عوارض استفاده از اسپری تأخیری

مجله پزشکی و سلامت
0 نظر | مدت زمان خواندن مقاله: 3 دقیقه
درخصوص این مطلب سوال دارید؟
عوارض استفاده از اسپری تأخیری

عوارض استفاده از اسپری تأخیری چیست؟

عوارض استفاده از اسپری تأخیری یکی از سوالات متداول مردانی است که از آن استفاده می‌کنند. کرم‌ها و اسپری‌های تأخیری یک راه‌حل آسان و سریع برای پیشگیری از انزال زودرس هستند و برای بسیاری از مردان مؤثر عمل می‌کنند. این اسپری‌ها در مردانی که به علت حساسیت فیزیکی دچار مشکلات مربوط به زودانزالی هستند بیش از افرادی که مشکلشان مربوط به اضطراب یا عدم کنترل برانگیختگی است، مفید خواهد بود.

با وجود تمامی مزایایی که در اسپری‌های تأخیری وجود دارد، در این مقاله قصد داریم اطلاعات بیشتری در مورد عوارض استفاده از اسپری تأخیری در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید بهتر تصمیم بگیرید؛ بنابراین قبل از اینکه اقدام به خریدن اسپری‌های تأخیری کنید، ابتدا این مقاله را بخوانید تا بتوانید تصمیم صحیحی بگیرید.

پیشنهاد می‌کنیم مقاله ” مالیدن روغن زیتون به دستگاه تناسلی مردان ” را نیز در وب سایت پزشکی و سلامت دکتر سوشا بخوانید. برای دریافت مشاوره پزشکی آنلاین سوالات خود را در سایت ثبت کنید.

آیا با “ عوارض استفاده از اسپری تأخیری ” آشنا هستید؟
شما می‌توانید در انتهای صفحه و در بخش نظرات سوال یا تجربه خود را مطرح کنید تا در کمترین زمان ممکن به سوالتان پاسخ داده شود

اسپری تأخیری با کاهش لذت جنسی همراه است.

یکی دیگر از عوارض استفاده از اسپری تأخیری این است که لذت کمتری از رابطه جنسی خود خواهید برد. شما مدت زمان بیشتری را در رختخواب سپری می‌کنید اما به دلیل بی‌حسی آلت تناسلی خود، لذت کمتری نصیبتان می‌شود.

البته این موضوع جای بحث بیشتری دارد؛ در برخی از افراد صرفاً طولانی شدن رابطه جنسی می‌تواند لذت‌بخش باشد. همچنین دانستن اینکه شریک جنسی شما لذت بیشتری از رابطه می‌برد نیز می‌تواند برایتان لذت‌بخش باشد؛ بنابراین این شما هستید که می‌بایست انتخاب کنید که چگونه لذت بیشتری خواهید برد.

اسپری تأخیری می‌تواند اختلال نعوظ ایجاد کند.

یکی از عوارض استفاده از اسپری تأخیری بی‌حسی بیش از حد آلت تناسلی می‌باشد. اگر این اسپری‌ها خیلی قوی باشند یا شما مقدار زیادی از آن را استفاده کنید، ممکن است با کاهش حساسیت آلت تناسلی مواجه شوید. این امر رسیدن به نعوظ و حفظ آن را سخت‌تر می‌کند. بهتر است قبل از استفاده مجدد از این اسپری‌ها، آلت تناسلی خود را به خوبی شستشو دهید.

پیشنهاد می‌کنیم مقاله درمان اختلال نعوظ در مردان با روش‌های طبیعی ” را نیز در وب سایت پزشکی و سلامت دکتر سوشا بخوانید. برای دریافت مشاوره پزشکی آنلاین سوالات خود را در سایت ثبت کنید.

اسپری تأخیری می‌تواند اختلال نعوظ ایجاد کند.

اسپری تأخیری می‌تواند به شریک جنسی شما منتقل شود.

یکی دیگر از عوارض استفاده از اسپری تأخیری این است که حین برقراری رابطه جنسی واژینال یا دهانی می‌تواند به شریک جنسی شما منتقل شود. یکی از راه‌های پیشگیری از این مشکل این است که از کاندوم استفاده کنید. همچنین اگر قصد دارید رابطه جنسی محافظت نشده (بدون کاندوم) داشته باشید، حتماً آلت تناسلی خود را به خوبی قبل از شروع رابطه جنسی شستشو دهید.

برای گرفتن نتیجه از آن باید وقت بگذارید.

از دیگر عوارض استفاده از اسپری تأخیری این است که باید هر بار 30-20 دقیقه قبل از رابطه از آن استفاده کنید. این مورد هنگامی که شما قصد برقراری رابطه با همسر خود و در مواقع از قبل پیش‌بینی‌شده را داشته باشید، اشکالی ایجاد نمی‌کند؛ اما اگر قصد برقراری رابطه جنسی غیرمنتظره را داشته باشید به مشکل بر خواهید خورد.

اسپری تأخیری یک درمان دائمی محسوب نمی‌شود.

نمی‌دانیم که این را می‌توان از عوارض استفاده از اسپری تأخیری دانست یا خیر؛ اما اشاره به این نکته نیز لازم است که استفاده از این اسپری‌ها مشکل انزال زودرس را به طور دائمی حل نمی‌کنند؛ بنابراین در درازمدت هزینه زیادی را بر فرد تحمیل خواهند کرد بدون آنکه مشکل او را به صورت دائمی حل کنند.

پیشنهاد می‌کنیم مقاله ” درمان زود انزالی با داروی گیاهی ”  را نیز در وب سایت پزشکی و سلامت  دکتر سوشا بخوانید. برای دریافت مشاوره پزشکی آنلاین سوالات خود را در سایت ثبت نمایید.

اسپری تأخیری یک درمان دائمی محسوب نمی‌شود.


منبع مقاله :

تهیه و ترجمه : سایت سلامت دکتر سوشا

شما هم می توانید در مورد این مقاله پرسش خود را با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت پرسش خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شده یا روی دکمه " افزودن پرسش جدید " کلیک کنید. همچنین پرسش شما بعد از ثبت، توسط مدیریت سایت بررسی و بعد از تاییدیه مدیریت سایت، پرسش شما نمایش داده می شود.

سلام علت ورم کردن الت بعد از اسپری تاخیری چیست؟

مشاهده کامل

سلام من مردی ۲۹ساله هستم. مشکل نعوظ دارم. مشکل من الان یک سالی هست آزارم میده زمان رابطه از اسپری ویگا استفاده میکنم. بخاطر دیر انزالی بعد اینکه چند وقتی قرص بنام کینگ دول استفاده کردم. الان دیگه استفاده نمیکنم. چون سردرد میشدم. من ورزش کارم بدنسازی کار میکنم. مکمل هم مصرف میکنم .کراتین و پروتیین. میخواستم بدونم آیا مشکل من از اسپری تاخیری هست که استفاده میکنم یا از مکمل های بدنسازی. خیلی نگرانم چون آلتم اصلا به نعوظ کامل نمیرسه. اگه قرصی هست که ضرر نداشته باشه درمانم کنه بگین ممنون میشم ؟

مشاهده کامل

داروهای تاخیری جنسی و گادذول مصرف کردم احساس خوبی نداشتم. سردرد شدید. داپوکسیتین آیا خوبه ؟ عوارضش کمه یا نه؟ پیشنهاد بهتر چیه:؟
مصرف همزمان با سیلد به میزان 25میلیگرم آیا خطر داره؟ باتشکر

مشاهده کامل

کارشناس وب سایت (2)
کاربر گرامی اگر داروهای تاخیری جنسی برای شما با عوارض همراه بوده است، میتوانید از داروهای موضعی مانند اسپری های تاخیری که در دو فرم شیمیایی و گیاهی موجود هستند از داروخانه ها تهیه نمایید. همچنین استفاده از کاندوم های تاخیری نیز بسیار موثر است.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

باسلام خدمت دکتر عزیزو محترم.من مدت کوتاهی از اسپری تاخیری و ژل لوبریکانت استفاده میکردم.البته استفاده من برای رابطه زناشویی کامل نبود و اصلا نزدیکی کامل صورت نمیگرفت.و فقط آلت من با پاهای اون تماس داشت و ارضا میشدم.بعد از استفاده قسمت کلاهک و زیر کلاهک آلت تناسلیم قرمز میشه و به اصطلاح پوست پوست شده و حالت خشکی زدن پیدا میکنه و به شدت خارش داره.الان چند ماهی هست که اصلا استفاده نکردم ولی این درد هنوز همرامه و به شدت ازش رنج میبرم.ممنون میشم اگر کمکم کنید.

مشاهده کامل

مقالات پیشنهادی
ویدئوها
ویدئوهای بیشتر