رنگ مو های طبیعی و بدون خطر

مجله پزشکی و سلامت
0 نظر | مدت زمان خواندن مقاله: 3 دقیقه
درخصوص این مطلب سوال دارید؟
رنگ مو های طبیعی و بدون خطر

رنگ موهای شیمیایی خطرناک‌اند

مجله پزشکی و سلامت : مطالعات نشان می‌دهند که رنگ موهای شیمیایی می‌توانند برای سلامت افراد مضر باشند. به گفته موسسه ملی سرطان، بیش از 5000 ماده شیمیایی مختلف در محصولات رنگ مو استفاده می‌شود ، که بسیاری از آن‌ها سرطان‌زا هستند. خوشبختانه، راه‌های طبیعی بسیار فوق‌العاده‌ای برای رنگ کردن موهایتان وجود دارد. در اینجا برخی از این رنگ مو های طبیعی را برایتان بیان می‌کنیم.

رنگ موی بلوند طلایی

برای اینکه موهایتان را ، بلوند طلایی کنید و یا اگر بخواهید روی موی مشکی یا قهوه‌ای خود ، هایلایت قرمز داشته باشید ، می‌توانید از رنگ مو های طبیعی استفاده نمایید. عسل حاوی پر اکسید هیدروژن و یک عامل سفید کننده طبیعی است، دارچین به نوبه خود توانایی طلایی کردن موی شما را دارد. مقدار مساوی از عسل ، دارچین و روغن زیتون (نرم کننده) را با یکدیگر مخلوط کنید و آن را بر روی موهایتان ماساژ دهید. بعد از گذشت یک ساعت ، موهایتان را بشویید. ممکن است لازم باشد برای گرفتن نتیجه دلخواه ، چندین بار این کار را تکرار کنید.

با رنگ مو های طبیعی موی قهوه‌ای روشن خود را مشکی یا خرمایی کنید

اگر دست شما با پوست گردوی سیاه تماس داشته باشد ، سیاهی آن روی دست شما می‌ماند. در نتیجه پوست گردوی سیاه از بهترین رنگ مو های طبیعی برای تیره کردن موهای شما است.
گردو را بشکنید و سپس پوسته آن را به مدت 30 دقیقه در داخل آب بجوشانید ، تا رنگ تیره پوست گردو وارد آب شود. اجازه دهید تا آب پوسته گردو ، سرد شود ، سپس 20 دقیقه موهایتان را در آن بخیسانید تا تیره شود. سپس موهایتان را بشویید و با کمی روغن نارگیل ماساژ دهید تا از تیرگی و لطافت موهایتان لذت ببرید. پوست گردوی سیاه از رنگ مو های طبیعی فوق‌العاده برای تیره کردن موهای شما است.

با رنگ مو های طبیعی موی قهوه‌ای روشن خود را مشکی یا خرمایی کنید

هایلایت بلوند روی موهای تیره و خرمایی

برای اینکه روی رنگ موی خود ، هایلایت بلوند داشته باشید ، می‌توانید از چای بابونه به عنوان یکی از رنگ مو های طبیعی استفاده کنید. چای بابونه را دم کنید ، سپس موهایتان را با این شامپوی خانگی ، آبکشی کنید. این کار را باید چندین بار انجام دهید و یا چای بابونه را در کاسه‌ای بریزید و حداقل 1 ساعت موهایتان را در این چای ، بخیسانید تا هایلایت لوند روی موهایتان ایجاد شود. بابونه یک رنگ موی طبیعی برای بلوند کردن موهای شما است. اما آن‌قدری قوری نیست که کل موهایتان را بلوند کند ، بلکه رده‌هایی از بلوند روی موهای شما به وجود می‌آورد.

رنگ موی قرمز

حنا یکی از رنگ مو های طبیعی برای قرمز کردن موهای شما است که می‌تواند طیفی از رنگ‌های قرمز را روی موهای شما به وجود آورد. حنا نیز مانند هر رنگ موی تجاری دیگر ، بعد از چندین ماه نیاز به تمدید دارد. برای استفاده از حنا به عنوان رنگ مو ، پودر حنا را چندین ساعت قبل از استفاده ، داخل آب بخیسانید و سپس دستکش دست کرده و حنا را به موهایتان بمالید ، کلاه رنگ روی موهایتان بگذارید و بعد از 30 دقیقه ، موهایتان را بشویید.

موی بلوند خود را با رنگ مو های طبیعی مشکی یا خرمایی کنید

تیره کردن رنگ موی بلوند ، یک جهش بزرگ است که برای این کار باید پودر نیلی را با حنا مخلوط کرده و آن را به موهایتان بمالید . این کار کمی طیف قرمز به موهایتان می‌دهد که با گذر زمان و تکرار رنگ ، درست می‌شود.

موی بلوند خود را با رنگ مو های طبیعی مشکی یا خرمایی کنید

پوشش موهای سفید و خاکستری با رنگ مو های طبیعی

برای اینکه موهای سفید شما ، با یک رنگ موی طبیعی پوشش داده شود ، می‌توانید موهایتان را با یک ماده گیاهی به نام مریم گلی (اگر موهای شما به طور طبیعی تیره باشد) شستشو دهید (بخیسانید) . این رنگ موی طبیعی ، سفیدی موهای شما را کاملاً پوشش نمی‌دهد ، اما موهایتان را به حدی تیره می‌کند که سفیدی موهایتان محسوس نباشد.

فروش اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی

پیشنهاد خرید محصولات مراقبت از مو

پیشنهاد می کنیم حتماً از فروشگاه اینترنتی دکتر سوشا دیدن فرمائید. خرید اینترنتی محصولات آرایشی و بهداشتی از بهترین برند های خارجی و ایرانی با بهترین قیمت ☀ با ضمانت اصل بودن کالا ☀ دارای تاییدیه وزارت بهداشت ایران و نشان سیب سلامت.

 

© وب سایت پزشکی و سلامت دکتر سوشا

شما هم می توانید در مورد این مقاله پرسش خود را با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت پرسش خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شده یا روی دکمه " افزودن پرسش جدید " کلیک کنید. همچنین پرسش شما بعد از ثبت، توسط مدیریت سایت بررسی و بعد از تاییدیه مدیریت سایت، پرسش شما نمایش داده می شود.
هیچ پرسشی در رابطه با این مقاله مطرح نشده است. چنانچه پرسشی دارید، آن را با کاربران و پزشکان سایت مطرح نمایید.
مقالات پیشنهادی
ویدئوها
ویدئوهای بیشتر