تفاوت لیفت و لمینت مژه چیست (تنها 1 تفاوت وجود دارد)

مجله پزشکی و سلامت
0 نظر | مدت زمان خواندن مقاله: 3 دقیقه
درخصوص این مطلب سوال دارید؟
تفاوت لیفت و لمینت مژه چیست (تنها 1 تفاوت وجود دارد)

تفاوت لیفت و لمینت مژه چیست؟

تفاوت لیفت و لمینت مژه سوال بسیاری از افرادی است که می‌خواهند مژه‌هایی زیباتر داشته باشند. لیفت و لمینت مژه یکی از جدیدترین روش‌های زیبایی است که به سرعت در بین جوانان طرفدار پیدا کرده است. شاید سابقه این روش در ایران خیلی زیاد نباشد، اما در بین سلبریتی های دنیا مدت‌هاست که استفاده می‌شود. لیفت و لمینت مژه به شما مژگانی زیباتر و چشمانی جذاب‌تر هدیه می‌دهد.

بسیاری از افراد می‌خواهند درباره فرق لیفت و لمینت مژه بیشتر بدانند. به احتمال قریب به یقین شما نیز به همین علت اینجایید. در ادامه به چند تفاوت لیفت و لمینت مژه اشاره می‌کنیم تا به خوبی با این دو روش آشنا شوید.

فروش اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی

پیشنهاد خرید محصولات مراقبت از پوست

پیشنهاد می کنیم حتماً از فروشگاه سلامت محور دکتر سوشا دیدن فرمائید. خرید اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی از بهترین برند های خارجی و ایرانی با بهترین قیمت ☀ با ضمانت اصل بودن کالا ☀ دارای تاییدیه وزارت بهداشت ایران و نشان سیب سلامت.

 

پیشنهاد می‌کنیم ویدئو ” رشد ابرو و مژه در سه روز ” را نیز در وب سایت پزشکی و سلامت دکتر سوشا تماشا کنید. برای دریافت مشاوره پزشکی رایگان سوالات خود را در بخش مشاوره پزشکی دکتر سوشا ثبت کنید.

تنها تفاوت لیفت و لمینت مژه نوع مواد مصرفی در آن‌هاست.

تنها فرق لیفت و لمینت مژه نوع موادی است که در آن‌ها به کار می‌رود. در هر دو روش به مژه‌ها حالت داده یا فر می‌شوند، اما:

  • در روش لیمنت مژه ، مژه‌ها کراتینه، ویتامینه و رنگ می‌شوند. به دلیل ماندگاری بالای رنگ و فر مژه‌ها، مثل این است که شما از یک ریمیل دائمی استفاده کرده‌اید.
  • در روش لیفت مژه از رنگ مژه استفاده نمی‌شود. بلکه مژه‌ها به واسطه کراتین تقویت می‌شوند.

تفاوت لیفت و لمینت مژه تنها همین است که ذکر کردیم و سایر ادعاها در مورد تفاوت‌های این دو روش و یا اثربخشی بیشتر یک روش نسبت به دیگری و یا عوارض بیشتر یا کمتر صحیح نیست. گذشته از تفاوت لیفت و لمینت مژه باید به این نکته اشاره کرد که هر دو روش اثر درمانی دارند و به پرپشت شدن مژه‌ها و تقویت آن‌ها کمک می‌کنند.

فرق لیفت و لمینت مژه

فرق لیفت و لمینت مژه با روش اکستنشن مژه چیست؟

برای دانستن تفاوت لیفت و لمینت مژه با اکستنشن مژه باید به شما بگوییم که ماندگاری اکستنشن مژه بسیار کمتر از لیفت و لمینت مژه است. ماندگاری اکستنشن مژه حدود 3-2 هفته است؛ در حالی که ماندگاری لیفت و لمینت مژه حدود 3-2 ماه است.

نکته دیگر اینکه به دلیل عدم استفاده از چسب و هر گونه ماده دیگری بر روی مژه‌ها، لیفت و لمینت مژه به مراتب روش بهتری برای زیبایی بخشیدن به مژه‌ها محسوب می‌شوند. به طور کلی ادعا می‌شود که روش لیفت و لمینت مژه فاقد عوارض جانبی است و برعکس مواد به کار رفته در آن‌ها باعث تقویت مژه‌ها نیز می‌شود.

نکته دیگر آنکه روش‌های لیفت و لمینت مژه به دلیل عدم استفاده از مواد شیمیایی، هیچ‌گونه عوارض جانبی ندارند و حتی در زنان باردار نیز قابل انجام هستند.

پیشنهاد می‌کنیم ویدئو ” ریزش مژه و ابرو را چگونه درمان کنیم ” را نیز در وب سایت پزشکی و سلامت دکتر سوشا تماشا کنید. برای دریافت مشاوره پزشکی رایگان سوالات خود را در بخش مشاوره پزشکی دکتر سوشا ثبت کنید.


مقالات پیشنهادی دکتر سوشا : 


منبع مقاله :

تهیه و ترجمه : سایت سلامت دکتر سوشا

شما هم می توانید در مورد این مقاله پرسش خود را با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت پرسش خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شده یا روی دکمه " افزودن پرسش جدید " کلیک کنید. همچنین پرسش شما بعد از ثبت، توسط مدیریت سایت بررسی و بعد از تاییدیه مدیریت سایت، پرسش شما نمایش داده می شود.
هیچ پرسشی در رابطه با این مقاله مطرح نشده است. چنانچه پرسشی دارید، آن را با کاربران و پزشکان سایت مطرح نمایید.
مقالات پیشنهادی
ویدئوها
ویدئوهای بیشتر