مصرف کرم ضد آفتاب با لوازم آرایشی حاوی SPF

اخبار سلامت
0 نظر | مدت زمان خواندن مقاله: 2 دقیقه
درخصوص این مطلب سوال دارید؟
مصرف کرم ضد آفتاب با لوازم آرایشی حاوی SPF

آیا استفاده از کرم پودر یا لوازم آرایش حاوی SPF به این معناست که کرم ضد آفتاب را کنار بگذارید؟

♥♥♥♥♥

سلامت پوست در تابستان با لوازم آرایش حاوی SPF یا کرم ضد آفتاب؟

اخبار سلامت : دوباره تابستان شروع شده و با شروع تابستان و روزهای گرم باید به فکر سلامت پوستتان در گرمای شدید نور خورشید باشید. بهتر است آینده نگر باشید و راجع به نحوه استفاده از کرم ضد آفتاب و لوازم آرایش حاوی SPF اطلاعات بیشتری کسب کنید. سؤال اینجاست که آیا واقعاً لازم است که همراه با لوازم آرایش حاوی SPF از کرم ضد آفتاب هم استفاده کنید؟

جدیداً کرم پودر و کانسیلرهای حاوی SPF توسط شرکت‌های آرایشی تولید می‌شود و این دید برای بسیاری از مردم به وجود آمده است که دیگر نیازی به استفاده از کرم ضد آفتاب ندارند؟ آیا این بینش درست است؟ آیا لوازم آرایش حاوی SPF از پوست شما در برابر نور خورشید محافظت می‌کند و می‌توانید کرم ضد آفتاب را کنار بگذارید؟

آیا لوازم آرایش حاوی SPF برای حفظ سلامت پوست کافی هستند؟

برای اینکه پاسخ این سؤال را پیدا کنیم، مصاحبه‌ای با دکتر الیزابت تانزی، مؤسس و مدیر لیزر و مراقبت از پوست Capital، در مورد این موضوع انجام گرفت. او توضیح داد که متخصصین پوست هرگز ترک مصرف کرم ضد آفتاب را توصیه نمی‌کنند و استفاده از لوازم آرایش حاوی SPF به معنی عدم نیاز به استفاده از کرم ضد آفتاب نیست.

او گفت: شما در هر ساعتی از روز حتی زمانی که در ساحل هستید و یا سرکار، به طور منظم در حال دریافت نور خورشید هستید و این میزان نور خورشید در روزهای تابستانی و گرم بسیار بیشتر بوده و می‌تواند سلامت پوست شما را به خطر بیندازد. اثر محافظتی SPF لوازم آرایش به اندازه کرم ضد آفتاب نیست و برای محافظت از پوست خود باید از کرم ضد آفتاب مناسب استفاده نمایید.

او افزود: شما برای محافظت واقعی از پوست خود به یک کرم ضد آفتاب واقعی نیاز دارید، زیرا هم دوام بیشتری دارد و هم میزان محافظت آن بالاتر از لوازم آرایش است. استفاده از کرم ضد آفتاب بسیار مهم است زیرا اشعه‌های نور خورشید می‌تواند به پوست آسیب برساند و منجر به افزایش خطر سرطان پوست شود. برای اینکه به سرطان پوست مبتلا نشوید، علاوه بر مصرف لوازم آرایش حاوی SPF ، از کرم ضد آفتاب نیز استفاده کنید.

خبر پیشنهادی دکتر سوشا : چرا خطر سرطان پوست در ماه‌های زمستانی بیش‌تر است؟


تهیه و ترجمه :  مرجع تخصصی پزشکی و سلامت دکتر سوشا

منبع خبر :

www.13wmaz.com

شما هم می توانید در مورد این پرسش خود را با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت پرسش خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شده یا روی دکمه " افزودن پرسش جدید " کلیک کنید. همچنین پرسش شما بعد از ثبت، توسط مدیریت سایت بررسی و بعد از تاییدیه مدیریت سایت، پرسش شما نمایش داده می شود.
هیچ پرسشی در رابطه با این مطرح نشده است. چنانچه پرسشی دارید، آن را با کاربران و پزشکان سایت مطرح نمایید.
اخبار پیشنهادی
ویدئوها
ویدئوهای بیشتر