طرز تهیه دتاکس سالاد میوه و گرده زنبور عسل

مجله پزشکی و سلامت
0 نظر | مدت زمان خواندن مقاله: 2 دقیقه
درخصوص این مطلب سوال دارید؟
طرز تهیه دتاکس سالاد میوه و گرده زنبور عسل

دتاکس چیست؟

مجله پزشکی و سلامت : سم‌زدایی کل بدن می‌تواند کارایی سیستم‌های مختلف بدن و در کل ،کارایی بدن را بالا ببرد. با توجه به گفته محققان، مواد غذایی سم‌زدا یا دتاکس‌ها می‌توانند سموم را از بدن خارج کرده و به تعادل بدن کمک کند.در ادامه مطلب به طرز تهیه دتاکس سالاد میوه و گرده زنبور عسل اشاره می‌کنیم.

دتاکس سالاد میوه و گرده زنبور عسل و مواد مغذی آن

در این دتاکس سالاد میوه و گرده زنبور عسل از میوه‌هایی استفاده می‌شود که سرشار از آنتی‌اکسیدان هستند. آنتی‌اکسیدان‌ها برای سلامت عمومی بسیار مهم هستند، آن‌ها به وفور در میوه‌های تابستانی رنگی، مانند انواع توت‌ها، آلو، هلو و گیلاس وجود دارند. این سالاد میوه زمانی که با گرده زنبور عسل و عسل خورده می‌شود، حاوی مواد مغذی بیشتری است. اگر شما به تازگی خوردن گرده زنبور عسل را شروع کرده‌اید،مصرف آن را از مقادیر کم شروع کنید و به تدریج به روزانه یک قاشق چای‌خوری برسانید.
اگر شما هرگز گرده زنبور عسل را امتحان نکرده‌اید، حتماً این دستور غذایی را امتحان کنید.محصولات زنبور عسل به افزایش انرژی ، ارائه مواد مغذی ضروری، تقویت سیستم ایمنی بدن و حتی درمان آلرژی کمک می‌کنند. تمشک، زغال‌اخته، آلو و هلوی شیرین و آبدار اساس این سالاد میوه غنی از فیبر و آبدار را تشکیل می‌دهند. امال اگر مایلید می‌توانید این سالاد را با میوه‌های فصلی نیز تهیه کنید. این دتاکس سالاد میوه و گرده زنبور عسل را می‌توانید به عنوان وعده صبحانه بخورید تا احساس سیری بیشتری داشته باشید و بدن شما از سموم مختلف پاک شود.

ارزش ‌غذایی دتاکس سالاد میوه و گرده زنبور عسل در هر فنجان

5 کالری
0.5 گرم چربی
27 گرم کربوهیدرات
22.5 گرم قند
4 گرم فیبر
2 گرم پروتئین

مواد لازم برای تهیه دتاکس سالاد میوه و گرده زنبور عسل

برای عسل وانیلی:

2 فنجان عسل
یک حبه وانیل

برای سالاد میوه:
2/1 فنجان زغال‌اخته
2/1 فنجان تمشک
3 آلو کوچک قطعه‌قطعه
1 هلوی شیرین و آبدار، قطعه‌قطعه
2-1 قاشق چای‌خوری گرده زنبور عسل
3-2 قاشق غذاخوری عسل وانیلی

طرز تهیه دتاکس سالاد میوه و گرده زنبور عسل

1)برای ساختن عسل وانیلی باید ، حبه وانیل را خراش داده و در عسل بتراشید،سپس با قاشق کوچکی وانیل و عسل را باهم مخلوط کرده و بهم بزنید.از این عسل می‌توانید با قاشق مرباخوری روی میوه‌های خردشده بریزید و بخورید.
2)روی سالاد میوه حاوی عسل، می‌توانید مقدار کمی گرده زنبور عسل بپاشید و سپس سالاد میوه را میل کنید.

© وب سایت پزشکی و سلامت دکتر سوشا

شما هم می توانید در مورد این مقاله پرسش خود را با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت پرسش خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شده یا روی دکمه " افزودن پرسش جدید " کلیک کنید. همچنین پرسش شما بعد از ثبت، توسط مدیریت سایت بررسی و بعد از تاییدیه مدیریت سایت، پرسش شما نمایش داده می شود.
هیچ پرسشی در رابطه با این مقاله مطرح نشده است. چنانچه پرسشی دارید، آن را با کاربران و پزشکان سایت مطرح نمایید.
مقالات پیشنهادی
ویدئوها
ویدئوهای بیشتر