لاغری با چای سفید | دمنوش لاغری

اخبار سلامت
0 نظر | مدت زمان خواندن مقاله: 3 دقیقه
درخصوص این مطلب سوال دارید؟
لاغری با چای سفید | دمنوش لاغری

چای سفید را بیش‌تر بشناسید

اخبار سلامتچای سفید شبیه به چای سبز است ، اما طعم گیاه و علف آن کمتر از چای سبز بوده و تلخی چای سبز را ندارد. در آغاز فصل بهار غنچه چای را قبل از آن که باز شود می‌چینند و خشک می‌کنند و سپس برای تهیه انواع چای، گیاه چای را پردازش می‌کنند؛ فرایند تولید و پردازش چای سفید کمتر از چای سبز و سیاه بوده و به همین دلیل خواص بیش‌تری دارد . پلی فنل‌ها، آنتی اکسیدان‌ها و خواص چای سفید سه برابر چای سبز یا سیاه است. لاغری با چای سفید نیز موضوعی است که محققان، مطالعات بسیاری را راجع به آن انجام داده‌اند و به حقایقی راجع به آن دست یافتند.

فواید چای سفید

علاوه بر فواید چای سفید برای لاغری ، این چای فواید دیگری نیز دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

• چای سفید حاوی آنتی اکسیدان و پلی فنول‌هایی است و به همین دلیل خواص ضد سرطانی دارد.
• چای سفید ضد باکتری ، ویروس و قارچ است.
• آنتی اکسیدان‌های چای سفید برای سلامت پوست بسیار مفید هستند.
• چای سفید حاوی مقدار زیادی فلوراید است که به سلامت دهان و دندان کمک می‌کند.
• سلامت استخوان ، جلوگیری از شکستگی استخوان و درمان آرتریت روماتوئید از فواید چای سفید است.
• چای سفید یک لیپولیز (تجزیه سلول‌های چربی) واقعی است و به همین دلیل لاغری با چای سفید بسیار چشمگیر است.
• چای سفید حاوی کاتچین است و به همین دلیل به کاهش کلسترول کمک می‌کند.
• چای سفید ، ضد استرس می‌باشد.

لاغری با چای سفید و دمنوش لاغری

چای و دمنوش‌های مختلف، فواید سلامتی گسترده‌ای مانند تسکین درد معده دارند. مطمئناً راجع به دمنوش لاغری نعناع یا دمنوش ماچا برای لاغر شدن شنیده‌اید. اگر به دنبال کاهش وزن هستید ، علاوه بر دمنوش لاغری نعناع یا ماچا ، لاغری با چای سفید را امتحان کنید. مطالعات نشان می‌دهد که مصرف چای سفید مانند دمنوش‌های لاغری دیگر به کاهش وزن کمک می‌کند. چای سفید با متوقف کردن تشکیل سلول‌های چربی جدید به کاهش وزن کمک می‌کند. چای سفید علاوه بر اینکه تولید سلول‌های چربی را متوقف می‌کند ، غنی از آنتی اکسیدان بوده و سوخت و ساز بدن را بالا می‌برد. شواهد مطالعه اخیر لاغری با چای سفید را به طور کامل اثبات کرد.

در مطالعه اخیر لاغری با چای سفید به اثبات رسید

علاوه بر این مطالعه اخیر، مطالعات بسیاری راجع به مزایای لاغری با چای سفید انجام شده است، اما هنوز هم بسیاری از افراد نمی‌دانند که مصرف چند فنجان چای سفید در روز ، تا چه حدی می‌تواند به لاغری آن‌ها کمک کند. لاغری با چای سفید موضوعی است که بارها مورد مطالعه قرار گرفته و مزایای آن به اثبات رسیده است. چای سفید بسیاری از مزایای سلامتی چای سیاه و چای سبز را دارد، اما تولید این چای، نسبت به چای سبز و سیاه، به پردازش کم‌تری نیاز دارد و به همین دلیل مفیدترین چای به حساب می‌آید. چای سفید از گیاه کاملیا سیننسیس تهیه می‌شود و زمانی که آن را دم می‌کنید ، زرد کمرنگ می‌شود. برای لاغری با چای سفید سعی کنید روزانه، 3-2 فنجان از آن را بنوشید.

لاغری با چای سفید ؟؟ بدون رژیم غذایی؟؟

اگر چه لاغری با چای سفید آسان است و درست است که چای سفید ،تشکیل چربی‌های جدید را متوقف می‌کند، اما معجزه نمی‌کند و باید در کنار یک رژیم غذایی سالم از چای سفید برای لاغری استفاده کنید تا سرعت کاهش وزن شما بیش‌تر باشد. در واقع لاغری با چای سفید به تنهایی میسر نمی‌شود، بلکه باید به همراه یک رژیم غذایی مناسب و فعالیت بدنی باشد. برای کاهش وزن سریع علاوه بر چای سفید از دمنوش لاغری نعناع ، ماچا و دیگر دمنوش‌های لاغری استفاده کنید تا به سرعت لاغر شوید.

© سایت پزشکی و سلامت دکتر سوشا

شما هم می توانید در مورد این پرسش خود را با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت پرسش خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شده یا روی دکمه " افزودن پرسش جدید " کلیک کنید. همچنین پرسش شما بعد از ثبت، توسط مدیریت سایت بررسی و بعد از تاییدیه مدیریت سایت، پرسش شما نمایش داده می شود.
هیچ پرسشی در رابطه با این مطرح نشده است. چنانچه پرسشی دارید، آن را با کاربران و پزشکان سایت مطرح نمایید.
اخبار پیشنهادی
ویدئوها
ویدئوهای بیشتر