بهترین روش رژ گونه زدن با توجه به شکل صورت

مجله پزشکی و سلامت
0 نظر | مدت زمان خواندن مقاله: 3 دقیقه
درخصوص این مطلب سوال دارید؟
بهترین روش رژ گونه زدن با توجه به شکل صورت

ارتباط شکل صورت و شیوه رژ گونه زدن

مجله پزشکی و سلامت : شکل گونه در زیبایی صورت بسیار مؤثراست و هر فردی سعی می‌کند با استفاده از رژ گونه و یا شیوه‌های دیگری مانند تزریق چربی و … شکل گونه‌اش را زیبا جلو دهد. آموزش صحیح روش رژ گونه زدن آسان‌ترین و سریع‌ترین راه برای گونه دار کردن شکل صورت است.
روش رژ گونه زدن با توجه به شکل صورت هر فردی متفاوت است و بر اساس آن باید آموزش ببینید که رژ گونه‌تان را دقیقاً به چه روشی بزنید تا زیبایی صورت شما دو چندان شود.

روش رژ گونه زدن برای صورت کشیده و دراز

برای افرادی که صورت کشیده‌ای دارند باید رژ گونه را به صورت دایره‌ای روی گونه و یا کمی بالاتر از آن بزنید. اگر دوست دارید که رژ گونه شما طیف سایه روشن داشته باشد ، سعی کنید در عین حال که درخشندگی بالای استخوان گونه خود را حفظ می‌کنید ، یه طیف بسیار کم رنگی از رژ گونه را نیز در آن قسمت از گونه خود بکشید.

روش رژ گونه زدن برای صورت کشیده و درا

روش رژ گونه زدن برای صورت گرد

در این حالت ، رژ گونه زدن شما باید به شکل مورب از طرف دهان به سمت گوش باشد.این مدل رژ گونه زدن ، یک تبسم دائمی را بر چهره شما می‌نشاند و شکل گونه شما برجسته می‌شود. افرادی با صورت گرد ، باید از رژ گونه مات استفاده کنند تا چهره آن‌ها زیبا و جذاب شود ، زیرا رژ گونه براق صورت آن‌ها را گردتر می‌کند و تأثیر منفی روی زیبایی چهره و گونه آن‌ها دارد.

روش رژ گونه زدن برای صورت گرد

روش رژ گونه زدن برای صورت مربعی

صورت‌های چهارگوش باید گردتر نشان داده شوند. افرادی که استخوان‌های فک آن‌ها شکلی مربعی به چهر‌ه‌اش می‌دهد ، باید رژ گونه را دقیقاً زیر گونه خود و به شکل دایره‌ای بزنند. این مدل رژ گونه زدن باعث می‌شود، زمانی که کسی به چهره فردی با صورت مربعی نگاه می‌کند ، به جای تمرکز روی فاصله زیاد استخوان فک ، توجهش به گونه او پرت شود و به این ترتیب چهره فرد زیباتر به نظر می‌رسد.

روش رژ گونه زدن برای صورت مربعی

روش رژ گونه زدن برای صورت بیضی شکل

افرادی با صورت‌های بیضی، خیلی خوش شانس هستند، زیرا این شکل صورت بسیار ایده آل بوده و داشتن آن، آرزوی هر خانمی است. بهترین روش برای رژ گونه زدن برای افرادی با صورت بیضی این است که با زدن رژ گونه (رژ گونه روشن)، ناحیه گونه‌شان پهن‌تر به نظر آید. با لب‌های بسته لبخند بزنید و دقیقاً زیر ناحیه گونه‌تان را رژ گونه بزنید. در نظر داشته باشید که شما احتیاج ندارید که جایی از صورتتان را برجسته یا تیره کنید، زیرا فرم صورت شما ایده آل (بیضی) است. تنها کافی است که پیشانی، چانه و زیر گونه‌های شما از بقیه نواحی صورتتان کمی تیره‌تر باشد و استخوان بالای گونه شما نیز طیف روشنی داشته باشد تا زیبایی چهره شما چندین برابر شود. از رژ گونه خیلی تیره استفاده نکنید، رژ گونه کم رنگ و ملایمی به گونه خود بزنید تا خودتان از زیبایی چهره‌تان لذت ببرید.

فروش اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی

پیشنهاد خرید محصولات مراقبت از پوست

پیشنهاد می کنیم حتماً از فروشگاه سلامت محور دکتر سوشا دیدن فرمائید. خرید اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی از بهترین برند های خارجی و ایرانی با بهترین قیمت ☀ با ضمانت اصل بودن کالا ☀ دارای تاییدیه وزارت بهداشت ایران و نشان سیب سلامت.

 

© وب سایت پزشکی و سلامت دکتر سوشا

شما هم می توانید در مورد این مقاله پرسش خود را با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت پرسش خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شده یا روی دکمه " افزودن پرسش جدید " کلیک کنید. همچنین پرسش شما بعد از ثبت، توسط مدیریت سایت بررسی و بعد از تاییدیه مدیریت سایت، پرسش شما نمایش داده می شود.
هیچ پرسشی در رابطه با این مقاله مطرح نشده است. چنانچه پرسشی دارید، آن را با کاربران و پزشکان سایت مطرح نمایید.
مقالات پیشنهادی
ویدئوها
ویدئوهای بیشتر