سقط جنین در ماه اول؛ 18 عامل که باعث سقط جنین خواهند شد

مجله پزشکی و سلامت
0 نظر | مدت زمان خواندن مقاله: 10 دقیقه
درخصوص این مطلب سوال دارید؟
سقط جنین در ماه اول؛ 18 عامل که باعث سقط جنین خواهند شد

در این مقاله مواردی که باعث سقط جنین در ماه اول بارداری می‌شوند را به شما معرفی می‌کنیم و از شما می‌خواهیم که مراقب مصرف این مواد غذایی باشید. همچنین موارد غیر خوراکی نیز وجود دارند، که می‌توانند باعث سقط جنین در ماه اول بارداری شوند که در انتهای مقاله چندیدن روش برای جلوگیری از سقط جنین را، بازگو خواهیم کرد .

مراقب راههای که باعث سقط جنین در ماه اول بارداری می شوند باشید

راههای سقط جنین در ماه اول بارداری باید به مادر اطلاع داده شود تا با پیشگیری از آن‌ها، از سقط جنین جلوگیری کند. باردار شدن یکی از بهترین لحظات زندگی یک زوج جوان محسوب می‌شود. خصوصاً اگر در زمان صحیح اتفاق بیفتد. پس از باردار شدن، مادر مسئولیت‌های فراوانی خواهد داشت و می‌بایست بر کلیه جنبه‌های زندگی خود نظارت دقیق داشته باشد.

برای خرید محصولات بهداشت جنسی با ما همراه باشید 

سقط جنین در ماه اول می‌تواند از طریق تغذیه، گیاهان دارویی و یا مصرف یکسری داروها صورت گیرد. گاهی مصرف یکسری از غذاها و گیاهان دارویی که در حالت عادی برای سلامتی فرد مفید هستند، می‌تواند خطر سقط جنین را تا حد زیادی افزایش دهد. سقط جنین با دارو تا زمانی می‌تواند انجام شود که حدود 10 هفته با اولین روز از آخرین سیکل قاعدگی فاصله داشته باشد. سقط جنین با جراحی نیز تا 12 هفته بعد از اولین روز از آخرین سیکل قاعدگی قابل انجام است.

برخی از زنان از روش‌های خطرناکی برای سقط جنین استفاده می‌کنند، مانند استفاده از اشیاء نوک‌تیز و یا مشت زدن به شکم؛ گاهی هم از سطوح بلند به پایین می‌پرند. این‌گونه روش‌ها می‌تواند سلامتی زنان باردار را به خطر بیندازد و گاهی باعث ناباروری زنان تا پایان عمر آنها شود.

درست است که برخی چیزها فراتر از کنترل ما هستند و سقط جنین در ماه های اول بارداری اتفاق رایج و طبیعی است که با افسردگی بعد از سقط جنین نیز همراه است؛ اما با این حال، ما می‌توانیم اقدامات احتیاطی را برای جلوگیری از سقط جنین در ماه های اول انجام دهیم.

خطر سقط جنین در ماه های اول بارداری بسیار بالا است و ممکن است به دلایل متعددی اتفاق بیفتد. بیشتر اوقات جلوگیری از سقط جنین در این ماه بسیار دشوار است؛ اگر هر نشانه‌ای از سقط جنین در شما وجود دارد، بلافاصله باید با پزشک مشورت کنید تا از عوارض بعدی جلوگیری شود.

درخواست ما از شما : خواهشمندیم بعد از مطالعه این مقاله در بخش نظرات انتهای صفحه، اطلاعات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید و اگر مواد غذایی ، گیاهان دارویی یا هر عاملی که می‌تواند باعث سقط جنین در ماه اول شود را به ما معرفی کنید تا بتوانیم با کمک شما به کسانی که نیازمند این اطلاعات هستند کمک کرده باشیم.

راههای سقط جنین در ماه اول بارداری چیست؟

دارچین باعث سقط جنین میشه !

اگر به دنبال راهی هستید که درد زایمان خود را کاهش دهید، نباید دارچین را نادیده بگیرید. دارچین ادویه‌ای است که قبل از زایمان برای تحریک رحم استفاده می‌شود. با وجود این مزیت دارچین، باید دقت کنید که زیاده‌روی در مصرف دارچین یکی از راههای سقط جنین در ماه اول است.

دارچین درصورتی‌که به صورت خام مصرف شود (به این معنا که داخل غذا طبخ نشود) احتمال بیشتری دارد که باعث سقط جنین شود. زمانی که دارچین حرارت ببیند، مواد تشکیل‌دهنده آن کاهش خواهد یافت.

استفاده بیش‌ازحد از دارچین خام یا مکمل دارچین، می‌تواند یکی از راه‌های سقط جنین در ماه اول باشد. البته این به معنای حذف کامل دارچین نیست؛ زیرا چنانچه پیش‌تر ذکر شد دارچین می‌تواند در کنترل درد زایمان و تسهیل فرایند آن، به شما کمک کند. ولی در مصرف آن نباید زیاده‌روی کنید.

راههای سقط جنین در ماه اول : با مصرف دارچین

رابطه زعفران و سقط جنین 

زعفران به دلیل تأثیری که در سقط جنین در ماه اول دارد بسیار معروف است. البته به این نکته توجه کنید که دوز بالای زعفران است که باعث سقط جنین می‌شود. در صورتی زعفران منجر به سقط جنین در ماه اول بارداری می‌شود که حداقل 2-1 گرم از آن برای سه الی چهار مرتبه در روز استفاده شود. بنابراین اگر در مصرف زعفران تعادل را رعایت کنید و کمتر از مقدار ذکرشده از آن مصرف کنید، منجر به سقط جنین نخواهد شد.

راههای سقط جنین در ماه اول : با مصرف زعفران

سنبل ختایی و سقط جنین

سنبل ختایی گیاهی دارویی است که به دلیل خواصش در تحریک قاعدگی ،شل کردن عضلات و کمک به افزایش انقباضات رحم بسیار مفید است. استفاده بیش از حد از این گیاه نیز یکی از راههایی است که می‌تواند باعث سقط جنین در ماه اول بارداری شود. شما می‌توانید برای برخورداری از خواص مفید گیاه دارویی سنبل ختایی تا 15 قطره از عصاره آن را در آب گرم و یا چای به همراه عسل مصرف کنید. همچنین می‌توانید تا 6 کپسول 1000 میلی‌گرمی آن را به فاصله هر 4 ساعت مصرف کنید.

اگر بیش از این مقدار، از سنبل ختایی استفاده کنید می‌تواند منجر به خونریزی بیش از حد رحم شود. بدین ترتیب به عنوان یکی از خطرات سقط جنین در ماه اول خواهد بود. مصرف سنبل ختایی در افرادی که از داروهای رقیق‌کننده خون استفاده می‌کنند و یا آن‌هایی که قبل از مصرف نیز خونریزی‌های شدید داشته‌اند، خطر سقط جنین را دوچندان می‌کند.

راههای سقط جنین در ماه اول : با مصرف سنبل ختایی

آب آناناس و سقط جنین

آناناس میوه‌ای مفید و سرشار از ویتامین و مواد شیمیایی مفید است که به سلامتی شما کمک خواهد کرد. با این وجود مصرف فراوان آب آناناس به دلیل میزان زیاد ویتامین C و آنزیم‌های خاص، یکی از خطرات سقط جنین در ماه اول بارداری است. سقط جنینی که با مصرف آناناس ایجاد می‌گردد، عوارض جانبی زیادی بر جای نخواهد گذاشت.

مراقب این نکته باشید که استفاده از چند برش آناناس برای چند بار در روز به احتمال زیاد به سقط جنین منجر خواهد شد. مصرف مستقیم یک کاسه از میوه آناناس نیز می‌تواند اثر مشابهی داشته باشد. در نتیجه مراقب این میوه خوشمزه باشید؛ زیرا یکی از خطرات سقط جنین در ماه اول بارداری خواهد بود.

راههای سقط جنین در ماه اول : با مصرف آب آناناس

مصرف تخم شوید و خطر سقط جنین

تخم شوید خواص فراوانی دارد و می‌تواند باعث کاهش چربی بدن و لاغری شود و ضد نفخ است. اما از زمان‌های قدیم تخم شوید به عنوان یکی از راههای سقط جنین در ماه اول محسوب می‌شده است. دلیل آن تأثیری است که تخم شوید در تحریک تولید هورمون‌های مؤثر در سیکل قاعدگی و افزایش انقباضات رحمی دارد. پس در مصرف آن دقت کنید؛ زیرا می‌تواند تخم شوید نیز یکی از خطرات سقط جنین در ماه اول بارداری محسوب می شود.

راههای سقط جنین در ماه اول با مصرف تخم شوید

مصرف پونه و سقط جنین را جدی بگیرید

مصرف پونه خصوصا در پاییز و زمستان بسیار مناسب است؛ زیرا در پیشگیری از عفونت های و بیماری‌های تنفسی تاثیر زیادی دارد. اما این گیاه دارویی هم می‌تواند خطر سقط جنین در ماه اول بارداری را افزایش دهد . این گیاه دارای اثرات سمی می‌باشد بنابراین باید در مصرف آن دقت کافی را داشته باشید. اولین نکته‌ای که باید به خاطر داشته باشید این است که باید از مصرف اسانس خوراکی آن به کلی خودداری کنید؛ اما تا 40 قطره از عصاره آن را می‌توانید در طول روز استفاده کنید. همچنین استفاده از کپسول پونه هر 4 ساعت یک‌بار بلامانع است اما لازم است برای مصرف آن حتما با پزشک مشورت کنید. استفاده از دوز بالاتر گیاه دارویی پونه و همچنین ترکیب کردن آن با گیاهان دیگری چون زعفران و سنبل ختایی، می‌تواند یکی از راههای سقط جنین در ماه اول باشد. 

راههای سقط جنین در ماه اول با مصرف پونه

سقط جنین در ماه اول با مصرف ویتامین C

مصرف بیش از حد ویتامین C نیز خطر سقط جنین در ماه اول بارداری را افزایش می‌دهد. ویتامین C می‌تواند با مصرف میوه‌های خانواده مرکبات یا مکمل‌های آن تأمین گردد. گاهی افراد برای پیشگیری از بارداری نیز از آن استفاده می‌کنند. به این صورت که در زمان منظم بودن دوره ماهیانه و شک به بارداری، مصرف ویتامین C را افزایش می‌دهند.

طبق بررسی‌های انجام شده مصرف حداقل 500 تا 1200 میلی‌گرم ویتامین C در طول روز خطر سقط جنین در ماه اول را افزایش می‌دهد. افزایش دوز ویتامین C باعث افزایش سطح هورمون استروژن در بدن می‌شود. استروژن نیز سطح هورمون پروژسترون را کاهش می‌دهد. با توجه به اینکه هورمون پروژسترون یک هورمون ضروری برای حفظ سلامت جنین محسوب می‌شود، مصرف بیش از حد ویتامین C یکی دیگر از خطرات سقط جنین در ماه اول بارداری خواهد بود.

راههای سقط جنین در ماه اول : با مصرف ویتامین C

مصرف قرص آسپیرین و خطر سقط جنین در ماه اول بارداری

قرص آسپیرین هم یکی از خطرات سقط جنین در ماه اول بارداری محسوب می‌شود. گاهی برای تنظیم قاعدگی از قرص آسپیرین استفاده می‌شود؛ البته لازم است به این نکته هم اشاره کنیم که مصرف خودسرانه این قرص در بین مردم بسیار شایع است. مصرف 5 تا 6 قرص آسپیرین در روز می‌تواند به سقط جنین در ماه اول منجر شود.

راههای سقط جنین در ماه اول با مصرف قرص آسپیرین

مصرف قرص میزوپروستول و سقط جنین | این عامل را جدی بگیرد

از قرص‌های خوراکی 200 میکروگرمی میزوپرستول در گذشته برای درمان زخم معده استفاده می‌شده است؛ اما بعدها مشخص شد که مصرف آن می‌تواند یکی از راههای سقط جنین در ماه اول باشد. برای سقط جنین با قرص میزوپروستول ،600 میکروگرم از آن را داخل واژن قرار می‌دهند و یا 800 میکروگرم از آن را به صورت خوراکی مصرف می‌کنند. نام تجاری این قرص سایتوتک است و احتمال سقط جنین در سه ماهه اول بارداری را تا 90 درصد افزایش می‌دهد. برای خرید قرص سقط جنین می‌بایست حتماً نسخه پزشک داشته باشید.

راههای سقط جنین در ماه اول با مصرف قرص میزوپروستول

مصرف دانه‌های کنجد و خطر سقط جنین در ماه اول

دانه‌های کنجد دارای خواص بسیاری برای سلامتی هستند؛ اما در صورت استفاده بیش از حد می‌توانند خطر سقط جنین در ماه اول بارداری را افزایش دهند. این تأثیر منفی کنجد می‌تواند در اثر مصرف مستقیم دانه‌های کنجد ایجاد گردد. علاوه بر آن با نوشیدن آبی که کنجد یک شبانه‌روز در آن خیسانده شده نیز می‌تواند همین اثر را داشته باشد. گاهی هم افراد دانه‌های کنجد را به غذایشان اضافه می‌کنند. بنابراین برای پیشگیری از خطر سقط جنین در مصرف دانه های کنجد در ماه اول بارداری احتیاط کنید.

راههای سقط جنین در ماه اول با مصرف دانه‌های کنجد

مصرف برگ جعفری و امکان سقط جنین

یکی دیگر از راههای سقط جنین در ماه اول استفاده از برگ سبز جعفری است. جعفری به عنوان یک گیاه دارویی برای تنظیم سیکل قاعدگی محسوب می‌شود؛ اما مصرف زیاد آن در ماه اول بارداری می‌تواند خطر سقط جنین را به همراه داشته باشد. جعفری با شل کردن رحم، سقط جنین را تسهیل می‌کند.

خوردن برگ جعفری چند بار در روز، امکان سقط جنین در ماه اول بارداری را افزایش می‌دهد. همچنین استفاده از دم‌نوش جعفری نیز می‌تواند اثرات مشابهی داشته باشد. 

راههای سقط جنین در ماه اول : با مصرف برگ جعفری

گلپر و سقط جنین | ادویه ای که میتواند باعث سقط جنین شود

گیاه دارویی گلپر تأثیرات مفیدی بر روی بیماری‌های گوارشی دارد و به هضم غذا و تقویت معده کمک می‌کند. خصوصاً اگر از سایر درمان‌ها برای باد شکم پاسخی نگرفته باشید، گلپر را حتماً امتحان کنید. اما مصرف بیش از 2 گرم در روز آن خطر سقط جنین در ماه اول بارداری را افزایش می‌دهد؛ بنابراین می‌بایست در مصرف آن دقت لازم را به عمل آورید.

راههای سقط جنین در ماه اول با مصرف گلپر

روغن گل پامچال و سقط جنین 

بسیاری از خانم‌ها به دلیل خواض ضد عفونی کننده گل پامچال از روغن گل پامچال در دهانه رحم استفاده می‌کنند. گاهی هم آن را به صورت خوراکی مصرف می‌کنند. در صورتی که مصرف آن در دوران بارداری می‌تواند خطر سقط جنین در ماه اول بارداری را افزایش دهد.

راههای سقط جنین در ماه اول با روغن گل پامچال

چای بابونه و سقط جنین 

استفاده از چای بابونه به دلیل خواص متعددی که برای سلامتی دارد، بسیار رایج است. اما پزشکان از مادران باردار می‌خواهند که از خوردن چای بابونه در دوران بارداری خودداری کنند؛ زیرا خوردن بیش از حد چای بابونه یکی دیگر از راههای سقط جنین در ماه اول بارداری خواهد بود. نوشیدن چند فنجان چای بابونه که حداقل 4 دقیقه دم کشیده باشد، با خطر سقط جنین همراه خواهد بود.

راههای سقط جنین در ماه اول با مصرف چای بابونه

دوش آب گرم هم میتواند باعث سقط جنین در ماه اول بارداری شود

شاید برایتان عجیب باشد که بدانید یکی از راههای سقط جنین در ماه اول، دوش گرفتن مکرر با آب گرم است. البته این مورد به‌تنهایی نمی‌تواند به سقط جنین منجر شود؛ اما در صورت همراهی با سایر عوامل، خطر سقط جنین را افزایش می‌دهد.

راههای سقط جنین در ماه اول : با دوش آب گرم

رابطه جنسی مکرر و خطر سقط جنین در ماه اول

داشتن رابطه جنسی مکرر یکی از راههای سقط جنین در ماه اول محسوب می‌شود. البته رابطه جنسی همیشه به سقط جنین منجر نمی‌شود. داشتن رابطه جنسی طولانی همراه با دخول و ارگاسم‌های مکرر احتمال سقط جنین را افزایش می‌دهد. این تأثیر چندین بار در مطالعات اثبات گردیده است.

راههای سقط جنین در ماه اول : با رابطه جنسی مکرر

ورزش بیش از حد و احتمال سقط جنین

همیشه به زنان باردار توصیه می‌شود که از انجام ورزش‌های شدید و طولانی خودداری کنند. ورزش‌های قدرتی که شامل بلند کردن اجسام سنگین هستند نیز منع شده‌اند؛ بنابراین انجام ورزش‌های قدرتی سنگین و طولانی یکی از راههای افزایش خطر سقط جنین در ماه اول خواهد بود. برخی نیز معتقدند که ورزش دراز نشست یا بالا و پایین رفتن از پله‌ها نیز خطر سقط جنین را افزایش می‌دهد. انجام ورزش‌های سبک در دوران بارداری می تواند برای سلامتی شما و جنینتان موثر باشد. برای آگاهی از فعالیت مناسب خود با پزشکتان مشورت کنید.

راههای سقط جنین در ماه اول با ورزش بیش از حد

مصرف الکل و استعمال دخانیات | یک ماده کاملاً مضر و خطرناک برای جنین

این یک واقعیت شناخته شده است که مصرف الکل و سیگار کشیدن به خصوص برای مادران باردار مضر است. با این حال، این موضوع به اندازه کافی جدی گرفته نمی‌شود و این موضوع خطر سقط جنین در ماه های اول بارداری را بالا می‌برد. مادران باردار توجه کنند که برای جلوگیری از سقط جنین در ماه های اول بارداری باید عادات نادرست خود را ترک کنند و هرگز از الکل و دخانیات استفاده نکنند.

راههای سقط جنین در ماه اول با مصرف الکل و استعمال دخانیات

کاربر گرامی اگر می خواهید با مواردی که خطر سقط جنین را کاهش می دهند بیشتر آشنا شوید روی عنوان زیر کلیک کنید .

 

جلوگیری از سقط جنین در ماه های اول

 

همیشه بهترین راه، پیشگیری است. این قضیه در مورد بارداری هم صدق می‌کند؛ زیرا عوارض سقط جنین بعد از باردار شدن، بسیار زیاد است و ممکن است باروری شما در کلیه مراحل زندگیتان را تحت تاثیر قرار دهد.


شما هم می توانید در مورد این مقاله پرسش خود را با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت پرسش خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شده یا روی دکمه " افزودن پرسش جدید " کلیک کنید. همچنین پرسش شما بعد از ثبت، توسط مدیریت سایت بررسی و بعد از تاییدیه مدیریت سایت، پرسش شما نمایش داده می شود.

باسلام،من یه دختر ۲۳ سالم ک رابطه بدون دخول داشتم اصلا خودم یادم نیس چی شد چی نشد ولی بعد از اون استرس خیلی شدیدی گرفتم که نکنه اون طرف کاری با من کرده باشه ماه قبلش ۲۳ پریود شده بودم و همون روز رابطه بدون دخول حال تهوع داشتم تا چن روز ک یادم نمیاد کی خوب شد،بعد از رابطه چن روزی پریودیم عقب افتاد ک خیلی استرس گرفتم بعد ۲۵ صبحش لکه های قهوه ای روشن ک بیشتر به صورت لخته بود دیدم با سوزش شدید اول فک کردم شاید شروع پریودمه ولی وقتی دیدم تا شب ادامه داره و پریود نشدم ترسیدم واسه همین تو اینترنت سرچ کردم نوشته بود علایم بارداری من از ترس خیلی زیاد چندین با با مشت تو شکمم کوبیدم شب وارونه خوابیدم و استرس خیلی شدیدی داشتم تا فردا ظهرش ک دیدم روی نوار بهداشتی یکم لخته خون قرمز و قرمز مایل به سیاه و قهوه ای بود ک پیش خودم گفتم چون خونه حتما پریود شدم و تا حدود ۵ روز البته دقیق یادم نیست خون دیدم ک البته با پریودیای قبلیم تفاوت داشت هم خونریزی کم تر بود هم ببشتر لخته ای بود کم تر رقیق و با سوزش میومد و درد دل و کمرمم کم تر بود بعد از اون اتفاق حدودیه هفته بعدش درد توی ناحیه لگن داشتم ولی نه خیلی شدید و ۱۳ روز بعدش درد شدید همراه با گرفتگی توی دهانه ی واژن داشتم چن روز بعدشم درد توی ناحیه باسن داشتم ک پیش خودم فک کردم مال استرس شاید از ترس و وسواس فکری ایتطوری شدم چن روز بعدش گرفتگی عضلات قفسه سینه داشتم و ماه بعدش یه شب معدم شوید گزفته بو ماه بعدش ۲۵ و ماه بعدیش ۲۲ و این ماه ۲۶ پریود شدم ک یدفه دیروز بعد ۴ ماه ک از اون اتفاق میگذره توی اینترنت دیدم اون علایم پریود بعد رابطه ممکن به خاطر لانه گزینی یا سقط جنین باشه یا با وجود پریود هم ممکنه بازم فرد باردار باشه الان دارم دیوونه میشم میگم نکنه حامله باشم یا نکنه مشت به شکمم کوبیده باشم سقط جنین رخ داده باشه نکنه من قاتل باشم با مشت کسیو کشته باشم یا خوندم ک سقط جنین خودخودبه خودی پرده بکارتم پاره میکنه الان دارم از فکر و استرس میمیرم تورو خدا جواب بدین چه بلایی سر من اومده اگ اون سقط جنین بوده باشه با ازمایشی چیزی بعد چن ماه مشخص میشه؟؟یا نکنه من حامله باشم الان

مشاهده کامل

کارشناس وب سایت (2)
کاربر گرامی با سلام احتمال اینکه بعد از برقراری رابطه جنسی در روز اول پریودی باردار شوید بسیار پایین و نزدیک به صفر است. به علاوه، شما اشاره کردید که در ماه های بعدی نیز پریود شدید، پس همچنان احتمال بارداری خیلی پایین است. علائمی که شما اشاره کردید میتواند به دلیل همه مواردی که اشاره کردید به علاوه کیست تخمدان یا فیبروم رحم باشد. بنابراین تنها راه اینکه از سلامتی خود و اینکه باردار هستید یا خیر آگاه شوید، انجام یک سونوگرافی است. لطفا در اسرع وقت یک سونوگرافی رحم و تخمدان انجام دهید.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

سلام من خانمی ۲۱ ساله هستم دیروز با همسرم رابطه داشتم و همسرم میگه ناخواسته مقداری از ترشحات بعد از انزالش را در واژنم ریخته ،من چه کار کنم چه قرصی بخورم که باردار نشم؟؟

مشاهده کامل

کارشناس وب سایت (2)
کاربر گرامی با سلام شما میتوانید با مراجعه به داروخانه "قرص اورژانسی بارداری" را تهیه نمایید. این قرص را تا حدود 3 روز بعد از رابطه جنسی میتوانید مصرف کنید و از بارداری جلوگیری نمایید.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

سلام.من پریودم تموم شد و شبش رابطه داشتم الان حس بارداری دارم ۱ روز گذشته و من زعفران خوردم چون زیاد شنیدم ک باعث سقط میشه نمیدونم چیکار کنم الان باید منتظر خونریزی شدید باشم؟

مشاهده کامل

کارشناس وب سایت (2)
کاربر گرامی با سلام بله زعفران میتواند باعث سقط شود، اما بارداری در زمان تخمک گذاری اتفاق می افتد و روز اول اتمام پریود زمان تخمک گذاری نیست مگر در شرایط بسیار خاص شما میتوانید با تهیه بیبی چک از داروخانه از اینکه باردار هستید یا خیر مطمئن شوید بعد اقدام به سقط نمایید برای اطلاعات بیشتر در مورد سقط با زعفران مقاله زیر را مطالعه نمایید. سقط کردن بچه با زعفران
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

با سلام من از اخرين روز قاعدگيم ٣٠ روز ميگذره و الان حدود ١ هفته از قاعدگيم عقب افتاده. با بيبي چك ، چك كردم و مثبت بوده. ميخواستم ببينم چگونه ميتونم هرچه زود تر سقط كنم؟

مشاهده کامل

کارشناس وب سایت (2)
با سلام شما به دو روش بیمارستانی و مصرف قرص میتوانید اقدام به سقط نمایید. فروش قرص های سقط جنین در همه داروخانه ها غیرقانونی است بجز داروخانه بیمارستان زنان. البته فروش این قرص ها در داروخانه های بیمارستان های تخصصی زنان نیز آزاد نیست و حتما باید پزشک همان بیمارستان با نامه ای تایید کند که وجود جنین برای مادر خطر آفرین است تا بتوان قرص را تهیه کرد. برای اطلاعات بیشتر مقالات زیر را مطالعه نمایید. خرید قرص سقط جنین قرص سقط جنین
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

سلام ممنون میشم اگه ی راه حل خوب و فوری جلوی پام بگذارید همسر بنده از دوران سیکل قاعدگیش سه روز میگذره میخام یه راهی برای جلوگیری از تولید بچه جلوی پام بزارین قبل از این ک تشکیل بشه بچه .لطفا فوری خیلی فوری

مشاهده کامل

کارشناس وب سایت (2)
کاربر گرامی با سلام عقب افتادن پریود همسر شما میتواند به دلیل تغییرات هورمونی باشد و شاید دلیل بر باردار بودن ایشان نباشد. اما اگر باردار شده باشند، در واقع جنین تشکیل شده است و جلوگیری از آن بی معنی است. همسر شما میتوانند از طریق آزمایش خون و یا تست بیبی چک اقدام نمایند تا از باردار بودن مطمئن شوند. اگر باردار بودند، میتوانند اقدامات بعدی را انجام دهند.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

باسلام دو هفته هست بارداری ناخواسته دارم میخوام با روشهای‌خانگی سقط کنم توروخدا کمکم کنین شوهرمم به این سقط راضیه

مشاهده کامل

کارشناس وب سایت (2)
سلام وقتتون بخیر باشه در اینجا به صورت کامل توضیحات مورد نیاز شما داده شده و حتما بایستی با پزشک مشاور خود صحبت کنید خرید قرص سقط جنین
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

سلام . لطفا راه هاي سقط بي خطر را توضيح بديد . ايا در منزل هم ميشه اين كار رو كرد؟

مشاهده کامل

با سلام خدمت شما در مقاله بالا و مقاله زیر راه های سقط جنین اشاره شده که می تونید مطالعه کنید: انواع روش های سقط جنین بستگی داره شما در چه مرحله ای از بارداری باشید.. اگر مقاله بالا رو به دقت مطالعه کنید متوجه میشید که گاهی سقط جنین با قرص انجام میشه که در خانه هم قابل انجامه و گاهی نیاز به انجام روشهای تهاجمی تری مثل کورتاژ و ساکشن هست که در خانه قابل انجام نیست
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

دختر شونزده ساله من با وعده ازدواج فریب خورده و باردارشده البته نامزد بودن اما الان دختره باردار شده و پسره رفته که رفته دختر منم یتیمه و تو این وانفسا با دست خالی من که نه ساله یتیم داری میکنم نمیشه نگه داشت از زمان پریودش هم تقریبا ده روز گذشته و آزمایشش هم مثبته تو رو خدا بگین چه خاکی سرم بریزم

مشاهده کامل

با سلام خدمت شما در صورتی که شرایط دخترتون به شکلی هست که فرمودید میتونید با مراجعه به پزشکی قانونی مجوز سقط جنین رو دریافت کنید.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

سلام من ناخواسته حامله شدم د.ه روز از اولین روز پریدم گذشته و جواب آزمایشم مثبته چیکار کنم سقط شه؟؟
الان اصلا آمادگیشو نداریم مخصوصا یه پسرکوچیک شیطون دارم بچه هست

مشاهده کامل

کارشناس وب سایت (2)
با سلام سقط جنین میتواند با استفاده از روش های بیمارستانی یا مصرف قرص سقط جنین انجام شود. برای دریافت قرص سقط جنین باید از پزشک بیمارستان زنان نامه ای دریافت نمایید که وجود جنین برای مادر خطرناک است. در غیر این صورت دریافت قرص سقط جنین امکان پذیر نیست.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

سلام من یک ماهه باردارم و بلاشک میخام سقط کنم. لطفا یه راه سریع و مطمءن بهم بگین

مشاهده کامل

کارشناس وب سایت (2)
با سلام سقط جنین میتواند به روش بیمارستانی (مثل کورتاژ) یا مصرف قرص انجام شود.قرص سقط جنین را به دو روش قانونی و غیر قانونی میتوان تهیه کرد. در روش قانونی باید از پزشک متخصص نسخه داشته باشید و به بیمارستان زنان رجوع نمایید و از داروخانه آن قرص را تهیه نمایید. در روش غیر قانونی باید به دلالان مراجعه کنید که خطرات زیادی در قرص های تهیه شده از طریق این افراد وجود دارد.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

سلام من شک دارم که حامله هستم یا نه. یسری علائم رو دارم اما باز مطمئن نیستم. امروز قرصه اورژانسی خوردم. یه راه خونگی برا اینکه متوجه بشم واقعا حاملم یا نه بهم بگین…بعد اینک اگه بودم برا سقطش چه قرصی بخورم ؟

مشاهده کامل

کارشناس وب سایت (2)
سلام قرص اورژانسی ضد بارداری تا سه یا پنج روز (بسته به نوع آن) بعد از نزدیکی قابل مصرف است و اگر بعد از آن مصرف کرده باشید تاثیری ندارد. برای تشخیص بارداری به روش خانگی میتوانید از بیبی چک استفاده کنید. بیبی چک را از داروخانه ها تهیه نمایید.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

من پریودنشدم واز تست بی بی چک استفاده کردم دفعه اول منفی دفعه بعدی بعدازیک هفنه مثبت میخوام بچه روبندازم

مشاهده کامل

با سلام تست بی بی چک روش مطمئنی برای تشخیص باردار شدن نیست بهتره آزمایش خون بدید.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

۸سلام یه بچه اساله دارم الان ا ماهه باردارم خواهش میکنم بگین چطور سقط کنم از روی اصبانیت ۱۲تا کدئین خوردم ولی هیچ اتفاقی نیفتاد

مشاهده کامل

سلام
من یک بچه ی ۶ماهه پسر دارم الان دوباره۲ماهه حامله ام اما نه موقعیت مالی درستی داریم نه ازنظر روحی اماده ام میخوام سقط کنم چکارکنم
ممنون میشم زودتر راهنمایم کنید

مشاهده کامل

خیلی از این موارد رو من نمیدونستم.مرسی از مطلب خوبتون

مشاهده کامل

زرشک هم از مواد غذایی هست که باعث سقط جنین میشه ، چون که مسبب انقباض رحم و در نهایت سقط جنین می شه. پس مراقب باشید در دوران بارداری خیلی به مقدار زیاد استفاده نکنین.
سعی کنید کافئین و نوشابه های انرژی زا هم در زمان بارداری کمتر مصرف کنید. کافئین موجود در قهوه اگه به مقدار زیاد مصرف شه ، میتونه برای جنین خطرناک باشه .

مشاهده کامل

مقالات پیشنهادی
ویدئوها
ویدئوهای بیشتر