انگور فرنگی بهترین میوه برای پوست صورت و سلامت پوست

مجله پزشکی و سلامت
0 نظر | مدت زمان خواندن مقاله: 3 دقیقه
درخصوص این مطلب سوال دارید؟
انگور فرنگی بهترین میوه برای پوست صورت و سلامت پوست

انگور فرنگی و سلامت پوست

مجله پزشکی و سلامت : شاید شما این میوه را خورده و یا نوشیده باشید و یا تا به حال از انگور فرنگی هندی استفاده نکرده باشید ، به هر حال باید گفت که انگور فرنگی برای سلامت پوست معجزه می‌کند و بسیار مفید است.این میوه کوچک در درون خود ، فواید زیادی را برای سلامت پوست ذخیره کرده است. استفاده از میوه انگور فرنگی و یا آب آن ، سلامت و زیبایی پوست را تضمین می‌کند.

فواید انگور فرنگی برای زیبایی و سلامت پوست

مبارزه با پیری

آب انگور فرنگی غنی از آنتی‌اکسیدان است که به کاهش نشانه‌های پیری زودرس ، مانند چین و چروک و خطوط ریز کمک و سلامت پوست را تضمین می‌کند. استفاده از انگور فرنگی بر روی پوست ، موجب کاهش لکه‌های تیره بر روی پوست شده و طراوت و شادابی را به پوست صورت باز می‌گرداند. ویتامین‌های موجود در انگور فرنگی (آملا) به افزایش تولید کلاژن کمک می‌کند ، به پوست شما طراوت و جوانی می‌بخشد و در واقع سلامت پوست را برای شما به ارمغان می‌آورد. نوشیدن آب انگور فرنگی می‌تواند در مدت کوتاهی پوست شما را جوان و شاداب کند.

مبارزه با جوش صورت

انگور فرنگی راهی به سوی سلامت پوست و مبارزه با مشکلات شایع پوستی مانند جوش و آکنه است. انگور فرنگی با میکرو ارگانیسم‌های روی سطح پوست مبارزه و سلامت پوست را به ارمغان می‌آورد. همچنین برای از بین بردن جای جوش و بازگرداندن پوست به رنگ طبیعی‌اش مؤثر است. برای خلاص شدن از شر آکنه و لکه‌های زشت ، می‌توانید، انگور فرنگی را به مدت 20-15 دقیقه روی صورت خود بگذارید.با مصرف این میوه طلای سلامت پوست خود را تضمین کنید.

انگور فرنگی برای پوست

روشن کردن پوست

آنتی‌اکسیدان‌ها و ویتامین C انگور فرنگی ، به روشنی پوست شما کمک می‌کند. این میوه پوست صورت شما را سفت می‌کند. یک قاشق مرباخوری از پودر انگور فرنگی (آملا) را با آب گرم مخلوط کنید ( می‌توانید کمی زردچوبه نیز به این خمیر اضافه نمایید) و خمیر آن را روی صورتتان بمالید ، بعد از 5-3 دقیقه صورت خود را بشویید. نوشیدن آب انگور فرنگی با کمی عسل به درخشانی پوست صورت و سلامت پوست کمک می‌کند.

پاک‌سازی پوست

انگور فرنگی با پوسته پوسته کردن لایه‌های مرده پوست ، از پوست شما لایه برداری کرده و سلامت و طراوت پوست شما را به همراه دارد. شما می‌توانید آب انگور فرنگی را به رژیم غذایی روزانه خود اضافه کنید تا پوست شما پاک‌سازی شود. شما همچنین می‌توانید آب انگور فرنگی را روی صورت خود بمالید ، بگذارید تا 30 دقیقه روی صورتتان بماند ، بعد از آن پوست صورت خود را با آب ولرم بشویید. با این کار به راحتی پوست شما پاکسازی شده و سلامت پوست شما محیا می‌شود.

فروش اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی

پیشنهاد خرید محصولات مراقبت از پوست

پیشنهاد می کنیم حتماً از فروشگاه سلامت محور دکتر سوشا دیدن فرمائید. خرید اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی از بهترین برند های خارجی و ایرانی با بهترین قیمت ☀ با ضمانت اصل بودن کالا ☀ دارای تاییدیه وزارت بهداشت ایران و نشان سیب سلامت.

 

مقاله پیشنهادی دکتر سوشا : چگونه با انگور فرنگی موهای پرپشت و زیبا داشته باشیم | سلامت مو

مقاله پیشنهادی دکتر سوشا : خواص انگور فرنگی | معجزات سلامتی انگور فرنگی

© وب سایت پزشکی و سلامت دکتر سوشا

شما هم می توانید در مورد این مقاله پرسش خود را با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت پرسش خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شده یا روی دکمه " افزودن پرسش جدید " کلیک کنید. همچنین پرسش شما بعد از ثبت، توسط مدیریت سایت بررسی و بعد از تاییدیه مدیریت سایت، پرسش شما نمایش داده می شود.
هیچ پرسشی در رابطه با این مقاله مطرح نشده است. چنانچه پرسشی دارید، آن را با کاربران و پزشکان سایت مطرح نمایید.
مقالات پیشنهادی
ویدئوها
ویدئوهای بیشتر