بهترین ماسک لایه بردار خانگی برای پوست صورت

مجله پزشکی و سلامت
0 نظر | مدت زمان خواندن مقاله: 6 دقیقه
درخصوص این مطلب سوال دارید؟
بهترین ماسک لایه بردار خانگی برای پوست صورت

ماسک لایه بردار خانگی و پوستی نرم و لطیف

مجله پزشکی و سلامت : ما مطمئن هستیم که برای لایه برداری کردن از بدنتان ، از بین بردن لک پوستی و داشتن پوستی نرم و لطیف ، از کرم و ماسک‌های گران قیمت استفاده می‌کنید. اما می‌دانید راحت‌تر از آنچه که فکرش را بکنید می‌توانید پوستی نرم و لطیف داشته باشید؟ راه حل این مشکل ، استفاده از ماسک لایه بردار خانگی است. بدون اینکه پول زیادی خرج کنید ، می‌توانید پوستی نرم و لطیف داشته باشید و از پوست خود لایه برداری کنید.
بهترین ماسک لایه بردار خانگی ، مواد غذایی مانند شکلات، موز، زردآلو و غیره هستند که خاصیت مرطوب کنندگی دارند . این ماسک های خانگی موجب می‌شوند که پوستی نرم و لطیف داشته باشید و از شر خشکی پوست رها شوید.

فروش اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی

پیشنهاد خرید محصولات مراقبت از پوست

پیشنهاد می کنیم حتماً از فروشگاه سلامت محور دکتر سوشا دیدن فرمائید. خرید اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی از بهترین برند های خارجی و ایرانی با بهترین قیمت ☀ با ضمانت اصل بودن کالا ☀ دارای تاییدیه وزارت بهداشت ایران و نشان سیب سلامت.

 

زمانی که به داروخانه می‌روید، با محصولات مختلف لایه بردار مواجه می‌شوید که شما را گیج می‌کنند. آیا این محصولات واقعاً کاربرد دارند؟ آیا این لایه بردارها (اسکراب)، فقط یک دروغ تبلیغاتی هستند؟ باید به شما بگوییم که این محصولات لایه بردار واقعاً برای داشتن پوستی نرم و لطیف کمکتان می‌کنند. اما سؤال این است که چرا از ماسک لایه بردار خانگی استفاده نمی‌کنید؟ استفاده از ماسک لایه بردار خانگی بهترین روش برای لایه برداری از پوستتان هستند و در عین حال هزینه زیادی برای شما ندارند.

شما می‌توانید با استفاده از موادی که در آشپزخانه خانه‌تان هستند ، به راحتی از پوستتان لایه برداری کنید. با ما همراه باشید تا چندین ماسک لایه بردار خانگی جادویی را برایتان معرفی کنیم. این ماسک‌های لایه بردار خانگی خشکی پوست شما را از بین می‌برند و پوستی نرم و لطیف را برای شما به ارمغان می‌آورند.

ماسک لایه بردار خانگی شکلات و نارگیل

مواد لازم برای تهیه ماسک لایه بردار خانگی شکلات و نارگیل

2 قاشق غذاخوری پودر کاکائو شیرین نشده
1 فنجان شکر قهوه‌ای
2/1 فنجان روغن نارگیل
3/1 فنجان روغن بادام
روغن

تمام مواد بالا را با یکدیگر مخلوط کنید و آن‌قدر هم بزنید تا روغن نارگیل را به وضوح در کاسه خود ببینید. این ماسک خانگی آن‌قدر زیبا می‌شود که وسوسه می‌شوید آن را بخورید ، اما فقط تماشا کنید و در حال دوش گرفتن ، از آن روی بدنتان (قسمت‌هایی که می‌خواهید لایه برداری شوند ) بمالید. 15 دقیقه صبر کنید تا ماسک لایه بردار روی بدنتان بماند بعد از آن بدنتان را بشویید. بعد از استفاده مکرر از این ماسک لایه بردار خانگی ، از داشتن پوستی نرم و لطیف لذت خواهید برد.

ماسک لایه بردار خانگی روغن زیتون مدیترانه‌ای

مواد لازم برای تهیه ماسک لایه بردار خانگی روغن زیتون مدیترانه‌ای

4/1 فنجان روغن زیتون
2/1 فنجان نمک
2/1 فنجان شکر قهوه‌ای
چند قطره اسانس به انتخاب خودتان

مواد تشکیل دهنده این ماسک خانگی را در یک کاسه مخلوط کنید و آن را در حال دوش گرفتن ، بر روی پوست خود بمالید. شکر قهوه‌ای ، لایه بردار است و سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد. بر خلاف دیگر لایه بردارها ، نیاز نیست که پس از حمام ، از مرطوب کننده استفاده کنید ، زیرا روغن زیتون پوست شما را مرطوب کرده و به سادگی از داشتن پوستی نرم و لطیف لذت خواهید برد.

ماسک لایه بردار خانگی چای سبز و شکر

مواد لازم برای تهیه ماسک لایه بردار خانگی چای سبز و شکر

2 عدد چای سبز کیسه‌ای
6-4 قاشق چای‌خوری روغن زیتون
چند قاشق شکر قهوه‌ای

چای سبز را از کیسه‌اش بیرون آورده و شکر و دانه‌های چای را به داخل ظرفی بریزید ، سپس روغن زیتون را اضافه نمایید تا مخلوط خمیری شکلی به وجود آید ، اگر احساس می‌کنید که چای هنوز خشک است ، باز هم به آن روغن زیتون اضافه کنید. این ماسک لایه بردار خانگی را روی پوست خود بمالید ، تا پوستی نرم و لطیف داشته باشید. چای سبز کثیفی را از روی منافذ پوست شما از بین می‌برد ، شکر لایه‌های مرده پوست را از بین می‌برد ، روغن زیتون نیز خاصیت مرطوب کنندگی دارد و خشکی پوست را از بین می‌برد.

ماسک لایه بردار خانگی دارچین و وانیل

مواد لازم برای تهیه ماسک لایه بردار خانگی دارچین و وانیل

3-2 قطره اسانس دارچین
2/1 فنجان شکر سفید
2/1 فنجان نیشکر خام
4/1 فنجان روغن بادام / نارگیل / زیتون
2/1 قاشق چای‌خوری عصاره وانیل

تمام مواد لازم این ماسک خانگی را با یکدیگر مخلوط کنید و به آرامی هم بزنید تا تمام مواد با یکدیگر مخلوط شوند . این ماسک لایه بردار خانگی را در حمام روی پوستتان بمالید و بعد از چند دقیقه بدنتان را بشویید. این ماسک لایه بردار خانگی ، رضایت شما را جلب خواهد کرد و نرمی و لطافت پوست شما را چند برابر می‌کند.

ماسک لایه بردار خانگی نارگیل و اسطوخودوس

مواد لازم برای تهیه ماسک لایه بردار خانگی نارگیل و اسطوخودوس

1 فنجان روغن نارگیل
2/1 فنجان شکر
اسطوخودوس خشک شده و یا روغن اسطوخودوس
سه ماده بالا را در کاسه‌ای با یکدیگر مخلوط کنید و خوب به هم بزنید تا ترکیب یکنواختی از این سه داشته باشید . روغن نارگیل و اسطوخودوس لایه بردارهای خوبی هستند که به شما برای داشتن پوستی نرم و لطیف کمک می‌کنند. روغن نارگیل پوست خشک شما را نرم و لطیف می‌کند، شکر از پوست شما لایه برداری خواهد کرد و اسطوخودوس نیز خشکی پوست شما را تسکین می‌دهد تا پوستی نرم و لطیف داشته باشید.

ماسک لایه بردار خانگی نارگیل و اسطوخودوس ماسک لایه بردار خانگی نارگیل و اسطوخودوس1

ماسک لایه بردار خانگی بلغور جو دوسر و عسل

مواد لازم برای تهیه ماسک لایه بردار خانگی بلغور جو دوسر و عسل

2/1 فنجان شکر قهوه‌ای تیره
2/1 فنجان شکر قهوه‌ای روشن
2/1 فنجان شکر سفید
بلغور جو دوسر ریز
4/1 فنجان عسل
سه نوع شکر را در یک کاسه مخلوط کنید و سپس بلغور جو دوسر ریز را به آن اضافه نمایید. بعد از اینکه به خوبی مواد را مخلوط کردید ، یک چهارم فنجان عسل طبیعی را به مخلوط آماده شده اضافه نمایید. پس از آن، می‌توانید 4/3 فنجان روغن آفتابگردان یا هسته انگور نیز به مخلوطتان اضافه کنید. برای عطر دادن به ماسک لایه بردار آماده شده ، اسانس خوش عطری مانند روغن اسطوخودوس ( 4/1 قاشق چای‌خوری) را نیز به مخلوطتان اضافه نمایید. این ماسک لایه بردار خانگی فوق‌العاده برای شما پوستی نرم و لطیف را به ارمغان می‌آورد.

ماسک لایه بردار خانگی بلغور جو دوسر و عسل ماسک لایه بردار خانگی بلغور جو دوسر و عسل1

ماسک لایه بردار خانگی موز

مواد لازم برای تهیه ماسک لایه بردار خانگی موز

1 موز رسیده
3 قاشق غذاخوری شکر
1 قاشق چای‌خوری عصاره وانیل
برای تهیه این ماسک خانیگ ، موز را در کاسه‌ای کاملاً له کنید تا هیچ تکه موزی در کاسه باقی نماند ، سپس شکر و عصاره وانیل را به آن اضافه نمایید. این مواد را به خوبی با یکدیگر مخلوط کنید ، اسکراب (لایه بردار) موز آماده شده است و می‌توانید از این مخلوط جادویی بر روی پوست خود بمالید تا از پوست شما لایه برداری کند و پوستی نرم و لطیف داشته باشید. با این ماسک لایه بردار خانگی به راحتی از شر خشکی پوست خلاص خواهید شد.

ماسک لایه بردار خانگی موز ماسک لایه بردار خانگی موز1

© وب سایت پزشکی و سلامت دکتر سوشا

شما هم می توانید در مورد این مقاله پرسش خود را با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت پرسش خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شده یا روی دکمه " افزودن پرسش جدید " کلیک کنید. همچنین پرسش شما بعد از ثبت، توسط مدیریت سایت بررسی و بعد از تاییدیه مدیریت سایت، پرسش شما نمایش داده می شود.
هیچ پرسشی در رابطه با این مقاله مطرح نشده است. چنانچه پرسشی دارید، آن را با کاربران و پزشکان سایت مطرح نمایید.
مقالات پیشنهادی
ویدئوها
ویدئوهای بیشتر