شرکت بازاریابان ایرانیان زمین یک کمپانی ایرانی و بین المللی است که با هدف تولید کالای با کیفیت ایرانی و با بهره‌گیری از علوم روز دنیا فعالیت می‌نماید. شرکت بازاریابان ایرانیان زمین در زمینه محصولات ارگانیک و سلامت محور، در شاخه‌های طب سنتی، گیاه درمانی و با استفاده از پیشرفته‌ترین و مدرن‌ترین تجهیزات روز دنیا از سال ۱۳۹۰ و با نام تجاری دکتر بیز شروع به فعالیت نموده است و قدم بزرگی را در راستای ارتقاء ...

شرکت بازاریابان ایرانیان زمین

استان : تهران شهر: تهرانتهران - خیابان سهروردی شمالی - خیابان میرزایی زینالی غربی - پلاک ۱۳۷- طبقه 6 - (آقای حسین باقری)
09129224675 | 09209224675
hb1980@gmail.com
معرفی و خدمات این شرکت در یک نگاه

شرکت بازاریابان ایرانیان زمین

شرکت بازاریابان ایرانیان زمین یک کمپانی ایرانی و بین المللی است که با هدف تولید کالای با کیفیت ایرانی و با بهره‌گیری از علوم روز دنیا فعالیت می‌نماید. شرکت بازاریابان ایرانیان زمین در زمینه محصولات ارگانیک و سلامت محور، در شاخه‌های طب سنتی، گیاه درمانی و با استفاده از پیشرفته‌ترین و مدرن‌ترین تجهیزات روز دنیا از سال ۱۳۹۰ و با نام تجاری دکتر بیز شروع به فعالیت نموده است و قدم بزرگی را در راستای ارتقاء سلامتی افراد و خانواده‌های داخل و خارج از ایران برداشته است.

 

برای دریافت مشاوره و خرید محصولات شرکت بازاریابان ایرانیان زمین، با شماره 09209224675 تماس حاصل فرمایید.

 

از سه سال گذشته تاکنون کمپانی بازاریابان ایرانیان زمین با تولید محصولات منحصربفرد و انحصاری همانند انواع قهوه های گانودرما که تا پیش از این در ایران امکان و شرایط تولید و فرآوری آن‌ها وجود نداشت، توانسته است فرهنگ متفاوت و نوینی را از زندگی سلامت محور خلق کند و آن را در اختیار همگان قرار دهد.

تمام محصولات موجود در سبد کالای شرکت بازاریابان ایرانیان زمین ، دارای گواهینامه‌های معتبر از مراجع ذیصلاح داخلی و حتی بین المللی هستند که نشانه کیفیت آن‌هاست و شما می‌توانید کیفیت کالاها را از این مراجع استعلام نمایید.

همانطورکه قبلاً اشاره شد، محصولات شرکت بازاریابان ایرانیان زمین با تمرکز بر بهداشت و سلامت فردی انتخاب و دسته‌بندی شده‌اند. لذا استفاده از این نوع محصولات موجب افزایش سطح سلامتی و همچنین پیشگیری از ابتلاء به انواع بیماری‌هاست. اگر چه متاسفانه هنوز هم افرادی هستند که به دلایل فرهنگی و یا به بهانه بی‌پولی، نسبت به سلامتی خود و خانواده خود بی‌توجهی می‌کنند اما استقبال عمومی از این محصولات، نشانگر آنست که سطح فرهنگ عمومی ارتقاء یافته و بسیاری از مردم فهیم و آگاه کشور، به این نکته پی برده‌اند که هزینه‌های پیشگیری بسیار کمتر و به صرفه تر از درمان است و با قرار دادن محصولات سلامتی در سبد ضروری زندگی، آسیب‌های ناشی از این بی‌توجهی را به حداقل رسانده‌اند.

سابقه کاری یک شرکت و پشتوانه‌های آن، کارنامه و عملکرد آن به همراه رضایت مشتریان و رضایت همکاران، وجهه قانونی، قدرتمند بودن پلن درآمد زایی شرکت نسبت به شرکت‌های همکار، محصولات ویژه و انحصاری و ازهمه مهم‌تر چشم انداز یک شرکت در آینده از وجوه امتیاز آن شرکت می‌تواند باشد که از دیدگاه ما، همه این امتیازها در شرکت قدرتمند BIZ وجود دارد.

پیغام خوش آمدگویی مدیریت شرکت بازاریابان ایرانیان زمین برای شما :
شما همان چیزی که دنبالش بودید را پیدا کردید!

شرکت بازاریابان ایرانیان زمین از تجربه بالای متخصصین بهره می‌برد که تمام دانسته‌های علمی و تجاری خود را در اختیار ما قرار داده‌اند. با ارائه شیوه‌ای تازه، BIZ تمام مشخصات یک شرکت بزرگ و معتبر را دارد. این شرکت هرگز به دلیل فعالیت بالای نمایندگانش کنار نمی‌رود. کیفیت در محصولات شرکت ایرانیان زمین حرف اول را می‌زند. سبد محصولات این شرکت همگام با نیازهای جامعه، همیشه در حال افزایش است. هر فردی در جمع دوستان و آشنایان شما حداقل به یک محصول و یا بسته‌ای از محصولات شرکت BIZ نیاز دارد. شما می‌توانید از تنوع بالای این سبد کالا لذت ببرید زیرا این محصولات بر طبق نیازهای مشتریان می‌باشد و بیشتر سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد. بالای 1000 قلم محصول در دسته‌های مختلف محصولات  این شرکت است.



مشاهده کامل متن این قسمت
معرفی امکانات و خدمات این شرکت

محصولات شرکت بازاریابان ایرانیان زمین

کمپانی دکتر بیز محصولات سلامت محور خود را به صورت کاملاً ارگانیک و از مرغوبترین مواد اولیه تهیه و فرآوری می‌کند که انواع مختلف این محصولات عبارتند از:

خرید محصولات دکتر بیز

قهوه و هات چاکلت گانودرما شرکت بازاریابان ایرانیان زمین

قهوه از محبوب ترین نوشیدنی‌ها در دنیاست. قهوه به دلیل داشتن خواص مفید و تغییر در روحیه و طعم دلنشین آن یکی از پر استفاده‌ترین مواد غذایی در سطح جهانی است که سرمنشا آن کافئین موجود در دانه‌های قهوه است. شایع‌ترین خاصیت قهوه بالا بردن انرژی و از بین بردن حس خواب و کسالت است. پس از مصرف قهوه انسان انرژی بیشتری برای ادامه فعالیت‌های خود خواهد داشت. وجود قارچ گانودرما در قهوه به دلیل وجود عناصر فعال و آنتی اکسیدان‌ها، بسیار مفید است. قهوه های گانودرما شرکت بازاریابان ایرانیان زمین حاوی قارچ گانودرماست.

نوشیدنی های دکتر بیز در انواع مختلفی به نام‌های کافه لاته ، کافه موکا ، کافه سوپریم و شکلات داغ عرضه می‌شود.

کافه سوپریم با قارچ گانودرما دکتر بیز

کافه سوپریم یک قهوه کامل برای انرژی زایی در هر زمانی از روز است. این قهوه ملایم و طعم‌دار حاوی جینسینگ است که یک طعم تند و طبیعی به قهوه بخشیده است. قارچ گانودرما لوسیدوم دیگر ماده موجود در این قهوه هست که طعم ملایم آن مزه قهوه را عمیق‌تر کرده و دارای فواید بسیاری برای سلامت و تقویت بدن است.

کافه موکا با قارچ گانودرما دکتر بیز

کافه موکا ترکیب قهوه و شکلات است و دارای قارچ گانودرما لوسیدوم طبیعی نیز است. قهوه فوری گانودرما مدل موکا باعث ایجاد حس آرامش، تسکین سردرد و هوشیاری ذهنی است.

کافه لاته با قارچ گانودرما دکتر بیز

باکیفیت ترین دانه های قهوه عربیکا و روبوستا با گانودرما همراه با ترکیب (خامه و شکر درصورت تمایل) شما را به یک لاته خامه ای دعوت می‌کند. کافه لاته ترکیبی لذیذ از کافه اسپرسو و خامه است. دانه‌های استفاده شده در این محصول خام، بو نداده و عطر ذغال اخته دارند و بعد از بو دادن عطر گل میوه می‌دهند.

هات چاکلت با قارچ گانودرما دکتر بیز

هات چاکلت گانودرما بیز دارای طعم لذیذ شکلاتی با گانودرما لوسیدوم طبیعی است. شکلات داغ همراه باپودرقارچ گانودرما حاوی صدها ترکیب شامل پلی فنول‌هاست که نوعی آنتی اکسیدان هستند.

شرکت بازاریابان ایرانیان زمین : قهوه گانودرما دکتر بیز

سبوس برنج شرکت بازاریابان ایرانیان زمین

سبوس برنج به پوسته خارجی، جنین، لایه آلرون و سلول‌های خارجی چسبیده به آندوسپرم نشاسته‌ای دانه برنج گفته می‌شود که حاوی مقادیر بالای مواد مغذی بوده و به درمان دیابت کمک می‌کند، فشار خون بالا را کاهش می‌دهد و از سرطان معده و روده بزرگ پیشگیری می‌کند.

سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز یک منبع غنی از مواد مغذی اصلی و قابل توجه و مفید برای سلامتی است. فیبر غذایی، اسیدهای چرب ضروری توکوفرولها برخی مواد غذایی مهم موجود در سبوس برنج هستند که فواید آن‌ها برای سلامتی به اثبات رسیده است. بنابراین نیاز شدیدی به استفاده از سبوس برنج در رژیم های غذایی احساس می‌شود تا کمبودهای ناشی از مواد غذایی موجود در سبک زندگی امروزی را کاهش دهد.

پروتئین سبوس برنج نسبت به پروتئین های دیگر به عنوان ماده مغذی برتر شناخته شده است. بخصوص اینکه خواص ضد آلرژی و ضد سرطانی آن نیز گزارش شده است. اگرچه خواص غذایی و دارویی پروتئین سبوس برنج به رسمیت شناخته شده است در حال حاضر کنسانتره و ایزوله پروتئین سبوس برنج به صورت تجاری در دسترس نیست.

گزارش شده است که پروتئین سبوس برنج فعالیت‌های ضد سرطانی دارد. شبیه به اکثر گیاهان و دیگر سیستم های بیولوژیکی، تبدیل عوامل ضد تغییر شکل در برنج احتمالا می‌تواند مانع رشد تومور و یا باعث تاخیر در رشد سلول های سرطانی شود.

سبوس برعکس کربوهیدرات‌های ساده، در برابر گوارش و جذب در روده مقاومت کرده و باعث تکمیل فرآیند تخمیر می‌شود. همین مسئله به کاهش تجمع کلسترول در روده ها و گلوکز در خون کمک می‌کند.

سبوس برنج به صورت پودر سبوس برنج برای تهیه انواع نان، کوکی و شیرینی استفاده می‌شود. همچنین می‌توان از سبوس برنج در تهیه سوپ، دمنوش و سایر غذاها و نوشیدنی‌ها استفاده کرد.

شرکت بازاریابان ایرانیان زمین : سبوس برنج شرکت بازاریابان ایرانیان زمین

خرما بار شرکت بازاریابان ایرانیان زمین

خرما حاوی قند، چربی، پروتئین و انواع ویتامین‌های ضروری است و به عنوان یک میان وعده سالم و مفید استفاده می‌شود که انرژی افراد را مابین وعده‌های اصلی غذا حفظ می‌کند. خوردن خرما بخشی از نیاز بدن به ویتامین نیاسین B3 و ویتامین های B1 و B2 را تامین می‌کند. نیاسین برطرف کننده مشکلات گوارشی، روانی و پوستی است. ویتامین های B1 و B2 نیز در حفظ سلامت اعصاب و دستگاه گوارش نقش دارند.

شرکت بازاریابان ایرانیان زمین ، با استفاده از خرمای درجه یک خوراکی استفاده نموده پس از تایید کنترل کیفیت خرمای ورودی توسط دستگاه‌های تمام اتوماتیک اروپایی، ضمن فرآیند ضدعفونی و پاستوریزه، فرآوری و بسته‌بندی می‌گردد.

همچنین در طی فرآیند هیچگونه ماده افزودنی شیمیایی و نگهدارنده به آن اضافه نمی‌گردد. خرما بار بیز حداقل تا یک سال در داخل بسته بندی و تحت شرایط معمولی قابل نگهداری و مصرف می‌باشد. این خرما مناسب برای افراد دیابتی با طعم‌های زنجبیلی، دارچینی و ساده عرضه می‌گردد.

خرما بار انرژی زا ، خرما بار رژیمی ، خرمابار تقویتی ، خرما بار زنجبیلی ، خرما بار دارچینی و خرما بار طبیعی محصولاتی از شرکت بازاریابان ایرانیان زمین است.

شرکت بازاریابان ایرانیان زمین : خرمابار دکتر بیز

شامپو ترمیم کننده آرگان شرکت بازاریابان ایرانیان زمین

شامپو روغن آرگان بیز یک نرم کننده ایده‌آل می‌باشد و می‌تواند موهای آسیب دیده و وز شده شما را ترمیم کند. روغن آرگان موجود در شامپو آرگان بیز باعث نرمی، ابریشمی، براق و درخشان شدن موها می‌شود. به نظر محققان بهترین روش برای داشتن موهایی سالم استفاده از شامپوهای حاوی روغن آرگان می‌باشد که تا 92 %خاصیت نرم کنندگی مو را افزایش می‌دهد. شرکت بازاریابان ایرانیان زمین بهترین شامپو حاوی روغن آرگان و همچنین صابون‌هایی با عصاره گانودرما تولید کرده که مصرف شامپو روغن آرگان و صابون به شما موهایی خوشحالت، درخشان و براق می‌دهد. شامپو ترمیم کننده آرگان بیز کاملاً بیرنگ و فاقد هرگونه مواد نگهدارنده می‌باشد.

شرکت بازاریابان ایرانیان زمین : شامپو ترمیم کننده آرگان دکتر بیز

عسل بکر کوهی شرکت بازاریابان ایرانیان زمین

ﻋﺴﻞ ﺑﮑﺮ ﮐﻮﻫﯽ دکتر بیز ﯾﮏ ﻋﺴﻞ ارﮔﺎﻧﯿﮏ ﻣﯽ‌ﺑﺎﺷﺪ. ﻋﺴﻞ ﺑﮑﺮ ﮐﻮﻫﯽ شرکت بازاریابان ایرانیان زمین ﯾﮑﯽ از ﮐﻢﯾﺎبﺗﺮﯾﻦ ﮔﻮﻧﻪ ﻋﺴﻞ ﺧﺎﻟﺺ و ﻃﺒﯿﻌﯽ ﻣﻮﺟﻮد در ﮐﺸﻮر ﺑﻮده ﮐﻪ ﺑﻪ ﻟﺤﺎظ ﻃﻌﻢ، رﻧﮓ، ﺑﻮ و ﻏﻠﻈﺖ ﺑﺎ اﻧﻮاع دﯾﮕﺮ ﻋﺴﻞ‌ﻫﺎ ﺑﺴﯿﺎر ﻣﺘﻔﺎوت ﻣﯽ‌ﺑﺎﺷﺪ. از آﻧﺠﺎ ﮐﻪ اﯾﻦ ﻋﺴﻞ ﺑﺎ ﮐﻤﺘﺮﯾﻦ ﻣﯿﺰان ﺣﺮارت ﻣﻤﮑﻦ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﺷﺪه اﺳﺖ، ﺗﻤﺎﻣﯽ وﯾﺘﺎﻣﯿﻦ‌ﻫﺎ و اﻣﻼح و ﻣﻮاد ﻣﻌﺪﻧﯽ ﻣﻔﯿﺪ ﻣﻮﺟﻮد در ﻋﺴﻞ ﺑﮑﺮ ﮐﻮﻫﯽ را ﺣﻔﻆ کرده اﺳﺖ. این عسل بدون قند است و مناسب برای افراد دیابتی است.

شرکت بازاریابان ایرانیان زمین : عسل بکر کوهی دکتر بیز

دمنوش گیاهی و دمنوش لاغری شرکت بازاریابان ایرانیان زمین

دمنوش های گیاهی در یک دهه اخیر محبوبیت فراوانی در میان مردم پیدا کرده است. این محبوبیت گاه برای بهره‌مندی از خواص مفید این دمنوش‌ها و گاه برای تنوع بخشیدن به نوشیدنی روزانه است. در دمنوش های ترکیبی معمولاً چند گیاه برای یک منظور، باهم ترکیب می‌شوند. دمنوش لاغری شرکت بازاریابان ایرانیان زمین ترکیبی از گیاهان طبیعی و مفید است که در روند کاهش وزن و تناسب اندام موثرند.

شرکت بازاریابان ایرانیان زمین : دمنوش گیاهی و دمنوش لاغری دکتر بیز


اینستاگرام و تلگرام جهت خرید محصولات از شرکت بازاریابان ایرانیان زمین

مشاهده کامل متن این قسمت

شما هم می توانید در مورد این پرسش خود را با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت پرسش خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شده یا روی دکمه " افزودن پرسش جدید " کلیک کنید. همچنین پرسش شما بعد از ثبت، توسط مدیریت سایت بررسی و بعد از تاییدیه مدیریت سایت، پرسش شما نمایش داده می شود.
هیچ پرسشی در رابطه با این مطرح نشده است. چنانچه پرسشی دارید، آن را با کاربران و پزشکان سایت مطرح نمایید.