میکروب‌های روی گوشی همراه شخصیت شما را لو می دهند

اخبار سلامت
0 نظر | مدت زمان خواندن مقاله: 2 دقیقه
درخصوص این مطلب سوال دارید؟
میکروب‌های روی گوشی همراه شخصیت شما را لو می دهند

میکروب‌های روی گوشی همراه ، بیانگر واقعیت‌های شخصیتی

اخبار سلامت : میکروب‌های روی گوشی‌ همراه ممکن است تمام اسرار شما را فاش کند. اگر عادت به یک رژیم غذایی سالم، مصرف داروی خاص و یا استفاده از رنگ مو و یا لوازم آرایش دارید ، میکروب‌های روی گوشی همراه شما می‌توانند بیانگر این عادت‌ها و واقعیت‌های شخصیتی باشند. محققان می‌گویند ، تجزیه و تحلیل مواد شیمیایی، مولکول‌ها و میکروب‌های روی گوشی همراه ، ایده خوبی برای دست یابی به نوع عادت‌های غذایی ، دارویی ، سلامت عمومی  و شیوه و مکان زندگی کاربران است.

این رویکرد در برخی حوضه‌ها مانند بررسی روند درمانی ، بررسی‎های جنایی ، اطمینان از مصرف داروها توسط بیماران و افشای شرایط محیطی و زندگی اشخاص مفید باشد. یک سناریوی جنایی را در نظر بگیرید که روی اشیای شخصی و صحنه جنایت هیچ اثر انگشتی نیست و نمی‌توانید از روی بررسی اثر انگشت و یا DNA هیچ رد پایی از فرد جنایتکار پیدا کنید. در چنین مواقعی می‌توان از فواید این یافته جالب اخیر برای شناسایی مجرم استفاده کرد.

مطالعه‌ای که انجام شد نشان می‌دهد که با بررسی میکروب‌های روی گوشی همراه می‌توان تشخیص داد که حتی صاحب گوشی ، زن است یا مرد ، از لوازم آرایش استفاده کرده است یا خیر ، موهایش رنگ کرده است یا بدون رنگ ، چه نوشیدنی خورده است ، آیا غذای تند مصرف کرده است یا خیر ، آیا تحت درمان افسردگی است و حتی نوع کرم ضد آفتاب و اودکلن فرد نیز قابل تشخیص می‌باشد.مشخص شدن این اطلاعات می‌تواند به پیدا کردن صاحب یک جسم کمک کند.

علاوه بر مطالعه‌ای که راجع به میکروب‌های روی گوشی همراه انجام شده است ،  مطالعات تکمیلی دیگری روی اجسام شخصی دیگر از جمله کیف پول ، کلید و … در حال انجام است تا از فواید این یافته جالب در حوضه‌های مختلف و شرایط خاص استفاده شود.

© وب سایت پزشکی و سلامت دکتر سوشا

شما هم می توانید در مورد این پرسش خود را با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت پرسش خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شده یا روی دکمه " افزودن پرسش جدید " کلیک کنید. همچنین پرسش شما بعد از ثبت، توسط مدیریت سایت بررسی و بعد از تاییدیه مدیریت سایت، پرسش شما نمایش داده می شود.
هیچ پرسشی در رابطه با این مطرح نشده است. چنانچه پرسشی دارید، آن را با کاربران و پزشکان سایت مطرح نمایید.
اخبار پیشنهادی
ویدئوها
ویدئوهای بیشتر