسر یک بیماری سرطانی می‌تواند برای او غذاهای مناسب و مغذی تهیه کند و یا برای ملاقات با پزشک به همراه او برود. همچنین باید سر ساعت مناسبی داروهای همسرش را فراهم کند و برای همسرش آماده کند تا او بخورد.
این حمایت‌های پس از ازدواج ، به بیمار سرطانی امید می‌دهد و او را از نظر احساسی ، آماده مقابله با سرطان می‌کند.
حمایت‌های عاطفی پس از ازدواج ، استرس بیمار سرطانی را کاهش می‌دهد و مانند یک داروی ضد سرطان ، موجب بقای بیمار سرطانی می‌شود.

چرا ازدواج داروی ضد سرطان است؟

حمایت و توجه دو داروی ضد سرطان اصلی است که بیمار سرطانی برای مقابله با سرطان و ادامه زندگی به آن نیاز دارد. افراد مجرد از این حمایت‌ها به اندازه افرادی که ازدواج کرده‌اند ، بهره نمی‌برند. برای همین شانس بقای آن‌ها کم‌تر است.
البته این یافته‌ها منحصر به سرطان نیست. رابطه عمیق و معنی دار دوای تمام بیماری‌ها است و ازدواج راهی برای داشتن یک رابطه عمیق است که می‌تواند دوای تمام دردها باشد. پس نتیجه این است که ازدواج کنید تا بیمار نشوید.

© وب سایت پزشکی و سلامت دکتر سوشا

شما هم می توانید در مورد این مقاله پرسش خود را با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت پرسش خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شده یا روی دکمه " افزودن پرسش جدید " کلیک کنید. همچنین پرسش شما بعد از ثبت، توسط مدیریت سایت بررسی و بعد از تاییدیه مدیریت سایت، پرسش شما نمایش داده می شود.
هیچ پرسشی در رابطه با این مقاله مطرح نشده است. چنانچه پرسشی دارید، آن را با کاربران و پزشکان سایت مطرح نمایید.
مقالات پیشنهادی
ویدئوها
ویدئوهای بیشتر