عاشقانه کردن رابطه جنسی و به آرامش رسیدن

مجله پزشکی و سلامت
0 نظر | مدت زمان خواندن مقاله: 2 دقیقه
درخصوص این مطلب سوال دارید؟
عاشقانه کردن رابطه جنسی و به آرامش رسیدن

روح خود را درگیر رابطه جنسی کنید

مجله پزشکی و سلامتشکاف بزرگی بین رابطه جنسی عادی و رابطه جنسی عاشقانه و روحی وجود دارد. اما در جامعه ما بر روی تغییر نوع رابطه جنسی افراد و افزایش بعد روحی این رابطه ، تلاش زیادی نشده است. برای اینکه رابطه عاشقانه‌ای داشته باشید باید بعد روحی و عاشقانه رابطه جنسی‌تان را ارتقا دهید تا بتوانید ارتباط جنسی جنسی عاشقانه‌ای داشته باشید که شما را به آرامش بیشتری برساند و به ارگاسم روحی نیز برسید.
برای عاشقانه کردن رابطه جنسی‌تان باید راهکارهای زیر را به کار ببرید:

ارتباط چشمی برقرار کنید

این چیز عجیب و غریبی نیست ، به ما اعتماد کنید. زل زدن به چشم‌های شریک زندگی‌تان ، در حین رابطه جنسی ، شهوت هر دوی شما را زیادی می‌کند. رابطه چشمی باعث می‌شود احساسات عاشقانه شما برانگیخته شود و نه تنها جسمتان بلکه روحتان نیز به یکدیگر گره بخورد و رابطه جنسی شما روحی و عاشقانه شود.

با عشق بازی زمان رابطه جنسی‌تان را زیاد کنید

سعی کنید در ارتباط جنسی ، شیطنت کنید و با عشق بازی زیاد (بوسیدن و لمس عاشقانه بدن) ، زمان هم آغوشی‌تان را بیش‌تر کنید. هر چه زمان نزدیکی و معاشقه شما بیش‌تر شود ، احساس عاشقانه‌تان نیز بیشتر می‌شود . به شریک جنسی‎تان بگویید که حق ندارد ، خیلی سریع به ارگاسم برسد ، بلکه باید با تغییر نوع رابطه ، زمان رسیدن به ارگاسم هر دوی شما طولانی شود تا حس عاشقانه‌تان بیشتر باشد.

با عشق بازی زمان رابطه جنسی‌تان را زیاد کنید

به یکدیگر نزدیک شوید

سعی کنید در حین رابطه جنسی ، با یکدیگر تماس پوستی داشته باشید و تمام بدنتان را به یکدیگر نزدیک کنید. تماس پوستی باعث می‌شود گرما و نزدیکی شما بیشتر شود و ارتباط جنسی عاشقانه‌ای را تجربه کنید.

مکان رابطه جنسی‌تان را تغییر دهید

سعی کنید در هر مکانی که حس کردید ، نیاز به رابطه جنسی دارید ، به یکدیگر نزدیک شوید. روی مبل ، تخت خواب ، آشپزخانه و حمام می‌توانید با یکدیگر ارتباط جنسی عاشقانه‌ای داشته باشید.

احساسات یکدیگر را تحریک کنید

با حرکات هیجان انگیزی مانند چنگ زدن به لباس یکدیگر ، نوازش مو ، لمس کردن بدن ، بوسیدن و … می‌توانید احساسات عاشقانه یکدیگر را تحریک و رابطه جنسی خود را عاشقانه کنید. تحریک احساسات یکدیگر ، نکته کلیدی در داشتن یک ارتباط جنسی عاشقانه است. گوش دادن به موسیقی عاشقانه نیز می‌تواند احساسات هر دوی شما برانگیزد، این تکنیک‌ها را برای داشتن رابطه جنسی عاشقانه فراموش نکنید.

احساسات یکدیگر را تحریک کنید

استفاده از روان کننده‌ها

این روان کننده‌ها (ژل‌های روان کننده واژن) فقط برای زنانی با مشکل خشکی واژن نیست ، بلکه استفاده از این روان کننده‌های واژن باعث می‌شود که میل جنسی شما بیشتر شود و ارتباط جنسی طولانی‌تر و گرم‌تری داشته باشید. استفاده از این روان کننده‌ها موجب می‌شوند زنان در حین ارتباط جنسی احساس درد نکنند و رابطه جنسی آرام و بهتری داشته باشید.

© وب سایت پزشکی و سلامت دکتر سوشا

شما هم می توانید در مورد این مقاله پرسش خود را با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت پرسش خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شده یا روی دکمه " افزودن پرسش جدید " کلیک کنید. همچنین پرسش شما بعد از ثبت، توسط مدیریت سایت بررسی و بعد از تاییدیه مدیریت سایت، پرسش شما نمایش داده می شود.
هیچ پرسشی در رابطه با این مقاله مطرح نشده است. چنانچه پرسشی دارید، آن را با کاربران و پزشکان سایت مطرح نمایید.
مقالات پیشنهادی
ویدئوها
ویدئوهای بیشتر