کشف و تولید شکلات‌های با قند کمتر

اخبار سلامت
0 نظر | مدت زمان خواندن مقاله: 2 دقیقه
درخصوص این مطلب سوال دارید؟
کشف و تولید شکلات‌های با قند کمتر

شکلات‌های با قند کمتر ، مخصوص سلامتی

اخبار سلامت : بر اساس ادعاهای شرکت شکلات سازی نستله ، آن‌ها راه جدیدی ( شیرین کننده‌های طبیعی ) برای کاهش قند در شکلات کشف کرده‌اند ، به طوری که طعم این شکلات‌های با قند کمتر به اندازه شکلات‌های فعلی خوشمزه خواهد بود.
کشف شیرین کننده‌های طبیعی برای کاهش قند شکلات‌ها باعث تغییر کلی در میزان قند دریافتی از مصرف شکلات‌ها و همچنین کاهش قند مصرفی در صنعت شیرینی و شکلات سازی می‌شود. با استفاده از این راه جدید برای کاهش قند ، میزان قند شکلات‌ها تا 40% کاهش خواهد یافت. این شرکت سوئیسی ادعا می‌کند که تولید شکلات‌های با قند کمتر و با استفاده از شیرین کننده‌های طبیعی به زودی به یک واقعیت تبدیل خواهند شد و از مواد طبیعی برای ساخت آن‌ها استفاده می‎شود.

محتوای قند مصرفی در برندهای مختلف ، متفاوت است و هر برندی از یک شیرین کننده خاص استفاده می‌کند. شرکت نستله نیز برای معروف کردن نام تجاری خود ، راه جدیدی را برای شیرین کردن محصولات خود کشف کرده است که تا 40% میزان قند شکلات‌هایش را کاهش می‌دهد.این شرکت اعلام کرده است که از سال 2018 این شکلات‌های با قند کمتر را به بازار عرضه خواهد کرد.
در واقع هنوز هم شکلات‌های شرکت نستله که در فروشگاه‌ها به فروش می‌رسند ، حاوی قند زیادی هستند و خطر چاقی، قند خون و دیگر بیماری‌ها را افزایش می‌دهند ، اما این شرکت تعهد داده است که با انجام تحقیقات بیش‌تر راجع به شیرین کننده‌های طبیعی ، تا سال 2018 شکلات‌های با قند کمتر را تولید کند.

چرا تولید شکلات‌های با قند کمتر تا سال 2018 ؟

از آنجایی که تمام متخصصان تغذیه جهان در حال تلاش برای حفظ سلامت عمومی و کاهش نرخ بیماری‌ها هستند ، ایالات متحده نیز توجه زیادی به رعایت یک رژیم غذایی سالم دارد و به همین دلیل است که قوانین جدیدی در این زمینه وضع کرده است.
بر اساس قوانین ایالات متحده از سال 2018 ، مقدار قند اضافه شده (علاوه بر قند طبیعی) در محصولات غذایی نیز به برچسب روی مواد غذایی اضافه می‌شود. به همین دلیل ، شرکت نستله برای مشهور شدن بیش‌تر و تولید شکلات‌های سالم‌تر در حال تلاش است و اعلام کرده که تا سال 2018 شکلات‌های با قند کمتر و با استفاده از شیرین کننده‌های طبیعی را تولید می‌کند.

© وب سایت پزشکی و سلامت دکتر سوشا

شما هم می توانید در مورد این پرسش خود را با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت پرسش خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شده یا روی دکمه " افزودن پرسش جدید " کلیک کنید. همچنین پرسش شما بعد از ثبت، توسط مدیریت سایت بررسی و بعد از تاییدیه مدیریت سایت، پرسش شما نمایش داده می شود.
هیچ پرسشی در رابطه با این مطرح نشده است. چنانچه پرسشی دارید، آن را با کاربران و پزشکان سایت مطرح نمایید.
اخبار پیشنهادی
ویدئوها
ویدئوهای بیشتر