رفع مشکل زود انزالی در مردان با مواد غذایی

مجله پزشکی و سلامت
0 نظر | مدت زمان خواندن مقاله: 5 دقیقه
درخصوص این مطلب سوال دارید؟
رفع مشکل زود انزالی در مردان با مواد غذایی

رفع مشکل زود انزالی در مردان با مواد غذایی

مجله پزشکی و سلامت : مشکل زود انزالی در مردان ، نوعی ناتوانی جنسی است که رابطه جنسی را برای مردان مشکل می‌‌کند. مشکل زود انزالی در مردان ، به مرور زمان میل جنسی هر دو شریک جنسی را کاهش می‌دهد و رابطه جنسی را برای هر دو کسل آور می‌کند. نه تنها پیری و کاهش سطح تستوسترون از دلایل مشکل زود انزالی در مردان هستند ، اما زود انزالی می‌تواند دلایل دیگری نیز داشته باشد. به عنوان مثال، تحریک بیش از حد عصب آلت تناسلی می‌تواند منجر به شروع مشکل زود انزالی در مردان شود. در این مقاله، ما به مواد غذایی برای رفع مشکل زود انزالی در مردان اشاره می‌کنیم. این مواد غذایی با تأمین ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری برای بدن ، موجب افزایش میل جنسی و رفع مشکل زود انزالی در مردان می‌شوند.

مارچوبه برای رفع مشکل زود انزالی در مردان

مارچوبه با چندین فواید سلامتی در مردان در ارتباط است. اولین فایده مارچوبه در افزایش میل جنسی در مردان است. مارچوبه سرشار از مواد معدنی و ویتامین‌ها از جمله ویتامین E است که نقش کلیدی در افزایش هورمون عملکرد جنسی در مردان دارد و به همین دلیل است که این ماده غذایی برای رفع مشکل زود انزالی در مردان توصیه می‌شود.

رفع مشکل زود انزالی با تخم مرغ

تخم مرغ یکی از مواد غذایی بسیار مؤثر برای درمان زود انزالی در مردان است. ویتامین D جزء اساسی دیگری است که با افزایش میل جنسی مرتبط می‌باشد. مصرف حدود 2 تخم مرغ در روز ، به طور شگفتی موجب افزایش سطح تستوسترون در مردان و رفع مشکل زود انزالی در مردان می‌شود.

رفع مشکل زود انزالی با تخم مرغ

شکلات تلخ و رفع مشکل زود انزالی در مردان

شکلات تلخ یکی دیگر از مواد غذایی مؤثر در درمان زود انزالی در مردان است. این ماده غذایی با تحریک جریان خون به اندام تناسلی مرد ، به درمان زود انزالی در مردان کمک می‌کند.همچنین شکلات تلخ حاوی ال-آرژنین هیدروکلراید است که این اسید آمینه نقش مهمی در تنظیم تولید هورمون در بدن دارد.

هویج برای رفع مشکل زود انزالی در مردان

هویج سرشار از ویتامین‌ها و تمام اشکال مواد معدنی ضروری برای بدن می‌باشد. ویتامین‌های هویج به تقویت عضلات آلت تناسلی و همچنین تنظیم جریان خون به اندام جنسی مرد کمک می‌کند و به این ترتیب این ماده غذایی برای رفع مشکل زود انزالی در مردان بسیار مفید است.

جو ماده غذایی مفید در درمان زود انزالی

جو دو سر حاوی سروتونین بوده و این ماده شیمیایی ضروری ، نقش مهمی در کاهش اضطراب و استرس دارد. از آنجایی که افزایش سطح استرس و اضطراب با زود انزالی در مردان در ارتباط است ، مصرف چنین مواد غذایی که موجب کاهش اضطراب می‌شوند ، می‌توانند به درمان زود انزالی کمک کنند. علاوه بر این، جو سرشار از پروتئین بوده و در نتیجه به افزایش تستوسترون و رفع مشکل زود انزالی در مردان کمک می‌کند.

جو ماده غذایی مفید در درمان زود انزالی

آشواگاندا گیاهی برای درمان خانگی زود انزالی

قرن‎ها است که این گیاه هندی به منظور تقویت قوای جنسی مردان استفاده می‎شود. این گیاه مانع از انزال زودرس و به اوج رسیدن جنسی سریع می‌شود و همچنین به کاهش اضطراب و استرس کمک می‎کند. به همین ترتیب است که این گیاه بهترین درمان برای رفع مشکل زود انزالی در مردان است.

آووکادو میوه طلایی برای رفع مشکل زود انزالی در مردان

آووکادو سرشار از ویتامین‌های مختلف از جمله C، K و B است که به تنظیم خون رسانی به اندام‌های مهم بدن (از جمله آلت تناسلی) و در نتیجه به درمان زود انزالی کمک می‌کنند. همچنین، آووکادو غنی از پروتئین و فیبرهای مهم است که به طور طبیعی به عنوان تقویت کننده طبیعی جنسی عمل می‌کنند.

بلوبری و رفع مشکل زود انزالی در مردان

در میان بسیاری از مواد غذایی که برای جلوگیری و درمان زود انزالی در مردان مؤثر هستند، بلوبری یکی از مفیدترین مواد غذایی برای درمان این مشکل است. بلوبری نقش مؤثری در از بین بردن رادیکال‌های آزاد بدن دارد و از آنجایی که رادیکال‌های آزاد معمولاً با تعداد اسپرم در مردان تداخل می‌کنند ، از بین بردن این رادیکال‌های نقش مؤثری در تقویت قوای جنسی آن‌ها خواهد داشت.

بلوبری و رفع مشکل زود انزالی در مردان

درمان زود انزالی با موز

موز حاوی آنزیمی به نام بروملین است که برای افزایش میل جنسی در مردان ، فوق‌العاده مؤثر است. این میوه موجب افزایش تعداد اسپرم در مردان نیز می‌شود و از این راه به درمان زود انزالی کمک می‌کند.

درمان زود انزالی با موز

گردو برای رفع مشکل زود انزالی در مردان

گردو از مواد غذایی مفید برای درمان زود انزالی ، ناتوانی جنسی و اختلال در نعوظ است. این ماده غذایی سرشار از پروتئین و مواد معدنی است که به درمان ناتوانی‌های جنسی و تقویت قوای جنسی کمک می‌کند.

گردو برای رفع مشکل زود انزالی در مردان

غلات و حبوبات از مواد غذایی مفید برای درمان زود انزالی

غلات و حبوبات دارای سطوح عالی از مواد مغذی ، تیامین و نیاسین هستند که به شما در طولانی کردن مدت زمان رابطه جنسی کمک می‌کنند. نیاسین موجب نعوظ طولانی‌تر و قوی‌تر شده و به این ترتیب موجب افزایش مدت رابطه جنسی و ارگاسم لذت بخش می‌شود.

غلات و حبوبات از مواد غذایی مفید برای درمان زود انزالی

کرفس یکی از بهترین مواد غذایی برای رفع مشکل زود انزالی در مردان

کرفس از مواد غذایی غنی از آندرواستنون و آندروستنول است که به افزایش سطح هورمون جنسی مردانه و درمان زود انزالی کمک می‌کند. این ماده غذایی نقش چشمگیری در تقویت قوای جنسی دارد.

کرفس یکی از بهترین مواد غذایی برای رفع مشکل زود انزالی در مردان

پیاز و سیر از مواد غذایی مفید در درمان زود انزالی

پیاز و سیر حاوی آلیسین، یک ماده بسیار مهم برای افزایش میل جنسی در مردان ، است. آلیسین خون رسانی به اندام تناسلی مرد را تنظیم می‌کند و از این طریق موجب تقویت قوای جنسی و رفع مشکل زود انزالی در مردان می‎شود.

پیاز و سیر از مواد غذایی مفید در درمان زود انزالی

بادام برای رفع مشکل زود انزالی

بادام غنی از روی و پروتئین است و روی از مواد غذایی مهم در درمان طبیعی زود انزالی است.

بادام برای رفع مشکل زود انزالی

رفع مشکل زود انزالی در مردان با لوبیا و قارچ

لوبیا و قارچ یکی دیگر از مواد غذایی غنی از روی هستند که در درمان زود انزالی و تقویت میل و قوای جنسی مؤثرند.

رفع مشکل زود انزالی در مردان با لوبیا و قارچ

مقاله پیشنهادی دکتر سوشا : رفع مشکل زود انزالی در مردان با مواد غذایی | بخش اول

© وب سایت پزشکی و سلامت دکتر سوشا

شما هم می توانید در مورد این مقاله پرسش خود را با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت پرسش خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شده یا روی دکمه " افزودن پرسش جدید " کلیک کنید. همچنین پرسش شما بعد از ثبت، توسط مدیریت سایت بررسی و بعد از تاییدیه مدیریت سایت، پرسش شما نمایش داده می شود.
هیچ پرسشی در رابطه با این مقاله مطرح نشده است. چنانچه پرسشی دارید، آن را با کاربران و پزشکان سایت مطرح نمایید.
مقالات پیشنهادی
ویدئوها
ویدئوهای بیشتر