کاهش سایز کمر و پهلو با چند حرکت ورزشی ساده

مجله پزشکی و سلامت
0 نظر | مدت زمان خواندن مقاله: 3 دقیقه
درخصوص این مطلب سوال دارید؟
کاهش سایز کمر و پهلو با چند حرکت ورزشی ساده

کاهش سایز کمر و پهلو با چند حرکت ورزشی

مجله پزشکی و سلامتاگر روش‌های متعددی را برای کاهش سایز کمر و پهلو خود استفاده کرده‌اید ، اما به نتیجه دلخواهتان نرسیده‌اید ، بهتر است چند حرکت ورزشی پیشنهادی ما را نیز امتحان کنید. این حرکات ورزشی پیشنهادی ما به صورت چرخشی هستند و در عین حال که ستون فقرات شما را درگیر می‌کنند ، به کاهش سایز کمر و پهلوی شما نیز کمک می‌کنند. حداقل سه بار در هفته این حرکات ورزشی را انجام دهید تا کاهش سایز کمر و پهلو خود را حس کنید.

حرکت ورزشی چرخش به سمت پا (اره‌ای)

برای انجام این حرکت ورزشی ،در ابتدا روی زمین بخوابید ، پاهایتان را کمی باز کرده و دستانتان را نیز بالای سر خود به سمت عقب بکشید. نفس عمیقی بکشید و سپس با قسمت فوقانی بدنتان به سمت بالا بیایید و دست راست را به پای چپتان برسانید ، سپس دوباره روی زمین دراز کشیده و حرکت را به سمت پای راستتان انجام دهید ، به طوری که لگن و کمر شما چرخش داشته باشند و در دست و پاهایتان احساس کشش کنید. برای کاهش سایز کمر و پهلو این حرکت ورزشی را چندین بار پشت سر هم انجام دهید.

حرکت ورزشی چرخش به سمت پا (اره‌ای)

کاهش سایز کمر و پهلو با چرخش کمر (حرکت لولا)

روی زمین بنشینید و پاهایتان را کمی از هم دور کرده و دراز کنید ، سپس آرنجتان را خم کنید و دست‌هایتان را پشت سرتان قرار دهید. در همان حالت که نشسته‌اید ، کمرتان را پشت سر هم به سمت راست و چپ بچرخانید. در هنگام انجام این حرکت ورزشی باید کمر ، گردن و ستون فقرات شما کاملا صاف باشد. در حین انجام این حرکت ورزشی ، در کمر و پهلوی خود احساس کشش و فشار خواهید کر و انجام پشت سر هم آن به کاهش سایز کمر و پهلو کمک می‌کند.

کاهش سایز کمر و پهلو با چرخش کمر (حرکت لولا)

حرکت ضربدری برای کاهش سایز کمر و پهلو

روی زمین دراز کشیده و این حرکت ورزشی را با خم کردن دست‌ ، پشت سرتان شروع کنید. یکی از پاهایتان را به سمت قفسه سینه خود جمع کنید و پای دیگر را کاملاً صاف و کشیده نگه دارید. سپس قسمت بالایی بدنتان را از زمین جدا کرده و دست و پای مخالف را به یکدیگر نزدیک کنید. این حرکت ورزشی به طور کامل به عضلات شکم و پهلو و کمر شما فشار وارد می‌کند و حرکت ورزشی مناسبی برای کاهش سایز کمر و پهلو است. این حرکت ورزشی را چندین بار پشت سر هم و به صورت چرخشی (نیمه فوقانی راست بدن به سمت پای چپ کشیده شده به سمت قفسه سینه و سپس نیمه فوقانی چپ بدن به سمت پای راست کشیده شده به سمت قفسه سینه) انجام دهید.

حرکت ضربدری برای کاهش سایز کمر و پهلو

© وب سایت پزشکی و سلامت دکتر سوشا

شما هم می توانید در مورد این مقاله پرسش خود را با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت پرسش خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شده یا روی دکمه " افزودن پرسش جدید " کلیک کنید. همچنین پرسش شما بعد از ثبت، توسط مدیریت سایت بررسی و بعد از تاییدیه مدیریت سایت، پرسش شما نمایش داده می شود.
هیچ پرسشی در رابطه با این مقاله مطرح نشده است. چنانچه پرسشی دارید، آن را با کاربران و پزشکان سایت مطرح نمایید.
مقالات پیشنهادی
ویدئوها
ویدئوهای بیشتر