خندیدن باعث پیر شدن می شود

اخبار سلامت
0 نظر | مدت زمان خواندن مقاله: 2 دقیقه
درخصوص این مطلب سوال دارید؟
خندیدن باعث پیر شدن می شود

خندیدن عامل پیر شدن است یا جوانی؟
شما هم جزء افرادی هستید که فکر می‌کنید ، خندیدن جوانتان می‌کند؟
آیا به تصورات خود راجع به تأثیر خندیدن بر روی چهره‌تان مطمئن هستید؟
دوست دارید آخرین اخبار جنجالی راجع به خندیدن را بخوانید؟

♥♥♥♥♥♥♥

یک خبر عجیب که به تازگی در وب سایت Medical News Today منتشر شده است، می‌گوید: خندیدن باعث می‎شود پیرتر به نظر بیاید!!

چرا خندیدن پیرتان می‌کند؟

اخبار سلامتوقتی از مردم راجع به خندیدن می‌پرسیم، اکثر آن‌ها تصور می‌کنند که خندیدن ، باعث می‌شود که چندین سال جوان‌تر به نظر بیایند؛ شاید از شنیدن آخرین اخبار راجع به تأثیر خندیدن بر جوان یا پیر شدن چهره ، تعجب زده شوید. بر اساس آخرین مطالعه، تأثیر خندیدن بر روی چهره کاملاً معکوس است. تحقیقات نشان می‌دهد که اگر می‌خواهید جوان‌تر به نظر برسید، حالت تعجب، بهترین حالت برای جوان به نظر آمدن چهره شما است. بر اساس آخرین مطالعه، خندیدن و لبخند زدن باعث پیر شدن چهره می‌شود و موجب می‌شود که حداقل 1 سال پیرتر به نظر بیایید. اگر شما به دنبال راهی برای جوان به نظر آمدن هستید، بهترین انتخاب برای شما ، رعایت رژیم غذایی مناسب، ورزش و خواب کافی است و در عین حال خندیدن و لبخند زدن کمتر به جوان به نظر آمدن شما کمک می‌کند.

اگر چه معمولاً خندیدن با جوانان و شور و هیجان آن‌ها همراه است، اما دانشمندان با انجام مطالعه جدیدی در دانشگاه غربی کانادا به تازگی کشف کردند که خندیدن موجب پیر شدن چهره و مسن‌تر به نظر آمدن چهره‌تان می‌شود. اگر چه مطالعات گذشته مبنی بر آن بود که لبخند زدن و خندیدن ، چهره را جوان‌تر می‌کند ، اما نویسنده این مطالعه معتقد است ، که محققان در اشتباه بودند ، زیرا در این مطالعه با مقایسه عکس افراد مورد مطالعه ، در حالت عادی و در حال خندیدن ، به این نتیجه رسیدند که خندیدن موجب پیر شدن چهره می‌شود و جوانی را برای فرد به ارمغان نمی‌آورد. این مطالعه نشان داد که در عین حال که خندیدن موجب پیر شدن چهره و مسن به نظر آمدن فرد می‌شود، حالت تعجب موجب می‌شود که فرد جوان‌تر به نظر برسد.

خبر پیشنهادی دکتر سوشاآیا ورزش کردن باعث تاخیر در پیری می شود

© سایت اطلاعات پزشکی دکتر سوشا

شما هم می توانید در مورد این پرسش خود را با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت پرسش خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شده یا روی دکمه " افزودن پرسش جدید " کلیک کنید. همچنین پرسش شما بعد از ثبت، توسط مدیریت سایت بررسی و بعد از تاییدیه مدیریت سایت، پرسش شما نمایش داده می شود.
هیچ پرسشی در رابطه با این مطرح نشده است. چنانچه پرسشی دارید، آن را با کاربران و پزشکان سایت مطرح نمایید.
اخبار پیشنهادی
ویدئوها
ویدئوهای بیشتر