درمان خانگی خارش دستگاه تناسلی مردان (آموزش تهیه 6 محلول)

مجله پزشکی و سلامت
12 نظر | مدت زمان خواندن مقاله: 5 دقیقه
درخصوص این مطلب سوال دارید؟
درمان خانگی خارش دستگاه تناسلی مردان (آموزش تهیه 6 محلول)



احساس سوزش یا خارش دستگاه تناسلی مردان

مجله پزشکی و سلامتاگر شما دچار سوزش و یا خارش الت تناسلی شده‌اید، ممکن است در معرض خطر یک بیماری مقاربتی ، پوستی ، قارچی و یا ویروسی باشید. خارش دستگاه تناسلی در مردان ، احساس قابل تشخیصی است و علت دقیق و محل خارش اندام تناسلی مردان می‌تواند در هر فردی متفاوت باشد . خارش اغلب در نتیجه برخی از انواع آسیب عصبی و یا برخی از مشکلات جدی‌تر ایجاد می‌شود. در ادامه مطلب به رایج‌ترین علل خارش اندام تناسلی مردان و همچنین به درمان خانگی خارش دستگاه تناسلی مردان اشاره می‌کنیم.

 

آیا خارش آلت تناسلی مردان با نشانه دیگری همراه است؟

در برخی از مردان، احساس خارش اندام تناسلی ممکن است با بثورات جلدی، زخم ، تورم، تاول، درد، ادرار خونی یا صورتی رنگ همراه باشد. پزشک ضایعات خاص روی آلت را مورد ارزیابی قرار می‌دهد تا علت اصلی خارش را پیدا کرده و فرد را تحت درمان قرار دهد.

خارش ناحیه تناسلی مردان

مقاله پیشنهادی ما: درمان قطعی خارش بیضه و زیر بیضه +(7 علت اصلی خارش)

التهاب شایع‌ترین علت خارش آلت تناسلی مردان

اورتریت اصطلاح پزشکی است که به التهاب مجرای ادرار گفته می‌شود و یک علت شایع احساس سوزش و خارش آلت تناسلی مردان است. التهاب مثانه و یا پروستات (پروستاتیت) نیز از دیگر دلایل سوزش و خارش آلت تناسلی است.

 

آیا خارش آلت مردان نشانه بیماری‌های مقاربتی است؟

بهتر است برای حفظ سلامت جنسی خود ، در روابط جنسی‌تان ، بهداشتی جنسی ایمن را رعایت کنید. به طور مثال حتماً در روابط جنسی‌تان از کاندوم استفاده کنید تا سدی برای انتقال بیماری‌های مقاربتی باشد.

اکثر مردان نمی‌دانند که سوزش و خارش آلت تناسلی می‌تواند از اولین علائم بیماری مقاربتی مثل کلامیدیا و یا تبخال تناسلی باشد.کلامیدیا اگر در مراحل اولیه تشخیص داده شود ، با آنتی بیوتیک قابل درمان است. بهتر است اولین علامت بیماری‌های مقاربتی (خارش آلت تناسلی) را جدی بگیرید تا با درمان در مراحل اولیه، خطرات طولانی مدت همراه با کلامیدیا را به حداقل برسانید.

مقاله پیشنهادی ما: بیماریهای پوستی دستگاه تناسلی مردان و راه های درمان خارش

تبخال تناسلی یک عفونت مقاربتی ناشی از ویروس هرپس سیمپلکس نوع 1 و یا 2 است که با تاول و خارش آلت مردان همراه است.این بیماری مقاربتی نیز اگر در مراحل اولیه درمان نشود ، می‌تواند بسیار خطرناک و دردآور باشد.

بیماری‌های مقاربتی درمان نشده می‌تواند مشکلات بهداشتی بلند مدتی برای بیماران شود، بنابراین بسیار مهم است که اگر علائمی مانند خارش و بثورات جلدی دارید و یا احساس خطر می‌کنید (رابطه جنسی پر خطر و محافظت نشده‌ای داشتید) ، در اولین فرصت یک تست بیماری مقاربتی انجام دهید زیرا قبل از اینکه پزشک بتواند گزینه درمانی خاصی را برای شما تجویز کند ، نیاز به نتیجه تست بیماری مقاربتی (STD) دارد.

خارش الت تناسلی مردان

علت‌های دیگر خارش اندام تناسلی مردان چیست؟

خارش اندام تناسلی مردان معمولاً به علت بثورات ناشی از بیماری‌های التهابی پوست (پسوریازیس)، قارچ‌ها، شپش و یا عفونت ویروسی (مانند تبخال تناسلی) است. عفونت ویروسی و آلودگی به شپش معمولاً از راه رابطه جنسی منتقل می‌شود و دیگر بیماری‌های پوستی علل غیر جنسی دارد. به هر حال علت خارش الت تناسلی مردان، هر چیزی که باشد ، درمان دارد و بعد از مراجعه به پزشک و درمان بیماری ، علائم خارش آلت تناسلی نیز برطرف می‌شود.

 

درمان خارش ناحیه تناسلی مردان

در بالا راجع به علل خارش دستگاه تناسلی مردان توضیح دادیم، این موضوع بسیاری از مردان تحت فشار قرار داده است و این افراد به دنبال راهی برای درمان خارش ناحیه تناسلی مردان خود هستند. روش‌های مختلفی برای این موضوع وجود دارد، اما بررسی‌های نشان می‌دهد که روش‌های طبیعی و طب سنتی بهترین نتیجه را در درمان خارش است. در ادامه مطلب چندین ماده طبیعی نام می‌بریم.

مقاله پیشنهادی ما: علت خارش باسن چیست؟ (از دلیل خارش باسن تا درمان و پیشگیری)

درمان خانگی خارش دستگاه تناسلی مردان با 6 محلول خانگی مفید و عالی

پیاز؛ داروی خارش دستگاه تناسلی مردان؟

از آنجایی که در اکثر موارد، قارچ عامل خارش آلت تناسلی مردان است؛ پیاز با خواص ضد قارچی، آنتی بیوتیکی و ضد التهابی که دارد، به راحتی می‌تواند قارچ را از بین برده و به درمان خارش آلت تناسلی مردان کمک کند. پیاز را کاملاً له کنید تا به یک رب تبدیل شود. آن را در منطقه آلوده بمالید و اجازه دهید رب پیاز حدود 30 دقیقه روی محل خارش بماند، سپس منطقه را به طور کامل با آب گرم بشویید. انجام این کار به درمان خارش اندام تناسلی کمک می‌کند.

پیاز برای درمان خارش دستگاه تناسلی مردان

حمام نمکی و درمان خارش آلت تناسلی

مقداری نمک را در وان آب بریزید و برای مدتی در این حمام نمکی دراز بکشید. نمک ضد عفونی کننده قوی است که به از بین بردن عامل خارش آلت تناسلی کمک می‌کند و خارش شما را کم می‌کند.

مقاله پیشنهادی ما: درمان خارش دستگاه تناسلی زنان +[خارش لبهای کوچک واژن]

ژل آلوئه ورا برای درمان خارش الت تناسلی مردان

برای درمان خارش دستگاه تناسلی مردان کافی است ژل آلوئه ورا را با کمی آب لیمو مخلوط کرده و آن را روی منطقه آسیب دیده بمالید.

 

عسل یک داروی خانگی خوب برای درمان خارش آلت تناسلی مردان

عسل یک ضد عفونی کننده، ضد قارچ و تسکین دهنده عالی است که می‌تواند شما را از شر خارش دستگاه تناسلی خلاص کند.

عسل یک داروی خانگی خوب برای درمان خارش آلت تناسلی مردان

استفاده از الکل برای درمان خارش آلت تناسلی مردان

الکل یکی دیگر از داروهای خانگی مناسب برای درمان خارش آلت تناسلی است زیرا قارچ عامل عفونت را از بین می‌برد و همچنین کمک می‌کند که منطقه آسیب دیده خشک شود. توپ پنبه‌ای را به الکل آغشته کرده و آن را روی منطقه آسیب دیده بزنید. لازم به توضیح است که باید الکل روی منطقه مورد نظر بماند، نباید آن را بشویید.

 

درمان خارش الت تناسلی مردان سرکه سیب

پوست آلوده ناحیه تناسلی‌تان را با سرکه سیب رقیق شده شستشو دهید. این راه خوبی برای جلوگیری و درمان خارش آلت تناسلی مردان است. سرکه سیب دارای خواص ضد قارچ و ضد باکتری قوی است که به درمان خارش آلت تناسلی کمک می‌کند. 2 قاشق غذاخوری سرکه سیب را در دو فنجان آب گرم مخلوط کنید، منطقه آلوده را با آن بشویید و اجازه دهید روی آن بماند تا خشک شود.

مقاله پیشنهادی ما: خارش ناحیه تناسلی و روش‌های پیشگیری

© سایت اطلاعات پزشکی و سلامت دکتر سوشا

شما هم می توانید در مورد این مقاله پرسش خود را با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت پرسش خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شده یا روی دکمه " افزودن پرسش جدید " کلیک کنید. همچنین پرسش شما بعد از ثبت، توسط مدیریت سایت بررسی و بعد از تاییدیه مدیریت سایت، پرسش شما نمایش داده می شود.

سلام
آقاي دكتر من چندروزي هست كه سوزش وخارش داخل سرمجاري التم پيداكردم بايد چه دارويي مصرف كنم ؟
ضمنا سه هفته پيش رابطه بدون كاندوم داشتم
ممنون از توجه شما

مشاهده کامل

سلام آقای دکتر .
من دو روز پیش رابطه جنسی بدون کاندوم داشتم از شب .سر التم میسوزه همش . ادرارم همش میاد .تیکه تیکه و کاملا بی رنگ ادرارم .سوزش امونم بریده

مشاهده کامل

سلام آقای دکتر
۲۴سالم هست من ۲ هفته پیش رابطه داشتم و از کاندوم استفاده نکردم
نوک آلتم سوزش داره و سر صبح که فشارش بدی به اندازه یک قطره کمتر مایع شیری رنگ میاد بیرون
۳تا دونه بود که دکترم گفتن احتمالا Hpv هست برام آزمایش hpv نوشتن ولی هنوز جوابش نیومده ۳روز دیگه میاد
آزمایش ادار اول و وسط نوشتن جوابشو گرفتم ولی تو آزمایش عفونت نبودش ولی با وجود ترشح وسوزش نوک آلت خودم فکر میکنم عفونت وجود داره ولی آزمایش ادار میگه عفونت نیست
میترسم تا ۳روز دیگه که آزمایش hpvمشخص میشه دوباره همرو ببرم پیش دکتر عفونت زیاد بشه و عقیمم کنه و پهلو هامم خیلی خیلی خیلی کم درد میکنه لطفا راهنمایی کنید خیلی نگرانم

مشاهده کامل

سلام آقای دکتر

مشاهده کامل

سلام من ۱۹ سالمه حدودا دو س ماهی میشه قسمت ختنه گاهم یه سوراخای ریزی ایجاد شده که هر چند وقت یک بار چرک ازش بیرون میاد و خارش شدیدی ایجاد کرده طوری ک انقد خاروندم باعث قرمزی همون منطقه شده و پوست پوس شده
ایا مشکل جدی است یا به مرور خوب میشه ؟؟؟

مشاهده کامل

سلام مدت یک هفته ای هست که قسمت انتهای آلت تناسلیم نزدیک وکنار مقعد خارش وکمی سوزش وقرمزی ایجاد شده ایا حساسیت هست یا یک نوع بیماری ایا مربوط به مقعد هست یا آلت تناسلی ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

مشاهده کامل

سلام دکترسوشا
من‌مدت یک‌هفته ست مجرای آلتم‌دچار سوزش شده از نوک مجرا تا نزدیک مقعدم.چه درحال ادرار وغیرادرارسوزش داره وگاهی پوست الت وبیضه ام حس خارش وسوزش داره. وبیشتر سوزش سوراخ سر آلتم هست ورابطه جنسی نزدیک یک‌ماه شاید بیشتر نداشتم واز کاندم هم‌استفاده نکردم .دکتررفتم ازمایش ادراردادم عفونت نداشت اما دکتر میگه حساسیت غذایی بوده به چیزهای طبع گرم مثل زنجبیل ودارچین .البته من حدود دوهفته هرشب دم‌نوش زنجبیل ودارچین ولیمو میخوردم.علت این سوزش چیه ؟؟؟
هیچ‌گونه ریز دانه یا قرمزی روی التم نیست .
لطفا منو راهنمایی کنید چون کلافه شدم از بس سوزش داره .ممنونم

مشاهده کامل

کاربر گرامی بدون بررسی و آزمایش با بیان چند مورد از شرح حال نمیتوان تشخیصی داد چون بسیاری از این علائم در بیماری های مختلف علائم مشترکی هستند که تنها با آزمایش و بررسی به علت دقیق عارضه میتوان پی برد.وقتی به پزشک مراجعه داشتید و ایشان حساسیت غذایی تشخیصشون بوده باید تغذیه تون رو طیق توصیه ایشون حداقل به مدت یک ماه رعایت کنید تا ببینید از شدت علائم کاسته میشه یا خیر .اگر تغییری حاصل نشد مجددا بررسی بشید.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

سلام دکتر خسته نباشین. من پسری 20 ساله هستم. این مشکل یک هفته بعد از رابطه جنسیم بروز کرده و به دللایلی نمیتونم به خانواده اطلاع بدم یا پیش دکتر برم من موقع دفع مدفوع کوچک التم سوزش داره و احساش خارش هم دارم البته نه زیاد ولی وقتی خارش میدم موجب لذت میشه البته اینم باید گفت که همیشه درهنگام دفع مدفوع کوچک احساس سوزش ندارم فقط بعضی اوقات هستش التمم جوش یا تورم نداره و عادی هستش. لطفا کمکم کنین ممنون میشم جواب بدین. از این روش های سنتی تون میشه جواب گرفت؟

مشاهده کامل

با سلام تا مشخص نشه که علت این خارش و سوزش چه عاملی هست نمیشه گفت نیاز به چه درمانی دارید. بهتره از ژل های شستشوی مخصوص آقایان از داروخانه ها تهیه کنید و روزی دو مرتبه ناحیه تناسلی تون رو با آب ولرم و محلول کاملا بشوئید. لباس های زیر خود را به طور روزانه عوض کنید و از لباس زیر نخی و گشاد استفاده کنید. اگر بعد از یک هفته علائم تون بهتر نشد یا در این مدت وخیم تر شد حتما به پزشک مراجعه کنید.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

سلام. پسر چهار ساله من توی خواب پوست بیضه ش رو خارونده و زخمی کرده در حدی که خونریزی داشته. از بچگی اگزمای کودکان داشته که با کرم موستلا خوب می‌شده ولی نمی‌دونم روی زخم باز هم میشه استفاده کنم. و این که چه درمانی براش بهتره و نیازی به مراجعه به دکتر هست

مشاهده کامل

با سلام . کاربر عزیز سعی کنید لباس های گشاد و نخی استفاده کنید. با توجه به زخمی که ایجاد شده و تشدید این زخم، حتما نیاز هست که به پزشک مراجعه کنید و استفاده این کرم روی زخم باز به هیچ عنوان توصیه نمیشه. با تشکر- سایت دکتر سوشا
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

سلام خسته نباشین چطور میشه رنگ پوست آلت تناسلی در مردان که به نظرم تیره شده روشن کرد آیا از کرم لایه بردار میشه تو این ناحیه استفاده کرد؟ در بعضی از ناحیه ها پوستی رویه آلتم وقتی که اصطکاک ایجاد میشه پوست لک کوچک سفیدی ایجاد میشه که برجسته نیستن سوزش هم ندارم میخوام بدونم چیکار کنم اینا نباشن ممنون جواب بدین

مشاهده کامل

کارشناس وب سایت (2)
برای رفع تیرگی ناحیه تناسلی میشه از لوسیون های سفید کننده مخصوص آلت تناسلی استفاده کنید که متفاوت از سفید کننده های پوست صورت هستند. در مورد لکه های سفید روی آلت تناسلی هم این مقاله رو مطالعه بفرمایید ، بیماری های شایع الت تناسلی هست که کاملا توضیح داده شده بیماریهای پوستی اندام تناسلی مردان با تشکر
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

سلام حدود چهار روز دقیقا داخل الت تناسلی بیضه هایم نه یه نوع رگ یا لوله ای که از الت تا مقعد وجود دارد شروع به خارش میکند. خارش که چه عرض کنم جوری قلقلک میدهد. کار خاصی یادم نمیاد که انجام داده باشم . یهویی شد. ممنون میشم اگه لطف کنین راهنماییم کنین. با سپاس فراوان

مشاهده کامل

کارشناس وب سایت (2)
با سلام احتمالا عفونت ادراری دچار شدین باید آزمایش ادرار بدین و پزشک بهتون چرک خشک کن بدن لباس زیر تمیز و نخی استفاده کنین مایعات زیاد مصرف کنین آلتتون رو هم خشک و تمیز نگه دارین
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

سلام ببخشد ازالت تناسلیم موادزرد رنگی میاد و همش الت تناسلیم خارش داره چه دارویی باید استفاده کنم ؟

مشاهده کامل

کارشناس وب سایت (2)
با سلام عفونت قارچی میتواند علت مشکل شما باشد. میتوانید از پماد هیدروکورتیزون برای بهبود خارش و از بین بردن عفونت استفاده کنید. اگر مشکل همچنان باقی ماند، به یک پزشک مراجعه کنید. مطالعه مقاله بالا نیز توصیه میشود.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

با سلام
هر ٧-٨ ماه يبار پوست الت من ملتهب ميشه شديدا خارش ميگيره طوري كه ميخارونم پوستش كنده ميشه يه ماه طول ميكشه دوباره ترميم شه ، علتش چيه ؟
نزديكي هم نداشتم علتش چي ميتونه باشه

مشاهده کامل

کارشناس وب سایت (2)
با سلام علت به وجود آورنده مشکل شما میتواند پسوریاز باشد یا عفونت قارچی. برای اینکه مطمئن شوید علت چیست، باید پوست شما به صورت حضوری توسط پزشک پوست و مو مورد بررسی قرار بگیرد. تا آن زمان توصیه میکنیم یک قاشق سرکه سیب را در نصف فنجان آب حل نمایید و روزی دوباره با پنبه این محلول را بر نواحی بمالید. برای اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله زیر را مطالعه نمایید. عفونت‌های قارچی پسوریازیس
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

با سلام میبخشین من حدود سه ماهی میشه در پاها کمر و سرو صورتم خارش جزیی داشتم که در پی انها خارش جزئی آلت شروع شد و حدود ۱ ماهی میشه لکه های صورتی در ابتدا و وسط آلتم مشاهده میشه و الان شبیه به سوختگی که پوست میریزه و این لکه های صورتی و عوض شدن پوست بصورت لکه است که انگار چسب رو آلتم ریخته باشم پوست عوض میکنه و لکه قرمز میمونه روش ، لطفا مشکل من و درمانش رو برام راهنمایی کنید باتشکر.

مشاهده کامل

کارشناس وب سایت (2)
کاربر گرامی با سلام به نظر میرسد شما دچار عفونت قارچی شده اید. برای اینکه عفونت قارچی را بتوانید به صورت قطعی درمان کنید باید به آزمایشگاه مراجعه نمایید تا از آن نمونه برداری انجام دهند و نوع قارچ را شناسایی کند. با توجه به نوع قارچ شناسایی شده پزشک دارو تجویز میکند که به بهبود شما کمک میکند. تا آن زمان توصیه میکنیم یک قاشق سرکه سیب را در نصف فنجان آب حل نمایید و روزی دوباره با پنبه این محلول را بر نواحی بمالید. برای اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله زیر را مطالعه نمایید. عفونت قارچی
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

سلام. وقتتون بخیر. من یکی دو روزی هست که در قسمت سر آلتم، داخل مجرای ادرار خارش دارم. و همش هم در یک نقطه هست و محل خارش عوض نشده و دقیقا یه نقطه هست . و وقتی که اون قسمت رو فشار میدم انگار دارم میخارونمش ولی خارشش تقریبا بیشتر میشه. علائم پوستی تو اون قسمت ندارم. باید بگم که دو سه روزی هست احساس میکنم سرم زیاد جوش میزنه و خارش هایی داره. لازمه اینم بگم که من در قسمت روی پا یعنی پایین تر از مچ، در دو پا از بچگی به صورت ژنتیکی اگزما دارم و درمان هایی هم صورت گرفته ولی خوب نشده. دلیل خارش ممکنه چی باشه. ممنون. [خودارضائی هم تاثیری داره؟]

مشاهده کامل

کارشناس وب سایت (2)
با سلام خود ارضایی در خارش مجرای ادرار نقشی ندارد، اما اگر شما رابطه جنسی پر خطر (مراقبت نشده) داشته اید، احتمال ابتلا به بیماریهای مقاربتی وجود دارد. اگر رابطه جنسی نداشته اید، خارش احتمالا به دلیل عفونت میکروبی یا قارچی است. میتوانید یک قاشق سرکه سیب را در یک فنجان آب گرم حل نمایید و محل را با آن بشویید. مطالعه مقاله بالا نیز توصیه میشود.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

خارش در ناحیه‌ی مجاری ادراری ،وسط و اخر مجاری ک روزی یک الی دوبار رخ میده . فقط خارشه و سوزشی نداره ادرارم موردی نداری . دیسک کمر هم دارم . رابطه جنسی هم نداشم دو ماه حدود یه ماهه این مشکل روی داده . ممنون میشم کمک کنید و به چه پزشکی مراجعه کنم. تشکر

مشاهده کامل

کارشناس وب سایت (2)
کاربر گرامی شایع ترین علت احساس خارش در مجرای ادرار عفونت میکروبی است که میتواند با مصرف داروها و رعایت بهداشت برطرف شود. برای دریافت داروها به پزشک متخصص اورولوژیست میتوانید مراجعه نمایید. تا آن زمان سعی کنید حتما بعد از هر بار ادرار کردن خود را بشویید و ناحیه را خشک نمایید. همچنین میتوانید یک قاشق سرکه سیب را در یک فنجان آب گرم حل نمایید و محل را با آن بشویید. مطالعه مقاله بالا نیز توصیه میشود.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

سلام من از وقتی از تیغ استفاده کردن برای زدن مو های بیضه یا سری دونه های سفید فقط رو بیضه زدم که خارش داره رفتم دکتر داخلی گفت غده هست چیز مهمی نیس خطری نداره اما میترسم hpv باشه ۷ تد دونه سفید بزرگ و کلی دونه سفید کوچک لطفا راهنمایی کنید

مشاهده کامل

کارشناس وب سایت (2)
با سلام اگر فقط بخاطر تراشیدن موها این جوش ها پیدا شده باشند، با رعایت بهداشت عمومی برطرف میشوند. اما اگر رابطه جنسی پرخطر داشته اید، و به وجود بیماریهای مقاربتی شک دارید، حتما باید آزمایش بدهید و یک متخصص اورولوژیست باید علایم شما را مورد بررسی قرار دهد.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

با سلام
من الان نزدیک به دو ماه خارش بدن داشتم بدون علائم ولی حالا نزدیک به یک هفته هست خارش شدید مخصوصا در ناحیه آلت دارم و روی آلت اول دانه ی تقریبا درش و به رنگ صورتی و با خارش بود و الان هم احساس میکنم روی بیضه ها و زیر آنها هم داره شیوع پیدا میکنه ،ولی هنگام فشار درد نداره و یا چرکی نیست. فقط چون دانه بزرگی نمیدونم چیه ممنون میشم سریع پاسخگو باشید

مشاهده کامل

کارشناس وب سایت (2)
کاربر گرامی سلام عواملی مثل عدم رعایت بهداشت و یا سیستم ایمنی ضعیف بدن میتواند در بروز زگیل های تناسلی نقش داشته باشد. توصیه میکنیم بیشتر از هرچیزی بهداشت نواحی تناسلی را رعایت نمایید و اگر میتوانید از شوینده های مخصوص آن استفاده کنید. درمان های خانگی را حتما امتحان کنید. برای اطلاع از این بیماری ها میتوانید مطالب بالا را مطالعه کنید. همچنین مطالب زیر را نیز بررسی نمایید. درمان زگیل تناسلی مردان بیماریهای پوستی اندام تناسلی مردان
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

با سلام مدیته که الت تناسلی من خارش شدیدی دارد لطفا راهنمایی کنید

مشاهده کامل

با سلام به سوال شما بارها در بخش نظرات مقاله بالا پاسخ داده شده لطفا مطالعه بفرمایید.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

با سلام
مدتی پیش از روغن خراطین استفاده کردم، بعد از حدود بیست روز آلتم دارای سوزش و خارش شدید شد ، به طوری که قرمز و ورم کرد و حتی جوش زد و زخم شبیه جوش پیدا کرد، روغن رو قطع کردم و از کرم کالاندولا استفاده کردم بهتر شد ، ولی هنوز خارش داره، لطفا راهنمایی بفرمایید که از چه دارویی استفاده کنم بهتره، ممنون

مشاهده کامل

باسلام خدمت دکتر سوشا.من ۱۷ساله هستم. الان یک سالی میشه که از خارش ناحیه تناسلی رنج میبرم. لطفا راهنمایی کنید

مشاهده کامل

با سلام به سوال شما بارها در بخش نظرات پاسخ داده شده، لطفا مقاله بالا و بخش نظرات رو مطالعه بفرمایید.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

سلام خدمت شما من چند روزی هست که داخل لوله ادرارم خارش دارم از چی میتونه باش این خارش و درمانش چیست ممنون

مشاهده کامل

با سلام خارش مجاری ادراری مردان علل مختلفی داره که در مقاله بالا به اونها اشاره شده. اما شایعترین علت معمولا عفونت یا سنگ های مثانه هست. برای تشخیص دقیق علت نیاز به انجام آزمایش ادرار و در صورت نیاز سونوگرافی مجاری ادراری-تناسلی دارید.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

خارش دستگاه تناسلی مردان به خاطر چیست؟ اگه میشه راهنمایی و درمانش را بگید. متشکرم.

مشاهده کامل

با سلام پاسخ این سوال شما به طور کامل در مقاله بالا آورده شده
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

با سلام بنده متاهل هستم. بیشتر اوقات روی الت تناسلی ام میخاره تا حدی که با خاراندن زیاد زخم میشود ، شریک جنسی ام بعد از نزدیکی احساس خارش میکند ، بعد از نزدیکی خارش چند برابر میشود و حاضرم آلتم را از جا بکنم. لطفا راهنماییم کنید

مشاهده کامل

با سلام در صورتی که این مشکل در هر دوی شما وجود دارد به احتمال زیاد دچار عفونت های منتقله از راه جنسی هستید که می بایست هر دوی شما به طور همزمان تحت درمان قرار بگیرید و قبل از تکمیل دوره درمان، از آمیزش محافظت نشده اجتناب کنید. بیماری های منتقله از راه جنسی
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

خارش شدید بیضه ها را چگونه درمان کنم ؟

مشاهده کامل

پاسخ شما در کامنت قبلی شما ثبت شد.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟
سلام 29 سالمه و 4 ماهه به خارش شدید بیضه مبتلا شدم. بارها به پزشک مراجعه کردم و از پماد کلوتریمازول 1% استفاده کردم. در این مدت اصلا هیییچ نتیجه ای نداد. بقدری خارش زیاده که پوسته ریزی میکنه و گاهی حتی ترکهای ریزی میبینم که در اثر خارش زیاد خون میاد. خواهش میکنم راهنماییم کنید. ممنون از شما.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

سلام. ببخشید من مدتیه که آلت تناسلیم دچار خارش شده.الانم که قسمت بدنه آلتم ورم کرده.خیلی نگرانم. به نظر شما چیکار کنم؟

مشاهده کامل

با سلام خدمت شما دوست گرامی به سوال شما بارها در بخش نظرات پاسخ داده شده که پیشنهاد میکنم مطالعه بفرمایید.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

خارش سر الت تناسلی و لکه قرمز روی ان. برای درمان چه کنم ؟

مشاهده کامل

با سلام خدمت شما به این سوال شما بارها در کامنتها پاسخ داده شده، لطفا مطالعه کنید. لکه قرمز روی آلت شما در صورتی که برجستگی نداره میتونه نشون دهنده حساسیت پوستی باشه و در صورتی که برجستگی داره ممکنه نشونه زگیل تناسلی و یا جوش باشه که هر کدام از اینها راه درمان خاص خودشون رو دارن. در حال حاضر میتونید از توصیه های مقاله بالا استفاد کنید.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

سوزش خارش مجاری ادرار التم موقع ای که دارم ادرار میکنم میسوزه و در حالت عادی خارش میگیری

مشاهده کامل

با سلام در صورتی که از ناحیه داخلی مجاری ادراری دچار خارش شده اید علت آن یا عفونت است یا غلیظ شدن ادرار و حتی ممکن است در مجاری ادراری شما سنگ وجود داشته باشد. پیشنهاد میکنم با مراجعه به پزشک آزمایش ادرار انجام بدید تا علت خارش شما مشخص بشه.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

سلام .یه چند روزیه در کنار سر التم تورم کرده و مثل اینکه ترکیده شده باشه هست و یک روزه خارش عحیبی گرفته .و در طول التم هم لکه های صورتی هستش .لطفا راه درمانش رو بگین خیلی میترسم

مشاهده کامل

با سلام لطفا مقاله بالا و پاسخ هایی که به کامنتهای سایر دوستان داده شده رو مطالعه بفرمایید.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

سلام .چند وقتی پوست الت تناسلی من بشدت خارش داره ..با خاروندن بیشترم میشه …روی پوست هیچ علایمی هم مشخص نیست نه قرمزی نه جوش نه سفیدی …..ایا نیش زنبور از قسمت های دیگه میتونه عاملش باشه ؟

مشاهده کامل

با سلام در مقاله بالا و کامنتها بارها به این سوال پاسخ داده شده لطفا به دقت مطالعه بفرمایید. نیش زنبور میتونه باعث بروز واکنش آلرژیک در بدن بشه و یک خارش عمومی در بدن ایجاد کنه خصوصا که پوست ناحیه تناسلی به شدت حساسه
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

با سلام
من 22 سال سن دارم و چند روزه که کل بدنم خارش پیدا کرده و بیشتر خارش ها در قسمت الت تناسلی اتفاق میفته، وبعضی از جاهای بدنم نقطه نقطه قرمز بعضی جاها زبر و خشک شده و بعضی جا ها مثل جوش های کوچیک زده ممنون میشم راهنمایی کنید،به دکتر باید مراجعه کنم؟

مشاهده کامل

با سلام خدمت شما دوست عزیز پیشنهاد می کنم حتما به پزشک داخلی مراجعه کنید چون اطلاعات شما برای تشخیص علت خارش کامل نیست. با توجه به منتشر بودن خارش در بدن شما به احتمال زیاد عارضه جانبی یک بیماری دیگر است مثلا: اگر شما تا به حال به آبله مرغان دچار نشده باشید، می بایست از این نظر بررسی بشید. اگر سابقه حساسیت غذایی یا پوستی دارید می بایست از این نظر بررسی بشید.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

با سلام و خسته نباشيد.
مدت ٢٠ روز دچار خارش دروني دستگاه تناسلي شده ام.همچنين سوزش در هنگام ادرار.
مقدار كمي هم ترشح
١٠ عدد آنتي بيوتيك مجاري ادراري مصرف كردم و الان در حال مصرف آسكلووير هستم
سن:٢٨ سال
مرد

مشاهده کامل

با سلام خدمت شما خارش دستگاه تناسلی مردان دلایل متنوعی داره ولی با توجه به اینکه ترشح هم دارید، احتمالا دچار عفونت مجاری هستید. ابتدا می بایست آزمایش ادرار بدید تا وجود عفونت و نوع عفونت در شما مشخص بشه. مصرف آنتی بیوتیک در صورتی که مشکل شما عفونت باشه آن هم عفونت باکتریایی، میتونه به شما کمک کنه اما علت مصرف آسیکلوویر رو نفهمیدم!!
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

من حدود سه چهار ساله کنار آلتم میخاره البته وقتی میخارونم بیشتر میخاره یه قسمتی شده سفید رنگ است

مشاهده کامل

با سلام از توصیه های مقاله بالا و راه حل های ارائه شده در کامنتها استفاده کنید.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

علت خارش حالت تناسلی مرد؟من حدود 30سال سن دارم ودر رابطه جنسی دچار خارش حالت تناسلیم شدم بعد یک هفته که دیدم خوب نمیشه از یک بسته چرک خشکن استفاده کردم به اسم سفکسیم 400 .بعد یک هفته خوب شدم -الان 20 روزی میگذره چهار روز بیش باز رابطه جنسی داشتم الان بازم احساس خارش میکنم چه دارویی مصرف کنم

مشاهده کامل

با سلام خدمت شما همانطور که در مقاله بالا هم اشاره شده، خارش دستگاه تناسلی مردان علل مختلفی داره و همیشه علت اون عفونت نیست. از طرفی عفونت های دستگاه تناسلی همیشه از نوع باکتریایی نیستن که بشه با آنتی بیوتیک درمانشون کرد. بنابراین در مورد شما باید علت اصلی این مشکل پیدا بشه و راه حل متناسب با اون هم ارائه بشه. از طرفی، در صورتی که علت خارش دستگاه تناسلی شما بیماری های منتقله از راه جنسی باشه، میبایست شما و شریک جنسیتون همزمان با هم تحت درمان قرار بگیرید؛ در غیر اینصورت همیشه با هر بار برقراری رابطه جنسی ، این بیماری بین شما رد و بدل خواهد شد.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

سلام خسته نباشید .من چند مدته بوی بد ادرار داشتم. الان یکمی کم شده و رنگ ادرارم زرده پر رنگه. بعد چند ماه دو سه بار رابطه جنسی داشتم. الان خارش در آلت تناسلی ام دارم و هنکام ادرار هم قبلا هم الان سوزش دارم. آزمایش هم دادم گفتن چرک داری .ممنون میشم راهنماییم کنین خیلی میترسم.

مشاهده کامل

با سلام خدمت شما شما خودتون پاسخ رو دادید. علائم شما و نتیجه آزمایشاتتون نشون میده که دچار عفونت ادراری هستید. بنابراین می بایست داروهای آنتی بیوتیک و در صورت لزوم ضد قارچ رو آغاز کنید. نوشیدن آب فراوان هم به دفع عفونت کمک زیادی میکنه. پیشنهاد میکنیم مقاله زیر رو به دقت مطالعه کنید. عفونت مجاری ادراری برای پیشگیری از عفونت ادراری چه مکمل هایی بخوریم؟
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

با سلام و احنرام.
ضمن تشکر از مشاوره رایگان شما.از شش ماه قبل که شروع به استفاده از کاندوم نمودیم لکه های صورتی روی آلت تشکیل شد که متعاقب اون خارش و سوزش شدید ایجاد شده که با استحمام کمتر و پس از تعرق یا رابطه مجددا سوزش.لکه و خارش تشدید میشه.چهار ساله متاهلم.

مشاهده کامل

با سلام به نظر میرسه شما به لاتکس موجود در کاندوم حساسیت داشته باشید. توصیه می کنم نوع کاندوم خود رو عوض کنید. در مدتی که زخم های شما بهبود پیدا می کنن از تعریق ناحیه جلوگیری کنید، لباسهای زیر غیر چسبان و نخی بپوشید. از برقراری رابطه مکرر خودداری کنید و با چرب کردن ناحیه، از حساسیت بیشتر این منطقه جلوگیری کنید.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

سلام و خسته نباشید
۲ ۳ روزه تقریبا یه ناحیه خاص از آلت تناسلیه من دچار خارش شده
نمیدونم حالا این جمله هم گفتنش فایده داره یا نه سوزش و درد خاصی رو متحمل نشدم فقط خارشی دارم که ۲ ۳ روزه شروع شده
سکس هم نزدیک ۳هفته پیش داشتم بدون کاندوم
حالا خواستم بیینم این مساله جدی هستش و خدایی نکرده بیماری گرفتم یا نه؟

مشاهده کامل

کارشناس وب سایت (2)
با سلام از آنجایی که شما رابطه جنسی محافظت نشده داشته اید، اگر طرق مقابلتان به بیماری مبتلا بوده باشد احتمال اینکه شما هم مبتلا شده باشید هست. میتوانید محل خارش را با الکل و سرکه سیب شست و شو دهید و بعد از هربار شست و شو محل را کاملا خشک کنید. اگر با رعایت بهداشت مشکل برطرف نشد، حتما به پزشک مراجعه نمایید.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

با سلام . ببخشید خواهشا جواب بدهید .من یه جوون بیست دو سه ساله هستم. سه چهار ماهی هست احساس خارش تو ناحیه دست داخل ران پا و ساق پا و همین طور گاهی تاول و خارش ناحیه تتناسلی رو دارم که واقعا اذیت میکنه. نمیدونم به خاطر قارچ هست یا چیز دیگه. البته کارمم هم زیاد سرپا ایستادن هست. نمیدونم واریس هم تاثیر داره یا نه؟ لطفا راهنمایی کنید.
با تشکر

مشاهده کامل

کارشناس وب سایت (2)
با سلام قارچ میتواند عامل ایجاد خارش باشد اگر مشکل شما قارچ باشد، باید زواید پوستی آن نیز دیده شود. این زواید معمولا به شکل دایره های قرمز یا سفید پوسته پوسته هستند. یکی دیگر از عواملی که باعث خارش در نقاطی که اشاره کردید نقش دارد، خشکی پوست است. اگر پوست خشکی دارید، مداوما باید پوست را مرطوب نگه دارید. حتما بعد از استحمام مرطوب کننده به پوست بزنید.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

سلام. ۲۴ سالمه از ارومیه. مشکل ایجاد جوش، سوزش و نازکی پوست بر روی الت تناسلی دارم . چیکار کنم ؟

مشاهده کامل

کارشناس وب سایت (2)
با سلام خارش و سوزش در آلت تناسلی میتواند حاصل از وجود آلودگی قارچ و باکتری باشد. میتوانید از پیاز، عسل، الکل و ژل الوعه ورا استفاده کنید. در صورتی که خارش برطرف شود احتمالا سوزش و نازکی پوست هم برطرف میشود. مطالب بالا هم به شما کمک میکند.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

سلام خسته نباشید. یه مشکل برام پیش اومد. دو ماه بود که آلت تناسی ام خشکی میزد. خارش داشت و پوسته میشد. الان خارش نداره و پوست نمیشه. الان فقط اون قسمت که قبلا خارش داشت و پوسته میشد یه مقدار نسبت به بقیه جاها پوستش فرق میکنه. چکار باید بکنم؟ ممنون میشم اگه جواب بدین

مشاهده کامل

کارشناس وب سایت (2)
کاربر گرامی سلام برای رفع خارش میتوانید از پیاز، عسل، ژل آلوئه ورا و سرکه سیب استفاده کنید. محل خارش را مداوم با این مواد آغشته سازید و سپس بشویید. این عمل کمک میکند که قارچ و باکتری های محل از بین بروند. مطالعه مقاله بالا هم به شما کمک میکند.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

سلام. ۱۷ سالمه. ببخشید من دوسه روز پیش جلوی کولر خوابیده بودم و بعد دچار تب و لرز شدیدی شدم. تو این مدت تب و لرز، به سوزش الت تناسلیم دچار شدم و نیز خارش اون از داخل ( محل خارش داخل آلت و از زیرش هستش ) به طوری که پس از ادرار وقتی یکم‌ ماساژ میدم محل خارشش کاملا قابل تشخیص هست . هیچ زخم یا عارضه پوستی وجود نداره، فقط از وقتی که تب و لرز کردم اینجوری شده. حالا واسه تب و لرز و سرگیجه و اینام رفتم امپول و سرم ‌زدم خوب شد . ولی اون خارش دو روزی هستش. لطفا راهنمایی کنید که اگه قراره مشکلی پیش بیاد زودتر پیشگیری ‌کنم. ممنونم.

مشاهده کامل

با سلام خدمت شما دوست گرامی مشکل شما دو حالت میتونه داشته باشه: ممکنه شما دچار عفونت های منتقله از راه جنسی شده باشید که علائمی که ذکر کردید رو داره که میتونید برای اطلاعات بیشتر مقاله زیر رو مطالعه کنید: بیماری‌های مقاربتی | بیماری های منتقله از راه رابطه جنسی اما اگر تب و لرز شما به بیماری دیگری مربوط باشه خارش شما طی چند روز آینده بهبود پیدا خواهد کرد.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

سلام پسر هستم و‌22ساله
حدودا 3سال است که زیر بیضه هام گاهی اوقات خارش دارن و بعضی وقتا به قدری زیاد میشود که وقتی میخارونم زخم میشه و بتازگی این خارش بیشتر شده
در ضمن هیچ لکه یا جوش یا هیچ چیزه دیگه ایی در اون ناحیه ندیدم وکاملا پوست اون ناحیه سالم است و فقط مشکل خارش هست
ممنون میشم بگین علتش چیه و راه درمان

مشاهده کامل

با سلام خدمت شما دوست عزیز خارش در ناحیه بیضه و دیگر قسمت های دستگاه تناسلی شما به علت تغییرات هورمونی مرتبط با سنتون طبیعیه ولی به دلیل خارش های مکرر شما این نواحی دچار زخم و التهاب شدن که خارش تشدید شده. این مقاله رو مطالعه کنید و به نکات زیر توجه کنید: از خارش و مالیدن ناحیه خودداری کنید. از لباس زیرهای چسبان و پلاستیکی استفاده نکنید. از تعریق ناحیه جلوگیری کنید. ناحیه رو با وازلین یا یک کرم روغنی غیر عطری چرب کنید. بهداشت کافی رو در ناحیه رعایت کنید. مقاله زیر هم میتونه برای شما مفید باشه: خارش ناحیه تناسلی و روشهای پیشگیری
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

با عرض سلام و خسته نباشید.پوست الت من تقریبا سه ماه پیش پوسته پوسته شد و روز به روز بدتر شد.من به یک متخصص اورولوژی مراجعه کردم با این که هیچ گونه مشکل داخلی نداشتم.دکتری هم که مراجعه کردم یکی از دکترهای برجسته مشهد بود.اما الان هیچ بهبودی حاصل نکردم و این پوسته ها در قسمت انتهای التم قسمتی که به بدن متصل میشه به حالت خال گوشتی مانند تبدیل شده.بسیار ازار دهنده ست وهمراه با خارش و سوزشه.من متاهل هستم و یک فرزند دارم.سنم ۲۹ ساله
داروهایی که استفاده کردم به تجویز پزشک شامل:
پماد کلوتریمازول۱۰۰
افلوکساسین۳۰۰
فلوکونازول ۱۵۰

مشاهده کامل

دوست عزیز با سلام ابتدا به شما توصیه می کنم که این مقاله رو به دقت مطالعه کنید. در رابطه با ضایعات شما در صورتی که به صورت خال گوشتی در اومده باشه نیاز هست که پزشکتون اون ضایعات رو با تکنیک کرایوتراپی یا استفاده از ازت مایع هست. بهتره به یک پزشک پوست مراجعه کنید تا این کار رو برای شما انجام بدن.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

خارش اطراف اندام تناسلی رو چجوری درمان کنیم؟

مشاهده کامل

با سلام خدمت شما دوست گرامی برای فهمیدن راه درمان خارش اطراف اندام تناسلی در وهله اول باید علت اون رو بدونید. با مطالعه این مقاله و همچنین مقاله زیر میتونید اطلاعات بهتری در این زمینه به دست بیارید. در صورتی که بعد از مطالعه مقالات به پاسخ سوال خود نرسیدید، مجددا سوال دقیقتری همراه با شرح مشکل خود ثبت کنید.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

سلام خسته نباشید من۳۴سال دارم متاهل.مدتی ست آلتم فقط سوزش داره آزمایش ادرار دادم مشکلی نداشته .و اینکه بعضی روزها میگیره بعد خوب میشه.خیلی ذهنم رومشغول کرده .ادرار هم راحت میکم .رنگش هم خوبه و ترشح هم ندارم

مشاهده کامل

سلام و عرض خسته نباشید
بنده 2 روزی هست قسمت سر آلت تناسلیم دچار خارش میشه و اینکه بنده مجردم و از آخرین سکسم 3 هفته میگذره! و وقتی ادراد می کنم سر آلتم دچار سوزش خفیفی می شه! میخواستم بدونم مشکل از کجاست و راه حلش چیه! ممنون میشم پاسخ بدین

مشاهده کامل

سلام دکتر درباره بیماری پوستی سوالی داشتم ببخشید وقت شما روهم میگیرم لظ بنده مردوچهل سال سن من وتا امروز نظافت فردی تا حدالمکان رعایت میکردم ولی نزدیک به یک ماه میشه که حالت تناسلی من قسمت سرش یا کلاهک دوسه لکه خاکستری رنگ پدیدارشده ووقتی باناخنم لمس میکنم حالت سفیدک مانند روش ظاهر میشه ونه خارش داره ونه خونی من فکرمیکردم چون هربار بعد از ادرار بااب میشستم به ترک وخشکی متمایل باشه ولی با پماد تتراسکلین وکرم چرب میکردم ولی خوب نشد لطفاً خواهشمندم پمادی یا راهنمای به اینجانب بکنید باتشکر وقدردانی سپاس گذارم؟

مشاهده کامل

سلام ، بنده حدود دو ماهه دارای خارش اطراف ناحیه تناسلی و قسمت رویش مو در اطراف الت هستم بطوری که زخم طولی حدود یک سانتی همراه خشکی پوست و پوست پوست شدن میشه و وقتی با اب گرم میشورم بهتر میشه؟؟
میشه بفرمایید علت چیست..بهداشتم خوب رعایت میکنم و هیچ زخم تناسلی نیز ندارم . تشکر

مشاهده کامل

این یک مشکل شایع در بین آقایان هست که به دلیل آناتومی این بخش هست و یکسری عوامل مثل پوشیدن لباسهای تنگ یا تعریق اون رو تشدید میکنه ،خارش ناحیه تناسلی ممکنه علتش عفونت باشه و یا حساسیت میتونید به توصیه های این مقاله عمل کنید و در صورتی که علائم بر طرف نشد به پزشک مراجعه کنید
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

سلام.
ببخشید اینجا مشکلمو مطرح میکنم اما من چند بار رابطه ای مقعدی داشتم که دو دفعه ی اخر احساس خفیفی از درد رو یک روز بعد از رابطه در نواحی آلتم احساس میکنم که تا چند روز طول میکشه. اینبار که دفعه ی دوم اون درد هست با شیش یا هفت تا از اون جوش هایی مشابه اونی که توی عکس این پست گذاشته شده باهم داره اتفاق میافته. شدیدا نگرانم که این مشکل چی هست و چطور باید به طور کامل درمان بشه. خواهش میکنم درصورت امکان هرچه زودتر پاسخ بنده رو بفرمایید خیلی مضطربم. باتشکر.

مشاهده کامل

شما بهتره از بخش جستجوی پزشکان به دنبال پزشک ارولوژی باشید و برای این عفونتی که ذکر کردید به پزشک مربوطه مراجعه کنید .
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟
با سلام خدمت شما رابطه مقعدی مضرات زیادی برای هر دو شریک جنسی خواهد داشت. فیزیولوژی مقعد به شکلی هست که با عضلات رو به خارج برای دفع فضولات و مواد زاید دستگاه گوارش طراحی شده است. این کار برای فرد مفعول آسیبهایی چون افزایش احتمال ابتلا به بواسیر،شکاف مقعدی و بی اختیاری مدفوع همراه خواهد داشت البته احتمال آسیبهای روانی و بی میلی جنسی نیز بعد از رابطه مقعدی برای فرد مفعول وجود دارد. اما سکس مقعدی برای فرد فاعل هم خالی از خطر نیست به این علت که با انجام رابطه مقعدی ، آلت تناسلی فرد در معرض طیف وسیعی از مواد زاید و میکروبها قرار می گیرد. بنابراین احتمال عفونت آلت تناسلی شما وجود داره خصوصا اگر ضایعات پوستی شما شبیه تصویری باشه که ما در مقاله قرار دادیم چون این تصویر نشون دهنده عفونت در ناحیه تناسلی هست. پس ممکنه عفونت و التهاب باعث ایجاد درد آلت تناسلی شما بعد از هر بار برقراری رابطه جنسی مقعدی شده باشه نکته بعدی اینکه ساختار خاص مقعد و عدم وجود ترشحات لغزنده باعث میشه که حرکت آلت در این ناحیه به سختی صورت بگیره و بنابراین احتمال خراش و زخم در آلت تناسلی شما و ناحیه مقعد شریک جنسی وجود خواهد داشت. از طرفی در اینجا لازم میدونم به این نکته هم اشاره کنم که بسیاری از افراد فکر می کنن با برقراری رابطه مقعدی احتمال ابتلا به بیماری های خطرناکی چون ایدز وجود ندارد. در صورتی که به خاطر نازک بودن مخاط ناحیه مقعد احتمال پارگی اون وجود داره و در صورت ابتلای یکی از افراد به ایدز،فرد دیگر هم در معرض خطر قرار میگیره. یکی از علل شیوع بالای ایدز در غرب نرخ بالای رابطه جنسی مقعدی هست. امیدوارم این توضیحات باعث نگرانی شما نشده باشه فقط خواستم این رو بدونید که با رابطه مقعدی هم احتمال عفونت و التهاب آلت تناسلی شما وجود داره که باید نسبت به درمان اون اقدام کنید میتونید از توصیه های همین مقاله استفاده کنید و یا از پمادهای آنتی بیوتیک موضعی استفاده کنید . نکته دیگری که نمیدونم در مورد شما صدق میکنه یا نه این هست که برخی از مردان در اولین تجربیات رابطه جنسی خود ممکنه دچار درد در ناحیه تناسلی بشن .امیدوارم این توضیحات به شما کمک کرده باشه
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

سلام و خسته نباشید
من مجردام و مشکلی دارم که راستش به دکتر هم مراجعه کردم ولی ایشون در حد چند ثانیه ناحیه تناسلی رو نگاه کردن و دارو تجویز کردن. من یکی دو سال هست که ناحیه تناسلی ام خارش شدیدی دارد در حدی که با خارش به خونریزی هم میرسد. دکتر بتامتازون تجویز کرد که با مصرفش برای یک یا دوروز خارش برطرف میشد اما باز هم مجدد خارش بروز میکرد. از دکتر پرسیدم علتش چیست؟ ایشون گفتن که حساسیت به آمونیاک ادرار دارید ولی حقیقتش اینکه ایشون حتی 10 ثانیه هم نگاه نکردن و پس از مصرف دارو باز هم مثل اولش شده ام. لطفا راهنمایی کنید چون خ اذیت میشم.

مشاهده کامل

کاربر گرامی سلام و وقت بخیر همینطور که در این مقاله هم میتونید ملاحظه بفرمایید،خارش دستگاه تناسلی مردان میتونه علت های مختلفی داشته باشه و علت این مشکل رو نمیشه بدون داشتن هیچ اطلاعاتی از وضعیت شما حدس زد بلکه پزشک باید با معاینه و گرفتن تاریخچه پزشکی شما بهترین راه حل رو براتون پیدا کنه..خود شما هم بر حسب اینکه چه زمانهایی این مشکل در شما تشدید میشه میتونید تا حدودی به پیدا شدن علت اصلی اون کمک کنید مثلا اگر بعد از تعریق این مساله تشدید میشه پس علت اون بیشتر میتونه التهاب باشه تا عفونت اما اگر یک خارش پیوسته رو تجربه می کنید ممکنه علت اون قارچ یا سایر عفونتها باشه(در این مورد پزشک موظف هست که به شما کمک کنه) اگر شما از خارش شدید برای تسکین این مشکل استفاده کنید بر خارش هرچه بیشتر اون در آینده دامن خواهید زد چون پوست این نواحی بسیار حساس هست و شما با خاراندن شدید آن ممکن باعث شوید با ذره ای تعریق خارش شدیدی تجربه کنید. همونطور که میدونید عرق حاوی نمکه و نواحی تناسلی به دلیل ساختار خاصی که دارند بسیار مستعد تعریق هستند. در حال حاضر بهترین توصیه ای که می تونم بهتون بکنم اینها هستن: در خانه از شلوارهای آزاد استفاده کنید. لباس زیر نخی و آزاد بپوشید. حتی الامکان از خاراندن خودداری کنید و آن را به حداقل برسانید. تا زمان تسکین نسبی محل،از عسل در محل استفاده کنید(عسل خاصیت ضد میکروبی و ضد التهابی دارد حتی اگر اصل نباشد) از ژل آلوئه ورا هم می توانید استفاده کنید. بعد از مدتی که التهاب ناحیه دارای خارش بهبود یافت، میتوانید از آب پیاز که یک سیر له شده به آن اضافه کرده اید در محل استفاده کنید و بعد از نیم ساعت با آب خنک بشویید. امیدوارم که به زودی مشکل شما برطرف بشه.در ضمن اگر یک پزشک به وظیفه خودش به درستی عمل نکرد و اونطور که لازمه برای معاینه شما وقت نذاشت نباید باعث بشه که شما از پیگیری مشکلتون ناامید بشید ..این وظیفه یک پزشک هست که برای بیمارش وقت بگذاره،صحبتاشو به دقت بشنوه و بعد با معاینه دقیق بهترین راه حل رو ارائه کنه. در صورتی که این روشها برای شما موثر نبود پزشک خوب دیگه ای رو انتخاب کنید و بدون هیچگونه خجالتی مشکلتون رو مطرح بفرمایید این مشکل فوق العاده شایع هست و تنها مربوط به شما نیست
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

من بر حسب توضیحات شما بهترین راه حل های موجود رو خدمتتون ارائه کردم .اگر مشکل شما مادرزادی نباشه که با توصیفات شما که گفتید مدتیه دچار این مشکل شدید پس مادرزادی نیست، حتی اگر به پزشک هم مراجعه کنید به شما تقویت عضلات لگن و ماساژ بیضه رو پیشنهاد میکنه. چون تاثیر بسیار زیادی در رفع این مشکل دارن و غالب افراد نتیجه میگیرن.
اما در صورتی که احساس کردید مشکل شما جدی هست و عوارض دیگه ای براتون داره میتونید به پزشک مراجعه کنید.
فقط یه نکته رو به خاطر داشته باشید که البته چون شما ورزشکار هستید احتمالا خودتون میدونید که تقویت عضلات زمان میبره..شما باید یک بازه زمانی سه تا 6 ماه رو برای تقویت عضلاتتون در نظر بگیرید تا بتونید این مشکل رو مرتفع کنید.
اما در رابطه با اینکه گفتید سختتونه این رو مطرح کنید برام کمی عجیبه!!چون اصلا نیازی به خجالت و پنهان کاری نیست چون این مشکل در خیلی از مردان دیده میشه و حتی اگر نادر هم بود باز هم یک مشکل پزشکی محسوب میشه..به امید روزی که در ایران طوری فرهنگ سازی بشه که کسی از مطرح کردن مشکلاتی به این کوچیکی احساس خجالت نکنه.
دوست عزیز این مساله مشکل جدی و خاصی نیست و با همت خود شما برطرف خواهد شد.
سلامت باشید

مشاهده کامل

با سلام
من یه مشکل دارم ولی نمیدونم کجا دنبالش برم و حتی نمیدونم چه جوری دربارش تحقیق کنم.
ممنون میشم اگر میشه راهنماییم کنید که مشکلم از کجاست.
“” من یه مدت هست که بعد از این که ادرار میکنم و از دستشویی میام بیرون ، وقتی میخوام روی صندلی یا زمین بشینم چند قدر ادرار دوباره از دستگاه تناسبیم بیرون میاد (این انتفاق فقط بار اول که میخوام بشینم میفته و بعد از این که این چند قطره اومد بیرون دیگه تا وقتی که دوباره نرفتم دستشویی این اتفاق نمیفته) و نمیدونم مشکل از کجاست ، میشه لطفا راهنماییم کنید.
خیلی ممنون

مشاهده کامل

سلام دوست عزیز این مشکل شما مساله ای است که بین آقایان در سنین مختلف میتونه مشاهده بشه.این مشکل در گروه مشکلات بی اختیاری ادرار طبقه بندی میشه و تحت عنوان مشکل PMD که مخفف Post Micturition Dribble هست شناخته میشه ..معنی این عبارت چکه کردن ادرار بعد از تخلیه هست..حالا اینکه چرا این اتفاق میفته باید عرض کنم که علتهای پزشکی مختلفی برای اون وجود داره که تمامی اونها منجر به ضعف عضلات کف لگن میشن. به عنوان مثال این مشکل در بین مردانی که وازکتومی یا جراحی پروستات انجام دادن خیلی شایع هست..از طرفی وارد شدن فشار به ناحیه مثانه در اثر چاقی و یا یبوست هم میتونه باعث این مشکل بشه.سرفه کردن مداوم چه به علت بیماری و چه مصرف دخانیات و بلند کردن مکرر اجسام سنگین میتونن باعث این مشکل بشن.در موارد نادری هم ممکنه یکسری مشکلات عصبی مادرزادی در افراد وجود داشته باشه . در کل باید خدمتتون عرض کنم که یه اتفاقی افتاده که باعث شده کنترل ادرار تا حدی از دست فرد خارج میشه. توصیه ای که برای رفع این مشکل وجود داره اینه که بعد از تخلیه ادرار در سرویس بهداشتی به آرامی کیسه بیضه را ماساژ دهید تا باقیمانده ادرار نیز خارج شود. لازم به گفتن نیست که اگر هریک از دلایل ذکر شده در بالا رو هم دارید باید در جهت رفعش اقدام کنید؛مثلا در صورت داشتن مشکل یبوست،اضافه وزن،کار با اجسام سنگین و غیره باید اونها رو حل کنید. همینطور تمرینات تقویت کننده عضلات کف لگن هم کمک بسیار زیادی به شما خواهند کرد. به امید سلامتی برای شما و رفع این مشکل
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟
مقالات پیشنهادی
ویدئوها
ویدئوهای بیشتر