16 رمز و راز رابطه با مردان که جالب است بدانید!

مجله پزشکی و سلامت
0 نظر | مدت زمان خواندن مقاله: 5 دقیقه
درخصوص این مطلب سوال دارید؟
16 رمز و راز رابطه با مردان که جالب است بدانید!

رمز و راز رابطه با مردان چیست؟

مجله پزشکی و سلامت : همانطور که رابطه با زنان رمز و رازهای زیادی دارد که باید آن‌ها را بشناسید ، راز رابطه با مردان نیز بسایر جالب است و باید به آن‌ها توجه کنید.در این مطلب به چندین راز رابطه با مردان اشاره می‌کنیم.

1- مردان مایل به صحبت کردن راجع به احساسات هستند

اولین راز رابطه با مردان که باید بدانید ، این است که ،صحبت کردن به صورت غیر مستقیم راجع به احساسات، برای مرد شما آسان‌تر است.بهتر است از او بپرسید که دوست دارد آخر هفته را چگونه بگذراند؟ یا اینکه اولین باری که شما را دیده ، چگونه حسی داشته است؟پاسخ به این سؤالات موجب می‌شود که مرد شما احساساتش را بیان کند و روابط شما عاشقانه‌تر شود. این مورد یکی از اساسی‌ترین راز رابطه با مردان است که شما را به یکدیگر نزدیک‌تر می‌کند.

2- مردان با کارهایشان عشقشان را به شما نشان می‌دهند

این راز رابطه با مردان را همیشه در نظر بگیرید و از ابراز احساسات نکردن زبانی مردان ناراحت نشوید. راز رابطه با مردان این است که مردان دوست دارند با کارهایشان عشقشان را به شما ابراز کنند. آن‌ها با تعمیر وسایل خراب خانه ، تمیز کردن حیاط ، آب دادن به گل و گیاه و … به شما نشان می‌دهند که چقدر برایتان اهمیت قائل هستند و این راز رابطه با مردان است که به جای کلمات ، با این کارها هر دقیقه به شما می‌گویند که “من تو را دوست دارم”. این راز رابطه با مردان را بدانید و از عشق مردتان لذت ببرید.

3- مردان متعهد هستند

همه می‌گویند، که مردان از زیر بار ازدواج رفتن می‌ترسند و متعهد نیستند، اما خوب است بدانید که شاید پروسه ازدواج مردان طول بکشد، ولی زمانی که این اتفاق در قلب آن‌ها بیفتد، به طور جدی متعهد می‌شوند. در یک بررسی، زمانی که از مردان متأهل سؤال شده است، که اگر بخواهند دوباره ازدواج کنند، چه زنی را انتخاب می‌کنند؟ پاسخ 90% از مردان، ازدواج با همسر خودشان بوده است. این راز رابطه با مردان را برای شما فاش کردیم تا با خیالی آسوده کنار همسرتان زندگی کنید.

4- مردان واقعاً گوش می‌دهند

بیشتر زنان از گوش نکردن مردان به صحبت‌هایشان گلایه دارند. چرا خانم‌ها این راز رابطه با مردان را نمی‌دانند؟ ساکت بودن او ، نشانه گوش نکردنش نیست. خانم‌ها عادت دارند که با بله یا خیر گفتن یا تکان دادن سر نشان می‌دهند که حرف‌های طرف مقابل را گوش می‌دهند ، اما این راز رابطه با مردان است که مردها به حرف‌های شما گوش می‌دهند ، فقط ساکت هستند و سکوت نشانه گوش ندادن به صحبت‌های شما نیست.

5- دوست دارد کارهایش را با شما به اشتراک بگذارد

مرد زندگی‌تان با اشتراک گذاشتن کارهایش با شما ، احساساتش را با شما به اشتراک می‌گذارد. او دوست دارد با ورزش کردن و انجام فعالیت‌هایی با شما ، به شما نزدیک‌تر شود و رابطه عاطفی محکم‌تری با شما برقرار کند. دانستن این راز رابطه با مردان ، به شما کمک می‌کند که برای انجام کارهای مشترک با او داوطلب شوید و احساس عاطفی بینتان قوی‌‍‌تر شود.

دوست دارد کارهایش را با شما به اشتراک بگذارد

6- مردان نیاز به تنهایی دارند

این راز رابطه با مردان را نیز بهتر است در نظر بگیرید که ، اگرچه دوست دارند کارهایی را به همراه شما انجام دهند ، اما نیاز به تنهایی نیز دارند و دوست دارند اوقاتی را برای خودشان صرف کنند.بهتر است او را تشویق کنید تا زمانی را صرف انجام کارهای خودش کند و به باشگاه و یا استخر برود. در این زمان شما نیز به تفریحات خود برسید.گاهی اوقات تنها بودن برای هردوی شما مفید است و شما را به یکدیگر نزدیک می‌کند.

7- مردان از پدرشان یاد می‌گیرند

این یک راز رابطه با مردان است که کار خانم‌ها را آسان می‌کند. خوب است بدانید که کارها و روابط همسر شما بسیار شبیه به پدرش است و برای شناخت بهتر همسرتان باید کارهای پدرش را ارزیابی کنید. توجه کنید که رابطه عاطفی که همسرتان با شما برقرار می‌کند ، بسیار شبیه به پدرش است و بیشتر رفتارش را از پدرش الگو برداری کرده است.

8- مردان زود فراموش می‌کنند

خاطرات و حوادث ناراحت کننده در ذهن خانم‌ها ماندگارتر است و شرایط استرس‌زا روی خانم‌ها تأثیر زیادی می‌گذارد. این در حالی است که مردان زود فراموش می‌کنند. اگر در زندگی زناشویی‌تان با یکدیگر دچار مشکل شده‌اید ، شما دوست دارید که تا شب راجع به آن بحث کنید ، در صورتی که مرد شما هیچ علاقه‌ای به ادامه دادن ندارد و سریع فراموش می‌کند. اکثر خانم‌ها هنوز نتوانسته‌اند با این راز رابطه با مردان کنار بیایند.

9- مردان نشانه‌ها را نمی‌فهمند

اصولاً آقایان نشانه‌های کوچک را درک نمی‌کنند ، به طور مثال نمی‌توانند غم و اندوه را از حالت چهره همسرشان درک کنند. اگر می‌خواهید در رابطه با مردتان آرام باشید ، این راز رابطه با مردان را در نظر بگیرید و حرف‌هایتان را به طور مستقیم به او بگویید و به دنبال نشانه‌ها نروید.

10- راز رابطه با مردان و تحسین آن‌ها

تحسین کردن مردان به آن‌ها نیروی جابه‌جا کردن یک کوه را می‌دهد. برای اینکه همسرتان پیشرفت کند ، او را دائما تشویق و تحسین کنید. راز رابطه با مردان بسیار پیچیده است اما رعایت کردن آن‌ها ، زندگی شما را متحول می‌کند.

راز رابطه با مردان و تحسین آن‌ها

11- مردان راجع به روابط جنسی زیاد فکر می‌‎کنند

شاید این یک راز رابطه با مردان نباشد، زیرا همه شما می‌دانید که مردان زیر 60 سال حداقل روزی یک بار به رابطه جنسی فکر می‌کنند. علایق و فانتزی‌های جنسی آقایان بسیار متنوع و دو برابر زنان است و دوست دارند روابط جنسی متنوعی را با همسرشان داشته باشد. این راز رابطه با مردان را جدی بگیرید، زیرا تأمین جنسی مردان، نوعی تأمین روحی آن‌ها است و روابط احساسی شما را محکم می‌کند.

12- راز رابطه با مردان در اهمیت دادن به رابطه جنسی 

جالب‌ترین راز رابطه با مردان این است که بیشترین فکر مردان در رابطه ، رابطه جنسی است.این یک واقعیت است که رابطه جنسی برای مردان بسیار اهمیت دارد و یکی از مهم‌ترین چیزهایی است که بیشتر مردان را به زنان جذب می‌کند و موجب می‌شود که رابطه احساسی محکمی با همسر خود برقرار کنند.رابطه جنسی دلیل روابط محکم مردان با شریک زندگی‌شان است.

13- مردان دوست دارند شما را مشتاق به رابطه جنسی ببینند

در برقراری رابطه جنسی با همسرتان ، خجالتی نباشید. مهم‌ترین راز رابطه با مردان این است که دوست دارند زن خود را مشتاق به رابطه جنسی ببینند. گاهی شما به سمت او بروید و او را در آغوش بکشید تا میل و احساس شما را درک کند.این کار به پایبندی روابط شما کمک می‌کند.

14- مردان گاهی آماده رابطه جنسی نیستند

شاید این راز رابطه با مردان برایتان جالب باشد که مردان نیز مانند شما گاهی آماده رابطه جنسی نیستند. استرس‌های کاری و وقایع خارج از خانه موجب می‌شود که بعضی از شب‌ها مردتان به شما میلی نداشته باشد. این راز رابطه با مردتان را بدانید و در این مواقع از او دلگیر نشوید.تنها او را با حرف‌هایتان آرام کنید تا استرس فکری همسرتان کم شود.

15- به مردتان بگویید از چه چیزی لذت می‌برید

مردان دوست دارند علایق همسر خود را بدانند.بسیاری زنان از صحبت کردن راجع به علایق و خواسته‌های خود خجالت می‌کشند ، سعی کنید در رابطه جنسی و تمامی مواقع زندگی خود ، علایق خود را بیان کنید. اگر شما حس خوبی داشته باشید ، مردتان نیز حس خوبی دارد.برای اینکه احساس هر دوی شما خوب باشد ، این راز رابطه با مردان را در نظر بگیرید.

به مردتان بگویید از چه چیزی لذت می‌برید

16- اگر علاقه‌مند نباشند ، خودشان را سرگرم می‌کنند

اگر مردتان به شما و زندگی‌اش علاقه‌مند نباشد، خودش را به انجام کارهای دیگری سرگرم می‌کند. یک سری از مردان، خودشان را به انجام ورزش، تماشای فیلم و یا گردش با دوستان سرگرم می‌کنند، اما برخی دیگر نیز خودشان را سرگرم رابطه عاطفی با فرد دیگری می‌کند. این راز رابطه با مردان را در نظر بگیرید و حواستان به رفتار مرد زندگی‌تان باشد. رفتار او نشانه علاقه او به شما و زندگی‌اش است.

© وب سایت پزشکی و سلامت دکتر سوشا

شما هم می توانید در مورد این مقاله پرسش خود را با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت پرسش خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شده یا روی دکمه " افزودن پرسش جدید " کلیک کنید. همچنین پرسش شما بعد از ثبت، توسط مدیریت سایت بررسی و بعد از تاییدیه مدیریت سایت، پرسش شما نمایش داده می شود.
هیچ پرسشی در رابطه با این مقاله مطرح نشده است. چنانچه پرسشی دارید، آن را با کاربران و پزشکان سایت مطرح نمایید.
مقالات پیشنهادی
ویدئوها
ویدئوهای بیشتر