چگونه با انگور فرنگی موهای پرپشت و زیبا داشته باشیم | سلامت مو

مجله پزشکی و سلامت
0 نظر | مدت زمان خواندن مقاله: 3 دقیقه
درخصوص این مطلب سوال دارید؟
چگونه با انگور فرنگی موهای پرپشت و زیبا داشته باشیم | سلامت مو

انگور فرنگی و سلامت مو

مجله پزشکی و سلامت : شاید اسم این میوه کوچک را شنیده باشید ، اما به احتمال زیاد تا به حال تجربه خوردن انگور فرنگی را ندارید و از معجزات این میوه کوچک برای زیبایی و سلامت مو با خبر نیستید.بهتر است برای شما بگوییم که انگور فرنگی برای سلامت مو بسیار مفید است.این میوه کوچک سرشار از خاصیت و فوایدی برای سلامت مو است. استفاده از میوه انگور فرنگی و یا آب آن ، سلامت موهای شما را تضمین می‌کند. از آنجایی که سلامت مو برای هر فردی اهمیت دارد و زیبایی هر فردی در گرو سلامت موهای او است ، مطلب زیر را بخوانید.

فواید انگور فرنگی برای زیبایی و سلامت مو

تقویت مو

اگر شما به دنبال راه حلی طبیعی برای تقویت و درخشانی موهایتان هستید، آب انگور فرنگی ناجی مطمئن برای سلامت مو های شما است. این میوه منبع غنی از اسیدهای چرب ضروری است، که به تغذیه ریشه موی شما کمک می‌کند و موجب سلامت موی شما می‌شود. مقادیر مساوی از آب انگور فرنگی را با آب لیمو مخلوط کنید ، سپس آن را به موهای خود بزنید ، 30-20 دقیقه صبر کنید و سپس موهایتان را بشویید. انگور فرنگی را به طور منظم در رژیم غذایی خود بگنجانید تا سلامت مو هایتان را با چشم‌های خودتان ببینید.

تقویت مو

ضد پیری مو

مزایای ضد پیری انگور فرنگی را تنها برای پوست نیست، بلکه این میوه ضد پیری موهایتان عمل می‌کند و سلامت موهای شما را به ارمغان می‌آورد. آنتی‌اکسیدان‌های شگفت‌انگیز در میوه انگور فرنگی می‌تواند موهای شما را از سفید شدن زودرس نجات دهد. بنابراین به طور منظم موهای خود را با روغن انگور فرنگی ماساژ دهید. همچنین می‌توانید تعدادی انگور فرنگی خشک شده را چند روز در روغن نارگیل یا کنجد خیس کنید و سپس پوست سر خود را با آن ماساژ دهید. آب انگور فرنگی ، مواد تشکیل‌دهنده‌ای دارد که موجب ضخیم و درخشان شدن می‌شود.

ضد شوره سر

مصرف منظم آب انگور فرنگی می‌تواند به شما کمک کند تا با شوره سر خداحافظی کنید. این میوه موجب ارتقای سلامت مو و پوست سر شما می‌شود و در نتیجه سلول‌های مرده و شوره سر را حذف می‎کند. انگور فرنگی را با برگ ریحان مخلوط کنید (این دو را با یکدیگر له کنید تا به صورت خمیر شوند) و آن را با پوست سر خود بمالید. این خمیر یک درمان مؤثر برای شوره سر است.

ضد شوره سر

محلولی برای رفع تمام مشکلات مو

سلامت مو مسئله‌ای مهم برای هر فردی است.بسیاری از مشکلات مو مانند ریزش مو ، موخوره و بوی مو با انگور فرنگی قابل درمان است. اگر از مشکل ریزش مو رنج می‌برید، به طور منظم انگور فرنگی بخورید. همچنین می‌توانید خمیر انگور فرنگی را به طور مستقیم بر روی پوست سر و موهای خود ماساژ دهید تا از شر ریزش مو خلاص شوید.
مخلوط کردن آب انگور فرنگی با حنا برای سلامت مو بسیار مفید است و به درمان خشکی مو کمک می‌کند.

فروش اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی

پیشنهاد خرید محصولات مراقبت از مو

پیشنهاد می کنیم حتماً از فروشگاه اینترنتی دکتر سوشا دیدن فرمائید. خرید اینترنتی محصولات آرایشی و بهداشتی از بهترین برند های خارجی و ایرانی با بهترین قیمت ☀ با ضمانت اصل بودن کالا ☀ دارای تاییدیه وزارت بهداشت ایران و نشان سیب سلامت.

 

مقاله پیشنهادی دکتر سوشا : خواص انگور فرنگی | معجزات سلامتی انگور فرنگی

مقاله پیشنهادی دکتر سوشا : انگور فرنگی بهترین میوه برای پوست صورت و سلامت پوست

© وب سایت پزشکی و سلامت دکتر سوشا

شما هم می توانید در مورد این مقاله پرسش خود را با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت پرسش خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شده یا روی دکمه " افزودن پرسش جدید " کلیک کنید. همچنین پرسش شما بعد از ثبت، توسط مدیریت سایت بررسی و بعد از تاییدیه مدیریت سایت، پرسش شما نمایش داده می شود.
هیچ پرسشی در رابطه با این مقاله مطرح نشده است. چنانچه پرسشی دارید، آن را با کاربران و پزشکان سایت مطرح نمایید.
مقالات پیشنهادی
ویدئوها
ویدئوهای بیشتر