چندین رمز و راز رابطه با زنان که جالب است بدانید

مجله پزشکی و سلامت
0 نظر | مدت زمان خواندن مقاله: 5 دقیقه
درخصوص این مطلب سوال دارید؟
چندین رمز و راز رابطه با زنان که جالب است بدانید

راز رابطه با زنان چیست؟

مجله پزشکی و سلامتروابط میان زن و مرد بخصوص رابطه با زنان بسیار پیچیده‌ای است و هر کدام باید برای بهبود روابط عاطفی‌شان، شناخت بیشتری نسبت به یکدیگر پیدا کنند. برخی معتقدند که زنان از مردان پیچیده‌ترند و به همین ترتیب مردان به سختی می‌توانند راز رابطه با زنان را دریابند. مردان باید به خصوصیات رفتاری مشترک میان زنان پی ببرند تا بتوانند راز رابطه با زنان را دریابند. در ادامه مطلب چندین راز رابطه با زنان را بریتان توضیح می‌دهیم.

1- زنان به یک مرد حامی نیاز دارند

از نظر زنان، مردی که حامی خوبی باشد، مرد مناسبی برای روابط عاطفی و زندگی عاشقانه است. زنان به خصوص در هنگام مشکلات نیاز به حامی دارند. در چنین مواقعی باید سر زن خود را روی شانه‌هایتان بگذارید و با حمایت عاشقانه او حال و هوای دیگری به او ببخشید. زمانی که زن خود را حمایت کنید، بیشتر از قبل جذب رفتار شما می‌شود.

2- رفتارهای جوانمردانه در رابطه با زنان

زمانی که بحث روابط عاطفی و رمانتیک مطرح می‌شود، زنان نقش‌های سنتی مردان در روابط عاطفی را می‌پسندند. زنان علاقه زیادی به رفتارهای جوانمردانه مردان دارند. اگر می‌خواهید زنی را شیفته خود کنید، می‌توانید درب ماشین را برایش باز کنید و یا صندلی را از زیر میز بیرون بکشید تا او بنشیند. این رفتارهای جوانمردانه مهم‌ترین راز رابطه با زنان و جذب آن‌ها است.

3- لباس و تیپ ظاهری برای زنان اهمیت دارد

لباس و پوشش ظاهری مردان برای زنان به خصوص در اوایل رابطه و ماه عسل اهمیت زیادی دارد. اگر زن شما دوست دارد شلوار جین بپوشید، همان کار را انجام دهید. لباس و ظاهر شما باید باب میل همسرتان باشد تا علاقه و روابط عاطفی میانتان مستحکم گردد. راز رابطه با زنان همین توجه‌های کوچک و ساده است.

4- رنگ قرمز زنان را جذب می‌کند

آزمایش‌های هوشمندانه توسط روانشناسان نشان می‌دهد که رنگ قرمز از ترجیحات ناخودآگاه زنان است. مردی با لباس قرمز، جذابیت جنسی و ظاهری بیشتری برای زنان دارد. در اولین رابطه با زنان حتماً از یک رنگ قرمز در ظاهر خود استفاده کنید تا زن مورد علاقه‌تان مجذوب شما شود.

رنگ قرمز زنان را جذب می‌کند

5- معایب خود را نپوشانید

زنان به مردان متفکر و حساس علاقه زیادی دارند و دوست دارند مرد زندگی‌شان رشد شخصیتی داشته باشد و همیشه برای بهتر شدن رفتارش تلاش کند. در رابطه با زنان، معایب خودتان را نپوشانید، بلکه به معایب رفتاری خود اشاره کنید و برای رفع معایب خود تلاش کنید.

6- دنیای او را تعمیر نکنید، فقط گوش دهید

زمانی که زن مورد علاقه شما ناراحت و افسرده است، فقط برای شنیدن حرف‌هایش به گوش شما نیاز دارد. در چنینی مواقعی او را نصیحت نکنید، فقط کنارش باشید و با دقت و مهربانی به درد و دل‌های گوش دهید تا آرام بگیرد. در رابطه با زنان هوشمندانه و باب میل آن‌ها عمل کنید.

7- تکان دادن سر در رابطه با زنان کافی نیست

هنگامی که به حرف‌های زن مورد علاقه‌تان گوش می‌دهید، سر تکان دادن کافی نیست، بلکه باید با حرف‌هایی که نشان دهنده درک شما از شرایط سخت او است، او را حمایت کرده و با او دلسوزی کنید.

8- راجع به رابطه جنسی محتاط باشید

زنان نسبت به رابطه جنسی، احساس و نظرات متفاوتی دارند. اگر نامزد مورد علاقه شما، رابطه احساسی نزدیکی با شما برقرار کرده است، دلیل بر علاقه او به داشتن رابطه جنسی با شما نیست. برخی از زنان قبل از برقراری رابطه جنسی، رابطه صمیمی با مردان برقرار می‌کنند تا طرف مقابلشان را بشناسند.

راجع به رابطه جنسی محتاط باشید

9- با سرعت آرام به سمت رابطه جنسی بروید

در رابطه با زنان خیلی سریع به سمت رابطه جنسی نروید. باید ابتدا اعتماد و رضایت زن مورد علاقه‌تان را به دست بیاورید تا بتواند با شما وارد رابطه جنسی شود. ابتدا باید آرامش عشقتان را فراهم کنید تا به راحتی به آغوش شما بیاید. در رابطه جنسی باید ابتدا امنیت و آرامش او را فراهم کنید تا با آرامش خاطر با شما رابطه جنسی داشته باشد.

10- در رابطه با زنان نیازهای جنسی‌شان را دریابید

علایق جنسی هر زن و مردی متفاوت است، قبل از برقراری رابطه جنسی، باید علایق و نیازهای جنسی زن خود را بدانید تا بتوانید او را به لذت جنسی برسانید. رابطه با زنان نیاز به درک و آگاهی بالایی دارد.

11- نگرانی شما به او منتقل می‌شود

زن‌ها حساس هستند و زمانی که شما را نگران می‌بینند، این نگرانی به آن‌ها منتقل می‌شود و آن‌ها با صحبت کردن و سؤال کردن راجع به مشکل شما، دلیل نگرانی‌تان را می‌پرسند و سعی به بهتر کردن حال شما دارند. اگر نتواند با صحبت کردن، نگرانی شما را رفع کنند، احساس آشفتگی و نگرانی شما به او منتقل می‌شود. به این راز رابطه با زنان توجه کنید، زیرا نگران کردن آن‌ها، زندگی را تلخ می‌کند.

12- پیراهن شما زن مورد علاقه‌تان را جذب می‌کند

گاهی می‌بینید که همسرتان پیراهن شما را می‌پوشد، تحقیقات نشان داده است که بوی بدن و عطر مرد، برای زنان آرام بخش است.

پیراهن شما زن مورد علاقه‌تان را جذب می‌کند

13- در رابطه با زنان، محاسن او را بارها و بارها تکرار کنید

راز رابطه با زنان تحسین کردن و تعریف کردن از آنان است. زیبا و خوشگل بودن او را بارها به او ابراز کنید. باید بارها به او بگویید که دوستش دارید و برای شما منحصر به فرد است.

14- در رابطه با زنان، از حرف زدن نترسید

زن‌ها علاقه زیادی به صحبت کردن راجع به مشکلات و اشتباهات رابطه عاطفی بینتان دارند. از صحبت کردن راجع به رابطه عاطفی بینتان نترسید، در رابطه با زنان هر چه بیشتر راجع به مشکلات و جوانب مختلف رابطه‌تان صحبت کنید، رابطه شما عمیق‌تر خواهد شد.

15- به چشمان شریک زندگی خود نگاه کنید

زمانی که می‌خواهید با زن زندگی‌تان صحبت کنید، خیلی آرام کنار او بنشینید و به چشم‌های او خیره شوید و حرف‌های عاشقانه خود را به او بزنید.

16- لحظه‌ها را از دست ندهید

در رابطه با زنان نباید لحظه‌ها را از دست بدهید. کوچک‌ترین کادویی که در هر مناسبتی برای زن خود بخرید، بهترین احساس را به او منتقل می‌کنید و او به زندگی و رابطه با شما دلگرم می‌شود. به هر بهانه‌ای احساس رمانتیک بینتان را تقویت کنید.

لحظه‌ها را از دست ندهید

© وب سایت پزشکی و سلامت دکتر سوشا

شما هم می توانید در مورد این مقاله پرسش خود را با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت پرسش خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شده یا روی دکمه " افزودن پرسش جدید " کلیک کنید. همچنین پرسش شما بعد از ثبت، توسط مدیریت سایت بررسی و بعد از تاییدیه مدیریت سایت، پرسش شما نمایش داده می شود.
هیچ پرسشی در رابطه با این مقاله مطرح نشده است. چنانچه پرسشی دارید، آن را با کاربران و پزشکان سایت مطرح نمایید.
مقالات پیشنهادی
ویدئوها
ویدئوهای بیشتر